Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przeprowadzenie promocji w mediach dwóch projektów współfinansowanych środkami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
1.3.21 Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej - ul. Okólna - promocja w mediach
1.3.22 Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI - promocja w mediach
„Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI” oraz „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI I:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie promocji projektu „Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI” w mediach. Projekt nr RPWP.03.03.01-30-0005/20 jest współfinansowany środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego.
Głównym celem promocji jest poinformowanie opinii publicznej, w tym odbiorców rezultatów projektu oraz osoby i podmioty uczestniczące w projekcie o uzyskanym dofinansowaniu kosztów realizacji projektu środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ponadto działania promocyjne mają poinformować społeczność i odbiorców projektu o zrealizowanym przedsięwzięciu i celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim, poprzez przebudowę drogi rowerowej w ciągu ul. Przemysłowej w Pile, montaż energooszczędnego oświetlenia drogowego oraz działania informacyjno-promocyjne służące zmianie nawyków transportowych oraz promowaniu alternatywnych form transportu. Zaplanowana działania promocyjne będą przebiegać wielokanałowo: radio, prasa, publikacja na portalu internetowym. Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane do wszystkich mieszkańców miasta Piły i regionu.
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompleksowego planu realizacji promocji, obejmującego scenariusze, harmonogramy, projekty (w tym graficzne), tytuły/nazwy zaplanowanych do emisji/publikacji mediów, sposoby realizacji poszczególnych działań, tj.: spotu radiowego, projektu artykułu prasowego, projektu artykułu do portalu internetowego – w terminie do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
b) emisję spotu radiowego oraz publikacje w prasie drukowanej i na portalu internetowym.
Zamawiający może wnieść zastrzeżenia i uwagi do Planu w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania. Wykonawca uwzględnia uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania, przedkładając Zamawiającemu poprawiony Plan.
3.3 Na podstawie zaakceptowanego Planu wykonawca zrealizuje następujące działania informacyjne w mediach lokalnych i regionalnych:
a) przygotowanie 30-sekundowego scenariusza spotu radiowego oraz jego produkcja po akceptacji spotu przez Zamawiającego. Spot winien być atrakcyjny dla odbiorcy, zwracać jego uwagę. Na końcu materiału dźwigowego powinien znaleźć się komunikat słowny informujący o unijnym dofinansowaniu materiału/projektu;
b) emisja ww. spotu w dwóch pilskich regionalnych stacjach radiowych. Spot radiowy powinien być emitowany przez okres 2 następujących po sobie tygodni, po 30 emisji tygodniowo w każdej stacji w godzinach 9:00-24:00, łącznie 120 emisji. Wykonawca odpowiedzialny jest za zakup czasu antenowego w rozgłośniach radiowych oraz nadzór nad emisją materiałów wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym;
c) przygotowanie i publikacja artykułu w prasie drukowanej - emisja artykułu kolorowego
o wielkości jednej strony w jednym wydaniu bezpłatnego dwutygodnika o nakładzie minimum 5 tys. egz., ukazującego się na terenie co najmniej powiatu pilskiego. Treść materiału zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego;
d) przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego w Internecie - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym na okres 7 dni artykułu sponsorowanego. Treść artykułu zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Długość tekstu - do 10 tys. znaków bez spacji, tekst powinien być zilustrowany fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę. Nie dotyczy portali miejskich miasta Piły.
3.4 Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej promocji musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/spocie: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”; ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wymogami opisanymi w pkt. 3.5;
- informację o zrealizowanym projekcie i wybudowanej infrastrukturze, z podkreśleniem ogólnodostępności wybudowanej infrastruktury dla wszystkich grup społecznych;
- zapraszać do korzystania z wybudowanej infrastruktury, promując transport rowerowy jako bezemisyjną formę dojazdów do pracy, szkoły i rekreacji;
- informację o celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim.
Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny.
Materiały drukowane i publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę.
3.5 Wszystkie materiały prasowe, spoty, publikacje internetowe muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
3.6 Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
3.7 W terminie do 4 dni roboczych od publikacji/emisji ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań zaplanowanych w ramach kompleksowej promocji w mediach - raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań, w tym m. in.: szacunkowe dane o zasięgu oddziaływania kampanii i poszczególnych działań medialnych. Z raportem Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egz. tytułów, w których zostały opublikowane materiały promujące projekt, w przypadku stron internetowych wydruki oraz zapis / zrzut ekranu w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD. Na płycie Wykonawca przekaże także plik dźwiękowy spotu radiowego.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI II:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie promocji projektu „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna” w mediach. Projekt nr RPWP.03.03.01-30-0008/18 jest współfinansowany środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego.
Głównym celem promocji jest poinformowanie opinii publicznej, w tym odbiorców rezultatów projektu oraz osoby i podmioty uczestniczące w projekcie o uzyskanym dofinansowaniu kosztów realizacji projektu środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ponadto działania promocyjne mają poinformować społeczność i odbiorców projektu o zrealizowanym przedsięwzięciu i celach projektu, tj. zwiększenie mobilności mieszkańców, a także obniżenie emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych do atmosfery w centrum Piły i całym POSI, poprzez przebudowę infrastruktury miejskiej i nadanie priorytetu dla komunikacji publicznej na projektowanym rondzie u zbiegu ul. Okólnej, Tucholskiej i Roosevelta. Zaplanowana działania promocyjne będą przebiegać w radiu i na portalu internetowym. Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane do wszystkich mieszkańców miasta Piły i regionu.
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompleksowego planu realizacji promocji, obejmującego scenariusze, harmonogramy, projekty (w tym graficzne), tytuły/nazwy zaplanowanych do emisji/publikacji mediów, sposoby realizacji poszczególnych działań, tj.: spotu radiowego, projektu artykułu do portalu internetowego – w terminie do 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
b) emisję spotu radiowego oraz publikację na portalu internetowym.
Zamawiający może wnieść zastrzeżenia i uwagi do Planu w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania. Wykonawca uwzględnia uwagi Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania, przedkładając Zamawiającemu poprawiony Plan.
4.3 Na podstawie zaakceptowanego Planu wykonawca zrealizuje następujące działania informacyjne w mediach lokalnych i regionalnych:
a) przygotowanie 30-sekundowego scenariusza spotu radiowego oraz jego produkcja po akceptacji spotu przez Zamawiającego. Spot winien być atrakcyjny dla odbiorcy, zwracać jego uwagę. Na końcu materiału dźwigowego powinien znaleźć się komunikat słowny informujący o unijnym dofinansowaniu materiału/projektu.
b) emisja ww. spotu w pilskiej regionalnej stacji radiowej. Spot radiowy powinien być emitowany przez okres 2 następujących po sobie tygodni, po 30 emisji tygodniowo w godzinach 9:00-24:00, łącznie 60 emisji. Wykonawca odpowiedzialny jest za zakup czasu antenowego w rozgłośniach radiowych oraz nadzór nad emisją materiałów wg harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym.
c) przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego w Internecie - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym na okres 7 dni artykułu sponsorowanego. Treść artykułu zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Długość tekstu - do 10 tys. znaków bez spacji, tekst powinien być zilustrowany fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę. Nie dotyczy portali miejskich miasta Piły.
4.4 Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej promocji musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/spocie: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego”; ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wymogami opisanymi w pkt. 4.5;
- informację o zrealizowanym projekcie i wybudowanej infrastrukturze, z podkreśleniem ogólnodostępności wybudowanej infrastruktury dla wszystkich grup społecznych;
- zapraszać do korzystania z wybudowanej infrastruktury, promując transport rowerowy jako bezemisyjną formę dojazdów do pracy, szkoły i rekreacji;
- informację o celach projektu, tj. zwiększeniu mobilności mieszkańców, a także obniżenie poziomu emisji zanieczyszczeń komunikacyjnych emitowanych do atmosfery w centrum Piły, POSI i powiecie pilskim.
Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Materiały drukowane i publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę.
4.5 Wszystkie materiały prasowe, spoty, publikacje internetowe muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
4.6 Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
4.7 W terminie do 4 dni roboczych od publikacji/emisji ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań zaplanowanych w ramach kompleksowej promocji w mediach - raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań, w tym m. in.: szacunkowe dane o zasięgu oddziaływania kampanii i poszczególnych działań medialnych.
Z raportem Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egz. tytułów, w których zostały opublikowane materiały promujące projekt, w przypadku stron internetowych wydruki oraz zapis / zrzut ekranu w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD. Na płycie Wykonawca przekaże także plik dźwiękowy spotu radiowego.
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Sprzątanie
Poznań, Kostrzyn, Swarzędz, Nekla (wielkopolskie)
Przeprowadzki transport utylizacja mebli rozbiórki
Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie firm, sprzątanie spółdzielni, koszenie traw
Oborniki (wielkopolskie)
M7M.pl Tonery Tusze Poznan Darmowa dostawa
Poznań (wielkopolskie)
Mycie okien, mycie okien na wysokości, mycie posadzki
Poznań (wielkopolskie)
Meble biurowe i metalowe - Mebiuro.pl
Poznań (wielkopolskie)
Kartondlaciebie.pl - Producent Opakowań Kartonowych
Poznań (wielkopolskie)
Hydraulika,
Złotów (wielkopolskie)
Pranie tapicerki meblowej i samochodowej
Okonek Świnoujście, Międzyzdroje, Gryfice (wielkopolskie)