IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
4
Informacje dodatkowe:
4.1. Zamawiający działając na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b) Ustawy przewiduje zawarcie Umowy ramowej z maksymalnie czterema (4) a minimalnie dwoma (2) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze na podstawie kryteriów oceny oferty określonych w treści SIWZ, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złożyło mniej Wykonawców, w takim wypadku Zamawiający zawrze umowę ramową z tymi Wykonawcami. 4.2. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, a niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie unieważnione, jeżeli okaże się, iż w toku postępowania wyłoniona zostanie jako najkorzystniejsza jedynie jedna oferta. 4.3. Postępowania wykonawcze. a) udzielanie zamówień wykonawczych następować będzie na podstawie warunków określonych w zawartej Umowie ramowej. b) do udziału w postępowaniu wykonawczym, zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, z którymi zostanie zawarta Umowa ramowa. c) umowa ramowa nie stanowi podstawy do udzielenia zamówienia wykonawczego, jak również nie stanowi umowy przedwstępnej w rozumieniu art. 389 i n. Kodeksu cywilnego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówień wykonawczych. Wykonawca nie jest uprawniony do podnoszenia roszczeń z tytułu wyboru oferty innego Wykonawcy lub udzielenia zamówienia wykonawczego innemu Wykonawcy. d) w celu udzielenia zamówienia wykonawczego Zamawiający będzie się zwracał do Wykonawców z którymi zostanie zawarta umowa ramowa z Zaproszeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane w umowie ramowej. e) Zaproszenie precyzować będzie zakres świadczenia Wykonawcy oraz będzie zawierać w szczególności informacje na temat celu zamawianej usługi, grupy docelowej, czasu trwania, miejsca realizacji, kanałów komunikacji oraz będzie wskazywać miejsce i termin złożenia oferty wykonawczej. f) Zamówienia wykonawcze zmierzające do realizacji Umowy ramowej udzielane będą na podstawie warunków przewidzianych w umowie ramowej po zwróceniu się do wykonawców z zaproszeniem o złożenie ofert wykonawczych z zastrzeżeniem, że zamówienia wykonawcze będą udzielane z zastosowaniem kryteriów określonych w treści umowy ramowej. h) Zamawiający zobowiązuje się udzielić Wykonawcom wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na zakres obowiązków Wykonawców wynikających z udzielonego Zamówienia wykonawczego. i) Zamawiający odrzuci Oferty wykonawcze: i.1) pozostające w sprzeczności z przepisami lub warunkami wskazanymi w niniejszym postępowaniu; których treść nie odpowiada warunkom wskazanym w Zaproszeniu; i.2) które zawierają rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; i.3) które zawierają błędy w obliczeniu ceny, bądź ich cena jest wyższa od wskazanej w niniejszej Umowie ramowej; i.4) jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności Oferty wykonawczej z Zaproszeniem; i.5) która jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. j) Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej o wynikach oceny Ofert wykonawczych, a Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą prześle Zamówienie wykonawcze, które wybrany Wykonawca będzie realizował, na warunkach wskazanych w Umowie Ramowej i zawartej Umowie wykonawczej. k) Podstawą do udzielenia zamówienia wykonawczego, będzie umowa wykonawcza, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy ramowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że Udzielając zamówień wykonawczych, Zamawiający może dokonać nieistotnej zmiany warunków zamówienia w zakresie doprecyzowania OPZ/AC w szczególności poprzez wskazanie terminu, miejsca realizacji zamówienia wykonawczego. l) Wzór Umowy Ramowej zawierający szczegółowe warunki realizacji Zamówień wykonawczych zawarty został w Załączniku nr 8 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Ocena jakości portfolio |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wprowadzenie zmiany nieistotnej w rozumieniu art. 144 ust. 1e PZP jest dopuszczalne w każdym czasie i nastąpi na mocy porozumienia stron stwierdzonego pisemnym aneksem. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy Ramowej w postaci terminu zakończenia realizacji Umowy Ramowej poprzez jego przedłużenie w stosunku do terminu wskazanego w § 11 ust. 1, nie więcej jednak niż o 6 (sześć) miesięcy, jeżeli do dnia, w którym upływa 12 miesięcy od jej zawarcia wartość Umowy nie osiągnie kwoty netto określonej w § 6 ust. 2 Umowy. 4. Zmiana Umowy Ramowej wymaga zgodnego oświadczenia woli stron, wyrażonego w aneksie sporządzonym w formie pisemnej. 5. W przypadku wystąpienia opisanych powyżej okoliczności, zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca uprawnieni będą do wezwania drugiej ze Stron do podjęcia negocjacji. Wezwania do podjęcia negocjacji dokonuje się w formie pisemnego oświadczenia, skierowanego do drugiej ze Stron Umowy Ramowej, w którym określone zostaną zakres i treść proponowanych zmian, jak również sugerowany termin przeprowadzenia negocjacji. 6. Otrzymanie przez którąkolwiek ze Stron wezwania do podjęcia negocjacji nie stanowi o obowiązku przystąpienia do negocjacji. 7. Zmiana Umowy Ramowej lub Zamówienia wykonawczego wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Strony dopuszczają istotne zmiany postanowień zarówno Umowy Ramowej jak i Zamówienia wykonawczego w stosunku do treści oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu w celu zawarcia Umowy Ramowej jak i postępowaniu w celu uzyskania Zamówienia Wykonawczego. 9. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) Wykonawcy, któremu udzielił Zamawiający, ma zastąpić nowy Wykonawca: b1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, c) zostały spełnione łącznie następujące warunki: c1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, c2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, d) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-18, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: