IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zasięg "1+ (Całkowity)" |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp w formie aneksu.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany przepisów prawa lub zmian wprowadzonych w przepisach, wytycznych lub zaleceniach Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej (I lub II stopnia) wiążących Zamawiającego i regulujących wdrażanie Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lub Projektu, w ramach którego realizowane jest niniejsza Umowa, w szczególności w zakresie sprawozdawczości – w takiej sytuacji zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie niezbędnym do dostosowania jej postanowień do zmian, o których mowa wyżej;2) zmiana wskazanego w § 1 ust. 3 terminu realizacji Umowy i wskazanego w § 1 ust. 4 terminu osiągniecia wskaźnika, jeżeli:a) z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru Wykonawcy niniejsza Umowa zostanie zawarta po 04 września 2020 r.;b) w związku z trwającym lub wprowadzonym stanem epidemii, stanem wyjątkowym lub decyzją polskich organów państwowych lub zagranicznych, wprowadzone zostaną środki, które uniemożliwiają wykonanie Umowy w przewidzianym w niej terminie (w tym wykonanie przez Strony poszczególnych obowiązków w terminie określonym w Harmonogramie) lub osiągnięcie w tym terminie wskaźnika na poziomie wymaganym w § 1 ust. 4 zdanie pierwsze – w szczególności jeżeli ze względu na wprowadzone ograniczenia w poruszaniu się lub gromadzeniu się w tym samym miejscu lub czasie określonej liczby osób, nie będzie możliwe nagranie audycji, jeżeli zostaną wprowadzone ograniczenia lub przesunięcia w emisji programów radiowych, które wpłyną na możliwość emitowania audycji w przewidzianych uprzednio terminach, lub wpłyną na możliwość odbierania programu radiowego przez słuchaczy i osiągnięcie wskaźnika na poziomie określonym w § 1 ust. 4 zdanie pierwsze, lub jeżeli osoby, które mają uczestniczyć w przygotowaniu, nagraniu lub emisji audycji zostaną poddane hospitalizacji lub kwarantannie, przez co terminowa realizacja obowiązków umownych będzie niemożliwa;c) ze względu na wystąpienie siły wyższej zdefiniowanej w § 12 w terminie wskazanym w § 1 ust. 3 nie będzie możliwe zakończenie realizacji obowiązków umownych lub w terminie wskazanym w § 1 ust. 4 nie będzie możliwe osiągnięcie wymaganego poziomu wskaźnika– w takim przypadku realizacja Umowy i termin osiągniecia wskaźnika mogą zostać przedłużone do 31 maja 2021 r., przy czym emisja audycji radiowych powinna być realizowana nie wcześniej niż od dnia 2 marca 2021 r. W celu dokonania zmiany Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykazać i uzasadnić brak możliwości realizacji Umowy w pierwotnie założonym terminie.3. Zmiany Umowy, o której mowa w ust. 2, wymagają zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strona, która jest zainteresowana zawarciem aneksu do Umowy, zobowiązana jest zwrócić się do drugiej Strony ze stosownym wnioskiem, wskazując przyczynę, dla której zawarcie aneksu do Umowy, stało się konieczne oraz proponowaną treść aneksu.4. Zmiany, o których mowa w ust. 2, pozostaną bez wpływu na wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy, która została określona w § 5 ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-26, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: