III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający określa warunek dla: 2 , 3 i 5 części zamówieniadla części 2 zamówienia: wykazu usług, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 usługę o wartości 70 000,00 zł brutto (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej w social mediach, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,- zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do niniejszej SIWZdla części 3 zamówienia: wykazu usług, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 2 usługi o wartości 10 000,00 zł brutto każda (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na utworzeniu, utrzymaniu i moderowaniu strony www, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,- zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do niniejszej SIWZdla części 5 zamówienia: wykazu usług, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 usługę o wartości 70 000,00 zł brutto (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na produkcji i nagraniu spotu telewizyjnego i/lub spotu radiowego, z zachowaniem standardów telewizji publicznej i prywatnej (a w przypadku spotu radiowego – standardów lokalnych i ogólnopolskich rozgłośni radiowych) co umożliwiało emisję spotu w ramach bloków reklamowych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,- zgodnie z załącznikiem nr 5.3 do niniejszej SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik nr 3 do SIWZWykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy PZP zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacja zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. XII.1.1. (oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ)Wykonawca, o ile jest mu to wiadome na etapie składania ofert, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. XII.1.1. (oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt XII.1 (oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczeniaWykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZa) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacja zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. XII.1.1. (oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu dla części 2 zamówienia: wykazu usług, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 usługę o wartości 70 000,00 zł brutto (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej w social mediach, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,- zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do niniejszej SIWZdla części 3 zamówienia: wykazu usług, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 2 usługi o wartości 10 000,00 zł brutto każda (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na utworzeniu, utrzymaniu i moderowaniu strony www, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,- zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do niniejszej SIWZdla części 5 zamówienia: wykazu usług, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 usługę o wartości 70 000,00 zł brutto (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na produkcji i nagraniu spotu telewizyjnego i/lub spotu radiowego, z zachowaniem standardów telewizji publicznej i prywatnej (a w przypadku spotu radiowego – standardów lokalnych i ogólnopolskich rozgłośni radiowych) co umożliwiało emisję spotu w ramach bloków reklamowych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,- zgodnie z załącznikiem nr 5.3 do niniejszej SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wykaz osób, zatrudnionych na umowę o pracę, zgodnie z załącznikami do SIWZ
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
termin przedstawienia wstępnej koncepcji logo dla 1 części zamówienia |
40,00 |
Termin opracowania wstępnej koncepcji prowadzenia kampanii w social mediach dla 2 części zamówienia |
40,00 |
Termin przedstawienia wstępnej koncepcji strony www dla 3 części zamówienia |
20,00 |
Czas zamieszczenia na stronie materiałów przekazanych przez Zamawiającego dla 3 części zamówienia |
20,00 |
Termin przedstawienia ostatecznej wersji filmu (spotu reklamowego) dla 4 części zamówienia |
40,00 |
Termin przedstawienia ostatecznych wersji spotu telewizyjnego i radiowego dla 5 części zamówienia |
40,00 |
cena - dla wszystkich części zamówienia |
60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy w zakresie:- zmiany teleadresowe Stron umowy- zmian postanowień umownych wynikających z ustawy PZP ( w szczególności art. 144 ust. 1 pkt 3), 4), 5); oraz określonych w w/w załącznikach
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Zgodnie z zachowaniem zasad poufności, wytycznych dotyczących realizacji projektu
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
oświadczenie o poufności, zgodnie z załącznikiem do umów
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
14.01.2021, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
część 1 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i opracowanie logo Projektu.1) Logo będzie wykorzystywane w okresie trwania Projektu i umieszczane na materiałach związanych z realizacją Projektu, w szczególności na materiałach promocyjnych (plakatach, banerach, roll-up’ach, broszurach, ulotkach, filmach i innych materiałach promujących Projekt), podczas konferencji organizowanych w ramach realizacji Projektu, na stronie www Projektu, w mediach społecznościowych (w szczególności w czasie trwania kampanii promocyjnej), w newsletterach, na papierze firmowym (w kolorze oraz w wersji czarno-białej), na sporządzanej w ramach Projektu dokumentacji, itp.;2) W ramach otrzymanego wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych i na wszystkich polach eksploatacji, całość autorskich praw majątkowych, praw pokrewnych i praw zależnych do treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;3) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji logo (co najmniej 2 wstępne projekty logo) w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy (zgodnie z ofertą Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – kryterium oceny ofert);4) Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych przedstawi swoje uwagi i poprawki. Wykonawca uwzględni poprawki i zmiany wskazane przez Zamawiającego i przedstawi ostateczny projekt logo, w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag do wstępnego projektu logo;5) Materiały niezbędne do wykonania logo, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na adres email wskazany przez Wykonawcę, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie;6) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na ostateczną wersję logo Projektu;7) Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia w razie potrzeby wykona dwie modyfikacje istniejącego projektu logo.8) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu opracowane logo na odpowiednich nośnikach, umożliwiających wykorzystanie logo przez Zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem. Pliki muszą być przekazane w formie gotowej do publikacji/druku (np. w formatach: .jpg, .png, .pdf, .swf) wraz z plikami źródłowymi umożliwiającymi edycję projektu (np. w formatach: .indd, Al., psd, cdr).9) Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą;10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób zgodny ze wskazówkami, sugestiami i uwagami Zamawiającego, współpracując z Zamawiającym;11) Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia osobie trzeciej po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego na piśmie. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia osobie trzeciej, Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osoby, której powierzył wykonanie przedmiotu zamówienia, jak za swoje własne działania i zaniechaniaIII.4.1.2 – zatrudnienie na umowę o pracęWymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP i postanowień niniejszej SIWZ, zatrudni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, osobę/osoby wykonujące czynności opracowania i wykonania logo Projektu. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcy, obowiązek ten spoczywa na podwykonawcy2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób/osoby wykonujących czynności opracowania i wykonania logo Projektua) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonującej czynności opracowania i wykonania logo Projektu, której dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem, imienia i nazwiska tej osoby, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy o pracę osób/osoby wykonującej czynności opracowania i wykonania logo Projektu, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.3. W przypadku zmiany osoby realizującej powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym w formie pisemnej Zamawiającego, z podaniem danych (imię, nazwisko) osób, a także informacji o których mowa powyżej, która dalej będzie wykonywała te czynności, przed dopuszczeniem danej osoby do realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana osoby może nastąpić pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania, o których mowa powyżej co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji umowy. 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność z oryginałem, zawartą przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikiem wykonującym przedmiot zamówienia. 5. Wykonawca oświadcza, że spełnił obowiązki informacyjne względem wszystkich osób fizycznych, którymi posłuży się do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy zawartej przez Wykonawcę lub podwykonawców z osobą wykonującą przedmiot zamówienia (a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innych osób/ osoby wykonującej czynności opracowania i wykonania logo Projektu) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 5 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób/osoby wykonującej czynności opracowania i wykonania logo na podstawie umowy o pracę.7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający nałoży karę umowną, o której mowa w umowie stanowiącej załącznik nr 4.1.1 do niniejszej SIWZ.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.9. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do niniejszej SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79341400-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin przedstawienia wstępnej koncepcji logo |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
część 2 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promującej Projekt polegającej na: przygotowaniu oprawy graficznej profili i przeprowadzenia kampanii social media obejmującej prowadzenie kanałów social media (facebook i instagram) w sposób, interaktywny, skuteczny i zgodny ze sztuką, zwanej w dalszej treści „kampanią”. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej jakości, formy, treści, częstotliwości pojawiania się wpisów na wybranych kanałach w celu promowania marki Projektu i budowania społeczności wokół niej. 2. Wykonawca będzie zobowiązany, w szczególności do: 1) opracowania wstępnej koncepcji przeprowadzenia kampanii;2) stworzenia i moderowania profili na portalach społecznościowych (facebook, instagram) w szczególności: przygotowania narzędzi i materiałów promocyjnych w postaci treści o charakterze promocyjnym otrzymanych od Zamawiającego (tekst, grafika, video) i ich publikację na danym portalu; 3) przygotowania oprawy graficznej profilu, zgodnie z szatą graficzną, logotypem projektu, (tworzenie grafik postów, banerów, grafik w tle oraz magnesów do newslettera). 4) Zamawiający wymaga wykonania po jednej grafice tygodniowo w jednym kanale social media (jedna grafika tygodniowo na portalu facebook oraz jedna grafika tygodniowo na portalu instagram);5) generowania wpisów, zapewnienia interakcji z odbiorcami, użytkownikami social media;6) mailingu do interesariuszy projektu; 7) raportowania i analizy;8) promowania postów na kanałach społecznościowych. Zamawiający przewiduje dotarcie do szerokiego grona odbiorców (Zamawiający zamierza osiągnąć zasięg na poziomie co najmniej 20 000), niezbędne będzie wykonanie 1-2 postów sponsorowanych;9) prowadzenie newslettera (minimum dwa razy w miesiącu, w zależności od wydarzeń i realizacji działań promujących Projekt);10) bieżącego kontrolowania i monitorowania przebiegu kampanii;11) sporządzenia szczegółowego kosztorysu w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy;12) przedstawienia miesięcznych harmonogramów działań prowadzonych w ramach kampanii (wymóg zatwierdzenia przez Zamawiającego) i miesięcznych raportów z przebiegu kampanii (wymóg zatwierdzenia przez Zamawiającego) – nie później niż do 5-go dnia następnego miesiąca, jeżeli dzień ten wypada w dzień ustawowo wolny od pracy, termin ulega wydłużeniu do najbliższego dnia roboczego;13) przedstawienia szczegółowego raportu podsumowującego przebieg kampanii w wersji drukowanej oraz elektronicznej, obejmującego między innymi pełny opis wykonywanych w ramach kampanii działań wraz z harmonogramem ich realizacji, opis metodologii prowadzonych działań - w terminie nie dłuższym niż do 15 maja 2023 roku;3. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na wskazany adres email, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie.4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na ostateczną wersję oprawy graficznej portali oraz zamieszczanych treści, materiałów i sposobu prowadzenia kampanii.5. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia, w razie potrzeby wykona dwie modyfikacje oprawy graficznej każdego ze stworzonych profili na portalach społecznościowych (facebook i instagram).6. Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.) na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą7. zachowanie standardów WCAG 2.1 (dostępność dla osób niepełnosprawnych); stworzenie materiałów alternatywnych jest po stronie Wykonawcy, jeżeli przedmiot zamówienia wymaga zachowania postanowień ustawy 4 kwietnia 2019 r o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79341400-8, 79340000-9, 79341000-6, 79341100-7, 79341200-8, 79342000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.05.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin opracowania wstępnej koncepcji prowadzenia kampanii w social mediach |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
część 3 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utworzenie, utrzymanie i moderowanie strony www Projektu, w szczególności:1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do:1) opracowania koncepcji i projektu, a następnie utworzenia strony www Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, zwanej dalej „stroną www” lub „dziełem”, uzyskania zgody Zamawiającego oraz utworzenia na tej podstawie strony www;2) utrzymania i moderowania strony www, w szczególności:a) aktualizacji postępu rzeczowego projektu na stronie (Zamawiający przewiduje nie więcej niż 10 aktualizacji w okresie obowiązywania umowy);b) zachowanie standardów WCAG 2.1 (dostępność dla osób niepełnosprawnych); stworzenie materiałów alternatywnych jest po stronie Wykonawcy;c) obsługa w zakresie przeformatowania i edycji layoutów;d) opracowania kompletnego harmonogramu i kosztorysu prowadzonych działań, w tym miesięcznych harmonogramów planowanych działań;e) bieżącego monitorowania ilości wejść na stronę (metodą typu Google Analytics, wraz z udostępnieniem danych w ramach otrzymanego wynagrodzenia);f) przedstawienia miesięcznych raportów, a także szczegółowego raportu podsumowującego na koniec obowiązywania niniejszej umowy w wersji drukowanej oraz elektronicznej, obejmującego między innymi pełny opis wykonanych działań2. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji strony www (co najmniej 2 wstępne projekty strony) w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy (zgodnie z ofertą Wykonawcy, złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego).3. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych przedstawi swoje uwagi i poprawki. Wykonawca uwzględni poprawki i zmiany wskazane przez Zamawiającego i przedstawi ostateczny projekt strony www w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania poprawek od Zamawiającego. Strona zostanie utworzona i będzie dostępna w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia przedstawienia ostatecznego projektu strony www.4. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na wskazany adres email, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie.5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania strony przez czas trwania projektu, a także w okresie 3 lat po jego zakończeniu. Po zakończeniu trwania projektu, strona www musi być aktywna.6. Wszelkie zmiany wprowadzane przez Wykonawcę muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego w obrębie zasobów publicznie dostępnych.7. Projekt strony www powinien być w pełni responsywnym, zapewniając pełną funkcjonalność dla czytników desktop, laptop, tablet oraz smartphone.8. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia, w razie potrzeby wykona dwie modyfikacje kontentu projektu strony www. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.) na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą. 10. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie ze wskazówkami, sugestiami i uwagami Zamawiającego. 11. Strona www zostanie umieszczona na domenie wskazanej przez Zamawiającego. Dostawca hostingu (usługi serwera www wraz z dostępem do bazy danych www) jest wskazany przez Zamawiającego – Uczelniane Centrum Informatyczne Politechniki Łódzkiej.12. Wykonawca zobowiązany jest zamieszczać materiały przekazane przez Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż …… (24 godziny) - termin wskazany w ofercie – kryterium oceny ofert. 13. Wykonawca opracuje projekt graficzny strony www, z zachowaniem zasad wizualizacji oraz wytycznych zawartych w podręczniku beneficjenta. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarczy licencje na wykorzystane utwory osób trzecich (np. foty stockowe).14. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymogów technicznych i standardów dostawcy hostingu.15. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu niniejszej umowy osobie trzeciej po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego na piśmie. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej, Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osoby, której powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, jak za swoje własne działania i zaniechania. III.4.3.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP1. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP i postanowień niniejszej SIWZ, zatrudni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, osobę/osoby wykonujące czynności utrzymania i moderowania strony www. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcy, obowiązek ten spoczywa na podwykonawcy.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób/osoby wykonujących czynności utrzymania i moderowania strony wwwa) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonującej czynności utrzymania i moderowania strony www, której dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem, imienia i nazwiska tej osoby, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy o pracę osób/osoby wykonującej czynności utrzymania i moderowania strony www, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.3. W przypadku zmiany osoby realizującej powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym w formie pisemnej Zamawiającego, z podaniem danych (imię, nazwisko) osób, a także informacji o których mowa powyżej, która dalej będzie wykonywała te czynności, przed dopuszczeniem danej osoby do realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana osoby może nastąpić pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania, o których mowa powyżej co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji umowy. 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność z oryginałem, zawartą przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikiem wykonującym przedmiot umowy. 5. Wykonawca oświadcza, że spełnił obowiązki informacyjne względem wszystkich osób fizycznych, którymi posłuży się do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy zawartej przez Wykonawcę lub podwykonawców z osobą wykonującą przedmiot zamówienia (a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innych osób/ osoby wykonującej czynności utrzymania i moderowania strony www) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 5 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób/osoby wykonującej czynności utrzymania i moderowania strony www na podstawie umowy o pracę.7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający nałoży karę umowną, o której mowa w umowie stanowiącej załącznik nr 4.3 do niniejszej SIWZ.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.9. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zgodnie z załącznikiem nr 6.3 do niniejszej SIWZIII.4.3.3. Określenie zasad wizualizacji:2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad wizualizacji określonych w:4) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającym rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006;5) Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 3 listopada 2016 r. w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020;6) Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji;4. Wykonawca nie może umieszczać innych logo na dokumentach i materiałach dotyczących realizacji przedmiotu niniejszej umowy, poza wskazanymi w ust. 15. Wzory oznaczeń – logo do pobrania, Znak Unii Europejskiej, Barwy Rzeczypospolitej Polskiej oraz zestawienie znaków Fundusze Europejskie – Program Polska Cyfrowa – dostępne są na stronie:https://www.polskacyfrowa.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 72413000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.05.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin przedstawienia wstępnej koncepcji strony www |
20,00 |
Czas zamieszczenia na stronie materiałów przekazanych przez Zamawiającego |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
część 4 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest nagranie filmu (spotu reklamowego) promującego Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, zwanego dalej „filmem” lub „dziełem” w oparciu o materiały w postaci prezentacji nadesłane przez Zamawiającego, w tym:1) napisanie scenariusza;2) nagrywanie materiału;3) montaż4) zapis w formacie odpowiednim w celu dalszego wykorzystania filmu przez Zamawiającego w ramach realizacji kampanii promującej Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”;5) przekazanie Zamawiającemu nagranego filmu na odpowiednim nośniku.2. Zamawiający przewiduje nagranie materiału video o długości 2 minut, w jednym miejscu, w ciągu jednego dnia.3. Film będzie wykorzystywany w okresie trwania Projektu, a także po jego zakończeniu, w szczególności: podczas konferencji, spotkań branżowych, seminariów organizowanych w ramach realizacji Projektu, na stronie www Projektu, w mediach społecznościowych, podczas szeroko pojętej kampanii promującej Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” itp.4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji filmu w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania materiałów od Zamawiającego wraz z przedstawieniem szczegółowego kosztorysu.5. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych przedstawi swoje uwagi. Wykonawca uwzględni poprawki i zmiany wskazane przez Zamawiającego i przedstawi ostateczną wersję filmu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (zgodnie z ofertą złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag.6. Materiały niezbędne do wykonania dzieła, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na wskazany adres email, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na ostateczną wersję filmu.8. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia, w razie potrzeby wykona dwie modyfikacje filmu. 9. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu film na odpowiednich nośnikach, umożliwiających jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem. Pliki muszą być przekazane w formie gotowej odtworzenia (np. w formacie: .avi).10. Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.) na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą.11. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie ze wskazówkami, sugestiami i uwagami Zamawiającego.12. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu niniejszej umowy osobom trzecim, wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którym powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, jak za swoje własne działania i zaniechania. Wykonawca w realizowanym materiale video będzie zobowiązany umieścić grafiki dotyczące Projektu (w szczególności znaki Unii Europejskiej i Funduszy Europejskich oraz barwy Rzeczypospolitej Polskiej. Flaga UE i napis Unia Europejska), zgodnie z wymaganiami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.III.4.4.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP1. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP i postanowień niniejszej SIWZ, zatrudni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, osobę/osoby wykonujące czynności nagrania filmu promującego Projekt. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcy, obowiązek ten spoczywa na podwykonawcy.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób/osoby wykonujących czynności nagrania filmu promującego Projekta) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonującej czynności nagrania filmu promującego Projekt, której dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem, imienia i nazwiska tej osoby, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy o pracę osób/osoby wykonującej czynności nagrania filmu promującego Projekt, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.3. W przypadku zmiany osoby realizującej powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym w formie pisemnej Zamawiającego, z podaniem danych (imię, nazwisko) osób, a także informacji o których mowa powyżej, która dalej będzie wykonywała te czynności, przed dopuszczeniem danej osoby do realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana osoby może nastąpić pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania, o których mowa powyżej co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji umowy. 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność z oryginałem, zawartą przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikiem wykonującym przedmiot umowy. 5. Wykonawca oświadcza, że spełnił obowiązki informacyjne względem wszystkich osób fizycznych, którymi posłuży się do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy zawartej przez Wykonawcę lub podwykonawców z osobą wykonującą przedmiot zamówienia (a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innych osób/ osoby wykonującej czynności nagrania filmu promującego Projekt) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 5 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób/osoby wykonującej czynności nagrania filmu promującego Projekt na podstawie umowy o pracę.7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający nałoży karę umowną, o której mowa w umowie stanowiącej załącznik nr 4.4 do niniejszej SIWZ.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.9. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zgodnie z załącznikiem nr 6.4 do niniejszej SIWZIII.4.4.3. Określenie zasad wizualizacji:1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad wizualizacji określonych w:1) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającym rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006;2) Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 3 listopada 2016 r. w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020;3) Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji;2. Wykonawca nie może umieszczać innych logo na dokumentach i materiałach dotyczących realizacji przedmiotu niniejszej umowy, poza wskazanymi w ust. 13. Wzory oznaczeń – logo do pobrania, Znak Unii Europejskiej, Barwy Rzeczypospolitej Polskiej oraz zestawienie znaków Fundusze Europejskie – Program Polska Cyfrowa – dostępne są na stronie:https://www.polskacyfrowa.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 92111210-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin przedstawienia ostatecznej wersji filmu (spotu reklamowego) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
część 5 zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, zwanego w dalszej treści Projektem w mediach tradycyjnych (radio i telewizja) poprzez: 1. 1) produkcję i nagranie 5 sekundowego spotu telewizyjnego promującego Projekt na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów, zwanego dalej „spotem telewizyjnym” lub „dziełem”. Nagrany spot telewizyjny musi spełniać standardy telewizji publicznej i prywatnej, co umożliwi emisję spotu w ramach bloków reklamowych. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu nagranego spotu na odpowiednim nośniku;2) produkcję i nagranie 5 sekundowego spotu radiowego promującego Projekt, na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego, zwanego dalej „spotem radiowym” lub „dziełem”. Nagrany spot radiowy musi spełniać standardy obowiązujące w rozgłośniach radiowych lokalnych i ogólnopolskich, co umożliwi jego emisję w ramach bloków reklamowych. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nagranego spotu radiowego na odpowiednim nośniku;3) zakupu i realizacji telewizyjnej emisji spotu telewizyjnego w ramach bloku reklamowego w 1 stacji o zasięgu lokalnym i 1 stacji o zasięgu ogólnopolskim w godzinach: 08:00 – 10:00;4) zakupu i realizacji radiowej emisji spotu radiowego w ramach bloku reklamowego w 1 stacji o zasięgu lokalnym i 1 stacji o zasięgu ogólnopolskim w godzinach: 08:00 – 10:00, 2. Spot telewizyjny w pierwszym kwartale obowiązywania umowy zostanie wyemitowany: raz w miesiącu w telewizji o zasięgu lokalnym, raz w miesiącu w telewizji o zasięgu ogólnopolskim. W kolejnych miesiącach obowiązywania umowy, raz na kwartał w telewizji o zasięgu lokalnym i raz na kwartał w telewizji o zasięgu ogólnopolskim. 3. Spot radiowy w pierwszym kwartale obowiązywania umowy zostanie wyemitowany: raz w miesiącu w rozgłośni radiowej o zasięgu lokalnym, raz w miesiącu w rozgłośni radiowej o zasięgu ogólnopolskim. W kolejnych miesiącach obowiązywania umowy, raz na kwartał w rozgłośni radiowej o zasięgu lokalnym i raz na kwartał w rozgłośni radiowej o zasięgu ogólnopolskim4. Spot telewizyjny i radiowy będą wykorzystywane w okresie trwania Projektu, a także po jego zakończeniu, w szczególności: podczas konferencji, spotkań branżowych, seminariów organizowanych w ramach realizacji Projektu, na stronie www Projektu, w mediach społecznościowych, podczas szeroko pojętej kampanii promującej Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” itp.5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji spotu radiowego i telewizyjnego w terminie nie dłuższym niż 19 dni kalendarzowych od dnia otrzymania materiałów od Zamawiającego wraz z przedstawieniem szczegółowego kosztorysu nagrania spotu filmowego i radiowego oraz harmonogramem realizacji emisji spotu telewizyjnego i radiowego.6. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych przedstawi swoje uwagi. Wykonawca uwzględni poprawki i zmiany wskazane przez Zamawiającego i przedstawi ostateczne wersje spotu telewizyjnego i radiowego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (zgodnie z ofertą złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag.7. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na wskazany adres email, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na ostateczne wersje spotu telewizyjnego i radiowego.9. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu spot telewizyjny i spot radiowy na odpowiednich nośnikach, umożliwiających jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem. Pliki muszą być przekazane w formie gotowej odtworzenia (np. w formacie: .avi, mp3).10. Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą.11. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie ze wskazówkami, sugestiami i uwagami Zamawiającego.12. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu niniejszej umowy osobom trzecim, wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którym powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, jak za swoje własne działania i zaniechania. III.5.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP1. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP i postanowień niniejszej SIWZ, zatrudni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, osobę/osoby wykonujące czynności realizacji kampanii promocyjnej Projektu w mediach tradycyjnych. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcy, obowiązek ten spoczywa na podwykonawcy.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób/osoby wykonujących czynności kampanii promocyjnej Projektu w mediach tradycyjnych.a) oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonującej czynności kampanii promocyjnej Projektu w mediach tradycyjnych, której dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem, imienia i nazwiska tej osoby, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy o pracę osób/osoby wykonującej czynności kampanii promocyjnej Projektu w mediach tradycyjnych, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania;c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.3. W przypadku zmiany osoby realizującej powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym w formie pisemnej Zamawiającego, z podaniem danych (imię, nazwisko) osób, a także informacji o których mowa powyżej, która dalej będzie wykonywała te czynności, przed dopuszczeniem danej osoby do realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana osoby może nastąpić pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania, o których mowa powyżej co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji umowy. 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność z oryginałem, zawartą przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikiem wykonującym przedmiot umowy. 5. Wykonawca oświadcza, że spełnił obowiązki informacyjne względem wszystkich osób fizycznych, którymi posłuży się do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy zawartej przez Wykonawcę lub podwykonawców z osobą wykonującą przedmiot zamówienia (a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innych osób/ osoby wykonującej czynności kampanii promocyjnej Projektu w mediach tradycyjnych) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 5 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób/osoby wykonującej czynności kampanii promocyjnej Projektu w mediach tradycyjnych.7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający nałoży karę umowną, o której mowa w umowie stanowiącej załącznik nr 4.5 do niniejszej SIWZ.8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.9. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zgodnie z załącznikiem nr 6.5 do niniejszej SIWZIII.5.3. Określenie zasad wizualizacji:1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad wizualizacji określonych w:1) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającym rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006;2) Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 3 listopada 2016 r. w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020;3) Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji;2. Wykonawca nie może umieszczać innych logo na dokumentach i materiałach dotyczących realizacji przedmiotu niniejszej umowy, poza wskazanymi w ust. 13. Wzory oznaczeń – logo do pobrania, Znak Unii Europejskiej, Barwy Rzeczypospolitej Polskiej oraz zestawienie znaków Fundusze Europejskie – Program Polska Cyfrowa – dostępne są na stronie:https://www.polskacyfrowa.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 92221000-6, 92211000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.05.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin przedstawienia ostatecznych wersji spotu telewizyjnego i radiowego |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: