Realizacja badania dotyczącego testu zestawów efektów uczenia się, w tym opracowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja badania dotyczącego testu zestawów efektów uczenia się, w tym opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących walidację w ramach ZSK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-22
  • ZamawiającyInstytut Badań Edukacyjnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00082312
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja badania dotyczącego testu zestawów efektów uczenia się, w tym opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących walidację w ramach ZSK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja badania dotyczącego testu zestawów efektów uczenia się, w tym opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących walidację w ramach ZSK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb0c3904-a074-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl.
7. Złożenie dokumentów na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne.
8. Wykonawca składa ofertę, dalej „oferta” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na
ePUAP i udostępnionego również na Miniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla wykonawców na Miniportalu.
9. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji z Zamawiającym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających
z rozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikających
z rozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IBE/13/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 117666,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji badania dotyczącego testu przygotowanych standardów (zestawów efektów uczenia się) czyli na przygotowaniu narzędzi walidacji dla wszystkich wyżej wymienionych zestawów efektów uczenia się oraz organizacji i przeprowadzeniu testowych procesów walidacji przy użyciu opracowanych narzędzi. W ramach zamówienia Zamawiający planuje realizację następujących składowych:
● opracowanie narzędzi walidacji dla ww. zestawów efektów uczenia się wraz z dodatkowymi materiałami,
● testowe przeprowadzenie walidacji efektów uczenia się,
● przygotowanie raportu końcowego zawierającego wnioski z analizy całego procesu.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części, dalej nazywane wiązkami. Każda z nich składa się z 3zestawów efektów uczenia się. Wszystkie opracowane zestawy efektów uczenia się zawierają:
1. efekty uczenia się, które składają się na dany zestaw,
2. kryteria weryfikacji dla każdego efektu uczenia się,
3. opis wymagań dotyczących walidacji.
W załączniku A do Opisu Przedmiotu Zamówienia “Wkład do opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację w ramach ZSK” każda wiązka została rozpisana na zestawy, efekty uczenia się i kryteria weryfikacji, a także opis wymagań dotyczących walidacji tychże efektów, ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji efektów uczenia się.
Każda wiązka może być realizowana przez innego Wykonawcę lub przez jednego Wykonawcę, tj. dany Wykonawca może realizować jedną lub dwie wiązki. Oferty złożone dla każdej wiązki będą podlegały osobnej ocenie.
Wykonawca może realizować zamówienie dla wybranej przez siebie wiązki (lub wybranych przez siebie wiązek) zestawów efektów uczenia się samodzielnie lub jako członek konsorcjum, w ramach którego złożył ofertę.
Wiązki, których dotyczy zamówienie przedstawione są poniżej.

● Wiązka trzecia składać się z zestawów efektów uczenia się:
○ Organizowanie procesu walidacji efektów uczenia się dla kwalifikacji rynkowej (koordynator procesu)
○ Wsparcie metodyczne przygotowania opisu kwalifikacji rynkowej
○ Zapewnianie jakości procesów walidacji dla kwalifikacji rynkowych
w instytucji certyfikującej

Rozpisane zestawy efektów uczenia się w podziale na wiązki zostały rozpisane w Załączniku A do OPZ..

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 58833,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie członków zespołu w projektowaniu (tworzeniu lub współtworzeniu) narzędzi walidacji lub narzędzi do oceny kompetencji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie członków zespołu w przeprowadzeniu walidacji efektów uczenia się lub procesu oceny kompetencji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji badania dotyczącego testu przygotowanych standardów (zestawów efektów uczenia się) czyli na przygotowaniu narzędzi walidacji dla wszystkich wyżej wymienionych zestawów efektów uczenia się oraz organizacji i przeprowadzeniu testowych procesów walidacji przy użyciu opracowanych narzędzi. W ramach zamówienia Zamawiający planuje realizację następujących składowych:
● opracowanie narzędzi walidacji dla ww. zestawów efektów uczenia się wraz z dodatkowymi materiałami,
● testowe przeprowadzenie walidacji efektów uczenia się,
● przygotowanie raportu końcowego zawierającego wnioski z analizy całego procesu.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części, dalej nazywane wiązkami. Każda z nich składa się z 3zestawów efektów uczenia się. Wszystkie opracowane zestawy efektów uczenia się zawierają:
1. efekty uczenia się, które składają się na dany zestaw,
2. kryteria weryfikacji dla każdego efektu uczenia się,
3. opis wymagań dotyczących walidacji.
W załączniku A do Opisu Przedmiotu Zamówienia “Wkład do opracowania narzędzi walidacji i przeprowadzenia testowych walidacji kompetencji osób organizujących i przeprowadzających walidację w ramach ZSK” każda wiązka została rozpisana na zestawy, efekty uczenia się i kryteria weryfikacji, a także opis wymagań dotyczących walidacji tychże efektów, ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji efektów uczenia się.
Każda wiązka może być realizowana przez innego Wykonawcę lub przez jednego Wykonawcę, tj. dany Wykonawca może realizować jedną lub dwie wiązki. Oferty złożone dla każdej wiązki będą podlegały osobnej ocenie.
Wykonawca może realizować zamówienie dla wybranej przez siebie wiązki (lub wybranych przez siebie wiązek) zestawów efektów uczenia się samodzielnie lub jako członek konsorcjum, w ramach którego złożył ofertę.
Wiązki, których dotyczy zamówienie przedstawione są poniżej.

● Wiązka czwarta składa się z zestawów efektów uczenia się:
○ Opracowanie szczegółowego planu (scenariusza) walidacji efektów uczenia sią
○ Zarządzanie procesem walidacji efektów uczenia się w instytucji certyfikującej
○ Przygotowanie organizacyjne do prowadzenia walidacji efektów uczenia się w instytucji certyfikującej
Rozpisane zestawy efektów uczenia się w podziale na wiązki zostały rozpisane
w Załączniku A do OPZ..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 58833,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie członków zespołu w projektowaniu (tworzeniu lub współtworzeniu) narzędzi walidacji lub narzędzi do oceny kompetencji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie członków zespołu w przeprowadzeniu walidacji efektów uczenia się lub procesu oceny kompetencji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału – takie same w odniesieniu do każdej wiązki - w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

3) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.

Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (Załącznik 1 do SWZ).

4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:

A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia tj.;

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ‎ciągłych wykonywaniem
w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

a. co najmniej 2 projekty (usługi), których elementem było:
i. opracowanie narzędzi do weryfikacji efektów uczenia się
lub
ii. opracowanie narzędzi stosowanych do oceny kompetencji
lub
iii. autorstwo lub współautorstwo opracowania (artykuł, publikacja, raport) związanego tematycznie z projektowaniem narzędzi walidacji efektów uczenia się lub narzędzi stosowanymi w procesie oceny kompetencji;

b. co najmniej 2 projekty (usługi), których elementem było:
i. przeprowadzenie walidacji efektów uczenia się
lub
ii. przeprowadzenie procesu oceny kompetencji
lub
iii. autorstwo lub współautorstwo opracowania (artykuł, publikacja, raport) związanego tematycznie z prowadzeniem walidacji efektów uczenia się lub prowadzeniem procesu oceny kompetencji.

Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w odniesieniu do pkt. a i b tych samych projektów (usług), jeżeli spełniają one wymogi w nich określone i zostanie to wykazane.

B. w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 3-osobowym zespołem, którego członkowie łącznie spełniają poniższe wymagania i którzy będą wskazani do realizacji zamówienia:

a. koordynator/koordynatorka prac – osoba, która odpowiadała za realizację co najmniej 2 projektów (usług), w których planowała i kierowała pracą zespołu nie mniejszego niż składającego się z 3 osób (w przypadku każdego z projektów);
b. osoba realizująca projekt, która posiada doświadczenie w :
i. projektowaniu narzędzi walidacji
lub
ii. projektowaniu narzędzi do oceny kompetencji
potwierdzone realizacją co najmniej dwóch projektów (usług);
c. osoba realizująca projekt, która posiada doświadczenie w:
i. prowadzeniu weryfikacji efektów uczenia się
lub
ii. prowadzeniu procesu oceny kompetencji
potwierdzone realizacją co najmniej dwóch projektów (usług).

Spełnianie warunków określonych w punktach a-c należy potwierdzić skrótowym opisem zadań, jakie dane osoby wykonywały w odniesieniu do określonych warunków. Jedna osoba może zostać wskazana jako spełniająca więcej niż jeden warunek udziału (o ile wykazane zostanie spełnienie tych warunków).
W skład każdego zespołu musi wchodzić koordynator/koordynatorka oraz minimum 2 inne osoby wskazane jako osoby realizujące projekt. W sytuacji, gdyby osoba, która zostanie wskazana jako koordynator/koordynatorka prac ma jednocześnie doświadczenie wskazane do realizacji projektu, może być, poza wskazaniem na osobę koordynującą, wskazana do realizacji projektu, o ile zostanie wykazane odpowiednie doświadczenie oraz o ile poza tą wskazaną osobą będzie wskazane 2 inne osoby realizujące projekt (aby zachować wymów składu zespołu koordynator/ka oraz minimum dwie inne osoby realizujące projekt).
Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tych samych projektów (usług) i realizujących je osób na potwierdzenie spełniania warunków określonych w punktach A i B, o ile zostanie wykazane spełnienie określonych warunków.

2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „ nie spełnia”.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż: „stosowna sytuacja”, o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane .
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, oraz, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w § 6 powyżej.
5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w § 7 oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w § 6), wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 oraz o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu wg załącznika nr 2.
1) Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj .
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ

wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie były wykonywane, o którym mowa wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

5) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Brak szczególnych wymagań.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. ZAMAWIAJĄCY może wypłacić WYKONAWCY zaliczkę po podpisaniu Umowy w wysokości odpowiadającej 20% wartości Umowy, nie większej jednak niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto. Zaliczka wypłacana jest na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
2. W celu otrzymania zaliczki w części, o której mowa w ust. 11, Wykonawca składa Zamawiającemu wniosek o jej wypłatę. Wniosek powinien mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. Na podstawie wniosku Zamawiający dokonuje wypłaty zaliczki w terminie do 7 dni od dnia złożenia w/w wniosku i gwarancji.
3. Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę zaliczkową i dostarcza ją niezwłocznie do siedziby Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia zapłaty.
4. Wypłata zaliczki następuje na poniższy rachunek bankowy Wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. Zaliczka rozliczana jest razem z II ratą płatności, o której mowa w §3 ust. 2 pkt. 2) Umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
2) konieczność wprowadzenia zmian ( w szczególności w zakresie wydłużenia terminu jej realizacji) będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego wskazanego § 11 Umowy, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; W takim wypadku zakres zmian będzie (w szczególności wydłużenie terminu realizacji) będzie tożsamy ze zmianami wprowadzonych ww. umowach.
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego wskazanego w § 11 Umowy lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Górczewska 8, 01-180 Warszawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga złożenia:
7) Oferta merytoryczna, składająca się z:
- na użytek oceny oferty przez pryzmat kryteriów wskazanych w §16
i. Wykaz Doświadczenia zespołu w projektowaniu (tworzeniu lub współtworzeniu) narzędzi walidacji lub narzędzi do oceny kompetencji.
ii. Wykaz Doświadczenia zespołu w przeprowadzeniu walidacji efektów uczenia się lub procesu oceny kompetencji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI