„Badania jakościowe wielokryterialnego modelu architektury systemu stabilizującego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Badania jakościowe wielokryterialnego modelu architektury systemu stabilizującego pracę sieci elektroenergetycznych - badania eksperckie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyUniwersytet Szczeciński
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00056585
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Badania jakościowe wielokryterialnego modelu architektury systemu stabilizującego pracę sieci elektroenergetycznych - badania eksperckie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Szczeciński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Papieża Jana Pawła II nr 22A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usz.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Badania jakościowe wielokryterialnego modelu architektury systemu stabilizującego pracę sieci elektroenergetycznych - badania eksperckie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d6e2461-b706-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

dla potrzeb projektu: Opracowanie inteligentnego i bezobsługowego systemu stabilizacji pracy dystrybucyjnych sieci elektroenergetycznych w oparciu o modułowe instalacje elektrolitycznej konwersji energii elektrycznej na wodór z perspektywą użytkowego wykorzystania wodoru (H2EBuffer) numer projektu POIR.04.01.04-00-0040/20-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/usz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiemkomunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:a) Platforma, dostępna podadresem https://platformazakupowa.pl/pn/usz i formularz Wyślij wiadomość (dostępnynastroniepostępowania).Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.b)przetargi@usz.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiającynieprzewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznej.2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylkonaPlatformie, a nieza pośrednictwem email.3. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłaniaiodbierania dokumentówelektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy. 4.Maksymalnyrozmiar plików przesyłanychza pośrednictwem dedykowanych formularzy naPlatformiezostał podany w instrukcji dlaWykonawców.5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzezkliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość zostaławysłana doZamawiającego.6.Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatachdopuszczalnycho dpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf.W celuewentualnej kompresjidanych Zamawiający rekomenduje wykorzystywaniejednego z formatów: .zip.7Z.7. Zamawiającyzaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilkaosób, stosować podpisytego samego rodzaju.Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.osobistym ikwalifikowanym możedoprowadzić doproblemów w weryfikacji plików.8. Oświadczenie napodstawie art. 125 ust. 1 składa siępod rygoremnieważności w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisemkwalifikowanym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9.Ofertę składa siępod rygoremnieważności w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem kwalifikowanym,podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.10. Formadokumentów zgodnie zRozporządzeniemPrezesa Rady Ministrówz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środkówkomunikacjielektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A-ZP.381.28.2021.KO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem badania jest wielokryterialny teoretyczny model architektury systemu stabilizującego pracę elektroenergetycznych sieci dystrybucyjnych na bazie wodorowego bufora energetycznego z uwzględnieniem użytkowego wykorzystania wodoru, zwany dalej modelem.W założeniu, model stanowić będzie fundament dalszych prac badawczych, jak również wniesie istotny wkład w początkowy ciągle etap rozwoju nauki z zakresu energetyki wodorowej oraz wodorowych łańcuchów dostaw.Głównym celem badania jest ocena ekspercka modelu w kontekście rozwoju i następujących zmian w zastosowaniu technologii wodorowych, w tym na potrzeby energetyki.Zakres badań i procedura badawczaBadanie składa się z trzech części:Oceny metodyki pracy nad modelem,Oceny związków zmiennych w modelu,Badanie opinii (IDI).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79314000-8 - Analiza możliwości wykonawczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:- 200 wywiadów indywidualnych,- badania dla co najmniej 3 uczelni wyższych w Polsce lub innym państwie UE,- 3 projekty badawcze związane z energetyką i/lub ekologią i/lub zrównoważonym rozwojem. - 3 projekty związane z realizacją badań z udziałem ekspertów z określonej dziedziny posiadających stopnień lub tytuł naukowy (to jest prof./dr hab./dr) i/lub wysokie stanowisko w organizacji (wyższe kadry zarządzające).b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej:- 3 osobami będącymi członkami PTBRiO (Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii) lub innego stowarzyszenia branżowego działającego na terenie Unii Europejskiej (np. Esomar), które wśród deklarowanych celów swojej działalności ma m.in. działanie na rzecz przestrzegania standardów metodologicznych i etyki zawodu badacza rynku i opinii publicznej. Członkostwo powinno być potwierdzone certyfikatami. - min. jedną osobą, która opublikowała prace naukowe na temat badań marketingowych/rynkowych, to jest co najmniej 3 publikacje (monografie, podręczniki lub rozdziały w nich, artykuły zamieszczone w czasopismach naukowych zamieszczonych na liście ministerialnej) w ostatnich 5 latach.- zamawiający dopuszcza, że jedna osoba spełnia oba powyższe warunki jednocześnie, jest członkiem PTBRiO lub innego stowarzyszenia branżowego działającego na terenie Unii Europejskiej oraz autorem prac naukowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Załącznik nr 4);- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 3);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

na zasadach przewidzianych we wzorze umowy - stanowiacym rozdział 3 swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/usz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-23

2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie oprawy graficznej i reklamowej - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie oprawy graficznej i reklamowej, poprzez indywidualny projekt graficzny i przestrzenny stoisk edukacyjnych wraz z wykonaniem grafik, produkcję filmów tematycznych (poradnik i/lub instrukcja naprawy), opracowanie projektów graficznych i animacji oraz strony internetowej wraz z przeprowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych oraz materiały reklamowe wewnętrzne i zewnętrzne w ramach projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI