„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPokój
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-24
  • Zamawiający"Zakład Komunalny Pokój" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055312
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny Pokój" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161607881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774693080 w. 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkp@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl/3487/2151/spolki-komunalne.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Gminna jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c3759d-b496-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025829/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP, TED lub Id Postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej : zkp@gminapokoj.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju” 3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO cd. zapisy Rozdział IZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:„Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju” 3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; c.d. SWZ Rozdział I Podrozdział 20

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ Rozdział I Podrozdział 20

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Pakiet nr 1: Pieczywo CPV 15811000-6Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie w godz. 04:45- 05:00, z wyjątkiem 05.04.2021r., 03.05.2021r., 03.06.2021r., 01.11.2021r., 11.11.2021r. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia do kuchni centralnej w Pokoju w godzinach od 04:45- 05:00, do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi im. Jakuba Kani w Domaradzu 3 w dni szkolne, od poniedziałku do piątku, w godzinach 06:30- 07:00, do Przedszkola Publicznego w Lubnowie ul. Szkolna 19 w dni szkolne, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 06:30 do 07:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Pakiet nr 2: Nabiał i produkty mleczarskie CPV 15500000-3 Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach 05:00- 09:00 Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Pakiet nr 3: Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie co najmniej dwa razy w tygodniu w godzinach 07:00- 13:00. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Pakiet nr 4: Ziemniaki CPV 03212100-1Dostawa ziemniaków odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia w godzinach 07:00- 13:00 Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Pakiet nr 5: Ryby świeże i mrożone CPV 15220000-6Dostawa ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony do 2 dni od daty złożenia zamówienia w godzinach 07:00- 13:00. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI:Pakiet nr 6: Świeże owoce i warzywa CPV 15300000-1Dostawa owoców i warzyw odbywać się będzie 5 razy w tygodniu w zależności od potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00- 09:00. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Pakiet nr 7: Warzywa i owoce mrożone CPV 15300000-1Dostawa owoców i warzyw mrożonych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu w godzinach 07:00- 13:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII:Pakiet nr 8: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych CPV 15600000-4 Dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi, produktów skrobiowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 2 raz w tygodniu w godzinach 07:00- 13:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX: Pakiet nr 9: Świeże jaja CPV 03142500-3Dostawa świeżych jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu w godzinach 07:00-13:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X: Pakiet nr 10: Wędliny CPV 15131130-5 Dostawa wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 2 razy w tygodniu w godzinach od 07:00 do 08:30

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI: Pakiet 11 Mięso CPV 15110000-2Dostawa mięsa i drobiu odbywać się będzie codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy. Świeże mięso i drób musi być dostarczone następnego dnia od daty złożenia zamówienia w godzinach 07:00- 08:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XII: Pakiet 12 Drób CPV 15112000-6Dostawa mięsa i drobiu odbywać się będzie codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy. Świeże mięso i drób musi być dostarczone następnego dnia od daty złożenia zamówienia w godzinach 07:00- 08:00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość dostawy artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.Zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym zamówienie podstawowe stanowi 50 % a opcja 50 % . W opcji zawierają się te same artykuły co w zamówieniu podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Termin płatności. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium „Termin płatności”, oferta z terminem płatności poniżej 14 dni otrzyma 0 punktów, oferta z terminem płatności 14 dni otrzyma 20 punktów, oferta z terminem płatności 30 dni otrzyma 40 punktów.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PT gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PT- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin płatności”.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: Oświadczenia wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa tylko oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 i w związku z art. 266 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a. oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. b. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. c. zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale 7 SWZ jeśli dotyczy 9.3 Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:1) w stosunku do wartości umowy:a) w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT –w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki –bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy;2.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454ustawy Pzp:a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, NIP, REGON);b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia:a) w sytuacji kiedy Wykonawca nie zrealizuje zamówienia podstawowego w terminie określonym w umowie, możliwe będzie na wniosek Zamawiającego przesunięcie terminu realizacji zamówienia do momentu wyczerpania zamówienia podstawowego. Przy czym każda ze stron musi wyrazić zgodę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularzadozłożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku lub wniosku dostępnego na miniPortaluUrzęduZamówień Publicznychoraz w systemie ePUAP. Elektroniczna SkrzynkaPodawcza:/ZKPokoj/SkrytkaESP znajdująca się naplatformie ePuap podadresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowego sprzętu gastronomicznego - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowego sprzętu gastronomicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI