Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000331665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B
1.5.2.) Miejscowość: ˜Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜SekretariatUSopl@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Statystyka publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-2b33305a-cd98-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00014169/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej na terenie województwa opolskiego dot. Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 reklama mobilna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜4) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,o Google Chrome 31o Mozilla Firefox 26o Opera 18b) Pozostałe wymagania techniczne:o dostęp do sieci Interneto obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajaxo włączona obsługa JavaScripto zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/so zainstalowany Acrobat Readero zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyc) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.d) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg.e) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie zakupowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.Szczegółowe wymagania techniczne zawierają zapisy rozdziału 16 i 18 SWZ - brak miejsca w ogłoszeniu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – zwane dalej RODO, Urząd Statystyczny w Opolu, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opole informuje, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Opolu, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opole.2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych i może Pani/Pan skontaktować się z nim pisząc na adres poczty elektronicznej: IOD_USOPL@stat.gov.pl lub dzwoniąc pod nr telefonu 77 453 14 52 (w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku);3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r poz. 2019), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj w celu wykonania umowy; o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r poz. 2019, z późn. zm.), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu nr ref. OPL-WA.271.9.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.4) Kategoria danych osobowychAdministrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe zwykłe niezbędne do zamówienia.5) Źródło pochodzenia danychUrząd Statystyczny w Opolu gromadzi dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako osoby, od której pochodzą. 6) Odbiorcy danych osobowychOdbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych i funkcji, podmioty którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych („Podmioty Przetwarzające”).Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych tylko w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Dane te nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.Pełna klauzula informacyjna RODO znajduje się w rozdziale 39 SWZ - brak miejsca w ogłoszeniu
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Pełna klauzula informacyjna RODO znajduje się w rozdziale 39 SWZ - brak miejsca w ogłoszeniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜OPL-WA.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem. Szczegółowe wymagania:1) Kampania promocyjna musi być realizowana poprzez przejazd dwóch samochodów z przyczepami wyposażonymi w baner oraz głośniki (nagłośnienie) lub dwa busy reklamowe wyposażone w baner oraz głośniki (nagłośnienie), po wskazanych przez Zamawiającego trasach na terenie województwa opolskiego bowiem zgodnie z harmonogramem przejazdu w tym samym czasie wykonywane są po dwa przejazdy na różnych trasach. Trasy przejazdu stanowią załącznik nr 7A i 7B do SWZ2) Wykonawca ma wykonać łącznie 28 przejazdów wyznaczonymi trasami zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6A i 6B do SWZ.3) Przejazd wyznaczoną trasą ma się odbywać w czasie nie krótszym niż 6 h w godzinach od 9.00 do 18.00.4) Zamawiający dopuszcza w trakcie przejazdu po każdej trasie postoje do 15 minut w terenie zabudowanym w miejscu widocznym dla mieszkańców.5) W czas przejazdu wyznaczonymi trasami nie wlicza się czasu dojazdu i powrotu z i do miejsca stacjonowania pojazdu.6) Każda przyczepa samochodowa ma być wyposażona w baner reklamowy umieszczony po obu stronach przyczepy. Każda ze stron banneru ma posiadać powierzchnię około 12 m2. 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy 2 banery reklamowe (stanowiące komplet na jeden pojazd) jednostronnie zadrukowane o wymiarach: wysokość 2,4 m, szerokość 5m wykonane z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV. Baner wyposażony jest w „oczka” montażowe na jego brzegach.8) Wykonawca ma wykorzystać komplet przekazanych banerów do realizacji zamówienia poprzez zamontowanie ich na jednej z przyczep. 9) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego ma wykonać drugi komplet banerów reklamowych dla drugiej przyczepy ( lub busa reklamowego) zgodnie z poniższymi zapisami:a. Baner ma mieć wymiar – wysokość 2,4 m, szerokość 5 m. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 4 %. b. Baner należy wykonać z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV o minimalnej gramaturze 440 g/m2c. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu banerów na podstawie projektu przekazanego przez Zamawiającego..d. Wizualizacja banneru wymaga akceptacji Zamawiającego przed wydrukiem i montażem. 10) Banery reklamowe po zakończeniu kampanii promocyjnej należy przekazać Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu kampanii reklamowej. Koszt dostarczenia banera Zamawiającemu leży po stronie wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego. Koszt należy ująć w kosztach ogólnych zamówienia.11) W trakcie przejazdu po wyznaczonych trasach ma być odtwarzane w tzw. pętli tj. po zakończeniu nagrania ma zostać ono odtworzone ponowni przez cały czas przejazdu.12) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nagrania reklamowego. 13) Zamawiający po wyborze wykonawcy przekaże treści które należy użyć w nagraniu reklamowym wraz z prawami autorski majątkowymi w zakresie wskazanym w umowie.14) Czas nagrania ma wynosić maksymalnie 40 s. Zamawiający nie dopuszcza stosowania syntezatorów mowy, itp. 15) Nagranie przed publikacją wymaga akceptacji zamawiającego .16) Osoba realizująca przejazd ma mieć możliwość udostepnienia swojej bieżącej lokalizacji poprzez udostępnienie swojej lokalizacji w czasie rzeczywistym w ogólnodostępnych mapach internetowych. Udostępnienie lokalizacji ma się odbyć poprzez przekazanie linka z lokalizacją w formie SMS lub e-mail osobie wskazanej do kontaktu przez Zamawiającego. Link z lokalizacją ma być dostępny przez 72 godziny od jego udostępnienia.17) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego ma udostępnić swoją bieżącą lokalizacją w sposób opisany w pkt 17.18) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację umowy, których dochowując należytej staranności nie mógł przewidzieć, a które uniemożliwiają dotrzymanie terminów wynikających z harmonogramu przejazdów, np. uszkodzenie banera. W tym przypadku, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu zmodyfikowany harmonogram przejazdów, co nie będzie wymagało zmiany umowy w formie aneksu.19) W przypadku niemożliwości zawarcia umowy z przyczyn formalnych – ustawowych wynikających z Prawa Zamówień Publicznych przed dniem 06.07.2021 r., Zamawiający zmieni (i przekaże Wykonawcy do realizacji) harmonogram poprzez przesunięcie dat przejazdów o ilość dni uniemożliwiającą zawarcie umowy licząc od dnia 06.07.2021 r., przy zachowaniu ilości 14 przejazdów.20) Wykaz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia przez Zamawiającego prawidłowości wykonania usługi oraz odbioru przedmiotu zamówienia zawiera umowa.21) Kierowcy wykonujący przejazd wyznaczonymi trasami ma posiadać ważne uprawnienia do kierowania pojazdem wykorzystywanym do realizacji kampanii reklamowej. 22) Pojazd wykorzystywany do realizacji kampanii reklamowej ma posiadać:a. Ważne badania techniczne zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym,b. Aktualne ubezpieczenie zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych23) Pojazdy wykorzystywane do realizacji kampanii reklamowej mają spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.24) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży banera. 25) W przypadku wystąpienia ww. okoliczności wykonawca ma obowiązek usunąć usterki lub odtworzyć baner na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego zgodnie z zapisami umowy.26) Wszystkie opłaty wynikające z realizacji zamówienia w tym opłaty płatnego postoju leżą po stronie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ rozdział 4, załączniki do SWZ oraz zapisy umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
79341000-6 - Usługi reklamowe
79342000-3 - Usługi marketingowe
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: ˜1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2. Szacunkowa wartość zamówień wynosi 20 000,00 zł netto tj. usługi dotyczące mobilnej kampanii promocyjnej.3. Wielkość i zakres zamówienia dotyczą wykonania usługi w ramach realizacji zadania pn. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem.4. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) Zamówienie będzie udzielone w przypadku uzyskania dodatkowych środków na realizację zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót po przeprowadzenia procedury przewidzianej w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia określonymi w Rozdziale 10 SWZ.3) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia będą na identycznym – proporcjonalnym poziomie jak wskazane w niniejszym postępowaniu. 4) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa jak w niniejszym postępowaniu i umowie.5) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:1) zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania;2) nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia. 3. Kryteriami oceny ofert są:1) cena – 60%2) realizacja zadania w preferencyjnych godzinach – 30%3) doświadczenie personelu wykonawcy - 10%Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawierają zapis rozdziału 26 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜realizacja zadania w preferencyjnych godzinach
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜doświadczenie personelu wykonawcy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10