Przeprowadzenie ewaluacji w wybranych obszarach docelowych wsparcia rozwoju kwalifikacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie ewaluacji w wybranych obszarach docelowych wsparcia rozwoju kwalifikacji kadr gospodarki – „SMART SKILLS” (dwie części zamówienia)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia771152-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771152-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości: Przeprowadzenie ewaluacji w wybranych obszarach docelowych wsparcia rozwoju kwalifikacji kadr gospodarki – „SMART SKILLS” (dwie części zamówienia)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
POIR, POWER
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, krajowy numer identyfikacyjny 17181095000000, ul. Pańska  81 , 00-834  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (022) 432 80 80, e-mail biuro@parp.gov.pl, faks (022) 432 86 20.
Adres strony internetowej (URL): www.parp.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.parp.gov.pl/#zamowienia_publiczne https://parp.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.parp.gov.pl/#zamowienia_publiczne https://parp.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://parp.eb2b.com.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w postaci papierowej odręcznie podpisanej własnoręcznym podpisem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ewaluacji w wybranych obszarach docelowych wsparcia rozwoju kwalifikacji kadr gospodarki – „SMART SKILLS” (dwie części zamówienia)
Numer referencyjny: p/211/DAS/2020, p/212/DAS/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia Przeprowadzenie ewaluacji w wybranych obszarach docelowych wsparcia rozwoju kwalifikacji kadr gospodarki – „SMART SKILLS” (dwie części zamówienia): 1) Część 1- Smart skills – ewaluacja potencjału i możliwości rozwoju kwalifikacji dla inteligentnej gospodarki. 2) Część 2 - Smart skills – ewaluacja zapotrzebowania przedsiębiorców i trafność podaży nowych usług rozwojowych (skoncentrowanych na strategicznych celach gospodarki inteligentnej, o silnym wymiarze społecznym) i możliwości ich finansowania z EFS+.Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1a dla Część 1 i Załącznik nr 1b dla Część 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79300000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 589033,03
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
15.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy nie później niż do dnia 15 grudnia 2021r., zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w OPZ, z zastrzeżeniem §14 ust. 2 pkt 5 wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 4 a i 4 b do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części 1 zamówienia: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie: co najmniej 3 usługi polegające na realizacji badań, wykonaniu analiz, ekspertyz lub ewaluacji w obszarze innowacyjność przedsiębiorstw (rozwój obszaru B+R+I) oraz 3 usługi polegające na realizacji badań, wykonaniu analiz, ekspertyz i ewaluacji w obszarze rozwoju zasobów ludzkich a próbę stanowili przedstawiciele kadry zarządzającej przedsiębiorstwami lub przedstawiciele sektora nauki , w tym: najmniej 1 badanie musi dotyczyć rozwoju kadr innowacyjnej gospodarkia) w przypadku co najmniej 2 z ww. badań prowadzono indywidualne wywiady pogłębione (IDI) na próbie przedstawicieli kadry zarządzającej przedsiębiorstw, łączna liczba nie mniejsza niż 40 wywiadów;b) wartość co najmniej 3 usług wynosiła łącznie nie mniej niż 300 000 zł brutto ( w przypadku jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu zawarcia umowy na realizację usługi);c) wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 50 000 złotych brutto (a w przypadku jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia tj. co najmniej:a) Kierownikiem badania, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika w co najmniej 3 projektach badawczych dotyczących ewaluacji programu publicznego, przy czym: • wartość 2 badań ewaluacyjnych wynosiła co najmniej 150 000 zł brutto każde ( w przypadku, jeżeli wartość badania została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);b) Ekspertem naukowym (opiekun merytoryczny badania)• posiada co najmniej stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych;• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert zrealizował co najmniej 2 projekty badawcze lub projekty analityczno-eksperckie dotyczące innowacyjności przedsiębiorstw;• jest autorem lub współautorem opracowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 2 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisujących oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierający w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z badań publikowany w Internecie) na temat wyników ewaluacji lub badań dotyczących innowacyjności przedsiębiorstwc) Ekspert w zakresie rozwoju kwalifikacji kadr gospodarki (1 osoba), który:• posiada wykształcenie wyższe;• jest autorem lub współautorem opracowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 2 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisujących oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierający w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z badań publikowany w Internecie) na temat wyników ewaluacji lub badań dotyczących działalności innowacyjności przedsiębiorstw w kontekście znaczenia zasobów ludzkich dla omawianego obszarud) Specjalistą ds. badań jakościowych (3 osoby)• posiada wykształcenie wyższe;• w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji co najmniej 5 projektów badawczych lub analityczno-eksperckich, w których był odpowiedzialny za zaprojektowanie narzędzi badawczych (do badania jakościowego) oraz był autorem lub współautorem raportów z tych badań (lub prac analityczno-eksperckich);• co najmniej 1 z ww. projektów dotyczył zagadnień związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw innowacyjnych lub dotyczył zagadnień związanych z innowacyjnością lub działalnością badawczo-rozwojową (wyłącznie w obszarze sektora nauki lub przedsiębiorczości).• w co najmniej dwóch projektach prowadził analizy z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania do analizy danych o charakterze jakościowym typu MAXQDA lub równoważnyme) Specjalistą ds. ewaluacji • posiada wykształcenie wyższe;• w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji co najmniej 5 projektów ewaluacyjnych w których był odpowiedzialny (autor lub współautor) za zaprojektowanie procesu badawczego, z którego powstał raport metodologiczny, a także za opracowywanie narzędzi badawczych oraz był autorem lub współautorem raportów z tych badań (lub prac analityczno-eksperckich);• każdy z ww. projektów dotyczył zagadnień związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw innowacyjnych lub dotyczył zagadnień związanych z innowacyjnością lub działalnością badawczo-rozwojową. W części 1 zamówienia Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji (nie dotyczy kierownika projektu) pod warunkiem spełniania wymagań dotyczących warunków dla danej funkcji . Jedna osoba nie może pełnić więcej niż 2 funkcji. Dla części 2 zamówienia: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie: co najmniej co najmniej 3 usługi polegające na realizacji badań, wykonaniu analiz, ekspertyz lub ewaluacji w obszarze innowacyjności przedsiębiorstw (rozwój obszaru B+R+I) oraz 3 usługi polegające na realizacji badań, wykonaniu analiz, ekspertyz i ewaluacji w obszarze rozwoju zasobów ludzkich, a próbę stanowili przedstawiciele kadry zarządzającej przedsiębiorstwami :1) co najmniej 1 badanie musi dotyczyć rozwoju kadr innowacyjnej gospodarkia) w co najmniej 1 badaniu zastosowano metodę service designb) w przypadku co najmniej 2 z ww. badań prowadzono indywidualne wywiady pogłębione (IDI) na próbie przedstawicieli kadry zarządzającej przedsiębiorstw, łączna liczba nie mniejsza niż 40 wywiadówc) wartość co najmniej 3 usług wynosiła łącznie nie mniej niż 300 000 zł brutto (a w przypadku jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu zawarcia umowy na realizację usługi);d) wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 50 000 złotych brutto (w przypadku jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia tj. co najmniej:a) Kierownikiem badania, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika w co najmniej 3 projektach badawczych dotyczących ewaluacji programu publicznego, przy czym: • wartość 2 badań wynosiła co najmniej 200 000 zł brutto każde ( w przypadku, jeżeli wartość badania została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);b) Ekspertem naukowym (opiekun merytoryczny badania)• posiada co najmniej stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych lub doktora nauk o zarządzaniu;• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert zrealizował co najmniej 2 projekty badawcze lub projekty analityczno-eksperckie dotyczące zasobów ludzkich w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw;• jest autorem lub współautorem opracowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 2 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisujących oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierający w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z badań publikowany w Internecie) na temat wyników ewaluacji lub badań dotyczących znaczenia zasobów ludzkich w działalności innowacyjnej przedsiębiorstwc) Ekspert w zakresie innowacyjności przedsiębiorstw (1 osoba), który:• posiada wykształcenie wyższe;• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert zrealizował co najmniej 2 projekty badawcze lub projekty analityczno-eksperckie dotyczące innowacyjności przedsiębiorstw;• jest autorem lub współautorem opracowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 2 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisujących oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierający w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z badań publikowany w Internecie) na temat wyników ewaluacji lub badań dotyczących innowacyjności przedsiębiorstwd) Ekspert w zakresie rozwoju kwalifikacji w obszarze zielonej gospodarki (green economy, circular economy, itp.) (1 osoba), który:• posiada wykształcenie wyższe;• jest autorem lub współautorem opracowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 2 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisujących oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierający w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z badań publikowany w Internecie) na temat wyników ewaluacji lub badań dotyczących działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w kontekście znaczenia zasobów ludzkich w obszarze zielonej gospodarki;e) Specjalistą ds. badań jakościowych (3 osoby)• posiada wykształcenie wyższe;• w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji co najmniej 5 projektów badawczych lub analityczno-eksperckich, w których był odpowiedzialny za zaprojektowanie narzędzi badawczych (do badania jakościowego) oraz był autorem lub współautorem raportów z tych badań (lub prac analityczno-eksperckich);• co najmniej 1 osoba posiada doświadczenie w przygotowaniu i realizacji service design.