Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-14
  • ZamawiającyGmina Ostrowiec Świętokrzyski
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00384318
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b03e53b-4bc3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057281/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Promocja miasta poprzez sport - piłkę siatkową kobiet w sezonie 2023/2024

1.3.5 Promocja miasta poprzez sport - piłkę ręczną mężczyzn w sezonie 2023/2024

1.3.6 Promocja miasta poprzez sport - piłkę nożną mężczyzn w sezonie 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b03e53b-4bc3-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
W sprawach proceduralnych:
Halina Kaczmarska lub Tomasz Wójcik, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych,
e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl, tel. 41 26-72-133.
Zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający nie może prowadzić z Wykonawcami komunikacji ustnej w innych przypadkach niż dotyczące informacji, które nie są istotne ( w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia, czy ofert). Przepis ten jako wyjątek od zasady elektronicznej komunikacji nie może być interpretowany rozszerzająco

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych
w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty
wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Zgłoś problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy
i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację
za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
19. Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku podmiotów wspólnych wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie
z pełnomocnikiem

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zawarte są w Rozdziale 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.22.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn, Zakres I części zamówienia: 1) zamieszczanie nadruku herbu lub logotypu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego we wszystkich materiałach informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek piłkarskich (m.in. programach rozgrywek, zaproszeniach na mecze, plakatach informujących o terminach rozgrywek, biletach, karnetach, materiałach prasowych itd.), 2) umieszczenie nadruku herbu Ostrowca Świętokrzyskiego na przodzie koszulek reprezentacyjnych zawodników (na wysokości klatki piersiowej), w których będą występować podczas rozgrywek, treningów oraz turniejów z udziałem zespołu Wykonawcy, 3) umieszczenie na stadionie, na którym rozgrywane będą mecze piłkarskie, organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, baneru promocyjnego z herbem lub logotypem Ostrowca Świętokrzyskiego, a także adresem internetowym Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl), 4) umieszczenie herbu lub logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) umieszczenie herbu z nazwą miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na tzw. planszy sponsorskiej, eksponowanej podczas wszystkich konferencji prasowych, organizowanych przez Wykonawcę, 6) udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy, umożliwienie posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą, 7) zamieszczanie bieżących informacji z życia klubu na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, opcjonalnie Twitter , 8) udostępnianie mediom lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, w tym także mediom elektronicznym, relacji i zdjęć lub innych zapisów z rozgrywek organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, z adnotacją o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, 9) wymienianie przez spikerów meczów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski, 10) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę za pomocą: wycinków prasowych, zdjęć, filmów itp. i przekazanie ich Zamawiającemu na nośniku elektronicznym, 11) nagranie i emisja 20-minutowej audycji radiowej promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu – jeden raz podczas trwania umowy, 12) wykonanie grafiki promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto wspierające sport i aktywne spędzanie czasu oraz jej udostępnienie na stronie internetowej oraz na portalu społecznościowym Wykonawcy. Udostępnienie grafiki nastąpi po jej akceptacji przez Zamawiającego, 13) przygotowanie na folii elektrostatycznej grafiki utrzymanej w barwach pomarańczowo-czarnych, opatrzonej herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem klubu, która wyeksponowana zostanie na tylnej szybie autobusu przewożącego zawodników klubu, każdorazowo przy wyjeździe na spotkanie wyjazdowe, 14) opublikowanie przez Wykonawcę przynajmniej 2 razy w okresie obowiązywania umowy informację o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy. Zadania wskazane w pkt. 13 i 14 są fakultatywne. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania jeśli zadeklaruje to w składanej ofercie. Za realizację tych zadań Wykonawcy zostaną przyznane punkty w sposób opisany w rozdziale 19 SWZ „OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przygotowanie na folii elektrostatycznej grafiki utrzymanej w barwach pomarańczowo-czarnych, opatrzonej herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem Klubu, która wyeksponowana zostanie na tylnej szybie autobusu przewożącego zawodników Klubu, każdorazowo przy wyjeździe na spotkanie wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: opublikowanie przez Wykonawcę przynajmniej 2 razy w okresie obowiązywania umowy informację o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Promocja miasta poprzez sport – piłkę ręczną mężczyzn
Zakres II części zamówienia:
1) umieszczenie nadruku herbu lub logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego na koszulkach reprezentacyjnych i treningowych oraz na dresach treningowych zawodników, w których będą oni występować podczas meczy i turniejów,
2) umieszczanie herbu lub logotypu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na plakatach informujących o meczach piłki ręcznej z udziałem zespołu Wykonawcy,
3) umieszczenie herbu lub logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy,
4) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych, podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów itp.,
5) wykonanie 4 winderów o wym.: wys. 5 m, szer. min. 80 cm, opatrzone logotypem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem klubu, które wyeksponowane zostaną w hali, w której odbywać się będą mecze z udziałem zespołu Wykonawcy,
6) umieszczanie na hali, w której rozgrywane będą mecze piłki ręcznej, organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, baneru promocyjnego z herbem lub logotypem Ostrowca Świętokrzyskiego, a także adresem internetowym Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) – herb lub logotyp zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej przez Zamawiającego niezwłocznie po zawarciu umowy,
7) wymienianie przez spikera zawodów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski,
8) wykonanie grafiki promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto wspierające sport i aktywne spędzanie czasu oraz jej udostępnienie na stronie internetowej oraz na portalu społecznościowym Wykonawcy. Udostępnienie grafiki nastąpi po jej akceptacji przez Zamawiającego,
9) zamieszczanie bieżących informacji z życia klubu na portalach społecznościowych Facebook, Instagram, opcjonalnie Twitter,
10) udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy wraz z możliwością posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą,
11) opublikowanie przez Wykonawcę przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy.
12) przygotowanie na folii elektrostatycznej grafiki utrzymanej w barwach pomarańczowo-czarnych, opatrzonej herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem Klubu, która wyeksponowana zostanie na tylnej szybie autobusu przewożącego zawodników Klubu, każdorazowo przy wyjeździe na spotkanie wyjazdowe,
13) nagranie i emisja 20-minutowej audycji radiowej, promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu jednorazowo podczas trwania umowy.
Zadania wskazane w pkt. 12 i 13 są fakultatywne. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania jeśli zadeklaruje to w składanej ofercie. Za realizację tych zadań Wykonawcy zostaną przyznane punkty w sposób opisany w rozdziale 19 SWZ „OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów podanych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przygotowanie na folii elektrostatycznej grafiki utrzymanej w barwach pomarańczowo-czarnych, opatrzonej herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem Klubu, która wyeksponowana zostanie na tylnej szybie autobusu przewożącego zawodników Klubu, każdorazowo przy wyjeździe na spotkanie wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nagranie i emisja 20-minutowej audycji radiowej, promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu jednorazowo podczas trwania umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- Promocja miasta poprzez sport – piłkę siatkową kobiet
Zakres III części zamówienia:

1) umieszczenie herbu lub logotypu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na stronie internetowej Wykonawcy oraz na profilach społecznościowych zarządzanych przez Wykonawcę;
2) umieszczenie baneru promocyjnego z herbem lub logotypem miasta w hali, w której odbywać się będą mecze z udziałem zespołu Wykonawcy;
3) umieszczanie herbu lub logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach, wydawanych przez Wykonawcę, w związku z organizowaniem lub współorganizowaniem rozgrywek (m.in. program meczowy, zaproszenia na mecze, plakaty itd.);
4) umieszczenie herbu Ostrowca Świętokrzyskiego na ściance konferencyjnej, na tle której udzielane są wywiady po meczach z zawodniczkami oraz kadrą trenerską;
5) umieszczenie na strojach sportowych zawodników (koszulkach reprezentacyjnych
i treningowych, dresach treningowych itd.) herbu lub logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego;
6) zamieszczanie bieżących informacji z życia klubu na portalach społecznościowych Facebook oraz Instagram, opcjonalnie Twitter;
7) wymienianie przez spikera podczas meczów lub turniejów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego oraz informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski;
8) wykonanie grafiki promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto wspierające sport i aktywne spędzanie czasu oraz jej udostępnienie na stronie internetowej oraz na portalu społecznościowym Wykonawcy. Udostępnienie grafiki nastąpi po jej akceptacji przez Zamawiającego;
9) wykonanie 2 flag (o wym. 2,5x1,5 m) na drzewcach, które zostaną opatrzone herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem klubu sportowego. Flagi eksponowane będą każdorazowo na meczach rozgrywanych przez Wykonawcę,
10) przygotowanie na folii elektrostatycznej grafiki utrzymanej w barwach pomarańczowo- czarnych, opatrzonej herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem klubu, która wyeksponowana zostanie na tylnej szybie autobusu przewożącego zawodniczki klubu, każdorazowo przy wyjeździe na spotkanie wyjazdowe.
Zadania wskazane w pkt. 9 i 10 są fakultatywne. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania jeśli zadeklaruje to w składanej ofercie. Za realizację tych zadań Wykonawcy zostaną przyznane punkty w sposób opisany w rozdziale 19 SWZ „OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT”

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów okreslonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przygotowanie na folii elektrostatycznej grafiki utrzymanej w barwach pomarańczowo- czarnych, opatrzonej herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem Klubu, która wyeksponowana zostanie na tylnej szybie autobusu przewożącego zawodników Klubu, każdorazowo przy wyjeździe na spotkanie wyjazdowe

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wykonanie 2 flag (o wym. 2,5x1,5 m) na drzewcach, które zostaną opatrzone herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem klubu sportowego. Flagi eksponowane będą każdorazowo na meczach rozgrywanych przez Wykonawcę

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia powyższego warunku poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności:
 dla części I zamówienia – Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn
posiada uprawienia do udziału w rozgrywek trzeciej ligi piłki nożnej mężczyzn w I rundzie sezonu 2023/2024,
 dla części II zamówienia – Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport- piłkę ręczną mężczyzn
posiada uprawnienia do rozgrywek w pierwszej lidze piłki ręcznej mężczyzn w rundzie jesiennej sezonu 2023/2024.
 dla części III zamówienia – Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport – piłkę siatkową kobiet
posiada uprawnienia do rozgrywek w drugiej lidze piłki siatkowej kobiet w rundzie jesiennej sezonu 2023/2024.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 2.2. , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
a. w części I zamówienia
oświadczenie Klubu potwierdzające udział w I rundzie sezonu 2023/2024 rozgrywek III ligi piłki nożnej mężczyzn lub kopia licencji,

b. w części II zamówienia
oświadczenie Klubu potwierdzające udział w rundzie jesiennej sezonu 2023/2024 rozgrywek w pierwszej lidze piłki ręcznej mężczyzn lub kopia licencji,

c. w części III zamówienia
oświadczenie Klubu potwierdzające udział w rundzie jesiennej sezonu 2023/2024 rozgrywek w drugiej lidze piłki siatkowej kobiet lub kopia licencji

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.(załącznik nr 4 do SWZ)
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

W terminie do 7 dni, licząc od daty podpisania umowy, Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę na poczet wynagrodzenia w wysokości do 20% kwoty określonej w ust. 1, niezbędnej do realizacji przedmiotu umowy w części wskazanej w § 2 ust. 1 pkt 1 i 2.
Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej, wystawionej przez
Wykonawcę dla Zamawiającego w terminie 7 dni licząc od daty podpisania niniejszej umowy

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Przewidywane zmiany treści umowy, oprócz przewidzianych w art. 455 ustawy PZP, zawarte są w § 7 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-14 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę okularów ochronnych, rękawiczek nitrylowych, fartuchów,przyłbic - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę okularów ochronnych, rękawiczek nitrylowych, fartuchów,przyłbic spawalniczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI