Aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-04
  • ZamawiającyMiasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00456910
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a173d224-8b5d-49f9-9164-6d0791220aec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.64 Aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII. SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.93.2024.MR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+ (SRMP) obejmująca opracowanie i wykonanie zaproponowanej przez Wykonawcę koncepcji procesu aktualizacji dokumentu „Strategia Rozwoju Miasta Poznania 2020+”, uwzględniającej ramowy harmonogram, stanowiący Załącznik nr 1 do Wzoru umowy i zawierającej minimum następujące etapy:
a) organizacja i przeprowadzenie serii bezpłatnych warsztatów dla mieszkańców oraz opracowanie raportu z rekomendacjami uczestników wypracowanymi w trakcie warsztatów;
b) opracowanie, we współpracy z Zamawiającym, diagnozy strategicznej dla miasta Poznania z wnioskami;
c) opracowanie, we współpracy z Zamawiającym, aktualizacji dokumentu „Strategia Rozwoju Miasta Poznania 2020;
d) przygotowanie, we współpracy z Zamawiającym, prezentacji zaktualizowanej SRMP, zawierającej elementy graficzne i opisowe.
2) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
wraz z załącznikami.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca zapewnił dostęp do warsztatów organizowanych przez Wykonawcę dla osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79311400-1 - Usługi badań ekonomicznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje poszerzenie przedmiotu zamówienia w ramach opcji
o następujące, rozłączne elementy:
1) Min. jedno ilościowe badanie ankietowe reprezentatywnej grupy adresatów strategii na tematy związane z diagnozą strategiczną w przypadku konieczności zweryfikowania wyników przeprowadzonych warsztatów pod względem ilościowym - max. 45% wartości brutto zamówienia gwarantowanego;
2) Min. 15 wywiadów pogłębionych z reprezentatywną grupą adresatów strategii na tematy związane z diagnozą strategiczną w przypadku konieczności potwierdzenia wyników przeprowadzonych wcześniej warsztatów pod względem jakościowym - max. 10% wartości brutto zamówienia gwarantowanego;
3) Min. 15 wywiadów z ekspertami ustalonymi we współpracy z Zamawiającym na tematy związane ze strategią rozwoju w przypadku konieczności rozwinięcia i pogłębienia tematyki diagnozy strategicznej – max. 10% wartości brutto zamówienia gwarantowanego;
4) Dostarczenie dokumentu pt. „Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko” w przypadku, gdy Zamawiający nie uzyska zgody Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu na odstąpienie od konieczności uzyskania oceny oddziaływania na środowisko – max. 7,5% wartości brutto zamówienia gwarantowanego.
Maksymalna wartość opcji będzie wynosiła 72,50% wartości brutto zamówienia gwarantowanego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada określone środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000,00 zł brutto.
UWAGA: Do przeliczenia wartości finansowej występującej w innej walucie niż PLN, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego, z dnia publikacji Ogłoszenia o zamówieniu.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentów programowych o łącznej wartości min. 50 000, 00 zł brutto.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia – wskazać odpowiednio w załączniku nr 4 do SWZ.
b) dysponuje lub będzie dysponował zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia składającym się z:
b.a Koordynatora zespołu – osoby posiadającej minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów o charakterze konsultacyjnym lub z zakresu opracowywania dokumentów programowych, która koordynowała lub nadzorowała co najmniej 2 usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu konsultacji społecznych o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto lub 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentów programowych o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto.
UWAGA: Zamawiający uzna również warunek udziału za spełniony, jeżeli Koordynator zespołu ekspertów posiada doświadczenie mieszane, tj. w koordynowaniu lub nadzorowaniu co najmniej 1 usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu konsultacji społecznych
i 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentów programowych o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto.
b.b Eksperta z zakresu nauk socjologicznych, posiadającego min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów o charakterze konsultacyjnym i biorącego udział w min. 2 projektach, jako ekspert
z zakresu nauk socjologicznych.
b.c Specjalisty redagowania tekstów, posiadającego min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w redagowaniu tekstów dot. sytuacji społeczno – gospodarczej miasta, obszaru metropolitalnego, regionu, kraju i biorącego udział w min. 2 projektach, jako osoba redagująca tekst dokumentu dot. sytuacji społeczno-gospodarczej miasta, obszaru metropolitalnego, regionu, kraju.
UWAGA 1: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji koordynatora zespołu ekspertów z pozostałymi osobami oraz eksperta z zakresu nauk socjologicznych z pozostałymi osobami.
UWAGA 2: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, których personel posiada wymagane doświadczenie – wskazać odpowiednio w załączniku nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zgodną z wymaganiami opisanymi w warunku udziału w postępowaniu, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie – załącznik nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego
do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Koncepcja, o której mowa w pkt III.2 SWZ,
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ,
4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy,
5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy,
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy,
7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy,
8) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
(np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa
w pkt VI. 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, których personel posiada wymagane doświadczenie – wskazać odpowiednio w załączniku nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-04 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie
a) art. 108 ust. 1 ustawy;
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 2a do
SWZ i jeżeli dotyczy załącznik nr 2b do SWZ.
2. W pkt. XI SWZ wskazano opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek- Jarocin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania10-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI