Opracowanie i przeprowadzenie badania społecznego w zakresie aspektów marketingowo-logistycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie i przeprowadzenie badania społecznego w zakresie aspektów marketingowo-logistycznej obsługi dawców oraz przygotowanie raportu końcowego z tego badania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-09-29
  • ZamawiającyZakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00358683
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie i przeprowadzenie badania społecznego w zakresie aspektów marketingowo-logistycznej obsługi dawców oraz przygotowanie raportu końcowego z tego badania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010705939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 155

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-326

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzpprzymz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie i przeprowadzenie badania społecznego w zakresie aspektów marketingowo-logistycznej obsługi dawców oraz przygotowanie raportu końcowego z tego badania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3836e8d-38e0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057744/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Badanie aspektów marketingowo-logistycznej obsługi dawców w ramach projektu POWER – badanie ankietowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 20. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy, znajdującej się pod adresem https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, iż będąc Administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz dające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.ZP.412.06.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, którego zadaniem będzie opracowanie i przeprowadzenie badania społecznego w zakresie aspektów marketingowo-logistycznej obsługi dawców oraz przygotowanie raportu końcowego z tego badania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

73110000-6 - Usługi badawcze

72316000-3 - Usługi analizy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja badania

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i skład zespołu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczebność operacyjna panelu respondentów

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób weryfikacji tożsamości

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykonywanie zamówienia przy udziale osób niepełnosprawnych

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca winien znajdować się w o odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
2.4. Zdolność techniczna i zawodowa:
2.4.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej 3 usługi badawcze w zakresie wykonania badań dotyczących diagnozy w sferze społecznej zawierającej komponent badań ilościowych i jakościowych, o wartości zamówienia minimum 100.000,00 zł brutto każde. W przypadku świadczeń ciągłych, warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wartość zrealizowanej części wyniesie co najmniej 100 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
2.4.1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek musi spełniać w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot udostępniający Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci doświadczenia.
2.4.1.2. W przypadku wartości usługi wyrażonej w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający przeliczy podaną kwotę na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
2.4.1.3. W przypadku usługi wykonywanej, tj. takiej, której realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zrealizowany zakres takiej usługi, który na dzień upływu terminu składania ofert został faktycznie zakończony i co do którego Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające jego należyte wykonanie. W takim przypadku Wykonawca może wykazać tylko okres i wartość usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert.
2.4.1.4. Przez jedną usługę, którą Wykonawca zobowiązany jest wymienić w wykazie usług, Zamawiający rozumie: pojedynczą usługę wykonaną w ramach określonej umowy, lub całą umowę, w ramach której Wykonawca wykonał lub wykonuje wiele usług, których łączna wartość odpowiada co najmniej wartości wymaganej w celu potwierdzenia spełniania warunku dla danej części.
2.4.1.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie wykazanych usług przedstawił na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ustawy Pzp. informacje lub dowody potwierdzające, w postaci referencji bądź innych dokumentów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2.4.1.6. Zamawiający uwzględni wyłącznie te usługi, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone w przedstawionych przez Wykonawcę rekomendacjach/poświadczeniach etc.
2.4.1.7. Usługi, które nie zostały potwierdzone stosownymi referencjami/poświadczeniami nie podlegają
ocenie
2.4.2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przez cały okres obowiązywania umowy) oraz posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie tj.:

• Kierownik zespołu badawczego, tj. osoba legitymującą się wykształceniem wyższym z tytułem co najmniej magistra, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika badania w co najmniej 3 badaniach o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każde oraz przynajmniej raz była moderatorem panelu i pogłębionych wywiadów grupowych (FGI);
• Ekspert, tj. osoba legitymująca się wykształceniem wyższym z tytułem co najmniej magistra, która w niniejszym badaniu będzie ekspertem z zakresu definiowania i analizowania problematyki postaw społecznych, nie będącą jednocześnie kierownikiem zespołu badawczego, , o którym mowa powyżej, ani członkiem zespołu badawczego, legitymującą się łącznie wiedzą i doświadczeniem z obszarów tematycznych objętych przedmiotem niniejszego badania, czego Wykonawca dowiedzie wykazując, iż proponowana osoba w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert jest autorem/współautorem co najmniej 2 ekspertyz/analiz/badań lub jest autorem/współautorem 2 publikacji naukowych w recenzowanych czasopismach naukowych listy MEiN typu A, B, C, opcjonalnie recenzowanych monografii naukowych, których tematem głównym były zagadnienia dotyczące definiowania i analizy problematyki postaw społecznych.
2.4.4.1 Zamawiający wymaga potwierdzenia doświadczenia i składu zespołu - weryfikacja na podstawie załącznika do OPZ (wzór Załącznik nr 5) wraz ze stosownymi zaświadczeniami, rekomendacjami, protokołami z realizacji usług, opcjonalnie certyfikatami jakości usług badawczych wydawanymi w wyniku niezależnego audytu - PKJPA lub innego równoznacznego certyfikatu, świadczącego o pomyślnym wyniku audytu w zakresie wykonywania badań ilościowych, dokumenty w formie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać wymagane doświadczenie oraz to, że usługi zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z pkt 3 rozdz. VI SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 2 rozdz. VI SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp:
13.1. wykazanie spełnienia warunków udziału, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp następuje łącznie;
13.2. wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 8 oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835) ustawy Pzp następuje przez każdego z Wykonawców oddzielnie (każdy z Wykonawców ma obowiązek składania dokumentów na żądanie Zamawiającego).
14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, w ramach aneksu do umowy sporządzonego w formie pisemnej albo w formie elektronicznej, pod rygorem nieważności, przy czym zgodnie z art. 455 ust. 1 Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzania zmiany, w niżej przedstawionym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji umowy stanowiące następstwo: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy, działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron lub konieczność wstrzymania realizacji Umowy z winy działań osób trzecich;
2) zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na przyczyny niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, np. spowodowane „siłą wyższą”;
3) zmiany terminu i/lub innych postanowień umowy wynikające ze zmian w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązujących dla zawartych umów i wymagająca zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą bądź w interpretacjach Wytycznych przez Instytucje odpowiedzialne za realizację programu operacyjnego
4) zmiany terminu i/lub innych postanowień umowy w wyniku wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii COVID-19 na należyte wykonanie Umowy,
5) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy, odpowiednio do wprowadzonej zmiany w przepisach o VAT;
6) zmiany warunków i terminów płatności wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wykonania; zmiany wynikające ze zmian w prawie podatkowym, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, pod warunkiem dostępności tych środków na rachunku bankowym Zamawiającego;
7) zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że osoby te spełniają wymagania w zakresie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanego w OPZ i SWZ;
8) zmiany wynikające z braku ścisłości pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty lub OPZ i SWZ;
9) przedłużenia się postępowania o udzielenie zamówienia, które spowoduje niemożność wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 umowy;
10) zmiany w rozliczeniu umowy ustalone przez strony.
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, z zastrzeżeniem art. 458 Pzp (..) zgodnie z projektem Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.