Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Statystyka publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotycząca Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c58fac82-87e5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014169/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej NSP 2021 w prasie ,internetowych serwisach oraz druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych
1.3.2 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej NSP 2021 w radio
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,o Google Chrome 31o Mozilla Firefox 26o Opera 18b) Pozostałe wymagania techniczne:o dostęp do sieci Interneto obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajaxo włączona obsługa JavaScripto zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/so zainstalowany Acrobat Readero zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyc) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.d) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg.e) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie zakupowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.Szczegółowe zapisy dotyczące korespondencji zawierają zapisy rozdziału 16 i 18 swz dostępnej na stronie http://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1)– zwane dalej RODO, Urząd Statystyczny w Opolu, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opoleinformuje, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Opolu, ul.Ks. Hugona Kołłątaja 5B 45-064 Opole.2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych i możePani/Pan skontaktować się z nim pisząc na adres poczty elektronicznej: IOD_USOPL@stat.gov.pl lubdzwoniąc pod nr telefonu 77 453 14 52 (w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku);3)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celuwykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy zdnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r poz. 2019), „ustawa Pzp” w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj w celuwykonania umowy; o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących naAdministratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r poz. 2019, z późn. zm.), „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu nr ref. OPL-WA.271.1.2021 prowadzonym w trybiepodstawowym bez negocjacji.4) Kategoria danych osobowychAdministrator będzie przetwarzałPani/Pana dane osobowe zwykłe niezbędne do zamówienia.5) Źródło pochodzenia danychUrządStatystyczny w Opolu gromadzi dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Pani/Pana jako osoby, odktórej pochodzą. 6) Odbiorcy danych osobowychOdbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osobyupoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoichobowiązków służbowych i funkcji, podmioty którym Administrator zleca wykonywanie czynności, zktórymi wiąże się konieczność przetwarzania danych („Podmioty Przetwarzające”).OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych mogą być również podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danychtylko w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.Odbiorców tychobowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, wtym danych osobowych. Dane te nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.Z uwagina ograniczona ilość znaków pełna informacja dostępna w swz rozdział 39 - brak miejsca w ogłoszeniu
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z uwagi na ograniczona ilość znaków pełna informacjadostępna w swz rozdział 39 - brak miejsca w ogłoszeniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPL-WA.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zadanie nr 1 Promocja w prasie regionalnej, internetowych serwisach regionalnychi tygodnikach o zasięgu powiatowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne i edytorskie materiałów oraz poprawność pod względem gramatycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym tekstów (zgodnie z normami słownikowymi).Wykonawca przeniesie majątkowe prawa autorskie do finalnych materiałów na Zamawiającego z możliwością ich dalszego wykorzystania w zakresie wskazanym w umowie. Wszystkie materiały muszą uzyskać akceptację Zamawiającego przed publikacją.(1) Publikacja w dzienniku o zasięgu województwa opolskiego.Wykonawca opracuje i opublikuje w jednym dzienniku o nakładzie co najmniej 8 000 egzemplarzy dziennie o zasięgu województwa opolskiego, posiadającym stronę internetową oraz własny profil społecznościowy Facebook:1. Dwa artykuły sponsorowane o różnych treściach z banerem reklamowym w terminie 16 kwietnia 2021 r. i 4 czerwca 2021 o następujących parametrach: Powierzchnia artykułów z banerem w wydaniu papierowym ma obejmować 0,5 strony, z czego artykuł informacyjny powinien stanowić nie mniej niż 65% powierzchni. Artykuły mają być opublikowane w pełnym nakładzie dziennika w kolorze, na stronach redakcyjnych (na prawej stronie). Artykuły mają być również opublikowane na stronie internetowej dziennika, dostępne z poziomu strony głównej co najmniej przez 7 dni kalendarzowych od daty publikacji. Tekst artykułów musi być uzgodniony z Zamawiającym i przekazany do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją. Elementy graficzne artykułu zawiera załącznik nr 9 do SWZ.2. Reklamę banerową w wydaniu papierowym dziennika, o następujących parametrach; W wydaniu papierowym reklama będzie stanowiła duży baner o powierzchni 263*74 mm w kolorze. Powinna być zamieszczona na pierwszej stronie dziennika, w pełnym nakładzie dziennika w terminie 16.04.2021, 30.04.2021 oraz 14.05.2021. Elementy graficzne zawiera załącznik nr 10 do SWZ. 3. Posty na profilu społecznościowym Facebook dziennika. Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 16.04.2021, 20.04.2021 23.04.2021, 30.04.2021, 04.05.2021 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021. Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 11a i 11b do SWZ. Gotowe spoty wraz z metryczką stanowią załącznik nr 12a i 12b do SWZ. Treści postów tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. Treści i ostateczna formuła postów muszą być przekazane do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją.(2) Publikacja w dwóch internetowych serwisach regionalnychWykonawca opublikuje w dwóch internetowych serwisach regionalnych o liczbie odsłon co najmniej 1,4 mln miesięcznie (co zostanie potwierdzone raportem z narzędzia służącego do analizy statystyk ruchu i zachowania użytkowników na stronie internetowej), obejmujących teren województwa opolskiego i posiadających własny profil społecznościowy Facebook następujące elementy:1. Reklamę banerową o następujących parametrach; Powierzchnia reklamy będzie miała wymiary dużego baneru co najmniej 750x250 pikseli. Reklama banerowa stanowi załącznik nr 14 do SWZ. Reklama ma być dostępna z poziomu strony głównej przez cały okres trwania kampanii tj. nie później niż 2 dni od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021, Reklama banerowa ma mieć formę stałą (w tym samym miejscu), nie rotującą, nie wypieraną przez aktualizacje, dostosowaną do wersji desktopowej i mobilnej, Po kliknięciu, reklama ma przekierowywać na wskazaną przez Zamawiającego stronę internetową https://spis.gov.pl odwołującą się do NSP 2021.2. Posty na profilu społecznościowym Facebook każdego z dwóch serwisów internetowych, w których ukażą się reklamy banerowe. Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 16.04.2021, 20.04.2021 23.04.2021, 30.04.2021, 04.05.2021 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021. Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 11a i 11b do SWZ. Gotowy spot wraz z metryczką stanowią załącznik nr 12 a i 12b do SWZ. Treści postów zawierających reklamę banerową lub spoty oraz tekst z linkiem do strony internetowej https://spis.gov.pl tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. Treści i ostateczna formuła postów muszą być przekazane do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją.(3) Publikacja w tygodnikach wydawanych na terenie odrębnych powiatów województwa opolskiegoWykonawca wybierze 7 tygodników wydawanych na terenie odrębnych powiatów województwa opolskiego (1 tygodnik w 1 powiecie) i posiadających własny profil społecznościowy Facebook i opublikuje w nich:1. Reklamę banerową o następujących parametrach; Powierzchnia reklamy będzie stanowiła kolorowy duży baner na wysokim miejscu strony w formacie zależnym od siatki modułowej. Elementy graficzne zawiera załącznik nr 14 do SWZ. Reklama ma być dostępna z poziomu strony głównej przez cały okres trwania kampanii tj. nie później niż 2 dni od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021. Reklama banerowa ma być w formie stałej (w tym samym miejscu), nie rotująca się, nie wypierana przez aktualizacje, dostosowana do wersji desktopowej i mobilnej, z przekierowaniem po kliknięciu na wskazaną przez Zamawiającego stronę internetową https://spis.gov.pl odwołującą się do NSP 2021.2. Posty na profilu społecznościowym Facebook każdego z 7 tygodników, w których ukażą się reklamy banerowe. Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 16.04.2021, 20.04.2021 23.04.2021, 30.04.2021, 04.05.2021 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021. Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 11a i b do SWZ. Gotowe spoty stanowią załącznik nr 12b do SWZ. Treści postów zawierających reklamę banerową lub spoty oraz tekst z linkiem do strony internetowej https://spis.gov.pl tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. Treści i ostateczna formuła postów muszą być przekazane do akceptacji Zamawiającemu co najmniej 3 dni przed publikacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79342000-3 - Usługi marketingowe
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2. Szacunkowa wartość zamówień wynosi Część 1 – 35 000,00 zł netto, tj. usługi dotyczące kampanii promocyjnej w prasie w zakresie wskazanym w rozdziale 4 SWZ. Część 2 – 18 000,00 zł netto, tj. usługi dotyczące kampanii promocyjnej w radio w zakresie wskazanym w rozdziale 4 SWZ.3. Wielkość i zakres zamówienia dotyczy wykonania usługi w ramach realizacji zadania pn. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: Zadanie nr 1 - Promocja w prasie regionalnej, internetowych serwisach regionalnych, tygodnikach o zasięgu powiatowym. Zadanie nr 2 - Promocja w radio.4. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) Zamówienie będzie udzielone w przypadku uzyskania dodatkowych środków na realizację zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót po przeprowadzenia procedury przewidzianej w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia określonymi w Rozdziale 10 SWZ.3) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia będą na identycznym – proporcjonalnym poziomie jak wskazane w niniejszym postępowaniu. 4) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa jak w niniejszym postępowaniu i umowie.5) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:1) zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania;2) nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia. 3. Kryteriami oceny ofert są:1) cena – 60%2) doświadczenie personelu wykonawcy – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:1) zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania;2) nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia. 3. Kryteriami oceny ofert są:1) cena – 60%2) doświadczenie personelu wykonawcy – 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zadanie nr 2 - Promocja w radioElementy o których mowa poniżej muszą zostać wyemitowane w 2 rozgłośniach radiowych o charakterze regionalnym, które mają siedzibę, oddział lub punkt kontaktowy w województwie opolskim oraz prowadzą własny profil społecznościowy Facebook. Wybrane rozgłośnie radiowe mają charakteryzować się najwyższym wskaźnikiem słuchalności w województwie opolskim w okresie listopad 2020-styczeń 2021. Wyboru należy dokonać na podstawie raportu z badań Radio Track - Komitet Badań Radiowych przeprowadzonych przez Kantar Polska stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. Należy wybrać rozgłośnie posiadające dwie najwyższe wartości wskaźników: „udział w czasie słuchania” oraz „zasięg dzienny”. Wykonawca jest odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne i edytorskie materiałów oraz poprawność pod względem gramatycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym tekstów (zgodnie z normami słownikowymi).Wykonawca przeniesie pełnię majątkowych praw autorskich do finalnych materiałów na Zamawiającego z możliwością ich dalszego wykorzystania. Wszystkie materiały muszą uzyskać akceptację Zamawiającego przed publikacją.Wykonawca wybierze 2 rozgłośnie radiowe zgodnie z powyższymi wymaganiami Zamawiającego i zrealizuje następujące elementy zadania:1. Wyemituje spoty reklamowe o długości do 30 sekund od 16 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. a) w dni robocze od poniedziałku do czwartku,b) 2 (dwa) spoty dziennie z założeniem, że jeden ze spotów emitowany jest w paśmie porannym, a drugi w popołudniowo-wieczornym, przed programami cieszącymi się największą słuchalnością, c) Spot wraz z metryczką stanowią załącznik nr 13a i 13b do SWZ, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany spotu z zachowaniem pierwotnych parametrów technicznych.2. Wyemituje jeden spot o długości do 30 sekund od 16 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. a) w każdy weekend (piątek-sobota-niedziela), b) w paśmie popołudniowym przed głównym wydaniem wiadomości, bądź programem cieszącym się największą słuchalnością w danej rozgłośni, c) Spot wraz z metryczką stanowią załącznik nr 13a i 13b do SWZ, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany spotu z zachowaniem pierwotnych parametrów technicznych.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram emisji spotów z podaniem dat i godzin emisji do 3 dni roboczych od podpisania Umowy.3. Zamieści posty na profilu społecznościowym Facebook przynajmniej jednej z rozgłośni, w których zostaną wyemitowane spoty. a) Publikacja 13 postów powinna nastąpić w następujących terminach: 16.04.2021, 20.04.2021 23.04.2021, 30.04.2021, 04.05.2021 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021, 28.05.2021, 04.06.2021, 11.06.2021, 18.06.2021, 25.06.2021.b) Grafiki do tworzenia postów stanowią załącznik nr 11a i 11b do SWZ. c) Gotowy spot wraz z metryczką stanowią załącznik nr 12a i 12b do SWZ. d) Treści postów zawierających reklamę banerową oraz tekst z linkiem do strony internetowej https://spis.gov.pl tworzy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. e) Treści i ostateczna formuła postów muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego co najmniej 3 dni przed publikacją.4. Zaplanuje i zrealizuje dwie różniące się scenariuszem zabawy radiowe o tematyce NSP 2021 – po jednej dla każdej rozgłośni radiowej.Wymagania Zamawiającego dotyczące zabaw radiowych:a) adresowane do osób pełnoletnich;b) okres emisji zabaw radiowych: dwie edycje zabawy w kwietniu i dwie edycje zabawy w maju (w każdej rozgłośni- razem 4 edycje w dwóch rozgłośniach)c) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania: scenariuszy, harmonogramów emisji, regulaminów każdej z zabaw radiowych, i przedstawienia ich do konsultacji i ostatecznej akceptacji Zamawiającemu nie później niż na 5 dni roboczych przed emisją;d) w scenariuszach zabaw radiowych muszą być uwzględnione zagadnienia opisujące NSP 2021, w szczególności następujące słowa kluczowe: Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań, samospis, rachmistrz, tajemnica statystyczna, Ustawa o NSP, obowiązek spisowy, ankieta spisowa, liczba ludności, osoba stale zamieszkała, osoba czasowo zamieszkała, cudzoziemiec, mieszkanie, wyposażenie mieszkania, budynek mieszkalny, obiekt zbiorowego zakwaterowania, cechy demograficzne, narodowość, aktywność ekonomiczna,e) informacje przedstawiane w zabawach radiowych powinny w zrozumiały i oryginalny sposób prezentować NSP 2021, charakteryzować się łatwością zapamiętania przez odbiorców oraz odnosić się do głównych założeń kampanii NSP 2021 (w tym uwzględniać cele informacyjne kampanii). f) Zamawiający przekaże Wykonawcy nagrody na co najmniej 2 dni robocze przed emisją zabawy. Nagrody będą miały postać rzeczową i będą oznaczone logo NSP 2021. Przewidywane nagrody to: zestawy piśmiennicze, głośniki bezprzewodowe, power banki, ładowarki indukcyjne, eleganckie parasole, plecaki na laptopa.g) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania nagród osobom nagrodzonym. h) Wykonawca zapewni obsługę prawną każdej z zabaw realizowanych w każdej z rozgłośni radiowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
79341000-6 - Usługi reklamowe
79342000-3 - Usługi marketingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2. Szacunkowa wartość zamówień wynosi Część 1 – 35 000,00 zł netto, tj. usługi dotyczące kampanii promocyjnej w prasie w zakresie wskazanym w rozdziale 4 SWZ. Część 2 – 18 000,00 zł netto, tj. usługi dotyczące kampanii promocyjnej w radio w zakresie wskazanym w rozdziale 4 SWZ.3. Wielkość i zakres zamówienia dotyczy wykonania usługi w ramach realizacji zadania pn. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: Zadanie nr 1 - Promocja w prasie regionalnej, internetowych serwisach regionalnych, tygodnikach o zasięgu powiatowym. Zadanie nr 2 - Promocja w radio.4. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) Zamówienie będzie udzielone w przypadku uzyskania dodatkowych środków na realizację zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót po przeprowadzenia procedury przewidzianej w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. 2) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia określonymi w Rozdziale 10 SWZ.3) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia będą na identycznym – proporcjonalnym poziomie jak wskazane w niniejszym postępowaniu. 4) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa jak w niniejszym postępowaniu i umowie.5) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:1) zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania;2) nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia. 3. Kryteriami oceny ofert są:1) cena – 60%2) doświadczenie personelu wykonawcy – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert, które:1) zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania;2) nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia. 3. Kryteriami oceny ofert są:1) cena – 60%2) doświadczenie personelu wykonawcy – 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10