Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: Promocja w radio
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Statystyka publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: Promocja w radio
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af27768-a435-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014169/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej NSP 2021 w radio
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,o Google Chrome 31o Mozilla Firefox 26o Opera 18b) Pozostałe wymagania techniczne:o dostęp do sieci Interneto obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajaxo włączona obsługa JavaScripto zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/so zainstalowany Acrobat Readero zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyc) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.d) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg.e) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie zakupowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.Szczególwy opis dotyczący komunikacji zawierają zapisy rozdziału 16 i 18 SWZ - brak miejsca w ogłszeniu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – zwanego dalej RODO, Urząd Statystyczny w Opolu, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opole informuje, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Opolu, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opole.2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych i może Pani/Pan skontaktować się z nim pisząc na adres poczty elektronicznej: IOD_USOPL@stat.gov.pl lub dzwoniąc pod nr telefonu 77 453 14 52 (w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku);3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r poz. 2019), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj w celu wykonania umowy; o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r poz. 2019, z późn. zm.), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu nr. ref. OPL-WA.271.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.4) Kategoria danych osobowychAdministrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe zwykłe niezbędne do zamówienia.5) Źródło pochodzenia danychUrząd Statystyczny w Opolu gromadzi dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako osoby, od której pochodzą.6) Odbiorcy danych osobowychOdbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych i funkcji, podmioty którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych („Podmioty Przetwarzające”).Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych tylko w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Dane te nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.Pałna klauluza informacyjna RODO znajduje się w rozdziale 39 SWZ - brak miejsca w ogłoszeniu
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pałna klauluza informacyjna RODO znajduje się w rozdziale 39 SWZ - brak miejsca w ogłoszeniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPL-WA.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej dot. Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 na terenie województwa opolskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup czasu antenowego w radio.Zadanie - Promocja w radioElementy o których mowa poniżej muszą zostać wyemitowane w dwóch (2) rozgłośniach radiowych o charakterze regionalnym, które mają siedzibę, oddział lub punkt kontaktowy w województwie opolskim. Wybrane rozgłośnie radiowe mają charakteryzować się najwyższym wskaźnikiem słuchalności w województwie opolskim w okresie styczeń-marzec 2021. Wyboru należy dokonać na podstawie raportu z badań Radio Track - Komitet Badań Radiowych przeprowadzonych przez Kantar Polska stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. Należy wybrać rozgłośnie posiadające dwie najwyższe wartości wskaźników: „udział w czasie słuchania” oraz „zasięg dzienny”. Wykonawca jest odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne i edytorskie materiałów oraz poprawność pod względem gramatycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym tekstów (zgodnie z normami słownikowymi).Wykonawca przeniesie pełnię majątkowych praw autorskich do finalnych materiałów na Zamawiającego z możliwością ich dalszego wykorzystania. Wszystkie materiały muszą uzyskać akceptację Zamawiającego przed publikacją. Wykonawca wybierze dwie (2) rozgłośnie radiowe zgodnie z powyższymi wymaganiami Zamawiającego i zrealizuje następujące elementy zadania:1. Wyemituje spoty reklamowe o długości do 30 sekund – w terminie liczonym od trzeciego dnia roboczego, od dnia podpisania umowy, przez 60 kolejnych dni – minimum 120 spotów. a) emisja spotów przez wszystkie dni tygodnia,b) 2 (dwa) spoty dziennie z założeniem, że jeden ze spotów emitowany jest w paśmie porannym, a drugi w popołudniowo-wieczornym, przed programami cieszącymi się największą słuchalnością, c) metryczka spotu stanowi załącznik nr 9a do SWZ, d) spot stanowi załącznik nr 9b do SWZ,e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany spotu z zachowaniem pierwotnych parametrów technicznych.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram emisji spotów z podaniem dat i godzin emisji do 3 dni roboczych od podpisania Umowy.2. Zaplanuje i zrealizuje zabawy radiowe o tematyce NSP 2021 – po jednej dla każdej rozgłośni radiowej.Wymagania Zamawiającego dotyczące zabaw radiowych:a) adresowane do osób pełnoletnich;b) liczba edycji jednej zabawy radiowej – łącznie 6 edycji w każdej z dwóch rozgłośni radiowych;c) okres emisji każdej edycji zabawy radiowej – jedna edycja zabawy w maju, trzy edycje w czerwcu, dwie edycje w lipcu. d) czas trwania jednej edycji to 5 dni w tygodniu; e) nagrody otrzyma jedna osoba każdego dnia edycji zabawy;f) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania w konsultacji z Zamawiającym: scenariuszy, harmonogramów edycji zabaw, regulaminów każdej z zabaw radiowych, i przedstawienia ich do ostatecznej akceptacji Zamawiającemu nie później niż na 5 dni roboczych przed emisją;g) w scenariuszach zabaw radiowych muszą być uwzględnione zagadnienia opisujące NSP 2021, w szczególności następujące słowa kluczowe: Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, samospis, rachmistrz, tajemnica statystyczna, Ustawa o NSP, obowiązek spisowy, ankieta spisowa, liczba ludności, osoba stale zamieszkała, osoba czasowo zamieszkała, cudzoziemiec, mieszkanie, wyposażenie mieszkania, budynek mieszkalny, obiekt zbiorowego zakwaterowania, cechy demograficzne, narodowość, aktywność ekonomiczna,h) informacje przedstawiane w zabawach radiowych powinny w zrozumiały i oryginalny sposób prezentować NSP 2021, charakteryzować się łatwością zapamiętania przez odbiorców oraz odnosić się do głównych założeń kampanii NSP 2021 (w tym uwzględniać cele informacyjne kampanii). i) Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrody na co najmniej 2 dni robocze przed emisją zabawy. Nagrody będą miały postać rzeczową i będą oznaczone logo NSP 2021. Przewidywane nagrody to m.in.: zestawy piśmiennicze, głośniki bezprzewodowe, power banki, ładowarki indukcyjne, eleganckie parasole, plecaki na laptopa.j) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania nagród osobom nagrodzonym. k) Wykonawca zapewni obsługę prawną każdej z zabaw realizowanych w każdej z rozgłośni radiowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zapisy SWZ wr4az z załącznikami do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342000-3 - Usługi marketingowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
79341000-6 - Usługi reklamowe
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2. Szacunkowa wartość zamówień wynosi 18 000,00 zł netto, tj. usługi dotyczące kampanii promocyjnej w radio w zakresie wskazanym w rozdziale 4 SWZ.3. Wielkość i zakres zamówienia dotyczy wykonania usługi w ramach realizacji zadania pn. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: Zadanie nr 1 - Promocja w prasie regionalnej, internetowych serwisach regionalnych, tygodnikach o zasięgu powiatowym. Zadanie nr 2 - Promocja w radio.4. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) Zamówienie będzie udzielone w przypadku uzyskania dodatkowych środków na realizację zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług po przeprowadzenia procedury przewidzianej w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia określonymi w Rozdziale 10 SWZ.3) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia będą na identycznym – proporcjonalnym poziomie jak wskazane w niniejszym postępowaniu. 4) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa jak w niniejszym postępowaniu i umowie.5) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:1) zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania;2) nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia. 3. Kryteriami oceny ofert są:1) cena – 60%2) doświadczenie personelu wykonawcy – 40%Szegółowe zapisy dotyczące kryteriów oceny ofert zawiera rozdział 26 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie peronelu wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10