Przygotowanie i wyprodukowanie filmów oraz spotów o charakterze promocyjnym wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i wyprodukowanie filmów oraz spotów o charakterze promocyjnym wraz ze scenariuszami
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającyWojewództwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00296968
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i wyprodukowanie filmów oraz spotów
o charakterze promocyjnym wraz ze scenariuszami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 44 16 505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.teleon@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wyprodukowanie filmów oraz spotów
o charakterze promocyjnym wraz ze scenariuszami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-585dc590-511b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001194/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.64 Produkcja filmów reklamowych i informacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „w toku”).
2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
a) bez logowania – poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie”,
b) poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce „Korespondencja”.
3) Przystąpienie do postępowania:
a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Województwo Lubelskie: Elektroniczne Zamówienia Publiczne,
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony Platforma eZamawiający gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00 -pod numerem telefonu: (22)5768790 -pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
1) Anna Teleon - nr tel. 81 44 16 505, anna.teleon@lubelskie.pl
2) Wojciech Dziurda – nr telefonu 81 44 16 636, wojciech.dziurda@lubelskie.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubelskie z siedzibą przy ul. Grottgera 4, 20-029 Lublin, email – info@lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem email – iod@lubelskie.pl
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawego ciążącego na administratorze w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
b) wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 1 i 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
b. art. 10 RODO w zakresie informacji dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłączenie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwalnym, i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych).
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6. Podmiotom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych, w zakresie określonym ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP-IV.272.71.2021.AKL

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i wyprodukowania filmów oraz spotów
o charakterze promocyjnym (wizerunkowym) wraz ze scenariuszami, obejmujących zasięgiem województwo lubelskie w ramach działań informacyjno-promocyjnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 (dalej RPO WL 2014-2020) oraz promocji środków europejskich możliwych do uzyskania w ramach perspektywy finansowej na lata 2021-2027.
Zamówienie obejmuje wyprodukowanie 10 filmów storytellingowych, 5 spotów promocyjnych oraz 15 filmów o charakterze informacyjno-promocyjnym. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do produkcji filmów o różnej treści merytorycznej. Filmy będą dotyczyły tematyki RPO WL 2014-2020 – informować będą przede wszystkim o efektach wdrażania RPO tzn. promować zrealizowane projekty przez Beneficjentów DW EFRR, DW EFS, LAWP i WUP. Ponadto filmy będą zachęcały do wyszukiwania możliwości wsparcia w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 38

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość i atrakcyjność materiału filmowego

4.3.6.) Waga: 27

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu oraz wykonaniu filmów o charakterze promocyjnym/reklamowym o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda,

oraz

b) dysponuje osobami, które spełniają następujące kryteria:
- osoba odpowiedzialna za reżyserię - musi posiadać doświadczenie w zakresie reżyserii, wynikające z udziału w co najmniej 2 usługach związanych
z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego (filmu promocyjnego /reklamowego /informacyjnego /edukacyjnego);
- operator - musi posiadać doświadczenie w zakresie operatorskim, wynikające
z udziału w co najmniej 2 usługach związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego (filmu promocyjnego/reklamowego/informacyjnego /edukacyjnego).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z art. 124 ust. 1 ustawy według wzoru z Załącznika nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wykaz usług (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6a do SWZ.
2.wykaz osób (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6b do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) film (min. 20 sek. – max. 35 sek.), który ma przedstawiać dowolnie wybraną przez Wykonawcę inwestycję zrealizowaną przy udziale dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 (z różnych ujęć/perspektyw).

2) scenariusz (w formie PDF), storyboard i eksplikacja reżyserska - opracowane
w wersji elektronicznej, w pełnym kolorze obejmujące elementy podlegające ocenie, wskazane w dokumentacji postępowania. 4. Ponadto do oferty należy złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) film (min. 20 sek. – max. 35 sek.), który ma przedstawiać dowolnie wybraną przez Wykonawcę inwestycję zrealizowaną przy udziale dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 (z różnych ujęć/perspektyw).

Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby film, został nagrany na nośniku CD lub pendrive i dostarczony do siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert tj. przed 17 grudnia 2021 r. godz.11.00. Na podstawie art. 65 ust.2 płytę lub pendrive należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Załącznik do oferty w postępowaniu na przygotowanie
i wyprodukowanie filmów oraz spotów o charakterze promocyjnym wraz ze scenariuszami [OP-IV.272.71.2021.AKL] – nie otwierać przed 17 grudnia 2021 r. godz. 11.30” za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert tj. przed 17 grudnia 2021 r. godz. 11.00

2) scenariusz (w formie PDF), storyboard i eksplikacje reżyserską - opracowane
w wersji elektronicznej, w pełnym kolorze obejmujące elementy podlegające ocenie, wskazane w dokumentacji postępowania.
Scenariusz, storyboard i eksplikacje reżyserską należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem platformy zakupowej.
Scenariusz ma dotyczyć wybranego projektu zrealizowanego przy dofinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Scenariusz musi uwzględniać czas nagrania na min.1 minutę 30 sekund oraz musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przykłady realizowanych projektów znajdują się na stronie https://info.rpo.lubelskie.pl (np. zakładki: blog, projekty-efekty, eliksir wiedzy, multimedia) oraz na stronie: https://rpo.lubelskie.pl/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/poznaj-projekty/lista-projektow/2021-rok/. Wykonawca musi przedstawić scenariusz filmu uzupełniony o storyboard oraz eksplikację reżyserską zawierającą informacje dotyczące proponowanych elementów niezbędnych do realizacji materiału video. Poprzez storyboard Zamawiający rozumie serię szkiców, obrazków, rzutów będących wskazówkami do powstania filmu. W scenariuszu muszą być zawarte takie elementy jak: zamysł filmu, jego przekaz, możliwości kontynuacji. Poprzez eksplikację reżyserską rozumie się tekst, w którym zostaną zawarte najistotniejsze informacje dotyczące stworzenia filmu, jego techniki, zamysłu artystycznego, wizji itd. Storyboard (scenorys) zawierać powinny między innymi informacje
o np. lokalizacji, ewentualnej scenografii, efektach, itp. Koncepcja graficzna scenariusza i storyboardu audycji musi być zgodna z Kluczem graficznym RPO WL 2014-2020 dostępnym pod linkiem https://rpo.lubelskie.pl/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/promuj-projekt-logotypy-zasady-oznakowania-projektow/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/wytyczne-dot-informacji-i-promocji/. Scenariusz powinien być oparty na koncepcji „human storytelling”.
Scenariusz, storyboard oraz eksplikacja reżyserska powinny być dołączone do oferty jako trzy oddzielne pliki, każdy podpisany podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
Przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu.
W przypadku niezłożenia powyższych środków dowodowych w wymaganym terminie, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed datą złożenia oferty) podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielających pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 9 do SWZ)
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 9 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w razie zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron, w tym w szczególności będących następstwem rozprzestrzeniania się wirusa SARS COV-2.
3. W razie zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3, Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian Umowy:
1) w zakresie terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 5, poprzez jego wydłużenie o okres trwania okoliczności uniemożliwiających zrealizowanie przez Wykonawcę zadań stanowiących przedmiot Umowy,
2) w zakresie zasad realizacji Umowy określonych w § 2, polegających w szczególności na wydłużeniu terminów na przekazanie Zamawiającemu harmonogramów dotyczących poszczególnych okresów rozliczeniowych, o czas trwania okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy ich sporządzenie i przekazanie.
4. Zmian, o których mowa w ust. 3 dokonuje się w trybie art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 z późn. zm.).
Dodatkowo par.10 Proponowanych postanowień umowy zawiera zapisy dot. waloryzacji wynagrodzenia. Szczegóły patrz par.10 Zał. 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty należy złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) film (min. 20 sek. – max. 35 sek.), który ma przedstawiać dowolnie wybraną przez Wykonawcę inwestycję zrealizowaną przy udziale dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 (z różnych ujęć/perspektyw).
Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby film, został nagrany na nośniku CD lub pendrive i dostarczony do siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert tj. przed 17 grudnia 2021 r. godz.11.00. Na podstawie art. 65 ust.2 płytę lub pendrive należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Załącznik do oferty w postępowaniu na przygotowanie
i wyprodukowanie filmów oraz spotów o charakterze promocyjnym wraz ze scenariuszami [OP-IV.272.71.2021.AKL] – nie otwierać przed 17 grudnia 2021 r. godz. 11.30” za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert tj. przed 17 grudnia 2021 r. godz. 11.00
2) scenariusz (w formie PDF), storyboard i eksplikacje reżyserską - opracowane
w wersji elektronicznej, w pełnym kolorze obejmujące elementy podlegające ocenie, wskazane w dokumentacji postępowania.
Scenariusz, storyboard i eksplikacje reżyserską należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem platformy zakupowej.
Scenariusz ma dotyczyć wybranego projektu zrealizowanego przy dofinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Scenariusz musi uwzględniać czas nagrania na min.1 minutę 30 sekund oraz musi być zgodny
z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przykłady realizowanych projektów znajdują się na stronie https://info.rpo.lubelskie.pl (np. zakładki: blog, projekty-efekty, eliksir wiedzy, multimedia) oraz na stronie: https://rpo.lubelskie.pl/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/poznaj-projekty/lista-projektow/2021-rok/. Wykonawca musi przedstawić scenariusz filmu uzupełniony o storyboard oraz eksplikację reżyserską zawierającą informacje dotyczące proponowanych elementów niezbędnych do realizacji materiału video. Poprzez storyboard Zamawiający rozumie serię szkiców, obrazków, rzutów będących wskazówkami do powstania filmu. W scenariuszu muszą być zawarte takie elementy jak: zamysł filmu, jego przekaz, możliwości kontynuacji. Poprzez eksplikację reżyserską rozumie się tekst, w którym zostaną zawarte najistotniejsze informacje dotyczące stworzenia filmu, jego techniki, zamysłu artystycznego, wizji itd. Storyboard (scenorys) zawierać powinny między innymi informacje
o np. lokalizacji, ewentualnej scenografii, efektach, itp. Koncepcja graficzna scenariusza i storyboardu audycji musi być zgodna z Kluczem graficznym RPO WL 2014-2020 dostępnym pod linkiem https://rpo.lubelskie.pl/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/promuj-projekt-logotypy-zasady-oznakowania-projektow/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/wytyczne-dot-informacji-i-promocji/. Scenariusz powinien być oparty na koncepcji „human storytelling”.
Scenariusz, storyboard oraz eksplikacja reżyserska powinny być dołączone do oferty jako trzy oddzielne pliki, każdy podpisany podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
Przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu.
W przypadku niezłożenia powyższych środków dowodowych w wymaganym terminie, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych oraz usługę projektów graficznych do wyświetlaczy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI