IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
4
Informacje dodatkowe:
4.1. Zamawiający działając na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b) Ustawy przewiduje zawarcie Umowy ramowej z maksymalnie czterema (4) a minimalnie dwoma (2) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze na podstawie kryteriów oceny oferty określonych w treści SIWZ. 4.2. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, a niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie unieważnione, jeżeli okaże się, iż w toku postępowania wyłoniona zostanie jako najkorzystniejsza jedynie jedna oferta. 4.3. Postępowania wykonawcze: a) udzielanie zamówień wykonawczych następować będzie na podstawie warunków określonych w zawartej Umowie ramowej. b) do udziału w postępowaniu wykonawczym, zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, z którymi zostanie zawarta Umowa ramowa. c) umowa ramowa nie stanowi podstawy do udzielenia zamówienia wykonawczego, jak również nie stanowi umowy przedwstępnej w rozumieniu art. 389 i n. Kodeksu cywilnego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówień wykonawczych. Wykonawca nie jest uprawniony do podnoszenia roszczeń z tytułu wyboru oferty innego Wykonawcy lub udzielenia zamówienia wykonawczego innemu Wykonawcy. d) w celu udzielenia zamówienia wykonawczego Zamawiający będzie się zwracał do Wykonawców z którymi zostanie zawarta umowa ramowa z Zaproszeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane w umowie ramowej. e) Zaproszenie precyzować będzie zakres świadczenia Wykonawcy oraz będzie zawierać w szczególności informacje na temat celu zamawianej usługi, grupy docelowej, czasu trwania, miejsca realizacji, kanałów komunikacji oraz będzie wskazywać miejsce i termin złożenia oferty wykonawczej. f) Zamówienia wykonawcze zmierzające do realizacji Umowy ramowej udzielane będą na podstawie warunków przewidzianych w umowie ramowej po zwróceniu się do wykonawców z zaproszeniem o złożenie ofert wykonawczych z zastrzeżeniem, że zamówienia wykonawcze będą udzielane z zastosowaniem kryteriów określonych w treści umowy ramowej. g) Zamawiający zobowiązuje się udzielić Wykonawcom wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na zakres obowiązków Wykonawców wynikających z udzielonego Zamówienia wykonawczego. h) Zamawiający odrzuci Oferty wykonawcze: h.1) pozostające w sprzeczności z przepisami lub warunkami wskazanymi w niniejszym postępowaniu, których treść nie odpowiada warunkom wskazanym w Zaproszeniu; h.2) które zawierają rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; h.3) które zawierają błędy w obliczeniu ceny, bądź ich cena jest wyższa od wskazanej w niniejszej Umowie ramowej; h.4) jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności Oferty wykonawczej z Zaproszeniem; h.5) która jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. i) Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej o wynikach oceny Ofert wykonawczych, a Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą prześle Zamówienie wykonawcze, które wybrany Wykonawca będzie realizował, na warunkach wskazanych w Umowie Ramowej i zawartej Umowie wykonawczej. j) Podstawą do udzielenia zamówienia wykonawczego, będzie umowa wykonawcza, której wzór stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy ramowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że Udzielając zamówień wykonawczych, Zamawiający może dokonać nieistotnej zmiany warunków zamówienia w zakresie doprecyzowania OPZ/AC w szczególności poprzez wskazanie terminu, miejsca realizacji zamówienia wykonawczego. k) Wzór Umowy Ramowej zawierający szczegółowe warunki realizacji Zamówień wykonawczych zawarty został w Załączniku nr 8 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Ocena jakości portfolio |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Wprowadzenie zmiany nieistotnej w rozumieniu art. 144 ust. 1e PZP jest dopuszczalne w każdym czasie i nastąpi na mocy porozumienia stron stwierdzonego pisemnym aneksem.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy Ramowej w postaci terminu zakończenia realizacji Umowy Ramowej poprzez jego przedłużenie w stosunku do terminu wskazanego w § 11 ust. 1, nie więcej jednak niż o 6 (sześć) miesięcy, jeżeli do dnia, w którym upływa 18 miesięcy od jej zawarcia wartość Umowy nie osiągnie kwoty netto określonej w § 6 ust. 2 Umowy.4. Zmiana Umowy Ramowej wymaga zgodnego oświadczenia woli stron, wyrażonego w aneksie sporządzonym w formie pisemnej.5. W przypadku wystąpienia opisanych powyżej okoliczności, zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca uprawnieni będą do wezwania drugiej ze Stron do podjęcia negocjacji. Wezwania do podjęcia negocjacji dokonuje się w formie pisemnego oświadczenia, skierowanego do drugiej ze Stron Umowy Ramowej, w którym określone zostaną zakres i treść proponowanych zmian, jak również sugerowany termin przeprowadzenia negocjacji.6. Otrzymanie przez którąkolwiek ze Stron wezwania do podjęcia negocjacji nie stanowi o obowiązku przystąpienia do negocjacji.7. Zmiana Umowy Ramowej lub Zamówienia wykonawczego wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.8. Strony dopuszczają istotne zmiany postanowień zarówno Umowy Ramowej jak i Zamówienia wykonawczego w stosunku do treści oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu w celu zawarcia Umowy Ramowej jak i postępowaniu w celu uzyskania Zamówienia Wykonawczego.9. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) Wykonawcy, któremu udzielił Zamawiający, ma zastąpić nowy Wykonawca: b1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, c) zostały spełnione łącznie następujące warunki: c1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, c2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, d) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-07, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: