Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-22
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00235693
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016362050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynarska 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (022)5784400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wup.mazowsze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupwarszawa.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f1accd8-dc6d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216443/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjnej i promocyjnej dotyczącej FEM 2021-2027 w Internecie, Radiu oraz w Komunikacji miejskiej oraz produkcja spotu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pomoc Techniczna FEM 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w § 1 SWZ i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego wykonawcy.
3.Zamawiający, zgodnie z art. 67 uPzp, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) Szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4.Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) poniżej przekazuję następujące informacje:
Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie (dalej „WUP”) ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, z którym można się skontaktować poprzez adres mailowy: wup@wup.mazowsze.pl, telefonicznie (22) 578 44 00 lub pisemnie na w/w adres siedziby administratora.
Inspektor Ochrony Danych We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres mailowy: iod@wup.mazowsze.pl

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji
b) zawarcia, wykonania i rozliczenia wykonania umowy w przypadku wybrania Pani/Pana oferty jako Wykonawcy zamówienia publicznego.
Podstawami prawnych przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, który wynika z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‒ Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) – dalej „uPzp”,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem.
Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.
Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (m.in. art. 18, art. 74, art. 118, art. 252 art. 260 uPzp).
Prawa osób, których dane dotyczą Przysługuje Pani/Panu prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b) prawo sprostowania swoich danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO;
c) ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły na stronie internetowej https://uodo.gov.pl/ ), gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie poddawane profilowaniu lub/i zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Informacje o zbieranych danych osobowych Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów uPzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.262.17.2024.MD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej w radio, w Internecie oraz w komunikacji miejskiej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Kompleksowa realizacja usługi obejmuje następujące zadania:
1. Produkcję i emisję 2 spotów radiowych,
2. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w Internecie i w social mediach:
2.1. Przygotowanie i promocja postów na Facebooku,
2.2. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w Google Search (reklama tekstowa),
2.3. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w Google ADS (kampania banerowa),
2.4. Przygotowanie i przeprowadzenie konkursów na Facebooku,
3. Produkcję spotu informacyjno-promocyjnego,
4. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej na You Tube promującej spot informacyjno-promocyjny,
5. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii tranzytowej w środkach komunikacji miejskiej na obszarze woj. mazowieckiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu oceny zespół powołany do przeprowadzenia procedury posłuży się następującymi wzorami:
Liczbę punktów (P), jaka zostanie przyznana ofercie, stanowi suma punktów uzyskanych w każdym kryterium oceny ofert, obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:

P= C+D+K
gdzie:
P– liczba punktów przyznana ocenianej ofercie łącznie za wszystkie kryteria,
C – punkty przyznane ofercie badanej w kryterium „Cena”,
D – punkty przyznane ofercie badanej w kryterium „Zasięg” ,
K- punkty przyznane ofercie badanej w kryterium „Koncepcja spotu”.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów (P)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zasięg

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja spotu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w przeciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadził minimum
3 kampanie, a każdą o wartości minimum 70 000 zł brutto, obejmujące zakres publikacji określony w przedmiocie zamówienia Zamawiającego, w szczególności planowanie i prowadzenie kampanii w internecie oraz w radiu.
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym, że:
a) Dysponuje grafikiem, który posiada doświadczenie w przygotowaniu reklam w internecie i w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał usługi polegające na opracowaniu graficznym materiałów reklamowych do kampanii w internecie w ramach minimum 3 kampanii.
b) Dysponuje osobą, która posiada doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii w internecie i kampanii w radiu, i która w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonała usługę polegającą na opracowaniu tekstów reklamowych (reklama tekstowa, posty, banery, spoty radiowe itd.) i/lub była odpowiedzialna za emisję opracowanych materiałów przeznaczonych do publikacji w ramach minimum 3 kampanii.
Osoby wskazane przez wykonawcę jako wykwalifikowany personel będą bezpośrednio realizować kampanię reklamową stanowiącą przedmiot postępowania

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejsze oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp;
f) w zakresie wskazanym w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejsze oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy
b) wykaz osób stanowiących wykwalifikowany personel do realizacji usługi.
Wzór wykazu usług i osób stanowi Załącznik nr 1a do SWZ - Wykaz na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) wypełniony i podpisany załącznik nr 2a do SWZ ( Wykaz rozgłośni radiowych , w których zostaną emitowane spoty radiowe), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Załącznik 2a podlega uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp
b) koncepcję spotu informacyjno-promocyjnego. Koncepcja spotu nie podlega uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 uPzp
2. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 podlegają uzupełnieniu, zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp tylko w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania zgodnie z art.107 ust.3 uPzp
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wypełniony i podpisany załącznik nr 2a do SWZ ( Wykaz rozgłośni radiowych, w których zostaną emitowane spoty radiowe), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp aktualne na dzień składania ofert, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie stanowi załącznik nr 4.1 do SWZ.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt.3 obowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z wykonawców występujących wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilne), zgodnie z art. 117 ust. 4 uPzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi w trakcie realizacji zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wynika z innych załączonych do oferty dokumentów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz zmian dopuszczalnych w ustawie PZP (art.455 Pzp) zamawiający przewiduje zmiany wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty jakie należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ;
2) wypełniony wykaz rozgłośni radiowych , w których zostaną emitowane spoty radiowe – Załącznik nr 2a do SWZ
3) koncepcja spotu informacyjno-promocyjnego
4) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 4.1 do SWZ;
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument zgodnie z art. 125 ust. 5 uPzp (jeśli dotyczy) - Załącznik nr 4.2 do SWZ;
6) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Załącznik nr 6 do SWZ;
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument zgodnie z art. 118 ust. 3 uPzp (jeśli dotyczy) - Załącznik nr 7 do SWZ;
8) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (na formularzu oferta i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem lit. b);
b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a), zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania wykonawcy/ów w przypadku, gdy:
i. wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
ii. ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 uPzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
iii. umocowanie nie wynika z ppkt 7 a) i b),
W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI