Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa nowego doposażenia pracowni i warsztatów szkolnych CKZ w Łęczycy” w ramach projektu pn.: „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W ŁĘCZYCY
1.3.) Oddział zamawiającego: CKZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100566603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckzleczyca.projekt@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ckpl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szkoła
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa nowego doposażenia pracowni i warsztatów szkolnych CKZ w Łęczycy” w ramach projektu pn.: „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b12cb9-aeaa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00039869/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nowego doposażenia pracowni i warsztatów szkolnych CKZ w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/, http://ckpl.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób i forma złożenia oferty. 8.2.1. Ofertę wraz z wymaganymi do niej załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca poda swój adres skrzynki ePUAP, na którym może być prowadzona korespondencja związana z postępowaniem (zaleca się również podanie adresu email). 8.2.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w oryginale, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8.2.3. Zamawiający zaleca następujący format przesyłanych danych: .pdf. Przesłanie danych w innych formatach, np.: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt jest dopuszczalne, ale nie zalecane ze względu na możliwe trudności techniczne z weryfikacją prawidłowości złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Uwaga: zaleca się, aby dokument (oferta, oświadczenia, itp.) wytworzony za pomocą oprogramowania tworzącego pliki w formacie innym niż .pdf, zapisać w formacie .pdf. 8.2.4. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje, w tym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesyłane pliki należy skompresować do jednego pliku archiwum – ZIP). Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże wszystkim wykonawcom, którym przekazał SWZ bez ujawniania źródła zapytania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści także na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz http://ckpl.pl/. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 8.3.6. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ckzleczyca.projekt@onet.pl2.1.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /CKZLeczyca/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: ckzleczyca.projekt@onet.pl. 2.1.2. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zamierzający złożyć ofertę w postaci elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2.1.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu - ełana informacja w SWZ. 2.1.6.Wykonawca przygotuje elektroniczną ofertę, podpisuje ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym szyfruje ofertę i wysyła ją do Zamawiającego za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na platformie ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – /CKZLeczyca/SkrytkaESP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 21.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że: 21.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CKZ w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca21.1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor1991.leczyca@gmail.com 21.1.3. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach: a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych; b) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. –Kodeks cywilny; c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: − przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; − zawarcia umowy; − rozliczenia finansowo-księgowego. 21.1.4. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych , a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 21.1.5. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 21.1.6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia; b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia; c) ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia. 21.1.7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 21.1.8. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 21.1.9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.21.1.10. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKZŁ.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni i warsztatów szkolnych CKZ w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji”. Zadanie jest dofinansowane ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Nr umowy: RPLD.11.03.01-10-0003/20-00.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. 3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu – wyposażenia. Dostarczony sprzęt oraz urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim, muszą być objęte okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 7 do SWZ. 3.3. Cz. 1: Dostawa tokarki CNC z osprzętem – 1 szt. oraz wiertaki słupowej – 1 sztuka;3.4. Cz. 2: Dostawa wózka spalinowego: 1 sztuka;3.5. Cz. 3. Dostawa spawarek: 8 sztuk.Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć na wezwanie Zamawiającego - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania/pozycji – części której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:a) posiadać deklaracje CE,b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Szczegółowa specyfikacja – opis przedmiotu zamówienia, ilość wyposażenia, znajduje się w Załączniku nr 7 – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego, przed terminem odbioru sprzętu. Zapisy, w szczególności dotyczące serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i napraw zawarte są we Wzorze umowy – zał. nr. 4 do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego czy też napraw nie objętych gwarancją, siedziba Serwisu nie może być oddalona o więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego – dotyczy wózka widłowego. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.Zgodnie z treścią art. 99 ust. 5 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.Oznaczenie wg CPV: 42662000-4 sprzęt spawalniczy, 42620000-8 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania42621000-5 Tokarki, 42637000-0 Obrabiarki do wiercenia, strugania lub frezowania metalu, 42415110-2 Wózki widłowe3.6. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp – dotyczy wszystkich części zamówienia. 3.7. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.4. PODWYKONAWCY 4.1. Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – dotyczy wszystkich części (pkt. 3 podpkt 3.3).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42621000-5 - Tokarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt. Kryteria oceny oferty:„Cena” – waga 60%; „Rozszerzenie okresu gwarancji” – waga 10%,"Skrócenie terminu wykonania” – 30%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt. Kryteria oceny oferty:„Cena” – waga 60%; „Rozszerzenie okresu gwarancji” – waga 10%,"Skrócenie terminu wykonania” – 30%.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni i warsztatów szkolnych CKZ w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji”. Zadanie jest dofinansowane ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Nr umowy: RPLD.11.03.01-10-0003/20-00.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. 3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu – wyposażenia. Dostarczony sprzęt oraz urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim, muszą być objęte okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 7 do SWZ. 3.3. Cz. 1: Dostawa tokarki CNC z osprzętem – 1 szt. oraz wiertaki słupowej – 1 sztuka;3.4. Cz. 2: Dostawa wózka spalinowego: 1 sztuka;3.5. Cz. 3. Dostawa spawarek: 8 sztuk.Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć na wezwanie Zamawiającego - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania/pozycji – części której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:a) posiadać deklaracje CE,b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Szczegółowa specyfikacja – opis przedmiotu zamówienia, ilość wyposażenia, znajduje się w Załączniku nr 7 – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego, przed terminem odbioru sprzętu. Zapisy, w szczególności dotyczące serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i napraw zawarte są we Wzorze umowy – zał. nr. 4 do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego czy też napraw nie objętych gwarancją, siedziba Serwisu nie może być oddalona o więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego – dotyczy wózka widłowego. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.Zgodnie z treścią art. 99 ust. 5 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.Oznaczenie wg CPV: 42662000-4 sprzęt spawalniczy, 42620000-8 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania42621000-5 Tokarki, 42637000-0 Obrabiarki do wiercenia, strugania lub frezowania metalu, 42415110-2 Wózki widłowe3.6. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp – dotyczy wszystkich części zamówienia. 3.7. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.4. PODWYKONAWCY 4.1. Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – dotyczy wszystkich części (pkt. 3 podpkt 3.3).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt. Kryteria oceny oferty:„Cena” – waga 60%; „Rozszerzenie okresu gwarancji” – waga 10%,"Skrócenie terminu wykonania” – 30%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt. Kryteria oceny oferty:„Cena” – waga 60%; „Rozszerzenie okresu gwarancji” – waga 10%,"Skrócenie terminu wykonania” – 30%.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego doposażenia pracowni i warsztatów szkolnych CKZ w Łęczycy w ramach projektu pn.: „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji”. Zadanie jest dofinansowane ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Nr umowy: RPLD.11.03.01-10-0003/20-00.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Centrum Kształcenia Zawodowego w Łęczycy miejscem zdobywania nowych umiejętności i kwalifikacji” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. 3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu – wyposażenia. Dostarczony sprzęt oraz urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim, muszą być objęte okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 7 do SWZ. 3.3. Cz. 1: Dostawa tokarki CNC z osprzętem – 1 szt. oraz wiertaki słupowej – 1 sztuka;3.4. Cz. 2: Dostawa wózka spalinowego: 1 sztuka;3.5. Cz. 3. Dostawa spawarek: 8 sztuk.Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć na wezwanie Zamawiającego - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia – opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania/pozycji – części której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:a) posiadać deklaracje CE,b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w SWZ,e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,f) posiadać katalog / książkę części zamiennych, o ile producent dołącza do produktu, dopuszcza się dostęp online. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Szczegółowa specyfikacja – opis przedmiotu zamówienia, ilość wyposażenia, znajduje się w Załączniku nr 7 – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego, przed terminem odbioru sprzętu. Zapisy, w szczególności dotyczące serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i napraw zawarte są we Wzorze umowy – zał. nr. 4 do SWZ. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego czy też napraw nie objętych gwarancją, siedziba Serwisu nie może być oddalona o więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego – dotyczy wózka widłowego. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.Zgodnie z treścią art. 99 ust. 5 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.Oznaczenie wg CPV: 42662000-4 sprzęt spawalniczy, 42620000-8 Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania42621000-5 Tokarki, 42637000-0 Obrabiarki do wiercenia, strugania lub frezowania metalu, 42415110-2 Wózki widłowe3.6. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją – art. 60 ustawy Pzp – dotyczy wszystkich części zamówienia. 3.7. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.4. PODWYKONAWCY 4.1. Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia – dotyczy wszystkich części (pkt. 3 podpkt 3.3).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt. Kryteria oceny oferty:„Cena” – waga 60%; „Rozszerzenie okresu gwarancji” – waga 10%,"Skrócenie terminu wykonania” – 30%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt. Kryteria oceny oferty:„Cena” – waga 60%; „Rozszerzenie okresu gwarancji” – waga 10%,"Skrócenie terminu wykonania” – 30%.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4