Przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej projektu pn. „ Rozbudowa i udrożnienie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej projektu pn. „ Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa: 2 Nowoczesna Infrastruktura Transportowa, Działanie: 2.1. Zrównoważony transport miejski.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaLicytacja elektroniczna
  • ZamawiającyGmina Lublin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-25
  • Numer ogłoszenia580881-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580881-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.

Gmina Lublin: Przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej projektu pn. „ Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa: 2 Nowoczesna Infrastruktura Transportowa, Działanie: 2.1. Zrównoważony transport miejski.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa: 2 Nowoczesna Infrastruktura Transportowa, Działanie: 2.1. Zrównoważony transport miejski.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000, ul. Pl. Króla Władysława Łokietka  1 , 20-109  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 663 000, e-mail zamowienia@lublin.eu, faks 814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): https://lublin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Oferty należy składać za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej: http://licytacje.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca pozostawić w pojemniku zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin tj. poniedziałek-piątek pomiędzy 7.30-15.30.
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin albo pozostawić w pojemniku zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin tj. poniedziałek-piątek pomiędzy 7.30-15.30.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej projektu pn. „ Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa: 2 Nowoczesna Infrastruktura Transportowa, Działanie: 2.1. Zrównoważony transport miejski.
Numer referencyjny: ZP-P-I.271.89.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej:1) w zakresie kampanii radiowej: a) przygotowanie 3 scenariuszy 30 sekundowego spotu radiowego promującego projekt, b) nagranie 30 sekundowego spotu radiowego z dwoma lektorami (na podkładzie muzycznym) na podstawie scenariusza wybranego przez zamawiającego (lit. a), c) udzielenie licencji na wyemitowanie ww. spotu na stronach www i przez inne stacje radiowe, d) 600 emisji spotu, wyemitowane maksymalnie do 30 listopada 2020 r., e) emisja spotu na obszarze co najmniej miasta Lublin w godzinach 7-22, f) emisja spotu metodą tradycyjną przy użyciu sygnału radiowego (FM). 2) w zakresie kampanii internetowej:a) minimum 50 tys. odsłon reklamy graficznej, w serwisach internetowych geotargetowanych na woj. lubelskie, realizowanych w czasie trwania kam- panii radiowej, maksymalnie do 30 listopada 2020 r.

II.5) Główny kod CPV: 79340000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej- w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólny wniosek. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo: 3.1. do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) 3.2. do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz 2 winny być składane w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przed notariuszem. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno być złożone przez każdego z Wykonawców. 6. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno być złożone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem. 7. Wniosek należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. 8. Wniosek należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzony własnoręcznym podpisem. 9 Wniosek winien być złożony w trwale zamkniętej kopercie. 9.1. Koperta winna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 7. 9.2. Oznakowana: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ : Przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej projektu pn. „ Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa: 2 Nowoczesna Infrastruktura Transportowa, Działanie: 2.1. Zrównoważony transport miejski. -. Nr sprawy: ZP-PI.271.89.2020
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
http://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
https://bip.lublin.eu/urzad-miasta-lublin/Zamówienia publiczne/Ogłoszone zamówienia publiczne/Usługi
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji. (zaleca się zapoznanie z samouczkiem umieszczonym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl) 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia (system nie dokonuje odświeżania automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualności listy postąpień, niezbędne jest samodzielne odświeżanie ekranu). Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę, obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT 23% - dotyczy podmiotów będących czynnym płatnikiem podatku VAT). Cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy niezbędne do jego wykonania . 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców . Wysokość minimalnego postąpienia: wynosi 100,00 PLN (słownie: sto złotych). 8. Zamawiajacy przyjął cenę wywoławczą w wysokości 22.882,64 zł. 9.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania: 15 minut

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2020-10-05 godzina: 12:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni od daty przekazania zaproszeń o godz. 11:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Zamawiający zamyka licytację po upływie 15 minut, licząc od terminu otwarcia licytacji.

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
UMOWA nr …..../FE/20zawarta w dniu …………… 2020 roku w Lublinie pomiędzy Gminą Lublinz siedzibą w Lublinie przy Pl. Króla Władysława Łokietka 1, NIP 946-25-75-811, REGON 431019514 reprezentowaną przez: 1. ………………………………. 2. ……………………………….zwaną dalej Zamawiającyma firmą ……………………….. z siedzibą w ……………………..,przy ul. ……………….., wpisaną do krajowego rejestru sądowego prowadzonego przez ……………………, pod numerem KRS ………….., Regon ………………, NIP ………………., reprezentowaną przez: ……………………….. zwaną dalej Wykonawcą o następującej treści: § 1 Przedmiot umowy1. Zamawiający zamawia a Wykonawca zamówienie przyjmuje i zobowiązuje siędo przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej projektu pn. "Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie", dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa: 2 Nowoczesna Infrastruktura Transportowa, Działanie: 2.1 Zrównoważony transport miejski.2. Umowa obejmuje przeprowadzenie kampanii internetowo-radiowej na antenie stacji radiowej…………………………………………………………………………….……...:1) w zakresie kampanii radiowej: a) przygotowanie 3 scenariuszy 30 sekundowego spotu radiowego promującego projekt, b) nagranie 30 sekundowego spotu radiowego z dwoma lektorami (na podkładzie muzycznym) na podstawie scenariusza wybranego przez zamawiającego (lit. a), c) udzielenie licencji na wyemitowanie ww. spotu na stronach www i przez inne stacje radiowe, d) 600 emisji spotu, wyemitowane maksymalnie do 30 listopada 2020 r., e) emisja spotu na obszarze co najmniej miasta Lublin w godzinach 7-22, f) emisja spotu metodą tradycyjną przy użyciu sygnału radiowego (FM). 2) w zakresie kampanii internetowej: a) minimum 50 tys. odsłon reklamy graficznej, w serwisach internetowych geotargetowanych na woj. lubelskie, realizowanych w czasie trwania kam- panii radiowej, maksymalnie do 30 listopada 2020 r.3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zrealizowany przedmiot umowy w postaci zapisu na płycie CD lub DVD.§ 2Termin wykonania umowyWykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy w terminie do 30 listopada 2020 r.§ 3Produkcja Radio 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy, w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, materiały niezbędne do realizacji Spotu radiowego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania materiałów, przedstawi Zamawiającemu trzy scenariusze Spotu. 3. Z przedstawionych scenariuszy Spotu, Zamawiający wybierze jeden.Zamawiający ma prawo zgłosić poprawki do wybranego scenariusza Spotu, przy czym ostateczny termin na zgłaszanie poprawek wynosi 2 dni robocze licząc od daty przedstawienia Zamawiającemu scenariusza Spotu. 4. Wykonawca naniesie poprawki w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego. Poprawki wykonane zgodnie z żądaniem Zamawiającego, podlegają akceptacji w terminie 2 dni roboczych licząc od daty przedstawienia Zamawiającemu poprawionego scenariusza. 5. W terminie 3 dni roboczych licząc od dnia akceptacji scenariusza Spotu w oparciu o postanowienia § 3 ust. 3 i 4 niniejszej umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Spot do akceptacji. Zamawiający ma prawo zgłosić poprawki do Spotu, w terminie 2 dni roboczych licząc od daty przedstawienia mu Spotu, tylko w przypadku niezgodności ze scenariuszem. Wykonawca naniesie poprawki w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego. Poprawki wykonane zgodnie z żądaniem Zamawiającego, podlegają akceptacji w terminie 2 dni roboczych licząc od daty przedstawienia Zamawiającemu poprawionego Spotu. 6. Celem uniknięcia wątpliwości, Zamawiający i Wykonawca zgodnie oświadczają, iż niezgłoszenie przez Zamawiającego poprawek w terminach, o których mowa w § 3 ust. 3, 4 oraz 5 niniejszej umowy, oznaczać będzie akceptację przez Zamawiającego odpowiednio scenariusza Spotu lub Spotu w dniu upływu terminu. 7. Wykonawca, w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji plan emisji Spotu. Zamawiający, w terminie 2 dni roboczych, zaakceptuje plan emisji, bądź wniesie uwagi. W przypadku wniesienia uwag, Wykonawca naniesie poprawki w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego. Poprawki wykonane zgodnie z żądaniem Zamawiającego, podlegają akceptacji w terminie 2 dni roboczych licząc od daty przedstawienia Zamawiającemu poprawionego planu emisji. 8. Wykonawca wyemituje przygotowany dla Zamawiającego Spot w liczbie 600 emisji, według planu emisji uzgodnionego zgodnie z § 3 ust. 7. Ponadto 20% liczby emisji Spotu zostanie wyemitowanych jako pierwsze w bloku. § 4Produkcja Internet 1. Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy materiały do wykonania reklamy graficznej. 2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt reklamy graficznej do 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania materiałów. Zamawiający ma prawo zgłaszać poprawki do projektu w ciągu 2 dni roboczych licząc od datyprzedstawienia Zamawiającemu projektu reklamy graficznej. Wykonawca naniesie poprawki w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 3. Poprawki wykonane zgodnie z żądaniem Zamawiającego, podlegają jego akceptacji w terminie do 2 dni roboczych licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawionego projektu reklamy graficznej. 4. Wykonawca wyemituje 50 tysięcy odsłon reklamy graficznej w serwisie internetowym geotargetowanym na województwo lubelskie w terminie trwania kampanii radiowej według planu emisji, o którym mowa w § 3 ust. 8 niniejszej umowy.§ 5Prawa autorskie1. Na mocy niniejszej umowy Wykonawca przenosi na rzecz Zamawiającego, bez prawa do odrębnego wynagrodzenia, autorskie prawa zależne i majątkowe wraz z licencją do wykorzystanego w spocie utworu na następujących polach eksploatacji: 1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania materiałów radiowych, wykorzystania w radio, zwielokrotniania i wykorzystania w reklamie, wprowadzania do pamięci komputera, zapisywania w pamięci trwałej komputera, eksploatowania na dowolnej ilość stacji roboczych (uploading, downloading), zwielokrotniania w postaci zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach wewnętrznych i zewnętrznych, zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystania w Internecie, w tym upubliczniania w sieci WWW w sposób umożliwiający dowolne wykorzystywanie i nieograniczone zwielokrotnianie dzieła przez każdego z użytkowników sieci publicznej, digitalizacji; 2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których materiały radiowe, jego części albo fragmenty utrwalono – wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem, dzierżawa, leasing lub inne formy odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania z materiałów radiowych, wprowadzanie do pamięci komputera i odtwarzanie na stacjonarnych lub przenośnych urządzeniach elektronicznych, wprowadzenie do sieci informatycznej; 3) w zakresie rozpowszechniania jego części lub fragmentów w sposób inny niż określony w § 5 pkt. 1 i 2 niniejszej umowy: publiczne odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie materiału radiowego w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, przy czym rozpowszechnianie materiału radiowego, jego części albo fragmentów może być dokonywane w formie publicznych prezentacji, niezależnie od sposobu ich realizacji i formy, w jakiej zostanie ona zrealizowana; 4) Wykonawca oświadcza, iż przedmiot umowy nie narusza praw autorskich, ani innych praw osób trzecich, oraz że prawa autorskie Zamawiającego do tego przedmiotu umowy nie są ograniczone lub obciążone prawami osób trzecich w zakresie objętym niniejszą umową.§ 6Obowiązek zatrudnienia 1. Zamawiający zgodnie za art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na bezpośredniej obsłudze urządzeń niezbędnych do produkcji spotu radiowego oraz internetowej reklamy graficznej. 2. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 8. 3. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia niniejszej umowy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu wymogu, o którym mowa w ust. 1 (zał. nr 3 do umowy) ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonuje czynności określone w ust. 1. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami. 5. Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 1. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 i 4 w terminie tam wskazanym, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 4 niniejszej uwowy. 7. W przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 2 lub 3, Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. 8. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących czynności określone w ust. 1, Wykonawca każdorazowo przekazuje Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie, o którym mowa w ust. 3.§ 7Klauzula danych osobowychNa podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. Z 2016 r. Nr 119, str. 1) – (dalej jako „RODO”), informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Wykonawca może się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych w następujący sposób: za pośrednictwem e-mail: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest zgoda, art. 6 ust.1 lit.a RODO, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu zawarcia niniejszej umowy oraz jej realizacji. 5. Z danych osobowych Zamawiający będzie korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.6. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Wykonawcy prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.7. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.8. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.9. Dane osobowe Wykonawcy nie trafią poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).10. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Wykonawcy, przysługują Wykonawcy następujące prawa: a) prawo dostępu do danych osobowych, b) prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych; c) prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie; d) prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, w zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody;e) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; f) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ze względu na szczególną sytuację – w przypadkach, gdy Zamawiający przetwarza dane na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu; g) prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od Zamawiającego swoich danych osobowych. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje tylko co do tych danych, które przetwarza Zamawiający na podstawie zgody; h) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy Wykonawca uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. 11. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów zawarcia i realizacji niniejszej umowy. § 8Wynagrodzenie1. Wykonawca za zrealizowanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, otrzyma wynagrodzenie w wysokości: …………… brutto PLN (słownie: …………………………../100) na które składa się kwota ……………….. netto PLN (słownie: …………………../100) oraz podatek VAT w wysokości 23% w kwocie ………………. PLN (słownie:…………………………………/100). Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przez Zamawiającego jednorazowo po wykonaniu całości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, na podstawie prawidłowo wystawionej i podpisanej przez Wykonawcę faktury VAT. Płatność na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nastąpi przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Potwierdzeniem realizacji przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo-odbiorczy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej umowy wraz z podpisanym wykazem ilości emisji Spotu oraz ilości odsłon reklamy graficznej.2. Płatność zostanie zrealizowana ze środków zadania budżetowego: wydatki bieżące w ramach projektu "Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie" dział ……., rozdział …………., paragraf ……….. budżetu miasta Lublin na 2020 rok.§ 9Dokument zapłatyZ tytułu realizacji zamówienia Wykonawca oświadcza, iż wyśle/nie wyśle* ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną w sposób, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U z 2018 r. poz. 2191) z uwzględnieniem właściwego numeru GLN 5907653870019 Zamawiającego.* niewłaściwe skreślić § 10Podwykonawcy1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy podwykonawcom.2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za jakość i terminowość prac, które realizuje przy pomocy podwykonawców.4. Wykonawca na dzień zawarcia niniejszej umowy zgodnie z oświadczeniem złożonym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zamierza powierzyć niżej wskazanym Podwykonawcom następujący zakres zamówienia:1) ...................................................…2) ...................................................… § 11Odstąpienie od umowy 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w terminie czternastu dni od daty uzyskania przez Zamawiającego informacji o zaistnieniu podstawy do odstąpienia od umowy.2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w terminie czternastu dni od daty uzyskania przez Wykonawcę informacji o zaistnieniu podstawy do odstąpienia od umowy.3. Odstąpienie od umowy będzie wywierało skutek pomiędzy stronami umowy z momentem doręczenia drugiej stronie oświadczenia o odstąpieniu i będzie wywierało skutek na przyszłość, przy zachowaniu w pełni przez Zamawiającego wszystkich uprawnień, które Zamawiający nabył przed datą złożenia oświadczenia o odstąpieniu, w tym w szczególności uprawnień dotyczących kar umownych.§ 12 Kary umowne1. W przypadku zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wskazanego w § 2, maksymalnie do 14 dni, po upływie których Zamawiający odstąpi od umowy.2. W wypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 niniejszej umowy.3. W wypadku odstąpienia od umowy Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 niniejszej umowy.4. Za nieprzedłożenie Zamawiającemu we wskazanym terminie dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 3 i 4, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) przy każdorazowym niezachowaniu terminów.5. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego kary umowne na zasadach ogólnych. § 13 Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 pkt 2-6 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, rozumianej jako stan klęski żywiołowej, epidemia, stan wojenny, powódź, huragan, deszcz nawalny, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie, b) wydłużenia przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Polska Wschodnia na lata 2014-2020 terminu realizacji projektu „Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie”,2) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1.4. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach:1) ad. pkt 1) lit. a) - zmiana terminu wykonania umowy o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,2) ad pkt 1) lit. b) – zmiana terminu wykonania umowy oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres wydłużenia realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Polska Wschodnia na lata 2014-2020,3) ad. pkt 2) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. § 14 Postanowienia końcowe 1. Osobą odpowiedzialną po stronie Wykonawcy za koordynację wykonania niniejszej umowy jest Pani/Pan ……………..., e-mail:………………………. Osobą odpowiedzialną po stronie Zamawiającego za koordynację wykonania niniejszej umowy jest Pan Łukasz Domszy, e-mail: ldomszy@lublin.eu. 2. Spory powstałe w związku lub na tle realizacji niniejszej umowy, Strony poddadzą pod rozstrzygnięcie sądu właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 3. Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.W imieniu Wykonawcy W imieniu Zamawiającego______________________ ________________________ ________________________Kontrasygnata Skarbnika Miasta___________________Załączniki:zał. 1. Protokół zdawczo-odbiorczy.zał. 2. Zgoda na przetwarzanie danych.zał. 3. Oświadczenie Wykonawcy o etatach.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie ma wymogu wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 pkt 2-6 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:1) zmiana terminu wykonania umowy oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, rozumianej jako stan klęski żywiołowej, epidemia, stan wojenny, powódź, huragan, deszcz nawalny, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie, b) wydłużenia przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Polska Wschodnia na lata 2014-2020 terminu realizacji projektu „Rozbudowa i udrożnienie sieci komunikacji zbiorowej dla obszaru specjalnej strefy ekonomicznej i strefy przemysłowej w Lublinie”,2) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1.4. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 dopuszczalne są na następujących warunkach:1) ad. pkt 1) lit. a) - zmiana terminu wykonania umowy oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,2) ad pkt 1) lit. b) – zmiana terminu wykonania umowy oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres wydłużenia realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Polska Wschodnia na lata 2014-2020,3) ad. pkt 2) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-05, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest w zakresie procedury: p.Katarzyna Podkańska-Dziubińska– Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 14. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z w wykonawcami w zakresie merytorycznym jest: p. Łukasz Domszy - Wydział Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Lublin,ul. Peowiaków 13 pok. 24 , tel 81/466 28 11. 2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu wpłynął do zamawiającego nie później, niż do końca dnia 30.09.2020r. 2.1.Przedłużenie terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej nie wpływa na bieg terminu składania zapytań, o których mowa w pkt. 2. 2.2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępniana na stronie internetowej zamawiającego: https://bip.lublin.eu/urzad-miasta-lublin/zamowieniapubliczne/Ogłoszone zamówienia publiczne/Usługi/ 3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 3.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin. 3.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 3.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 3.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”. 3.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 3.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 3.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 3.8. Posiada Pani/Pan: 3.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 3.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych, 3.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 3.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.9. nie przysługuje Pani/Panu: 3.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 3.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie, dostawę i montaż tablic informacyjnych - Zamość
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie, dostawę i montaż tablic informacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI