Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyURZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036113
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Statystyka publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acc1cea-a198-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej NSP 2021 w prasie ,internetowych serwisach oraz druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,o Google Chrome 31o Mozilla Firefox 26o Opera 18b) Pozostałe wymagania techniczne:o dostęp do sieci Interneto obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajaxo włączona obsługa JavaScripto zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/so zainstalowany Acrobat Readero zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyc) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.d) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg.e) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie zakupowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.Pełny opis dotyczący komunikacji zawierają zapisy rozdziału 16 i 18 SWZ - brak miejsca w niniejszym ogłoszeniu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – zwanego dalej RODO, Urząd Statystyczny w Opolu, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opole informuje, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Opolu, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opole.2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych i może Pani/Pan skontaktować się z nim pisząc na adres poczty elektronicznej: IOD_USOPL@stat.gov.pl lub dzwoniąc pod nr telefonu 77 453 14 52 (w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku);3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r poz. 2019), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj w celu wykonania umowy; o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r poz. 2019, z późn. zm.), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu nr. ref. OPL-WA.271.6.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.4) Kategoria danych osobowychAdministrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe zwykłe niezbędne do zamówienia.5) Źródło pochodzenia danychUrząd Statystyczny w Opolu gromadzi dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako osoby, od której pochodzą.6) Odbiorcy danych osobowychOdbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych i funkcji, podmioty którym Administrator zleca wykonywanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych („Podmioty Przetwarzające”).Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych tylko w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Dane te nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.Pełna klauzula informacyjna RODO dostępna w rozdziale 39 SWZ - brak miejsca w niniejszym ogłoszeniu

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pełna klauzula informacyjna RODO dostępna w rozdziale 39 SWZ - brak miejsca w niniejszym ogłoszeniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPL-WA.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej dot. Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 na terenie województwa opolskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajęcie powierzchni reklamowej w prasie.I. INFORMACJE PODSTAWOWEOgólne informacje o Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań w 2021 r. (dalej nazywanym: NSP 2021 lub NSP).NSP 2021 jest realizowany od 1 kwietnia 2021 do 30 września 2021 r., według stanu na 31 marca 2021 r. Obowiązek realizacji spisów nakłada na państwa członkowskie rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 763/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. w sprawie spisów powszechnych ludności i mieszkań (Dz. Urz. UE L 218 z 13.8.2008, str. 14). Rozporządzenie nr 763/2008 jest aktem prawnym, ustanawiającym wspólne zasady dla wszystkich krajów członkowskich dotyczące dostarczania danych na temat ludności i mieszkań.Każde z państw członkowskich jest obowiązane, zgodnie z jego art. 1, do dostarczenia co dziesięć lat wyczerpujących danych będących przedmiotem spisu. Rozporządzenie określa również:• okresy referencyjne dla realizacji spisów,• zakres pozyskiwanych w spisach informacji,• formy i zakres informacji wynikowych.Przyjęta regulacja dotycząca spisu ludności i mieszkań dopuszcza swobodny wybór źródeł danych i metod przeprowadzania spisów. Jednocześnie zobowiązuje wszystkie kraje do zagwarantowania wysokiej jakości i pełnej porównywalności wyników przeprowadzanych spisów.Zgodnie z zaleceniami ONZ i UE, spisy powszechne powinny odbywać się co 10 lat. Spisy ludności i mieszkań na przełomie dziesięcioleci w roku kończącym się na „1”. Zostało to ustalone przez instytucje międzynarodowe, tak aby zapewnić maksymalną porównywalność danych pomiędzy krajami. Ostatni spis powszechny przeprowadzono w Polsce w 2011 roku.Organizację i przeprowadzenie spisu ludności w Polsce regulują:• ustawa z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 443, z późn. zm.);• ustawa z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 1175, z późn. zm.)Cel przeprowadzania spisów powszechnych:Spis powszechny dostarcza pełnych danych o społeczeństwie, a jego wyniki są m.in. podstawą do prowadzenia bilansów liczby ludności w latach między spisowych. Są to jedyne wyniki badań, które odzwierciedlają pełny obraz społeczeństwa z uwzględnieniem profilu demograficznego mieszkańców Polski i ich warunków życia. Wyniki spisów powszechnych dostarczają informacji na poziomie kraju, regionów, województw, powiatów oraz gmin. Dane wynikowe ze spisu służą władzom krajowym i lokalnym do podejmowania strategicznych decyzji opartych na analizie danych. Na podstawie wyników spisów podejmowane są istotne decyzje na różnych szczeblach zarządzania.Ustawa o Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań w 2021 r. wskazuje, że obowiązkową metodą jest samospis internetowy. Wypełnienie obowiązku spisowego będzie możliwe poprzez samospis internetowy polegający na przekazaniu danych na formularzu spisowym dostępny na stronie GUS i https://spis.gov.pl.Osoby nie mające dostępu do Internetu, mogą spisać się samodzielnie dzwoniąc na infolinię spisową, lub w najbliższym urzędzie statystycznym czy w urzędzie gminy, gdzie są przygotowane stanowiska spisowe i gdzie można uzyskać pomoc pracowników przy spisywaniu się.Z osobami, które nie spiszą się samodzielnie skontaktuje się rachmistrz, aby zrealizować spis w formie:a. wywiadu telefonicznego, lubb. wywiadu bezpośredniego. Podstawową i obowiązkową metodą spisu jest samospis internetowy. Pozostałe metody traktowane są jako uzupełniające. II. INFORMACJE OGÓLNE NA TEMAT ORGANIZACJI NSP 2021Pracami spisowymi kieruje Generalny Komisarz Spisowy (Prezes Głównego Urzędu Statystycznego) oraz jego zastępca Dyrektor Centralnego Biura Spisowego. Na terenie województw pracami kieruje Wojewódzki Komisarz Spisowy (wojewoda), zastępuje go dyrektor urzędu statystycznego w danym województwie. Jednostkami powołanymi do realizacji prac spisowych są: Centralne Biuro Spisowe (CBS), Wojewódzkie Biura Spisowe (WBS) i Gminne Biura Spisowe (GBS). Istotne z punktu widzenia działań komunikacyjnych i popularyzacyjnych są następujące zobowiązania nałożone na gminy: zapewnienie stanowiska do dokonania spisu, organizacja naborów na rachmistrzów, współudział w szkoleniach rachmistrzów/egzaminach i przygotowaniu do wykonywania czynności spisowych oraz współudział w popularyzacji spisu.Grupa docelowaKampania promocyjna skierowana jest do:1. mieszkańców województwa opolskiego,2. stałych mieszkańców województwa opolskiego przebywających w czasie spisu za granicą,3. czasowo przebywających na terenie województwa opolskiego (np. podróżnych, studentów, uczniów), w tym również cudzoziemców, 4. otoczenia instytucjonalnego (w tym pracowników administracji publicznej),5. osób poniżej 18 roku życia, mających wpływ na osoby wypełniające formularz. Cele kampanii promocyjnejCelem kampanii jest przekazanie odbiorcom fundamentalnych informacji o NSP 2021 oraz zachęcenie i zmotywowanie respondentów do otwartej postawy i czynnego udziału w spisie, zwłaszcza do realizacji obowiązku spisowego poprzez wykorzystanie internetowego formularza samospisowego. Oczekiwanym efektem kampanii jest zbudowanie świadomości wśród mieszkańców województwa opolskiego, w zakresie istoty wyników spisu w polityce informacyjnej państwa oraz podkreślenie wartości płynących z korzystania z danych wynikowych spisu w podejmowaniu istotnych decyzji w życiu prywatnym, a także w podejmowaniu strategicznych decyzji na poziomie krajowym, regionalnym, wojewódzkim i gminnym.Zasięg kampanii Kampania ma zasięg regionalny (województwo opolskie).Hasła kampanii„#liczysiękażdy”, „Liczymy się dla Polski”.Promocja w prasie regionalnej, internetowym serwisie regionalnym i tygodnikach o zasięgu powiatowym – określenie zakresu zamówienia.Wykonawca będzie odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne i edytorskie materiałów oraz poprawność pod względem gramatycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym tekstów (zgodnie z normami słownikowymi).Wykonawca przeniesie majątkowe prawa autorskie do finalnych materiałów na Zamawiającego z możliwością ich dalszego wykorzystania w zakresie wskazanym w umowie. Wszystkie materiały muszą uzyskać akceptację Zamawiającego przed publikacją.(1) Publikacja w dzienniku o zasięgu województwa opolskiego.Wykonawca opracuje i opublikuje w jednym dzienniku o nakładzie co najmniej 8 000 egzemplarzy dziennie o zasięgu województwa opolskiego, posiadającym stronę internetową oraz własny profil społecznościowy Facebook:1. Trzy (3) artykuły sponsorowane o różnych treściach z banerem reklamowym w terminie: 28.05.2021, 18.06.2021 oraz 3.09.2021 o następujących parametrach: Powierzchnia artykułów z banerem w wydaniu papierowym ma obejmować 0,5 strony, z czego artykuł informacyjny powinien stanowić nie mniej niż 65% powierzchni. Artykuły mają być opublikowane w pełnym nakładzie dziennika w kolorze, na stronach redakcyjnych (na prawej stronie). Artykuły mają być również opublikowane na stronie internetowej dziennika, dostępne z poziomu strony głównej co najmniej przez 7 dni kalendarzowych od daty publikacji. Tekst artykułów musi być uzgodniony z Zamawiającym i przekazany do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją. Elementy graficzne artykułu zawiera załącznik nr 8 do SWZ.2. Reklamę banerową w wydaniu papierowym dziennika, o następujących parametrach; W wydaniu papierowym reklama będzie stanowiła duży baner o powierzchni 263*74 mm w kolorze. Powinna być zamieszczona na pierwszej stronie dziennika, w pełnym nakładzie dziennika w terminie 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021, 09.07.2021, 13.08.2021  Elementy graficzne zawiera załącznik nr 9 do SWZ. 3. Posty na profilu społecznościowym Facebook dziennika.  Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 22.05.2021, 25.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 08.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 22.06.2021, 25.06.2021, 13.07.2021, 29.07.2021, 13.08.2021, 08.09.2021. Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 10a i 10b do SWZ. Gotowy spot wraz z metryczką stanowi załącznik nr 11a i 11b do SWZ. Treści postów zawierających reklamę banerową lub spoty oraz tekst z linkiem do strony internetowej https://spis.gov.pl tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym.  Treści i ostateczna formuła postów muszą być przekazane do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją.Z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu - dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ rozdział 4, a także w załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342000-3 - Usługi marketingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi – 35 000,00 zł netto, tj. usługi dotyczącej kampanii promocyjnej w prasie w zakresie wskazanym w rozdziale 4 SWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia dotyczy wykonania usługi w ramach realizacji zadania pn. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - Promocja w prasie regionalnej, internetowym serwisie regionalnym, tygodnikach o zasięgu powiatowym. 4. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) Zamówienie będzie udzielone w przypadku uzyskania dodatkowych środków na realizację zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług po przeprowadzenia procedury przewidzianej w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia określonymi w Rozdziale 10 SWZ.3) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia będą na identycznym – proporcjonalnym poziomie jak wskazane w niniejszym postępowaniu. 4) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa jak w niniejszym postępowaniu i umowie.5) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:1) zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania;2) nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia. 3. Kryteriami oceny ofert są:1) cena – 60%2) doświadczenie personelu wykonawcy – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:a) dysponowanie osobą/osobami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:Kierownik prac – posiadający doświadczenie zawodowe w organizowaniu lub nadzorowaniu prac związanych prowadzeniem kampanii reklamowej lub promocyjnej w środkach masowego przekazu – prasie drukowanej lub prasie elektronicznej.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 u.p.z.p.) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.b) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiot zamówienia obejmował przeprowadzenie kampanii promocyjnej lub kampanii informacyjnej w prasie drukowanej.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 u.p.z.p.) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa art. 108 ust. 1 i 2 u.p.z.p. oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7-10 u.p.z.p, zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - zamawiający zgodnie z zapisami art. 274 ust. 1 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia niniejszego dokumentu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdziale 10 pkt 2 ppkt. 1) – wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.4. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który:a) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 u.p.z.p, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 - Zamawiający zgodnie z zapisami art. 274 ust. 1 u.p.z.p. wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dokumentów wymienionych w niniejszym pkt 5 lit a w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:1) załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składany wraz z ofertą,2) załącznik nr 3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu wykształcenia i kwalifikacji zawodowych – składany na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1 u.p.z.p.,3) załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – składany na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1 u.p.z.p.,4) załącznik nr 5 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w przypadku określonym w art. 118 ust. 1 u.p.z.p.) – składany wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia5. W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziałach 9 i 10 SWZ. 8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oświadczenie oraz dokumenty składane na potwierdzenie spełnienia warunków mogą być złożone przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich wykonawców i podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele wykonawców lub podpisuje je upełnomocniony przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnik.10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia przedstawić zamawiającemu stosowną umowę, regulującą warunki współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia:a) wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,b) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie zamówienia),c) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,d) podział zadań pomiędzy poszczególnych wykonawców należących do Konsorcjum,e) określenie lidera Konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),f) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,g) zapis mówiący, że wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,h) zapisy wykluczające możliwość przenoszenia praw i obowiązków stron umowy bez zgody pozostałych uczestnikówi) ustanowienie pełnomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjumj) Umowa konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia podano w części 2 SWZ, tj. wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z instrukcją pn. „Udział w trybie podstawowym bez negocjacji” zmieszczoną na Platformie zakupowej w zakładce INSTRUKCJE https://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Poprawna nazwa zamówienia: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - Promocja w prasie regionalnej, internetowym serwisie regionalnym, tygodnikach o zasięgu powiatowym - formularz nie pozwala na wprowadzenie pełnej nazwy w wyznaczonym w ogłoszeniu miejscu (ograniczona ilość znaków)
2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę utworzenie profilu koloru do plotera epson pro 7600 - Brzeg
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje osoby, firmy która podejmie się utworzenia profilu koloru do plotera epson pro 7600. Ploter pracuje na tuszach sublimacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI