Przeprowadzenie kompleksowej kampanii infor-promocyjnej projektu „Przebudowa drogi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii infor-promocyjnej projektu „Przebudowa drogi rowerowej z ośw. wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wsp. gosp. niskoem. na terenie Pilskiego OSI”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiła
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-10
  • ZamawiającyGmina Piła
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00250609
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kompleksowej kampanii infor-promocyjnej projektu „Przebudowa drogi rowerowej z ośw. wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wsp. gosp. niskoem. na terenie Pilskiego OSI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kompleksowej kampanii infor-promocyjnej projektu „Przebudowa drogi rowerowej z ośw. wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wsp. gosp. niskoem. na terenie Pilskiego OSI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c7a441-387e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI - kampania informacyjno-promocyjna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umpila.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umpila.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES, przy czym wykonawca zobowiązany jest wtedy załączyć oprócz dokumentu, którego podpis dotyczy, oddzielny plik z podpisem, czyli 2 pliki.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny, obsługujący pliki w formacie pdf.
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj., w szczególności: .pdf, .xls, .doc, .docx, zip, rar, jpg, przy czym ze względów technicznych zaleca się stosowanie formatu .pdf o wielkości plików do 100 MB.
4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8 (możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu składania ofert),
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Piła z siedzibą plac Staszica 10, 64-920 Piła, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Piły.
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres e-mail: ido@um.pila.pl;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Przebudowa drogi rowerowej z oświetleniem wzdłuż odcinka ul. Przemysłowej w Pile jako element wspierania gospodarki niskoemisyjnej na terenie Pilskiego OSI”, oznaczenie sprawy: BZP.271.TP.47.2021;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5.
2. Zamawiający może określić w dokumentach zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu wymaganie dotyczące zachowania poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli jest to uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, zamawiający może nie ujawniać:
1) danych osobowych, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b,
2) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 2
- w zakresie dostaw lub usług, z zakresu działalności kulturalnej związanej z organizacją wystaw, koncertów, konkursów, festiwali, widowisk, spektakli teatralnych, przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej lub z gromadzeniem materiałów bibliotecznych przez biblioteki lub muzealiów, a także z zakresu działalności archiwalnej związanej z gromadzeniem materiałów archiwalnych, jeżeli zamówienia te nie służą wyposażaniu zamawiającego w środki trwałe przeznaczone do bieżącej obsługi jego działalności, o ile wykonawca, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zastrzegł, że dane te nie mogą być udostępniane.
4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.47.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
5.1. Kampania w mediach:
– działania informacyjno-promocyjne w mediach lokalnych i regionalnych, polegające na produkcji i emisji dwóch spotów jednego telewizyjnego i jednego spotu radiowego, oraz zamieszczeniu spotu telewizyjnego w Internecie, opracowaniu i opublikowaniu artykułów w prasie oraz Internecie.
Przygotowanie scenariuszy spotów promujących podstawowe zasady poruszania się w przestrzeni publicznej, upowszechnienie wiedzy o korzyściach płynących z wyboru transportu rowerowego i ruchu pieszego, oraz ograniczania indywidualnego transportu samochodowego, zrównoważoną mobilność i proekologiczne zachowania transportowe wpływające na jakość powietrza w mieście i środowiska naturalnego, które zależą od podejmowania codziennych wyborów mieszkańców dotyczących formy mobilności (1 komplet). Spoty winny być atrakcyjne dla odbiorcy, przykuwać jego uwagę, ukazywać to, co może stracić odbiorca, jeśli nie będzie się stosował do zasad poruszania się w przestrzeni publicznej, a także to co może zyskać przestrzegając tych zasad. Spoty
i artykuły muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Wykonawca odpowiedzialny jest za zakup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych/radiowych oraz nadzór nad emisją materiałów. W spotach i artykułach należy zamieścić informację, że zostały zrealizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE.
a) produkcja i emisja spotów w telewizji:
- nagranie animowanego spotu promującego podstawowe zasady poruszania się w przestrzeni publicznej, upowszechnienie wiedzy o korzyściach płynących z wyboru transportu rowerowego i ruchu pieszego, oraz ograniczania indywidualnego transportu samochodowego, zrównoważoną mobilność i proekologiczne zachowania transportowe wpływające na jakość powietrza w mieście i środowiska naturalnego, które zależą od podejmowania codziennych wyborów mieszkańców dotyczących formy mobilności. Długość spotu 60 sekund, w jakości HD, z udziałem lektora i transkrypcją dla osób niesłyszących. Scenariusz spotu zostanie zaproponowany przez Wykonawcę i zrealizowany po zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Materiał użyty w produkcji zostanie dostarczony przez Wykonawcę;
- 10 emisji spotu w telewizji w jakości HD w „prime time”- przed i po paśmie informacyjno-publicystycznym nadawanym na żywo, obejmującej zasięgiem co najmniej teren miasta Piła;
b) produkcja i emisja spotu radiowego:
- nagranie i emisja spotu radiowego promującego drogę rowerową przy ul. Przemysłowej w Pile, system dróg rowerowych w mieście oraz transport rowerowy, o długości 30 sekund, z udziałem lektora. Treść materiału zostanie przygotowana przez Wykonawcę i przekazana mediom po akceptacji przez Zamawiającego. Wyprodukowany spot radiowy powinien zostać wyemitowany 30-krotnie w jednej stacji radiowej o zasięgu minimum teren miasta Piła;
c) emisja spotu telewizyjnego w Internecie:
- zrealizowany spot animowany powinien zostać zamieszczony na profilu Miasto Piła w portalu społecznościowym przez okres 7 dni. Spot powinien dotrzeć do min. 10 tys. osób;
d) przygotowanie i publikacja artykułów w prasie i Internecie:
- emisja i ogłoszenie artykułu (kolorowego) o wielkości pół strony w dwóch wydaniach lokalnego tygodnika o nakładzie około 2,5 tys. egzemplarzy ukazującego się na terenie Piły, który promować będzie drogę rowerową przy ul. Przemysłowej w Pile, system dróg rowerowych w mieście oraz transport rowerowy, celem bezpośrednim jest zwiększenie świadomości opinii publicznej na temat udziału środków Unii Europejskiej w projekcie. Ponadto celem będzie: oddziaływanie na społeczność lokalną przedsięwzięcia, które ma przyczynić się do zmiany zachowań komunikacyjnych na bardziej przyjazne ochronie klimatu, przyczynić się do powstania i utrwalenia nawyków w zakresie przyjaznego dla użytkownika i środowiska podróżowania transportem rowerowym. Treść publikacji powinna zawierać minimum grafikę/ilustrację, krótki tekst opisujący Projekt i jego znaczenie, wartość Projektu oraz dofinansowania, obowiązkowe oznaczenia dotyczące Projektów współfinansowanych ze środków UE.
5.2. Kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do dzieci, młodzieży, mieszkańców, innych podmiotów miasta i obszaru funkcjonalnego, w ramach której odbędą się wydarzenia z udziałem mieszkańców:
- organizacja 2 spotkań podczas wydarzeń miejskich lub innych okoliczności (np. targowisko miejskie) wskazanych przez Zamawiającego, podczas których Wykonawca przeprowadzi zajęcia dla mieszkańców nt. zasad poruszania się w ruchu ulicznym/przestrzeni publicznej. Rozstawienie namiotu i elementów stoiska promocyjnego dostarczonych przez Zamawiającego. Przygotowanie i wydruk wraz z Policją i Strażą Miejską materiału graficznego (ulotka) dot. najczęściej łamanych zasad w ruchu ulicznym (np. używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście dla pieszych, przejazd rowerem po przejściu dla pieszych, zachowania niezgodne z kodeksem ruchu drogowego na przejściach dla pieszych itp.)
5.3. Organizacja zajęć, skierowanych dla dzieci i młodzieży z jednostek edukacyjnych miasta Piły, propagujących niskoemisyjne i ekologiczne formy transportu - transport rowerowy, pieszy, komunikację miejską, a także zasady bezpieczeństwa w ruchu drogowym:
- organizacja cyklu zajęć (przygotowanie scenariuszy trzech tematów i spotkań w szkołach i przedszkolach z udziałem Straży Miejskiej, zakup, wykonanie i dostarczenie materiałów edukacyjnych związanych z bezpieczeństwem (odblaski, broszury informacyjne, banery edukacyjne, autochodziki (4 sztuki)). Po 10 spotkań na scenariusz.
5.4. Wykonanie muralu, zawierającego treści związane z tematyką np. ekologiczną, bezpieczeństwem w ruchu drogowym, komunikacją rowerową:
- mural o wielkości do 100m2, w lokalizacji wyznaczonej przez Zamawiającego z zastosowaniem produktów o właściwościach antysmogowych i likwidujących inne zanieczyszczenia. Projekt wybrany zostanie na podstawie trzech propozycji do akceptacji Zamawiającego, wykonanie muralu odbywać się powinno przy zastosowaniu podnośnika lub rusztowania.
6. Treść materiałów informacyjnych w ramach przeprowadzonej kampanii musi zawierać:
- informację o unijnym źródle współfinansowania projektu (w zależności od dostępności miejsca i czasu w artykule/publikacji/ulotce/spocie: o realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego” / Unii Europejskiej); ponadto materiały drukowane/publikowane w Internecie muszą być oznaczone właściwymi logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego;
- informację o zrealizowanym projekcie rewitalizacyjnym, wybudowanej infrastrukturze i zrewitalizowanej przestrzeni miejskiej, z podkreśleniem ogólnodostępności obiektów i dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- informację o celach projektu, tj. ograniczeniu negatywnych zjawisk zdiagnozowanych w Gminnym programie rewitalizacji dla miasta Piły w sferze społecznej, gospodarczej, środowiskowej, przestrzenno-funkcjonalnej oraz technicznej poprzez poprawę funkcjonalności obiektów i przestrzeni publicznych oraz zintegrowanych działaniach w wymiarze społecznym.
7. Materiały promocyjne muszą być adresowane do wszystkich grup społecznych i wiekowych odbiorców. Wszystkie materiały do publikacji/emisji muszą zostać napisane zgodnie ze sztuką tworzenia tego typu tekstów oraz z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny. Materiały drukowane (ulotki, broszury banery) i artykuły w prasie oraz publikowane w Internecie powinny być zilustrowane fotografiami i grafikami przygotowanymi na potrzeby realizacji kampanii i dostarczone przez Wykonawcę.
8. Wszystkie materiały prasowe, publikacje internetowe, materiały informacyjne muszą być opracowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi:
- dotyczącymi informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji,
- Księgą Znaku Urzędu Miasta Piły.
Wytyczne dotyczące informacji i promocji Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego znajdują się na stronie internetowej:
https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r
Księga znaku oraz informacje o projekcie niezbędne do przygotowania materiałów promocyjnych zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji, wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, z dniem wypłaty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
9. W terminie do 3 dni od publikacji/emisji/wykonania ostatniego elementu kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport końcowy z podjętych w ramach umowy działań. Raport będzie zawierał szczegółowe sprawozdanie ze wszystkich przeprowadzonych w ramach kampanii działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobą z doświadczeniem w przeprowadzaniu kampanii promocyjnych, których elementem było przygotowanie scenariusza imprezy plenerowej z obsługą stoiska promocyjnego projektu oraz przygotowanie i publikacja artykułu prasowego.
UWAGA:
Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór zał. nr 2 i 3 do SWZ – składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Powyższy warunek obejmuje również wspólników spółki cywilnej. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zał. nr 5 do SWZ).
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu i muszą być zgodne z art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany zakresu rzeczowego umowy lub modyfikacje prowadzące do zmiany celu przedmiotu umowy są niedopuszczalne i stanowią podstawę do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu i sposobu realizacji umowy, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) nastąpi wniesienie uwag Zamawiającego do materiałów promocyjnych, które powodują konieczność zmian sposobu wykonania umowy przez Wykonawcę i skutkują brakiem możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia.
c) nastąpi zmiana terminu wykonania elementu wchodzącego w zakres projektu, który jest przedmiotem promocji w/w umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych niżej:
a) zmiana przez władzę ustawodawczą określonej w umowie stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy; w takim przypadku podatek VAT będzie naliczany w wartościach wynikających z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury, z jednoczesnym dokonaniem przez Strony inwentaryzacji prac według stanu na dzień poprzedzający wystawienie faktury po wejściu w życie zmienionych przepisów; jednocześnie kwota brutto wynagrodzenia umownego, określona w umowie, zostanie aneksem do umowy odpowiednio zmieniona, przy czy kwota netto pozostanie bez zmian;
b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 1-4 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; w przypadku takiej zmiany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana, wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany;
c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego; w przypadku takiej zmiany Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana, wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany;
d) zmiana przez władzę ustawodawczą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2020, poz. 1342); ciężar udowodnienia leży po stronie Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umpila.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opróżnienie WC - Swarzędz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę opróżnienie WC. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI