Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9656fc2b-318f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Kampania informacyjno-promocyjna miejskiego transportu publicznego dla projektu "Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej-ul. Okólna"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umpila.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umpila.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES, przy czym wykonawca zobowiązany jest wtedy załączyć oprócz dokumentu, którego podpis dotyczy, oddzielny plik z podpisem, czyli 2 pliki.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny, obsługujący pliki w formacie pdf.
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj., w szczególności: .pdf, .xls, .doc, .docx, zip, rar, jpg, przy czym ze względów technicznych zaleca się stosowanie formatu .pdf o wielkości plików do 100 MB.
4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8 (możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu składania ofert),
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Piła z siedzibą plac Staszica 10, 64-920 Piła, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Piły.
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres e-mail: ido@um.pila.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”, oznaczenie sprawy: BZP.271.TP.44.2021;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Piła z siedzibą plac Staszica 10, 64-920 Piła, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Piły.
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres e-mail: ido@um.pila.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”, oznaczenie sprawy: BZP.271.TP.44.2021;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.44.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu nr RPWP.03.03.01-30-0008/18 pn. „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”, współfinansowanego środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego, realizowany przez Gminę Piła na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPWP.03.03.01-30-0008/18-00 (ze zm.).
2. Głównym celem kampanii jest poinformowanie opinii publicznej, w tym odbiorców rezultatów projektu oraz osoby i podmioty uczestniczące w projekcie o uzyskanym dofinansowaniu kosztów realizacji projektu „Poprawa mobilności miejskiej w Pile w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – ul. Okólna”,” środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Ponadto działania promocyjne mają poinformować społeczność i odbiorców projektu o zrealizowanym przedsięwzięciu i celach projektu, tj. ograniczenie negatywnych zjawisk zdiagnozowanych w Gminnym programie rewitalizacji dla miasta Piły w sferze społecznej, gospodarczej, środowiskowej, przestrzenno-funkcjonalnej oraz technicznej poprzez poprawę funkcjonalności obiektów i przestrzeni publicznych oraz zintegrowane działania w wymiarze społecznym.
3. Zaplanowane działania promocyjne to: dystrybucja materiałów informacyjnych do skrzynek pocztowych, zamieszczenie artykułu w prasie, informacje na portalu internetowym. Działania informacyjne i promocyjne będą skierowane do wszystkich mieszkańców miasta Piły i regionu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.1 Opracowanie i dystrybucja materiałów poligraficznych zawierających informację o korzyściach płynących z realizacji projektu, materiały informacyjne (ulotki) - dotyczące Zrównoważonego Transportu Zbiorowego, upowszechniające wiedzę o korzyściach płynących z realizacji projektu (w tym np. ograniczenie emisji CO2), zachęcające do korzystania z transportu publicznego - kierowane do mieszkańców Piły i sąsiadujących gmin, korzystających przede wszystkim z własnego samochodu w dojazdach do pracy lub innych celach związanych z przemieszczaniem się przez miasto Piła. Druk ulotki A5 na papierze kreda połysk 130 g, wydruk 4+4, nakład min. 25 000, dystrybucja do skrzynek pocztowych na terenie miasta Piły potwierdzona raportem doręczeń.
4.2 Umieszczenie artykułów oraz materiałów informacyjnych dot. mobilności miejskiej w mediach i Internecie; celem bezpośrednim jest zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projekcie. Ponadto celem będzie: oddziaływanie na społeczność lokalną przedsięwzięcia, które ma przyczynić się do zmiany zachowań komunikacyjnych na bardziej przyjazne ochronie klimatu, przyczynić się do powstania i utrwalenia nawyków w zakresie przyjaznego dla użytkownika i środowiska łączenia podróżowania transportem publicznym z samochodowym, rowerowym i pieszym. Projekt ma wpłynąć na otoczenie społecznie i przyczynić się do poprawy możliwości rozwoju społecznego osobom korzystającym z węzła komunikacyjnego i docierającym do miejsc aktywności zawodowej:
Treść publikacji:
- grafika/ilustracja,
- krótki syntetyczny tekst opisujący Projekt i jego znaczenie,
- tekst i zdjęcia z realizacji Projektu,
- wartość Projektu oraz dofinansowania,
- obowiązkowe oznaczenia dotyczące Projektów współfinansowanych ze środków UE,
- projekt graficzny zgodny z zasadami identyfikacji wizualnej promocji Projektu.
a) Emisja artykułu kolorowego o wielkości jednej strony w jednym wydaniu bezpłatnego miesięcznika o nakładzie minimum 16 tys. egz., ukazującego się na terenie co najmniej powiatu pilskiego. Treść materiału zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego;
b) Przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego w Internecie - umieszczenie na lokalnym informacyjnym portalu internetowym na okres min. 7 dni artykułu sponsorowanego. Treść artykułu zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Długość tekstu - do 10 tys. znaków bez spacji, tekst powinien być zilustrowany fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę. Nie dotyczy portali miejskich miasta Piły. Publikacja nastąpi po akceptacji Zamawiającego.
5. Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej kampanii musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/ulotce: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego” / Unii Europejskiej); ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wymogami opisanymi w pkt. 6;
- informację o zrealizowanym projekcie rewitalizacyjnym, wybudowanej infrastrukturze i zrewitalizowanej przestrzeni miejskiej, z podkreśleniem ogólnodostępności obiektów i dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- informację o celach projektu, tj. ograniczeniu negatywnych zjawisk zdiagnozowanych w Gminnym programie rewitalizacji dla miasta Piły w sferze społecznej, gospodarczej, środowiskowej, przestrzenno-funkcjonalnej oraz technicznej poprzez poprawę funkcjonalności obiektów i przestrzeni publicznych oraz zintegrowanych działaniach w wymiarze społecznym.
Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Materiały drukowane i publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby artykułu, dostarczonymi przez Wykonawcę.
6. Wszystkie materiały prasowe, publikacje internetowe, materiały informacyjne muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
8. W terminie do 3 dni od publikacji/emisji ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań. Raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań.
Z raportem Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egz. tytułów, w których zostały opublikowane materiały promujące projekt, w przypadku stron internetowych wydruki oraz zapis / zrzut ekranu w formie elektronicznej na nośniku danych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobą z doświadczeniem w przeprowadzaniu kampanii promocyjnych poprzez opracowanie i dystrybucję materiałów poligraficznych (ulotki), przygotowanie i publikację artykułu sponsorowanego w Internecie, przygotowanie i publikację artykułu prasowego.
UWAGA:
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór zał. nr 2 i 3 do SWZ – składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Powyższy warunek obejmuje również wspólników spółki cywilnej. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zał. nr 5 do SWZ).
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu i muszą być zgodne z art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany zakresu rzeczowego umowy lub modyfikacje prowadzące do zmiany celu przedmiotu umowy są niedopuszczalne i stanowią podstawę do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu i sposobu realizacji umowy, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) nastąpi wniesienie uwag Zamawiającego do materiałów promocyjnych, które powodują konieczność zmian sposobu wykonania umowy przez Wykonawcę i skutkują brakiem możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych niżej:
a) zmiana przez władzę ustawodawczą określonej w umowie stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy; w takim przypadku podatek VAT będzie naliczany w wartościach wynikających z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury, z jednoczesnym dokonaniem przez Strony inwentaryzacji prac według stanu na dzień poprzedzający wystawienie faktury po wejściu w życie zmienionych przepisów; jednocześnie kwota brutto wynagrodzenia umownego, określona w umowie, zostanie aneksem do umowy odpowiednio zmieniona, przy czy kwota netto pozostanie bez zmian; (...)
Ze względu na ograniczoną, szczegółowy opis zmian przewidywanych w umowie zawarty jest w Projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 6 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umpila.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:40
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak