Dostawa sprzętu multimedialnego i prasy dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego i prasy dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyPolitechnika Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00056915
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego i prasy dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 348 61 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu multimedialnego i prasy dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a6c6906-b79d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem:CRZP/60/009/D/21.2.Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać sięna ten znak. 3. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywasię przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/pg_eduoraz pocztyelektronicznej. 4. We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem Zamawiający iWykonawcyposługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania. 5.Zaleca się, abykomunikacja zwykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślijwiadomość”, nieza pośrednictwem adresu email. 6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytaniaZamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tymwszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formieelektronicznej zapośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datęprzekazaniaoświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ichprzesłania zapośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po którychpojawi siękomunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.7. Zamawiający będzieprzekazywałwykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacjedotycząceodpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofertZamawiającybędzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodniezobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana wformieelektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 8. Niezbędnewymaganiasprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostępdo sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lubMAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja,jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja10 0, d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lubinnyobsługujący format plików .pdf, f) Platforma działa według standardu przyjętego wkomunikacjisieciowej – kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem GUM.9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego: a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.plokreślone wRegulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaćgo za wiążący, b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wnioskówdostępnej podlinkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 10. Ofertę należy złożyć: a) wformieelektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub b) w postacielektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemosobistympodpisaną przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zapośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu . 11. Podmiotowe środki dowodowe oraz innedokumenty luboświadczenia, o których mowa w rozp. Min. Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r., składasię w formieelektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym, lubwformie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozp. PRM, októrym mowapowyżej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiającyinformuje,że:a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w80-233Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;b)inspektorem ochrony danych osobowych wPolitechniceGdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail:iod@pg.edu.pl;c)Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nrCRZP/60/009/D/21 pn.„Dostawa sprzętu multimedialnego i prasy dla WydziałuElektroniki, Telekomunikacji i InformatykiPolitechniki Gdańskiej” prowadzonym w trybie podstawowymbez negocjacji;d)odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych;e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwaniaumowy;f)obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp;g)wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h)posiada Pani/Pan:−napodstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawieart. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa dosprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznegoani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralności protokołu oraz jegozałączników);−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych zsiedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzaniedanych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i)nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawyPzp,Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawyPzp:1)Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celuumożliwieniakorzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminuna ichwniesienie 2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia dosprostowanialub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkowaćzmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawiezamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3) W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenieżądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tegopostępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/60/009/D/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 620000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75105,95 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa prasy do realizacji układów wielowarstwowych.

4.2.5.) Wartość części: 47605,95 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 42636000-3 - Prasy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy.

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji.

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametr techniczny

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mikrofonu ambisonicznego.

4.2.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy.

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji.

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu umożliwiającego kształtowanie charakterystyk kierunków mikrofonów.

4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy.

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji.

4.3.6.) Waga: 30

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w wyznaczonych kryteriach oceny ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowychśrodkówdowodowych:1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,wzakresie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ -Dokument składany wraz z ofertą.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzezwykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców. 2)oświadczenie, w zakresieart.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawyzdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczeniedoudziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrazzdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wnioskuodopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tejsamejgrupy kapitałowej, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ - Dokument składanynawezwanie. 3)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej EwidencjiiInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonyniewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji- Dokument składany na wezwanie.2.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowychśrodkówdowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,wszczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał woświadczeniu, októrym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tychśrodków.3.Wykonawcanie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, którezamawiający posiada,jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość iaktualność. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicamiRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu októrym mowa w ust. 1 pkt. 3, Wykonawca składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu zwierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jestzawieszona ani nie znajduje się on w innej tegorodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tejprocedury. 5.Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp,przed wyborem najkorzystniejszej ofertyZamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,wyżej wymienionych podmiotowychśrodków dowodowych potwierdzających okoliczności.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowychśrodkówdowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określoneprzezZamawiającego wymagania: dowodowe:1) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia,przezktóre zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, kartykatalogowe,dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lubwłasne opisyi informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia zpodaniemproducenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe ijednoznaczne orazpotwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisieprzedmiotu zamówienianiniejszej SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w językuangielskim. Autentycznośćopisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę. Zamawiającyakceptuje równoważneprzedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniająokreślone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. (dotyczyczęści wszystkichczęści zamówienia).2.Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środkówdowodowych lubzłożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiającywezwie do ichzłożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczneifunkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnioneprzezproducentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcęnatemat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacjetechnicznemuszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymaganeparametrywyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SWZ. Zamawiającydopuszczazłożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczonaprzezwykonawcę. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe,jeślipotwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającegowymagania,cechy lub kryteria. (dotyczy części wszystkich części zamówienia).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a ofertatakaspełniać musi następujące wymagania:1)Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnikadoreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albodoreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówieniapublicznego.2)Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumentypowołujące się na„Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać daneWykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzieleniezamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.4)W oferciepowinien byćpodany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z PełnomocnikiemWykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencjadokonywanabędzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.5)Przedpodpisaniem umowy (wprzypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną będąmieli obowiązekprzedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.6) Wodniesieniu dowymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnieubiegających sięo udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlegawykluczeniu - każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniapublicznego składaoświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX SWZ ust. 1 pkt. 1.7) Sposóbskładaniadokumentów w ofercie wspólnej:a)dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdyzWykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,b)dokumenty wspólne takiejaknp. formularz oferty, wykaz dostaw, wykaz osób - składa Pełnomocnik Wykonawców wimieniuwszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany Umowy mogą być dokonane na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wformiepisemnej, pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) w przypadkuzmianystawki podatku VAT dla przedmiotu umowy – cena może ulec zmianie w przypadkuobniżenialub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów.Płatnośćbędzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawieniafaktury;b)w przypadku zmiany przepisów prawa - zmiany są możliwe tylko w zakresieokreślonym takimizmianami prawa.c) w przypadku wystąpienia siły wyższej:- żadna ze stron nieponosiodpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumiejązdarzenie ocharakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnieniemożliwe doprzewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można byłopodjąćskutecznych środków obrony.- strona, która nie może wykonywać umowy wskutekdziałania siływyższej lub z tej przyczyny nie może jej wykonać w sposób należyty jestzobowiązana dobezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu działania siływyższej. Wpowiadomieniu strony informuje o rodzaju siły wyższej oraz jej przewidywanychskutkach dlaumowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest dopodjęciawszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać od każdegoprofesjonalnegouczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków wystąpieniasiły wyższej, wtym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej Umowy.-strony przewidują,iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do dokonania zmiany Umowyw zakresieterminu wykonania Umowy, w tym w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania oczaswystępowania siły wyższej i jej skutków.- strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższejmożebyć podstawą do zmiany sposobu wykonania Umowy lub zmiany wysokościwynagrodzenia stosownie do zakresu, rodzaju i skutków siły wyższej dla tych elementówumowy. Wzrostwynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50%wartości pierwotnejUmowy.2. Zmiany Umowy mogą być dokonane na podstawie art 455 ust. 1pkt 2 b) ustawy Pzp,gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w wynikusukcesji, wstępującw prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia,podziału,przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabyciadotychczasowegoWykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunkiudziału wpostępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga toza sobąinnych istotnych zmian Umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisówustawyPzp.3. Zmiany Umowy może nastąpić, jeżeli konieczność zmiany Umowy spowodowanajestniedostępnością na rynku urządzenia stanowiącego Przedmiot Umowy, zaprzestaniemjegoprodukcji lub wycofaniem z rynku, zmiany typu/modelu/numeru katalogowego aurządzenie,które zastąpi będzie o parametrach nie gorszych niż Przedmiot Umowy, o ile zmiananiemodyfikuje ogólnego charakteru Umowy.4. W przypadku zaistnienia okoliczności, októrychmowa w ust. 1, 2, 3 powyżej, Strona, która powołuje się na tę okoliczność obowiązanajestniezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni roboczych od jej zaistnienia, zawiadomić odanejokoliczności drugą stronę. Zaniechanie obowiązku określonego w zdaniupoprzedzającymstanowi podstawę odmowy zmiany Umowy, chyba, że konieczność zmianywynika zbezwzględnie wiążących przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i dostarczenie opakowań kartonowych i etykiet - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i dostarczenie opakowań kartonowych i etykiet. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.