Przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie, na nośnikach typu CLP (Citylight-...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie, na nośnikach typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-02-14
  • ZamawiającyNarodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00046879
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie, na nośnikach typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Jagiellońska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-010

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.michalska@stary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stary-teatr.bip-e.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kampanii reklamowej: plakatowanie, na nośnikach typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) oraz słupach reklamowych na terenie Krakowa w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2a96f1-8525-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026279/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi reklamowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://stary-teatr.bip-e.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stary.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail:izabela.michalska@stary.pl lub
za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://stary.ezamawiajacy.pl w zakładce
„Korespondencja”.2. Rejestracja i korzystanie zPlatformy zostały szczegółowo opisane w SWZ (pkt
XVI)3. Zamawiający określa zalecenia dla formatu plików opatrywanych podpisem kwalifikowanym:1)
dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES; 2) dopuszcza się podpisanie
dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.4. Zamawiający
określa
niezbędnewymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1)
Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)
Komputerklasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona
obsługaJavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w
formacie.pdf.5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do
złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.2)
Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji
1.8.0_65lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie
adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w
Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.3)
Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę
funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host
należy przeładować bieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej
kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.5. Informacje dotyczące
odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa
nastronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizszekroki6.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do
100MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png,
svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.7.Zamawiający określa
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) Plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu otwarcia ofert.9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Ra (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s 1), zwanego dalej „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Danych Osobowych wykonawców jest Narodowy Stary Teatr im. Heleny
Modrzejewskiej w Krakowie, z siedzibą: ul. Jagiellońska 5, 31-010 Kraków, tel. 48 12 422 80 20, mail:
przetargi@stary.pl.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@stary.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej jako: UPZP) (podstawa prawna:
realizacja obowiązków Teatru jako administratora danych, tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z
przepisami UPZP),
- ewentualnego dochodzenia, ustalenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (podstawa prawna:
realizacja prawnie uzasadnionych interesów Teatru w postaci zabezpieczenia roszczeń, tj. art. 6 ust. 1
lit. f RODO).
4. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust. 1 oraz ust. 2w zw. z art. 74 ust. 4 UPZP. Ponadto dane mogą być udostępniane
podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, którym Administrator
powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. Home.pl).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 UPZP, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w zakresie i przez okres niezbędny dla zabezpieczenia roszczeń.
6. Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu (podanie danych jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach UPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z UPZP i
obejmują w szczególności brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
7. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do swoich danych, sprostowania danych
(z zastrzeżeniem, że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z UPZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), a w przypadkach określonych
przez prawo także prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego oraz z zastrzeżeniem, że ograniczenia
przetwarzania nie realizuje się do czasu zakończenia postępowania), wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem lub
Inspektorem Ochrony Danych za pomocą danych kontaktowych wskazanych powyżej.
8. Osobom, których dane dotyczą, przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Prezesa Urzędu Ochrony Danych (PUODO).
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje dotyczące RODO
zostały zamieszczone powyżej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.282-03/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 248600 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Plakatowanie na słupach i tablicach reklamowych na terenie Krakowa: 200 miejsc, format B1, wyklejenie na środkowej części słupa, „na wysokości oczu” na tablicach, maksymalny czas ekspozycji 1 miesiąc, możliwość zmiany plakatów do 5 razy w miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji układu plakatów (np. 2 plakaty obok siebie). W okresie trwania umowy zamawiający przewiduje maksymalnie 10 000 plakatów. Zamawiający poinformuje z wyprzedzeniem 30 dni czy w kolejnym miesiącu przewiduje plakatowanie, natomiast o zmianach eksponowanych w danym miesiącu plakatów zamawiający będzie informował minimalne na jeden dzień przed planowaną zmianą ekspozycji.

4.2.5.) Wartość części: 55000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ceny brutto (60%), atrakcyjność lokalizacji (30%) oraz elastyczność w doborze lokalizacji (10%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: atrakcyjność lokalizacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: elastyczność w doborze lokalizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kampania reklamowa na słupach reklamowych na terenie Krakowa: 3 słupy. W okresie trwania umowy zamawiający przewiduje maksymalnie 10 kampanii trwających 30 dni. Zamawiający poinformuje z wyprzedzeniem 30 dni o planowanej kampanii. Przedmiot zamówienia obejmuje też druk plakatów.

4.2.5.) Wartość części: 26000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ceny brutto (60%), atrakcyjność lokalizacji (30%) oraz elastyczność w doborze lokalizacji (10%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: atrakcyjność lokalizacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: elastyczność w doborze lokalizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kampania reklamowa na nośnikach reklamy zewnętrznej typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m), w tym: typu digital (10 sztuk) i premium (13 sztuk), w Krakowie na wiatach przystankowych. W okresie trwania umowy zamawiający przewiduje maksymalnie 8 kampanie trwające 2 tygodnie. Zamawiający poinformuje z wyprzedzeniem 30 dni o planowanej kampanii. Przedmiot zamówienia obejmuje też druk plakatów.

4.2.5.) Wartość części: 167600 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ceny brutto (60%), atrakcyjność lokalizacji (30%) oraz elastyczność w doborze lokalizacji (10%).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: atrakcyjność lokalizacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: elastyczność w doborze lokalizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z definicją zawartą w art. 7 pkt 17 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Formularz oferty (wraz z wymaganymi załącznikami) sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu,
3. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z rejestru dostępnego publicznie (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej),
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 58 i 445 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punkcie V.2 SWZ muszą spełniać łącznie.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składając ofertę w postaci elektronicznej - Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://stary.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę legalizację gaśnicy samochodowej-Zator
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę legalizację gaśnicy samochodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Usługi ubezpieczeniowe dla IFJ PAN
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Zakup mediów w związku z realizacją media planu na rok 2022 dla Urzędu Dozoru Technicznego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Zakup danych telemetrycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI