Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚmigiel
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyPRZEDSZKOLE W ŚMIGLU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00294232
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE W ŚMIGLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000928877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Bohaterów 7

1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655180109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole.smigiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole.smigiel.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cddf929-5284-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00274607/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu w 2022 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie zapytań, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel.pll
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w:
1) „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz
2) „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Przedszkola w Śmiglu z siedzibą w: Przedszkole w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel,
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Przedszkolu w Śmiglu jest Pan Grzegorz Król, kontakt: gkrol@pharos.pl,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola w Śmiglu”, znak sprawy:
PS-271.1.2021,
d) w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego, tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych,
f) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
g) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających
z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń oraz wierzytelności przez Zamawiającego,
h) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
i) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
j) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
k) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PS-271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – nabiał,

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,
2) nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium ceny – waga kryterium 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:

2) PAKIET II – mięso i wędliny,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,
2) nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium ceny – waga kryterium 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:

3) PAKIET III – owoce i warzywa,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,
2) nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium ceny – waga kryterium 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:

4) PAKIET IV – pieczywo,

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,
2) nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium ceny – waga kryterium 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
5) PAKIET V – mrożonki i ryby mrożone
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,
2) nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium ceny – waga kryterium 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:

6) PAKIET VI – wyroby mączne,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,
2) nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium ceny – waga kryterium 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Śmiglu, Al. Bohaterów 7, 64-030 Śmigiel na rok 2022.
2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
7) PAKIET VII – artykuły ogólnospożywcze.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SWZ.
4. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do Przedszkola w Śmiglu poszczególnych artykułów spożywczych, których wykaz oraz szacowane ilości określone zostały
w Części III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 (A-G) do SWZ – Formularzu Cenowym.
5. Zamawiający informuje, że ilości określone w Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania realizacji umowy. Podane ilości
w Formularzu Cenowym – Załącznik nr 4 (A-G), należy przyjąć do skalkulowania ceny oferty w celu porównania ofert. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości lub części przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość.
8. Termin dostawy i ilość wybranych artykułów żywnościowych Zamawiający będzie uzgadniał każdorazowo z Wykonawcą telefonicznie.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towaru zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie.
10. Nie dopuszcza się stosowania zamienników o innych parametrach niż opisane
w Formularzu cenowym.
11. Dostawy artykułów spożywczych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt. Wykonanie dostawy obejmuje również czynności rozładunku i dostarczenie towaru do magazynów przedszkolnych wskazanych w umowie. Następnie upoważniony pracownik Zamawiającego potwierdza odbiór towaru.
12. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne
z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021 ze zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154),
3) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 630),
4) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1753),
5) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE nr 1333/2008, WE nr 852/2004, WE nr 854/2004, WE 178/2002).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu,
2) nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium ceny – waga kryterium 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
2. Zamawiający przewiduje ponadto wykluczenie z udziału w przedmiotowym postepowaniu Wykonawcy:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (podstawa prawna – art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP).
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na zasadach i na warunkach określonych
w art. 109 ust. 3 oraz art. 110 ust. 2 ustawy PZP.
5. Okres wykluczenia Wykonawcy z postępowania określony został w art. 111 ustawy PZP.
6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający będzie żądał
od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Zamawiający samodzielnie pobierze przedmiotowe dokumenty z dostępnych rejestrów, jeżeli może
to ustalić z udostępnionych przez Wykonawcę danych.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 5.6.2) powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator
lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
9. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń
i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają
w szczególności przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 5 i 6 SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem „Formularza składania oferty” Platformy Zakupowej Przedszkola w Śmiglu, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/przedszkole_smigiel w miejscu publikacji ogłoszenia i dokumentacji zamówienia przedmiotowego postępowania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.12.2021 r. do godziny 10:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. - Nowe Skalmierzyce
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI