Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektuj
wybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz Rozwoju
Obszarów Wiejskich
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPokój
WojewództwoOpolskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-25
ZamawiającyGmina Pokój
Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
Numer ogłoszenia2021/BZP 00050182
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050182 z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektujwybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz RozwojuObszarów Wiejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektujwybuduj w ramach realizacji operacji z PROW na lata 2014-2020. EFR na rzecz RozwojuObszarów Wiejskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Europejski Fundusz Rolny na rzeczRozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie. Umowa odofinansowanie nr 00059-65150-UM0800068/19
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności składanie ofert, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanieinformacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego Formularza do komunikacjidostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanejz niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numeremogłoszenia(BZP,TEDlub Id Postępowania). Zamawiający może również komunikować się zWykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamowieniapobliczne@gminapokoj.pl luba.hadamik@gminapokoj.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Jest administratorem danychosobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2.dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:”Utworzenieprzydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój w systemie zaprojektuj wybuduj wramach realizacji operacji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. EuropejskiFundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie”3.odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4. daneosobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania przezWykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniudo danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; c.d. SWZ Rozdział I podrozdział 20
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy Rozdział I podrozdział 20
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SG.III.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn.: „Utworzenie przydomowychoczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj, przy udzialeśrodków europejskich na operację typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramachpoddziałania"Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowąwszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i woszczędzanie energii"objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Umowa o przyznaniu pomocy Nr 00059-65150-UM0800068/19. Przedmiotem zamówienia jestzarówno wykonanie badań gruntu, dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych polegających dostawie, montażu iuruchomieniu 29 szt.przydomowych oczyszczalni ścieków z systemem rozsączania ściekówoczyszczonych w postaci drenażu, poletka lub tuneli filtracyjnych. Przedmiot zamówieniaobejmuje 2 etapy realizacji zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiałyi urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Opis sposobudokonywania oceny spełniania tego warunku: a. Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej 8 robót budowlanych, z których każda polegała na budowie przydomowej oczyszczalni ścieków. Jeżeli Wykonawca wykaże, że w ramach jednej roboty budowlanej, wykonał co najmniej 8 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków spełnipowyższy warunek. Robota budowlana jest tu podana jako jedna przydomowa oczyszczalniaścieków. Aby spełnić powyższy warunek należy wykazać co najmniej 8 utworzonychprzydomowych oczyszczalni ścieków. b. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będziedysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadający niezbędnekwalifikacje:Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeńcieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie(sieci,instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne) lub posiadający uprawnieniabudowlane bez ograniczeń - (1 osoba), która posiada: doświadczenie zawodowe wprojektowaniu przy samodzielnym wykonaniu minimum dwóch (2) projektów branży instalacjisanitarnych,dotyczących budowy przydomowych oczyszczalni ścieków
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający niewymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Wymaganejest natomiast Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: nie podlega wykluczeniu, - Załącznik nr 4
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu opróczwstępnego oświadczenia o spełnieniu warunków załącznik nr 5 do SWZ Wykonawca składa: a. wykazurobót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr7do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – wodniesieniu do warunku określonego w pkt 6.2 ppkt 4 lit. a SWZ, b. wykazu osoby,posiadającyuprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacjiurządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie(sieci,instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne) lub posiadający uprawnienia budowlane bezograniczeń, który posiada: doświadczenie zawodowe w projektowaniu przy samodzielnym wykonaniuminimum dwóch (2) projektów branży instalacji sanitarnych, dotyczących budowy przydomowychoczyszczalni ścieków sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunkuokreślonego w pkt. 6.2 ppkt 4 lit. b SW
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający celem potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzeniaodpowiadają wymaganiom stawianym przez Zamawiającego żąda przedłożenia wraz z ofertąprzedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie wymagań określonychprzez Zamawiającego. Zamawiający żąda dostarczenia środków dowodowych wraz z ofertą wpostaci: 1)pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przezKomisję Europejską , według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013,2)Deklaracji Właściwości Użytkowych,3)Dokumentacji Techniczno-Ruchowej,instrukcji montażu i eksploatacji,4)dokumentów, wynikających z przepisów normy PNEN12566-3:2005+A2:2013 zakresie reakcji na ogień oraz wydzielania substancji niebezpiecznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1)pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez KomisjęEuropejską , według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013,2)DeklaracjiWłaściwości Użytkowych,3)Dokumentacji Techniczno-Ruchowej,instrukcji montażu ieksploatacji,4)dokumentów, wynikających z przepisów normy PN-EN 12566-3:2005+A2:2013zakresie reakcji na ogień oraz wydzielania substancji niebezpiecznych
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniuna podstawie art. 125 ust. 1 i w związku z art. 266 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy dotycząceRODO. 4.Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie wskazanej w rozdziale 10 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100),10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu;b)gwarancjach bankowych;c)gwarancjach ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Namysłowie O/Pokój nr konta: 23 8890 1066 0000 0299 2004 0008z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: SG.III.271.6.2021-Utworzenie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Pokój10.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.10.5 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej-przed upływem terminu składania ofert.10.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a. nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b. kwotę wadium, c. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.10.7 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.10.8 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia:a. oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniulub kryteriów selekcji. b.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. c. zobowiązani są oni na wezwanieZamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w podrozdziale 7SWZ,przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3.1 SWZ składaodpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.9.3Jeżelizostała wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopiiumowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
publicznych,strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpieniaktórejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, októrym mowa w § 2ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwedo zapobieżenia,które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, aktyterroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czymprzedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowiwystępowania okoliczności siły wyższej, 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którymmowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego doWykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiotzamówienia lub wydania zakaz uprowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiotzamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanielub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającąokresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazanoprowadzenie robót budowlanych 3)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowaw § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznyminieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innegowykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dniniezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi wdokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innegowykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 4)przedłużenie terminu realizacji zamówienia,o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić wprzypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian,powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiotzamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dniniezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzeniauzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydaniadecyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian niemoże skutkować zwiększeniem (zmianą)zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którymmowa w § 3 ust. 1, 5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1,może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznychodmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących koniecznośćwstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych odzaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacjizamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ichwystąpieniem, 6) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym dowykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawozamówień publicznych, ciąg dalszy w Załączniku nr 9 Wzór Umowy w § 18.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dozłożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku lub wniosku dostępnego na miniPortalu UrzęduZamówień Publicznychoraz w systemie ePUAP. Elektroniczna Skrzynka Podawcza:/86frc5f0pl/SkrytkaESP znajdująca się naplatformie ePuap pod adresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe - Pawłowiczki
Lokalizacja zleceniaopolskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.