• co najmniej jeden z ww. projektów dotyczył zagadnień związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw innowacyjnych lub dotyczył zagadnień związanych z innowacyjnością lub działalnością badawczo-rozwojową (wyłącznie w obszarze sektora nauki lub przedsiębiorczości).• co najmniej jeden z ww. projektów dotyczył zagadnień związanych z badaniem kompetencji;• w co najmniej dwóch projektach analizy prowadził z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania do analizy danych o charakterze jakościowym typu MAXQDA lub równoważnymf) Ekspertem ds. projektowania i oceny usług publicznych, która:• w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za przeprowadzenie procesu opracowania produktu lub usługi w oparciu o metodologię design thinking lub service design w ramach dwóch projektów realizowanych na zamówienie instytucji publicznej lub organizacji pozarządowej, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każdy (w przypadku, jeżeli wartość badania została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);g) Specjalistą ds. badań ilościowych (2 osoby), które:• posiadają wykształcenie wyższe;• w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert brali udział w realizacji co najmniej 5 projektów badawczych lub analityczno-eksperckich, w których byli odpowiedzialny za zaprojektowanie narzędzi badawczych (do badania ilościowego) oraz byli autorami lub współautorami raportów z tych badań (lub prac analityczno-eksperckich);• co najmniej 1 z ww. badań dotyczył zagadnień związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw innowacyjnych lub dotyczył zagadnień związanych z innowacyjnością lub działalnością badawczo-rozwojową.• co najmniej jeden z projektów dotyczył zagadnień związanych z badaniem kompetencji;h) Specjalistą ds. analiz statystycznych, który:i) posiada wykształcenie wyższe;j) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert brał udział w realizacji co najmniej 5 projektów badawczych lub analityczno-eksperckich, w których był odpowiedzialny za zaprojektowanie oraz nadzór nad poprawnością wykonania analiz statystycznych;k) posiada doświadczenie w wykorzystywaniu wielowymiarowych analiz statystycznych, np. analizy regresji, analizy czynnikowe, itp.l) posiada doświadczenie prowadzeniu analiz statystycznych wykorzystujących różne źródła danych zastanych, wymagających złożonych przekształceń i integracji zbiorów (np. zbiorach danych pozyskanych z Głównego Urzędu Statystycznego lub zbiorach danych z innego rejestru publicznego, np. KRS, Monitor Polski B, CEIDG).i) Specjalistą ds. ewaluacji • posiada wykształcenie wyższe;• w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji co najmniej 5 projektów ewaluacyjnych w których był odpowiedzialny (autor lub współautor) za zaprojektowanie procesu badawczego, z którego powstał raport metodologiczny, a także za opracowywanie narzędzi badawczych oraz był autorem lub współautorem raportów z tych badań (lub prac analityczno-eksperckich);• każdy z ww. projektów dotyczył zagadnień związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw innowacyjnych lub dotyczył zagadnień związanych z innowacyjnością lub działalnością badawczo-rozwojową.W części 2 zamówienia Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji (nie dotyczy kierownika projektu) pod warunkiem spełniania wymagań dotyczących warunków dla danej funkcji. Jedna osoba nie może pełnić więcej niż 2 funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przewiduje dokonanie, zgodnie z art. 24aa uPzp, w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadanie, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:1) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane;3) dowodów określających, czy dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane należycie), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;Wzór wykazu, o którym mowa wyżej, zostanie przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniana najwyżej. Niemniej jednak, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę/ oferty w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a) dla części 1 –4 000 zł (słownie cztery tysiące złotych), b) dla części 2 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 47,00
Propozycja sposobu pomiaru (operacjonalizacji) kwalifikacji istotnych dla rozwoju poszczególnych IS 50,00
Rozwiązania proekologiczne 3,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z §14 wzoru Umowy 1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje następujące przypadki zmiany umowy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów (w stosunku do obowiązujących na chwile zawarcia umowy) w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299), ustawy Pzp, ustawy z dnia 3 marca 2018 r. r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2019 r. poz. 1292 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 869 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy;2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucją nadzorującą realizację projektu, w ramach którego realizowane jest Zamówienie. Zmiany umowy mogą prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów Umowy, do których się odnosi;3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych horyzontalnych dot. funduszy europejskich; wytycznych dotyczących PO PW lub PO IR; wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO PW lub PO IR. Zmiany umowy mogą dotyczyć jedynie tych jej zapisów, na które wpływ miały modyfikacje dokumentów określonych w niniejszym ustępie; 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób;5) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy lub prawidłową realizację zadań objętych przedmiotem umowy, lub gdy realizacja innych umów zawartych przez Zamawiającego będzie miała wpływ na terminy określone w niniejszej umowie oraz OPZ konieczna stanie się modyfikacja terminów wskazanych w OPZ lub terminu końcowego umowy, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące w zakresie terminu końcowego,6) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie struktury działań objętych zamówieniem, polegająca na rezygnacji z określonych działań, niemająca wpływu na osiągnięcie celów zamówienia, która jest uzasadniona celowością lub gospodarnością. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim nie może prowadzić do zastępowania części przedmiotu zamówienia nowym.7) W przypadku zmiany umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 6), dopuszczalne będą zmiany w wynagrodzeniu Wykonawcy (przy zastosowaniu cen wynikających ze złożonej Oferty), przy czym nie dopuszcza się w jakimkolwiek przypadku modyfikacji umowy, która prowadziłaby do podwyższenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana zakresu umowy nie może prowadzić do zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż 30% kwoty określonej w §6 ust. 1.8) W przypadku zmiany umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 6) oraz ust.3 Wykonawca zrzeka się roszczeń o wynagrodzenie z tytułu niewykonanych prac oraz nie będzie dochodził względem Zamawiającego roszczeń, w tym roszczenia o zapłatę lub odszkodowanie lub roszczenia z tytułu utraconych korzyści.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 a i 3 b do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ;b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;c) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp; d) w treści oferty Wykonawca przedstawi opis :- dla części 1:1) propozycji sposobu pomiaru (operacjonalizacji) kwalifikacji istotnych dla rozwoju poszczególnych IS;2) rozwiązań proekologiczne.- dla części 2:1) propozycji konceptualizacji gospodarki inteligentnej w kontekście wyzwań dla zarządzania zasobami ludzkimi;2) Kryterium społeczne - Zatrudnienie na umowę o pracę 1 osoby niepełnosprawnej.2. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania. 3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy. 4. Zamawiający informuje,że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1- Smart skills – ewaluacja potencjału i możliwości rozwoju kwalifikacji dla inteligentnej gospodarki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1- Smart skills – ewaluacja potencjału i możliwości rozwoju kwalifikacji dla inteligentnej gospodarki. Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1a dla Część 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 274470,70
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 47,00
Propozycja sposobu pomiaru (operacjonalizacji) kwalifikacji istotnych dla rozwoju poszczególnych IS 50,00
Rozwiązania proekologiczne 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy nie później niż do dnia 15 grudnia 2021r., zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w OPZ, z zastrzeżeniem §14 ust. 2 pkt 5 wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 4 a i 4 b do SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 - Smart skills – ewaluacja zapotrzebowania przedsiębiorców i trafność podaży nowych usług rozwojowych (skoncentrowanych na strategicznych celach gospodarki inteligentnej, o silnym wymiarze społecznym) i możliwości ich finansowania z EFS+.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 2 - Smart skills – ewaluacja zapotrzebowania przedsiębiorców i trafność podaży nowych usług rozwojowych (skoncentrowanych na strategicznych celach gospodarki inteligentnej, o silnym wymiarze społecznym) i możliwości ich finansowania z EFS+.Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1b dla Część 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 314562,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 47,00
Proponowany sposób konceptualizacji gospodarki inteligentnej w kontekście wyzwań dla zarządzania zasobami ludzkimi 50,00
Kryterium społeczne - Zatrudnienie na umowę o pracę 1 osoby niepełnosprawnej 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy nie później niż do dnia 15 grudnia 2021r., zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w OPZ, z zastrzeżeniem §14 ust. 2 pkt 5 wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 4 a i 4 b do SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI