Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego i prasy dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 348 61 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu multimedialnego i prasy dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a6c6906-b79d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem:CRZP/60/009/D/21.2.Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać sięna ten znak. 3. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywasię przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/pg_eduoraz pocztyelektronicznej. 4. We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem Zamawiający iWykonawcyposługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania. 5.Zaleca się, abykomunikacja zwykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślijwiadomość”, nieza pośrednictwem adresu email. 6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytaniaZamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tymwszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formieelektronicznej zapośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datęprzekazaniaoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ichprzesłania zapośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po którychpojawi siękomunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.7. Zamawiający będzieprzekazywałwykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacjedotycząceodpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofertZamawiającybędzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodniezobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana wformieelektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 8. Niezbędnewymaganiasprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostępdo sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lubMAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja,jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja10 0, d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lubinnyobsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego wkomunikacjisieciowej – kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem GUM.9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego: a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.plokreślone wRegulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaćgo za wiążący, b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wnioskówdostępnej podlinkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 10. Ofertę należy złożyć: a) wformieelektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub b) w postacielektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemosobistympodpisaną przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zapośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu . 11. Podmiotowe środki dowodowe oraz innedokumenty luboświadczenia, o których mowa w rozp. Min. Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r., składasię w formieelektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym, lubwformie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozp. PRM, októrym mowapowyżej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiającyinformuje,że:a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w80-233Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;b)inspektorem ochrony danych osobowych wPolitechniceGdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail:iod@pg.edu.pl;c)Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nrCRZP/60/009/D/21 pn.„Dostawa sprzętu multimedialnego i prasy dla WydziałuElektroniki, Telekomunikacji i InformatykiPolitechniki Gdańskiej” prowadzonym w trybie podstawowymbez negocjacji;d)odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych;e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwaniaumowy;f)obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp;g)wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h)posiada Pani/Pan:−napodstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawieart. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa dosprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jegozałączników);−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych zsiedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzaniedanych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i)nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawyPzp,Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawyPzp:1)Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celuumożliwieniakorzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminuna ichwniesienie 2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia dosprostowanialub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkowaćzmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawiezamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3) W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenieżądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tegopostępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/60/009/D/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 620000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75105,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa prasy do realizacji układów wielowarstwowych.
4.2.5.) Wartość części: 47605,95 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 42636000-3 - Prasy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy.
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji.
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametr techniczny
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikrofonu ambisonicznego.
4.2.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy.
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji.
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu umożliwiającego kształtowanie charakterystyk kierunków mikrofonów.
4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy.
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji.
4.3.6.) Waga: 30
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4