Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cca3e2cd-5d3b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022584/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.41 Emisja spotów na ekranach LED w podziale na 2 części.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest udzielane w ramach projektu predefiniowanego pn. „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 (85%) oraz ze środków budżetu państwa (15%) w ramach Programu „Kultura”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
platformy zakupowej Zamawiającego MarketPlanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/reulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@polin.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPr.271.39.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: „Emisja spotów na 36 ekranach wielkoformatowych w Warszawie” - emisja 10 sekundowego spotu wystawy „Wokół nas morze ognia” na 36 ekranach LED ( różnych formatach) umieszczonych w 36 lokalizacjach w Warszawie przez 14 po włączeniu emisji. Emisja nastąpi do 7 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego spotu do emisji. Łącznie 32 256 emisji spotu. Spot do emisji dostarcza Zamawiający nie później niż 2 dni robocze po podpisaniu umowy. Spoty powinny być wyemitowane w przeciągu minimum 8 godzin dziennie w przedziale od godziny 7:00 do -12:00 i od godziny 17:00 do -20:00. W trakcie jednej godziny powinno być wyemitowanych nie mniej niż 8 spotów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Cena – waga kryterium - 60% - tj. cena ofertowa brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia
2) Dodatkowe lokalizacje ekranów – 20%
3) Dodatkowe dni emisji spotów – 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium „Cena” dotyczy wszystkich części zamówienia:
punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena brutto
C = --------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty badanej
gdzie:
C- liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium
Cena najniższa - to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu,
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60 punktów.
3. Zasady oceny ofert w kryterium - Dodatkowe lokalizacje ekranów (DE)
Zamawiający dokona oceny ofert w tym kryterium na podstawie podanej przez Wykonawcę liczby dodatkowej lokalizacji.
Zadeklarowanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ilość zamówionych i określonych w OPZ nośników przez Zamawiającego.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 20 punktów.
Punkty będę obliczone następująco:
a) za brak dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,
b) za przedstawienie 1 dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 2 punktów,
c) za przedstawienie 2 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 4 punktów,
d) za przedstawienie 3 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 6 punktów,
e) za przedstawienie 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 8 punktów
f) za przedstawienie 5 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów
g) za przedstawienie 6 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 12 punktów
h) za przedstawienie 7 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 14 punktów
i) za przedstawienie 8 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 16 punktów
j) za przedstawienie 9 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 18 punktów
k) za przedstawienie 10 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów
4) Zasady oceny ofert w kryterium - Dodatkowe dni emisji spotów (DS)
Zamawiający dokona oceny ofert w tym kryterium na podstawie podanej przez Wykonawcę liczby dni emisji spotów, podczas, których będą wyświetlane spoty Zamawiającego powyżej minimum określonego w każdej części.
Zadeklarowanie dodatkowych dni emisji nie wpływa na ilość zamówionych i określonych w OPZ dni przez Zamawiającego.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 20 punktów.
Punkty będę obliczone następująco:
a) brak dodatkowych dni emisji oferta otrzyma 0 punktów,
b) za dodanie 1 dnia emisji oferta otrzyma 5 punktów,
c) za dodanie 2 dodatkowych dni emisji oferta otrzyma 10 punktów,
d) za dodanie 3 dodatkowych dni emisji oferta otrzyma 15 punktów,
e) za dodanie 4 dodatkowych dni emisji oferta otrzyma 20 punktów,
5) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych wyżej kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + DE + DS
gdzie:
P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
DE - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje ekranów”
DS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe dni emisji spotów”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów (DE)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dni emisji spotów (DS)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: „Emisja spotów na 50 ekranach LED” - emisja 10 sekundowego spotu wystawy „Wokół nas morze ognia” na 50 ekranach LED (dalej nośnik). Wymiary pojedynczego nośnika 72x126cm. Nośniki umieszczone będą w witrynach sklepowych w Warszawie. Emisja spotów odbywać się będzie przez 14 dni od dnia włączenia emisji. Włączenie kampanii nastąpi nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy. Spot do emisji dostarcza Zamawiający nie później niż 2 dni robocze po podpisaniu umowy. Łącznie zostanie wyemitowanych 756 000 emisji spotu. Emisja nastąpi w godzinach od 6.00 do 24.00, w jednej godzinie spot zostanie wyemitowany 60 razy. Spot do emisji dostarcza Zamawiający. Zamawiający dokona wyboru lokalizacji nośników z minimum 80 przedstawionych mu przez Wykonawcę lokalizacji. Lista ta zostanie przedstawiona zamawiającemu najpóźniej do 2 dni roboczych po podpisaniu umowy a Zamawiający wybierze je najpóźniej na następny dzień roboczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Cena – waga kryterium - 60% - tj. cena ofertowa brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia
2) Dodatkowe lokalizacje ekranów – 20%
3) Dodatkowe dni emisji spotów – 20%
2. Zasady oceny ofert w kryterium „Cena” dotyczy wszystkich części zamówienia:
punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena brutto
C = --------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty badanej
gdzie:
C- liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium
Cena najniższa - to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cena oferty badanej – to cena brutto oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu,
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60 punktów.
3. Zasady oceny ofert w kryterium - Dodatkowe lokalizacje ekranów (DE)
Zamawiający dokona oceny ofert w tym kryterium na podstawie podanej przez Wykonawcę liczby dodatkowej lokalizacji.
Zadeklarowanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ilość zamówionych i określonych w OPZ nośników przez Zamawiającego.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 20 punktów.
Punkty będę obliczone następująco:
a) za brak dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,
b) za przedstawienie 1 dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 2 punktów,
c) za przedstawienie 2 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 4 punktów,
d) za przedstawienie 3 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 6 punktów,
e) za przedstawienie 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 8 punktów
f) za przedstawienie 5 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów
g) za przedstawienie 6 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 12 punktów
h) za przedstawienie 7 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 14 punktów
i) za przedstawienie 8 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 16 punktów
j) za przedstawienie 9 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 18 punktów
k) za przedstawienie 10 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów
4) Zasady oceny ofert w kryterium - Dodatkowe dni emisji spotów (DS)
Zamawiający dokona oceny ofert w tym kryterium na podstawie podanej przez Wykonawcę liczby dni emisji spotów, podczas, których będą wyświetlane spoty Zamawiającego powyżej minimum określonego w każdej części.
Zadeklarowanie dodatkowych dni emisji nie wpływa na ilość zamówionych i określonych w OPZ dni przez Zamawiającego.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 20 punktów.
Punkty będę obliczone następująco:
a) brak dodatkowych dni emisji oferta otrzyma 0 punktów,
b) za dodanie 1 dnia emisji oferta otrzyma 5 punktów,
c) za dodanie 2 dodatkowych dni emisji oferta otrzyma 10 punktów,
d) za dodanie 3 dodatkowych dni emisji oferta otrzyma 15 punktów,
e) za dodanie 4 dodatkowych dni emisji oferta otrzyma 20 punktów,
5) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych wyżej kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + DE + DS
gdzie:
P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
DE - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje ekranów”
DS - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe dni emisji spotów”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów (DE)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dni emisji spotów (DS)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 3 poniżej.
2 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy to:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835)- wg załącznika 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca załącza również:
oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI (jeżeli dotyczy)
pełnomocnictwo:
gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy w przypadku wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z
treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-06 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-04