Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Platforma do zarządzania komunikacją wewnętrzną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Platforma do zarządzania komunikacją wewnętrzną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1df21ea-8def-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131107/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Działania komunikacyjne i kampanie o charakterze employer branding oraz komunikacji wewnętrznej, w tym przebudowa intranetu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1df21ea-8def-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
zostały opisane w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRZ.270.306.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do platformy do zarządzania komunikacją wewnętrzną
w Centrum e-Zdrowia, zwaną dalej „Platformą”, wraz z wdrożeniem, obejmującym instruktaż z obsługi Platformy, oraz usługą wsparcia technicznego przez okres korzystania z dostępu, w modelu
subskrypcyjnym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne do wysokości 50% wartości
zamówienia podstawowego, przedmiot Umowy obejmuje zwiększenie dostępu do podstawowych
funkcji Platformy dla maksymalnie 200 dodatkowych użytkowników oraz zwiększenie dostępu do
dodatkowej funkcjonalności Platformy - komunikatora/forum dla maksymalnie 70 dodatkowych
użytkowników w okresie obowiązywania Umowy i możliwość przedłużenia obowiązywania Umowy
dla posiadanych łącznie dostępów wraz ze wsparciem technicznym o nie więcej niż 12 miesięcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, składający ofertę na wykonanie zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że:
- posiada wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji, co musi potwierdzić
posiadanym aktualnym certyfikatem ISO 27001* lub równoważnym;
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem
dostawę i wdrożenie platformy do zarządzania komunikacją wewnętrzną o wartości nie mniejszej
niż 400 000,00 zł brutto* oraz dla co najmniej 800 pracowników.
*Jeżeli zamówienie, o którym mowa powyżej jest wykonywane nadal, wartość
wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być
niższa niż 400 000,00 zł brutto;
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych,
doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:
- Project Manager: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w minimum 4 wdrożeniach intranetu kierując projektem lub projektami. Nadzorował wdrożenie intranetu, koordynował działania projektowe oraz pracę zespołów, które odpowiedzialne były za intranet. Odpowiadał za część merytoryczną: nadzorował prowadzenie warsztatów, odpowiadał za opracowanie architektury informacji, konfigurację portalu, proces migracji danych. Wspierał także uruchomienie intranetu- 1 osoba;
- Specjalista customer success/support/ Account Manager: Przez minimum 1 rok zajmował się utrzymaniem klienta. Wspierał go w procesie onboardingu, pracy nad architekturą informacji, a także wspierał proces migracji oraz prowadził szkolenia i warsztaty z przedstawicielami poszczególnych działów u klienta - 1 osoba;
- Cloud Architect/Cloud Engineer: Brał udział w minimum 5 wdrożeniach intranetu w roli inżyniera/architekta rozwiązań chmurowych. Odpowiadał za planowanie, zarządzanie oraz projektowanie rozmaitych usług internetowych w chmurze. Tworzył aplikacje oraz bazy danych.
Nadzorował proces instalacji i konfiguracji platformy na chmurze Microsoft Azure w tym uzgadniał kwestie techniczne, integracyjne i organizacyjne z zespołem IT po stronie klienta- 1 osoba;
- Specjalista SharePoint:Posiada doświadczenie w integracji z rozwiązaniami Microsoftu i dodatkowo posiada certyfikat SharePoint Application Development*.- 1 osoba;
- Inżynier utrzymania: Ma doświadczenie w pracy nad utrzymaniem platformy w działaniu po jej uruchomieniu. Posiada certyfikaty Microsoft Certified*: Azure Administrator Associate, Azure Developer Associate, DevOps Engineer Expert - 1 osoba.
Zamawiający dopuszcza maksymalnie pełnienie jednocześnie dwóch różnych ról przez jedną osobę, przy wcześniejszym udokumentowaniu kompetencji i doświadczenia.
Zespół, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie, realizację i utrzymanie projektu, musi posiadać
minimum 1 z poniższych certyfikatów:
AZ-104 Microsoft Azure Administrator* lub równoważny
AZ-204 Developing Solutions for Microsoft Azure* lub równoważny
AZ-305 Designing Microsoft Azure Infrastructure Solutions* lub równoważny
AZ-400 Designing and Implementing Microsoft DevOps Solutions* lub równoważny
SC-300 Microsoft Identity and Access Administrator* lub równoważny
ISTQB Certified Tester Foundation Level (CTFL)* lub równoważny
Axelos PRINCE2 Foundation* lub równoważny
*Zamawiający dopuszcza posiadanie równoważnych certyfikatów innych niż wskazane przez Zamawiającego, wydanych przez uprawnione podmioty. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wskazany certyfikat potwierdza posiadanie Minimum takiej samej wiedzy, kompetencji i
doświadczenia co certyfikat wskazany przez Zamawiającego. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny certyfikat ISO 27001* lub równoważny;
2. Wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie
ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 5 do SWZ;
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający
spełnienie warunków określonych w rozdziale VI pkt 1.1.4. – Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganymi cechami lub kryteriami Zamawiający żąda wskazania w ofercie:
- nazwy platformy, do której dostęp oferuje Wykonawca oraz adresu internetowego, pod którym jest ona dostępna.
Brak lub błędne wskazanie ww. przedmiotowego środka dowodowego, nie podlega uzupełnieniu i powodują odrzucenie oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Platformy, jej uruchomienia i udostępnienia oraz
przeprowadzenia instruktażu z obsługi Platformy, zapewnienia dostępu do Platformy i rozpoczęcia
udzielenia usługi wsparcia technicznego w terminie do 30 dni od dnia zawarcia Umowy.
Ponad to Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie dostępu do podstawowych funkcji
Platformy przez okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia Platformy.