Przygotowanie narzędzi badawczych oraz opracowanie raportu metodologicznego do przeprowadzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie narzędzi badawczych oraz opracowanie raportu metodologicznego do przeprowadzenia diagnozy i opracowania Programu Przeciwdziałania Ubóstwu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • ZamawiającyMazowieckie Centrum Polityki Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie narzędzi badawczych oraz opracowanie raportu metodologicznego do przeprowadzenia diagnozy i opracowania Programu Przeciwdziałania Ubóstwu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jed. org. pomocy społecznej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

jed. org. pomocy społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie narzędzi badawczych oraz opracowanie raportu metodologicznego do przeprowadzenia diagnozy i opracowania Programu Przeciwdziałania Ubóstwu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d4a9ba-21b1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000745/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.35 Monitoring Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy na lata 2021-2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/mcps

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w § 1 SWZ, i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2. Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej. znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi: do złożenia, zmiany, wycofania oferty - 150 MB; przy komunikacji - 500 MB.
7. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 PZP Zamawiający przekazuje następujące informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Środki komunikacji elektronicznej użyte przez Zamawiającego w postępowaniu spełniają w szczególności następujące wymagania:
1) spełniają wymagania przewidziane dla systemu teleinformatycznego w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne odpowiadające minimalnym wymaganiom określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
2) zapewniają zachowanie poufności i integralności danych w ramach wymiany i przechowywania tych dokumentów,
3) zapewniają autentyczność źródła danych i niezmienność danych po ich kompresji do pliku, o którym mowa w § 19 ust. 14 pkt 14 SWZ,
4) zapewniają identyfikację podmiotów przekazujących te dokumenty oraz ustalenie dokładnego czasu i daty odbioru tych dokumentów,
5) zapewniają ochronę przed nieautoryzowanym dostępem do treści tych dokumentów przed upływem wyznaczonych terminów ich otwarcia albo składania,
6) umożliwiają ustalanie oraz zmiany ustalonych terminów pierwszego zapoznania się z treścią tych dokumentów wyłącznie przez osoby uprawnione przez Zamawiającego,
7) umożliwiają podczas poszczególnych etapów postępowania dostęp do całości lub części treści tych dokumentów wyłącznie osobom uprawnionym przez Zamawiającego oraz zapewniają rozliczalność tych działań,
8) umożliwiają, po określonej dacie, udostępnianie osobom trzecim całości lub części treści tych dokumentów wyłącznie przez osoby uprawnione przez Zamawiającego oraz zapewniają rozliczalność tych działań,
9) zapewniają ochronę informacji zawierających dane osobowe oraz innych informacji podlegających prawnej ochronie,
10) umożliwiają usunięcie oferty w sposób uniemożliwiający ich odzyskanie i zapoznanie się przez użytkowników z ich treścią,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie, dane kontaktowe: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, dane kontaktowe: ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, tel. 22 376 85 00 e-mail: mcps@mcps.com.pl, ePUAP: /mcps1/SkrytkaESP.
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@mcps.com.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji oraz zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz 74 PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych
przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że wystąpienie z roszczeniem na podstawie art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego do czasu zakończenia tego postępowania;
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (szczegóły na stronie internetowej https://uodo.gov.pl).
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MCPS.ZP/AM/351-39/2021-TP/U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 42000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przygotowanie narzędzi badawczych oraz opracowanie raportu metodologicznego do przeprowadzenia diagnozy i opracowania Programu Przeciwdziałania Ubóstwu i Wykluczeniu Społecznemu w województwie mazowieckim”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1) Kryterium nr 1 – „Cena” – waga 50%
2) Kryterium nr 2 – „Doświadczenie zespołu badawczego” – waga 50%
2. W kryterium „cena” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Zamawiający w kryterium nr 1 „Cena”, będzie oceniał oferty zamówienia przyznając punkty wg wzoru:

Cena = Cena minimalna / Cena oferty badanej x 50

gdzie:

C = liczba punktów w kryterium „cena”,
Cena minimalna = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cena oferty badanej = cena oferty podlegającej badaniu - ocenie.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w ocenie ofert w kryterium nr 1 „Cena” wynosi 50 pkt.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
Porównywaną ceną będzie cena brutto za realizację zamówienia.

3. W kryterium „doświadczenie zespołu badawczego” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty dla wskazanych dwóch pierwszych członków zespołu, którzy legitymują się tytułem dr hab. (wskazanych w § 10 ust. 1 lit. c) SWZ), na podstawie danych zawartych w Załączniku nr 7. Punkty uzyskane przez tych członków zespołu zostaną zsumowane.
Zasady przyznawania punktów w przypadku kierownika zespołu badawczego z dorobkiem naukowym w problematyce ubóstwa i wykluczenia społecznego:
a) za wskazane w oświadczeniu publikacje lub raporty (ponad wymagane na spełnienie warunku udziału w postepowaniu zgodnie z § 10 ust. 1 lit. c) SWZ) dotyczące ubóstwa Zamawiający przyzna 2 pkt za każdą publikację lub raport jednak nie więcej niż 10 pkt.
b) za wskazany w oświadczeniu udział w badaniach dotyczących zjawiska ubóstwa Zamawiający przyzna 2 punkty za udział w każdym badaniu, jednak nie więcej niż 10 pkt.
c) za wskazane w oświadczeniu publikacje w czasopismach IF (impact factor) z zakresu ubóstwa Zamawiający przyzna 2 punkty za każdą publikację jednak nie więcej niż 10 pkt.

Zasady przyznawania punktów w przypadku drugiego członka zespołu badawczego z dorobkiem naukowym w dziedzinie demografii i/lub polityki społecznej.
a) za wskazane w oświadczeniu publikacje lub raporty (ponad wymagane na spełnienie warunku udziału w postepowaniu zgodnie z § 10 ust. 1 lit. c) SWZ) dotyczące demografii i/lub polityki społecznej Zamawiający przyzna 2 pkt za każdą publikację lub raport jednak nie więcej niż 10 pkt.
b) za wskazany w oświadczeniu udział w badaniach dotyczących demografii i/lub polityki społecznej Zamawiający przyzna 2 punkty za udział w każdym badaniu, jednak nie więcej niż 10 pkt.

Przez publikacje Zamawiający rozumie pozycja drukowane (książki, artykuły w czasopismach) bądź elektroniczne (e-book).
Przez raport naukowy Zamawiający rozumie pisemny lub wizualny dokument opracowany w celu dostarczenia informacji, przedstawiający treści adresowane do określonej grupy odbiorców, służący ujawnieniu wyników eksperymentu lub badań.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium nr 2 „Doświadczenie zespołu badawczego” wynosi 50 pkt. Ocena dokonana zostanie na podstawie informacji wskazanych w Załączniku nr 7 do SWZ.
Dokument, składany w celu uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium nr 2 nie będzie uzupełniany. Brak załącznika nie będzie powodował odrzucenia oferty, ale oferta w kryterium nr 2 otrzyma 0 pkt.
4. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zsumuje punkty przyznane każdej z ofert, w kryterium nr 1 i nr 2. Suma punktów uzyskanych przez ofertę jest oceną oferty. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą zsumowaną liczbę punktów w kryterium 1, kryterium 2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zespołu badawczego

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
b) zdolności zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
c) zdolności technicznej – Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem badawczym składającym się z minimum czterech osób, tj.:
• kierownika zespołu badawczego posiadającego dorobek naukowy w problematyce ubóstwa i wykluczenia społecznego oraz co najmniej stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie nauk społecznych. Przez dorobek naukowy w tematyce ubóstwa i wykluczenia społecznego zamawiający rozumie autorstwo lub współautorstwo co najmniej jednej publikacji/badania społecznego w tej dziedzinie.
• członka zespołu badawczego, który posiada co najmniej stopień naukowy doktora habilitowanego oraz dorobek naukowy w dziedzinie demografii i/lub polityki społecznej. Przez dorobek naukowy w tematyce demografii i/lub polityki społecznej zamawiający rozumie autorstwo lub współautorstwo co najmniej co najmniej jednej publikacji/badania w tej dziedzinie
• dwóch członków zespołu posiadających doświadczenie w zakresie badań społecznych.
Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik
nr 5 do SWZ. Dorobek naukowy wykazany w Załączniku nr 5 nie będzie podstawą do uzyskania dodatkowych punktów.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
2. Zamawiający wymaga aby warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 1 Wykonawca spełniał łącznie samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
• W zakresie zdolności technicznej – skład zespołu badawczego stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
b) potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania:
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;
• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu z lit. d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument/dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w § 11 ust. 2 pkt 1 lit. b) tiret pierwsze SWZ lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
3. Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w § 11 ust. 2 pkt 1 lit. b) tiret pierwsze SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.
4. Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, tylko wówczas jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane razem z ofertą.
1) Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4 do SWZ).
3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w § 11 ust. 2 SWZ.
4) Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
5) Oświadczenie składają odrębnie:
a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
c) podwykonawcy, na których zasobach wykonawca polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Informacja dotycząca doświadczenia podmiotu badawczego, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ – składana przez Wykonawców wraz z ofertą w celu zdobycia dodatkowych punktów w kryterium „doświadczenie zespołu badawczego”
2. Wykonawca składa wymienione w ust. 1 przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą w sposób określony § 19 SWZ.
3. Wskazane w ust. 1 przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w ust. 1 lub będą one niekompletne, Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

nie dotyczy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmianę treści lub terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia jednej
z poniższych okoliczności:
1) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy polegającej na dostosowaniu rozwiązań technicznych i organizacyjnych w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takiej sytuacji termin realizacji umowy ulegnie wydłużeniu o czas niezbędny do wdrożenia ww. rozwiązań jednak nie dłużej niż
o 3 miesiące oraz ulegnie zmianie wynagrodzenie umowne w wysokości niezbędnej na dostosowanie postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, jednak nie więcej niż o 20% wartości wynagrodzenia umownego określonego w § 3
ust. 1;
2) działania siły wyższej, należycie udokumentowanej, rozumianej jako wszystkie przypadki o niezwykłym charakterze, nieprzewidziane lub przewidziane, a niemożliwe do uniknięcia, które zaistnieją w miejscu realizacji umowy, po wejściu umowy w życie, a które stają na przeszkodzie realizacji zawartych w niej zobowiązań: działania sił natury, epidemie, mobilizacja powszechna, wojna, pożar, huragan, powódź, zamach terrorystyczny, katastrofa lotnicza, katastrofa drogowa – w takiej sytuacji zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności
i nie dłużej jak 1 miesiąc;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) w przypadku przerwy w realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
i Zamawiającego na skutek okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w odniesieniu do terminu lub zakresu realizacji Umowy;
5) zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania umowy;
6) w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte lub terminowe wykonanie umowy.
2. Strony umowy informują się niezwłocznie o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1–6 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
3. W celu dokonania zmiany umowy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w ust. 1, Strona o to wnioskująca zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 30 dni od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z dostępną na Platformie Zakupowej instrukcją, wskazaną w § 15 ust. 2 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI