Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań społecznych jakościowych (wywiady indywidualne IDI i wywiady grupowe FGI).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pie.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań społecznych jakościowych (wywiady indywidualne IDI i wywiady grupowe FGI).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822127fa-a90a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011461/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Na przeprowadzenie wywiadów pogłębionych IDI oraz wywiadów grupowych FGI (badania jakościowe).)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal zamowienia@pie.net.p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: A. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej: zamowienia@pie.net.pl;B. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji;C. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP;D. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.E. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB;F. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub innej formie określonej w niniejszym rozdziale.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):A. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub numerem postępowania PZP.2.2021);B. Wykonawca może drogą elektroniczną za pomocą środków komunikacji elektronicznej zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień zgodnie i na zasadach określonych w ustawie Pzp;3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych (w tym oświadczeń, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ itp.) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).4. Zamawiający informuje, że drogą elektroniczną przy wykorzystaniu poczty elektronicznej z adresem e-mail: zamowienia@pie.net.pl może przesyłać do Wykonawców w szczególności odpowiedzi z wyjaśnieniami treści SWZ, wezwania do złożenia oświadczeń, wyjaśnień lub podmiotowych środków dowodowych, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej / unieważnieniu postępowania.Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: .
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Polski Instytut Ekonomiczny, 02-001 Warszawa, Al. Jerozolimskie 87, tel. 22 628-55-85.2. Polski Instytut Ekonomiczny ustanowił inspektora ochrony danych osobowych – kontakt ochrona.danych@pie.net.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:A. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;B. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);C. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);D. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:A. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;B. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;C. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie behawioralnych czynników skłonności do podejmowania ryzyka przez polskie przedsiębiorstwa.2 Metoda badawcza Wywiad pogłębiony (Individual In-depth Interview).3 Szacowany czas trwania jednego wywiadu Ok. 1 godziny.4 Typ pytań Pytania otwarte.5 Populacja Właściciele/kierownictwo polskich przedsiębiorstw.6 Wielkość próby Łącznie: 30 wywiadów .7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację scenariusza wywiadu (w tym przeprowadzenie 2 wywiadów pilotażowych) 7 dni roboczych.8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna scenariusza po wstępnym pilotażu, nagranie rozmowy, transkrypcje wywiadów.9 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania czerwiec 2021 r.10 Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów i przygotowanie transkrypcji 25 dni roboczych .11 Kryteria rekrutacyjne Mikrofirmy: właściciele.Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa: osoby na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialne za decyzje strategiczne firmy (inwestycje, zatrudnienie, planowanie działalności), np.: najwyższy poziom zarządzania - zarząd spółki, dyrektor generalny, prezes, wiceprezes lub średni poziom zarządzania - zastępca dyrektora, kierownik zakładu/fabryki - stanowiska podległe bezpośrednio Zarządowi spółki).Zamawiający dopuszcza realizację wywiadów z innymi osobami, jeżeli zostaną wskazane, zaproponowane przez przedsiębiorstwo z zastrzeżeniem, że wskazane osoby będą dysponowały wiedzą o strategicznych działaniach i planach przedsiębiorstwa.12 Warstwowanie próby 10 wywiadów z właścicielami mikrofirm zatrudniających co najmniej 2 osoby)10 wywiadów z przedstawicielami kadry kierowniczej małych przedsiębiorstw5 wywiadów z przedstawicielami średnich przedsiębiorstw5 wywiadów z przedstawicielami dużych przedsiębiorstwZamawiający oczekuje realizacji wywiadu z przedstawicielami firm mających siedzibę w przynajmniej 8 różnych województwach z północnych, południowych, wschodnich, zachodnich i centralnych regionów kraju. Dodatkowo dobierając respondentów Wykonawca powinien zrealizować wywiady w różnych typach jednostek osadniczych (według schematu w Tabeli 1.1). Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziele III SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 37775,61 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie eksporterów na temat oceny rynków perspektywicznych.Pogłębiony opis badania Badanie ma na celu poznanie doświadczeń funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na rynkach, które można uznać za rynki perspektywiczne dla eksportu pod względem potencjału jego rozwoju, charakterystyki rynku konsumenckiego i rodzaju produktów czy usług, które Polska eksportuje lub może eksportować. Rynki perspektywiczne zostaną wyłonione na podstawie wcześniejszej analizy dokonanej przez PIE (prawdopodobnie m.in. Indie, Chiny, Ukraina oraz USA). Badanie miałoby na celu nie tylko zebranie informacji nt. barier wejścia na dany rynek, problemów i szans funkcjonowania na nim, lecz również dokonanie oceny przez eksporterów perspektywiczności tych kierunków dla polskiego handlu - potencjału tych rynków i możliwości rozwoju eksportu z Polski. 2 Metoda badawcza Zogniskowany wywiad grupowy (Focus Group Interview)3 Szacowany czas trwania jednego wywiadu grupowego 60-90 min4 Typ pytań Pytania otwarte 5 Populacja Przedstawiciele firm eksporterów na wyznaczone rynki perspektywiczne - prawdopodobnie m.in. Indii, Chin, Ukrainy oraz USA.6 grup fokusowych zostałoby przeprowadzonych wśród średnich i dużych przedsiębiorstw eksportujących dobra i/lub usługi na określone rynki perspektywiczne.Jeden fokus zostałby przeprowadzony wśród przedstawicieli izb handlowych zrzeszających przedsiębiorstwa lub organizacji zajmujących się wspieraniem eksportu.6 Wielkość próby Liczba fokusów: 7, w tym:6 fokusów z firmami (co najmniej jeden fokus z przedstawicielami firm spoza Warszawy)1 fokus z przedstawicielami izb handlowych, stowarzyszeń eksporterów, innych instytucji otoczenia biznesu wspierających eksport itp.Liczba uczestników jednego wywiadu grupowego: minimum 6 przedstawicieli firm 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację i opracowanie ostatecznej wersji scenariusza wywiadu 7 dni na konsultację scenariusza. 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna scenariusza;Przekazanie transkrypcji nagrania z warsztatu;Streszczenie najważniejszych wniosków z 7 grup fokusowych.Umożliwienie uczestnictwa przedstawiciela Zamawiającego w co najmniej 3 wybranych przez Zamawiającego grupach fokusowych.9 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania Czerwiec 2021 r. 10 Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów grupowych, przygotowanie transkrypcji i krótkiego podsumowania 30 dni roboczych11 Kryteria rekrutacyjne Zamawiający dostarczy Wykonawcy wstępną listę przedsiębiorstw, z której Wykonawca będzie rekrutował uczestników badań - do danego fokusa ma to być eksporter do kraju lub regionu, który będzie badany jako perspektywiczny. Niektóre fokusy będą uwzględniały eksporterów produktów lub usług tylko do jednego państwa, inne będą łączyć eksporterów z regionu. Rozmowa powinna być przeprowadzona z osobą na kierowniczym lub doradczym stanowisku, która może wypowiedzieć się o strategii wejścia na dany rynek, problemach, możliwych rozwiązaniach czy dalszych decyzjach o współpracy z rynkami zagranicznymi.Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziele III SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 39415,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie średnich i dużych firm, które wykorzystują roboty w swojej głównej działalności Pogłębiony opis badania Celem badania jest zrozumienie motywacji do stosowania robotów przemysłowych, a także dotychczasowego i antycypowanego wpływu na sytuację pracowników. 2 Metoda badawcza Wywiad pogłębiony (Individual In-depth Interview)3 Szacowany czas trwania jednego wywiadu 30-45 min4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania otwarte 5 Populacja Średnie i duże przedsiębiorstwa działające w Polsce6 Wielkość próby 157 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie scenariusza wywiadu 7 dni roboczych8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna scenariusza po wstępnym pilotażu (tj, przeprowadzeniu 2 wywiadów – wliczających się do pełnej puli planowanych wywiadów). Jeżeli w trakcie zapoznawania się z transkrypcjami z wywiadów Zamawiający zidentyfikuje problemy związane z realizacją kwestionariusza (np. powtarzające się braki odpowiedzi na konkretne pytania), przekaże Wykonawcy sugestie co do korekt kwestionariusza lub moderacji wywiadu. Wykonawca uwzględni te sugestie przeprowadzając pozostałe do realizacji wywiady. Przed rozpoczęciem realizacji wywiadów Wykonawca zaproponuje listę minimum 20 potencjalnych respondentów, z którymi będzie próbował przeprowadzić wywiady. Zamawiający zaakceptuje listę bądź poprosi o zmiany/uzupełnienia. Jeżeli w trakcie aranżacji wywiadów okaże się, że konieczne jest przedstawienie kolejnej grupy potencjalnych respondentów, Wykonawca ponownie skonsultuje proponowaną listę i uwzględni sugestie zgłoszone przez Zamawiającego. Udostępnianie na bieżąco nagrań z przeprowadzanych wywiadów (w ciągu 3 dni roboczych po przeprowadzeniu wywiadu);Umożliwienie uczestnictwa przedstawiciela Zamawiającego w co najmniej 2 wybranych spotkaniach z przedsiębiorcami. 9 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania Lipiec/sierpień 2021.10 Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów pogłębionych, przygotowanie transkrypcji i krótkiego podsumowania 25 dni roboczych11 Kryteria rekrutacyjne Osoby na stanowiskach kierowniczych w dużych i średnich firmach posiadających w Polsce zakład produkcyjny wykorzystujący roboty przemysłowe(Najwyższy poziom zarządzania - zarząd spółki, dyrektor generalny, prezes, wiceprezes;Średni poziom zarządzania - zastępca dyrektora, główny inżynier, kierownik zakładu/fabryki - stanowiska podległe bezpośrednio Zarządowi spółki).12 Warstwowanie próby Przynajmniej po dwa podmioty z grup: Produkcja żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD 10-12); Produkcja wyrobów chemicznych i z tworzyw sztucznych (PKD 19-22); produkcja metalowych wyrobów gotowych oraz maszyn i urządzeń (PKD 25 i 28), Produkcja komputerów, wyrobów elektronicznych i optycznych oraz produkcja urządzeń elektrycznych (PKD 26-27), Produkcja pojazdów (PKD 29), Produkcja mebli (PKD31); Transport i gospodarka magazynowa (Sekcja H);Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziele III SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 20456,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie czynników aktywności zawodowej i doświadczeń dyskryminacji rekrutacyjnej starszych pracowników2 Metoda badawcza Wywiad pogłębiony (Individual In-depth Interview)3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 1h4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania otwarte5 Populacja Osoby indywidualne6 Wielkość próby 307 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację scenariusza wywiadu oraz przygotowanie ostatecznej wersji 7 dni roboczych8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna scenariusza wywiadu, w tym przeprowadzenie pilotażu;Nagrania wywiadów, transkrypcje wywiadów, Przygotowanie syntetycznego raport uz realizacji badania (informacje o przebiegu badania, a nie merytoryczna analiza)9 Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania sierpień/wrzesień 2021 r.10 Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów pogłębionych, przygotowanie transkrypcji i krótkiego podsumowania 25 dni roboczych 11 Kryteria rekrutacyjne Osoby poszukujące pracy (zarówno bezrobotni, jak i pracujący, jednak próbujący zmienić zatrudnienie). Osoby powyżej 40 roku życia. 12 Lista wywiadów według cech respondentów: Dokładną kombinację cech: miejsce zamieszkania, wiek, wykształcenie i płeć respondentów przedstawiono w Tabeli 4.1.Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziele III SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 31950,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji badania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6