Platforma do zarządzania komunikacją wewnętrzną

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Platforma do zarządzania komunikacją wewnętrzną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-13
  • ZamawiającyCentrum e-Zdrowia
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00532257
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Platforma do zarządzania komunikacją wewnętrzną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Platforma do zarządzania komunikacją wewnętrzną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1df21ea-8def-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131107/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Działania komunikacyjne i kampanie o charakterze employer branding oraz komunikacji wewnętrznej, w tym przebudowa intranetu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1df21ea-8def-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
zostały opisane w Rozdziale XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRZ.270.306.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do platformy do zarządzania komunikacją wewnętrzną
w Centrum e-Zdrowia, zwaną dalej „Platformą”, wraz z wdrożeniem, obejmującym instruktaż z obsługi Platformy, oraz usługą wsparcia technicznego przez okres korzystania z dostępu, w modelu
subskrypcyjnym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne do wysokości 50% wartości
zamówienia podstawowego, przedmiot Umowy obejmuje zwiększenie dostępu do podstawowych
funkcji Platformy dla maksymalnie 200 dodatkowych użytkowników oraz zwiększenie dostępu do
dodatkowej funkcjonalności Platformy - komunikatora/forum dla maksymalnie 70 dodatkowych
użytkowników w okresie obowiązywania Umowy i możliwość przedłużenia obowiązywania Umowy
dla posiadanych łącznie dostępów wraz ze wsparciem technicznym o nie więcej niż 12 miesięcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca, składający ofertę na wykonanie zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że:
- posiada wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji, co musi potwierdzić
posiadanym aktualnym certyfikatem ISO 27001* lub równoważnym;
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem
dostawę i wdrożenie platformy do zarządzania komunikacją wewnętrzną o wartości nie mniejszej
niż 400 000,00 zł brutto* oraz dla co najmniej 800 pracowników.
*Jeżeli zamówienie, o którym mowa powyżej jest wykonywane nadal, wartość
wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być
niższa niż 400 000,00 zł brutto;
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych,
doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:
- Project Manager: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w minimum 4 wdrożeniach intranetu kierując projektem lub projektami. Nadzorował wdrożenie intranetu, koordynował działania projektowe oraz pracę zespołów, które odpowiedzialne były za intranet. Odpowiadał za część merytoryczną: nadzorował prowadzenie warsztatów, odpowiadał za opracowanie architektury informacji, konfigurację portalu, proces migracji danych. Wspierał także uruchomienie intranetu- 1 osoba;
- Specjalista customer success/support/ Account Manager: Przez minimum 1 rok zajmował się utrzymaniem klienta. Wspierał go w procesie onboardingu, pracy nad architekturą informacji, a także wspierał proces migracji oraz prowadził szkolenia i warsztaty z przedstawicielami poszczególnych działów u klienta - 1 osoba;
- Cloud Architect/Cloud Engineer: Brał udział w minimum 5 wdrożeniach intranetu w roli inżyniera/architekta rozwiązań chmurowych. Odpowiadał za planowanie, zarządzanie oraz projektowanie rozmaitych usług internetowych w chmurze. Tworzył aplikacje oraz bazy danych.
Nadzorował proces instalacji i konfiguracji platformy na chmurze Microsoft Azure w tym uzgadniał kwestie techniczne, integracyjne i organizacyjne z zespołem IT po stronie klienta- 1 osoba;
- Specjalista SharePoint:Posiada doświadczenie w integracji z rozwiązaniami Microsoftu i dodatkowo posiada certyfikat SharePoint Application Development*.- 1 osoba;
- Inżynier utrzymania: Ma doświadczenie w pracy nad utrzymaniem platformy w działaniu po jej uruchomieniu. Posiada certyfikaty Microsoft Certified*: Azure Administrator Associate, Azure Developer Associate, DevOps Engineer Expert - 1 osoba.

Zamawiający dopuszcza maksymalnie pełnienie jednocześnie dwóch różnych ról przez jedną osobę, przy wcześniejszym udokumentowaniu kompetencji i doświadczenia.
Zespół, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie, realizację i utrzymanie projektu, musi posiadać
minimum 1 z poniższych certyfikatów:
AZ-104 Microsoft Azure Administrator* lub równoważny
AZ-204 Developing Solutions for Microsoft Azure* lub równoważny
AZ-305 Designing Microsoft Azure Infrastructure Solutions* lub równoważny
AZ-400 Designing and Implementing Microsoft DevOps Solutions* lub równoważny
SC-300 Microsoft Identity and Access Administrator* lub równoważny
ISTQB Certified Tester Foundation Level (CTFL)* lub równoważny
Axelos PRINCE2 Foundation* lub równoważny
*Zamawiający dopuszcza posiadanie równoważnych certyfikatów innych niż wskazane przez Zamawiającego, wydanych przez uprawnione podmioty. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wskazany certyfikat potwierdza posiadanie Minimum takiej samej wiedzy, kompetencji i
doświadczenia co certyfikat wskazany przez Zamawiającego. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny certyfikat ISO 27001* lub równoważny;
2. Wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie
ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 5 do SWZ;
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający
spełnienie warunków określonych w rozdziale VI pkt 1.1.4. – Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganymi cechami lub kryteriami Zamawiający żąda wskazania w ofercie:
- nazwy platformy, do której dostęp oferuje Wykonawca oraz adresu internetowego, pod którym jest ona dostępna.
Brak lub błędne wskazanie ww. przedmiotowego środka dowodowego, nie podlega uzupełnieniu i powodują odrzucenie oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Platformy, jej uruchomienia i udostępnienia oraz
przeprowadzenia instruktażu z obsługi Platformy, zapewnienia dostępu do Platformy i rozpoczęcia
udzielenia usługi wsparcia technicznego w terminie do 30 dni od dnia zawarcia Umowy.
Ponad to Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie dostępu do podstawowych funkcji
Platformy przez okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia Platformy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.