Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412672133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8672aa15-8287-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Promocja miasta poprzez sport- udział III- ligowego zespołu piłki nożnej podczas II rundy sezonu 2021-2022
1.3.2 Promocja miasta poprzez sport- udział I-ligowego zespołu piłki ręcznej podczas II rundy sezonu 2021-2022
1.3.3 Promocja miasta poprzez sport- udział II ligowego zespołu piłki siatkowej podczas II rundy sezonu 2021-2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/aktualne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zamieszczone zostały w Rozdziale 21 SWZ - Ochrona danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Promocja miasta Ostrowca Świętokrzyskiego poprzez sport – piłkę nożną mężczyzn,
Zakres I części zamówienia:
1) zamieszczenie nadruku herbu/ logotypu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego we wszystkich materiałach informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę w związku
z organizowaniem rozgrywek piłkarskich, tj. programach rozgrywek, zaproszeniach na mecze, plakatach informujących o terminach rozgrywek, biletach, karnetach, materiałach prasowych,
2) umieszczenie nadruku herbu Ostrowca Świętokrzyskiego na przodzie koszulek ligowych zawodników (na wysokości klatki piersiowej), w których będą występować podczas rozgrywek, treningów
oraz turniejów z udziałem zespołu,
3) umieszczanie na stadionie, na którym rozgrywane będą mecze piłkarskie, organizowane
lub współorganizowane przez Wykonawcę, baneru promocyjnego z herbem/logotypem Ostrowca Świętokrzyskiego, a także adresem internetowym Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl),
4) umieszczenie herbu/ logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5) umieszczenie herbu z nazwą miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na tzw. planszy sponsorskiej, eksponowanej podczas wszystkich konferencji prasowych, organizowanych przez Wykonawcę,
6) udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy, umożliwienie posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą,
7) publikowanie przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy informacji
o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy,
8) udostępnianie mediom lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, w tym także mediom elektronicznym, relacji i zdjęć lub innych zapisów z rozgrywek organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, z adnotacją o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski,
9) wymienianie przez spikerów meczów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski,
10) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę
za pomocą: wycinków prasowych, zdjęć, filmów itp. i przekazanie ich Zamawiającemu na nośniku elektronicznym,
11) nagranie i emisja 20 -minutowej audycji radiowej promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu jednorazowo podczas trwania umowy,
12) zaprojektowanie i zamieszczenie grafiki promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miast sportu
w mediach społecznościowych. Zamieszczenie grafiki nastąpi po jej akceptacji przez Zamawiającego,
13) zamieszczanie bieżących informacji z życia klubu na portalach społecznościowych facebook, instagram, opcjonalnie twitter.
14) ekspozycja 1 kasetonu reklamowego LED o wym. 1,5 mx2 m na stadionie KSZO,
przy ul. Świętokrzyskiej 11, na których będą prezentowane treści wskazane przez Zamawiającego promujące miasto Ostrowiec Świętokrzyski,
15) nagranie filmu o czasie trwania 5 minut prezentującego zawodników klubu, ostrowiecką infrastrukturę sportową, a także bazę rekreacyjną
Zadania wskazane w pkt. 14 i 15 są fakultatywne. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania jeśli zadeklaruje to w składanej ofercie. Za realizację tych zadań Wykonawcy zostaną przyznane punkty w sposób opisany w rozdziale 20 SWZ „OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ekspozycja 1 kasetonu reklamowego LED o wym. 1,5 mx2 m na stadionie KSZO, przy ul. Świętokrzyskiej 11, na których będą prezentowane treści wskazane przez Zamawiającego promujące miasto Ostrowiec Świętokrzyski
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: nagranie filmu o czasie trwania 5 minut prezentującego zawodników klubu, ostrowiecką infrastrukturę sportową, a także bazę rekreacyjną
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II- Promocja miasta poprzez sport- piłkę ręczną mężczyzn
Zakres II części zamówienia:
1) umieszczenie nadruku herbu/logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego na koszulkach ligowych i treningowych oraz na dresach treningowych zawodników, w których będą oni występować podczas rozgrywek, treningów oraz turniejów,
2) umieszczenie herbu/ logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na stronie internetowej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy,
3) umieszczanie herbu/logotypu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego na plakatach informujących o meczach pierwszoligowych piłki ręcznej, organizowanych
lub współorganizowanych przez Wykonawcę;
4) umieszczanie na hali, w której rozgrywane będą mecze pierwszoligowe i juniorskie piłki ręcznej, organizowane lub współorganizowane przez Wykonawcę, baneru promocyjnego
z herbem/logotypem Ostrowca Świętokrzyskiego, a także adresem internetowym Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl);
5) udostępnianie Zamawiającemu do celów promocyjnych miasta informacji o działalności Wykonawcy wraz z możliwością posługiwania się jego nazwą, znakami graficznymi, wizerunkami zawodników oraz ich osiągnięciami sportowymi, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą;
6) publikowanie przez Wykonawcę przynajmniej dwa razy w okresie obowiązywania umowy informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy;
7) udostępnianie mediom lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim, w tym także mediom elektronicznym, relacji i zdjęć lub innych zapisów z zawodów organizowanych
lub współorganizowanych przez Wykonawcę, z adnotacją o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski;
8) wymienianie przez spikera zawodów, organizowanych lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski;
9) trwałe dokumentowanie wszystkich działań promocyjnych, podejmowanych przez Wykonawcę, za pomocą wycinków prasowych, zdjęć, filmów itp.;
10) wykonanie grafiki promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto wspierające sport oraz aktywne spędzanie czasu, która zostanie udostępniona na stronie internetowej oraz na portalu społecznościowym Wykonawcy;
11) nagranie i emisja 20 -minutowej audycji radiowej, promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu jednorazowo podczas trwania umowy;
12) zamieszczanie bieżących informacji z życia klubu na portalach społecznościowych facebook, instagram, opcjonalnie twitter.
13) zamieszczanie materiałów z działalności klubu, a także promujących Gminę Ostrowiec Świętokrzyski na mobilnej aplikacji TIK-TOK co miesiąc podczas trwania umowy,
14) udział przedstawicieli klubu w audycji telewizyjnej promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu minimum dwa razy w trakcie trwania umowy.
Zadania wskazane w pkt. 13 i 14 są fakultatywne. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania jeśli zadeklaruje to w składanej ofercie. Za realizację tych zadań Wykonawcy zostaną przyznane punkty w sposób opisany w rozdziale 20 SWZ „OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zamieszczanie materiałów z działalności klubu, a także promujących Gminę Ostrowiec Świętokrzyski na mobilnej aplikacji TIK-TOK co miesiąc podczas trwania umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udział przedstawicieli klubu w audycji telewizyjnej promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu minimum dwa razy w trakcie trwania umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- Promocja miasta poprzez sport- piłkę siatkową kobiet
Zakres III części zamówienia:
1) umieszczenie herbu/logotypu miasta Ostrowca Świętokrzyskiego oraz adresu internetowego Urzędu Miasta (www.um.ostrowiec.pl) wraz z linkiem na stronie internetowej Wykonawcy oraz na profilach społecznościowych zarządzanych przez Wykonawcę;
2) umieszczenie nośnika promocyjnego z herbem/logotypem miasta w hali widowiskowo-sportowej, gdzie drużyna rozgrywa swoje mecze;
3) umieszczenie herbu/logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego we wszystkich materiałach promocyjno-informacyjnych i publikacjach, wydawanych przez Wykonawcę, w związku z organizowaniem
lub współorganizowaniem rozgrywek (program meczowy, zaproszenia na mecze, plakaty);
4) umieszczenie herbu Ostrowca Świętokrzyskiego na ściance konferencyjnej, gdzie udzielane są wywiady po meczach z zawodniczkami oraz kadrą trenerską;
5) umieszczenie na strojach sportowych zawodników herbu/logotypu Ostrowca Świętokrzyskiego;
6) publikowanie przynajmniej raz w okresie obowiązywania umowy informacji
o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski w lokalnych mediach oraz na stronie internetowej Wykonawcy;
7) udostępnienie informacji o działalności Wykonawcy do celów promocyjnych Zamawiającego,
z możliwością posługiwania się nazwą Wykonawcy, znakami graficznymi oraz wizerunkiem zawodniczek;
8) wymienianie przez spikera podczas meczów/turniejów, organizowanych
lub współorganizowanych przez Wykonawcę, nazwy miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
oraz informacji o współpracy z Gminą Ostrowiec Świętokrzyski;
9) wykonanie grafiki promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto wspierające sport
oraz aktywne spędzanie czasu, która zostanie udostępniona na stronie internetowej
oraz na portalu społecznościowym Wykonawcy;
10) nagranie i emisja 20 minutowej audycji radiowej promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu, jednorazowo podczas trwania umowy;
11) wykonanie 2 flag na drzewcach, o wym. 2,5x1,5 m, które zostaną opatrzone herbem Ostrowca Świętokrzyskiego oraz logotypem klubu sportowego. Flagi eksponowane będą każdorazowo na meczach rozgrywanych przez Wykonawcę;
12) zamieszczanie bieżących informacji z życia klubu na portalach społecznościowych facebook, oraz instagram, opcjonalnie twitter;
13) zamieszczanie materiałów z działalności klubu, a także promujących Gminę Ostrowiec Świętokrzyski na mobilnej aplikacji TIK-TOK,
14) zapewnienie oprawy artystycznej meczów odbywających się w Hali Sportowo- Widowiskowej przy ul. Świętokrzyskiej 11,
15) udział przedstawicieli klubu w audycji telewizyjnej promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu minimum dwa razy w trakcie trwania umowy.
Zadania wskazane w pkt. 14 i 15 są fakultatywne. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania jeśli zadeklaruje to w składanej ofercie. Za realizację tych zadań Wykonawcy zostaną przyznane punkty w sposób opisany w rozdziale 20 SWZ „OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT”
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zapewnienie oprawy artystycznej meczów odbywających się w Hali Sportowo- Widowiskowej przy ul. Świętokrzyskiej 11
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udział przedstawicieli klubu w audycji telewizyjnej promującej Ostrowiec Świętokrzyski jako miasto sportu minimum dwa razy w trakcie trwania umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia powyższego warunku poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności:
- licencji uprawniającej do rozgrywek w trzeciej lidze piłki nożnej mężczyzn II rundy sezonu 2021/2022,
- licencji uprawniającej do rozgrywek w pierwszej lidze piłki ręcznej mężczyzn II rundy sezonu 2021/2022,
- licencji uprawniającej do rozgrywek w drugiej lidze piłki siatkowej kobiet II rundy sezonu 2021/2022,
odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 2.2. , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z nich
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: kopia licencji uprawniającej do rozgrywek II rundy sezonu 2021/2022 odpowiednia dla poszczególnych części zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.(załącznik nr 4 do SWZ)
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Informacje na temat zaliczek zawarta jest w § 3 wzorów umów dla poszczególnych części zamówienia.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego) i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-08 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-09