Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOWOROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 21
1.5.2.) Miejscowość: Goworowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7614066
1.5.8.) Numer faksu: 29 7614043
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-351077b6-1a2f-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
http://goworowo.pl/tematy/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały
określone w rozdziale IX. Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz
informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania
komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXXIV Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.10.2022.MR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP im. M. Kopernika w Goworowie w okresie od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria, którym zostały przypisane odpowiednio wagi punktowe:
1) Cena – (jako cenę oferty uznaje się wartość brutto), maksymalnie 60 pkt,
2) Termin płatności – maksymalnie 40 pkt.
2. Sposób wyliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
1) Cena = (najniższa zaoferowana szacunkowa wartość zamówienia / szacunkowa wartość zamówienia oferty badanej) x 60 pkt.
2) Termin płatności = (termin płatności oferty badanej / najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert) x 40 pkt. Długość terminu płatności nie może być krótsza niż 7 dni i dłuższa niż 30 dni.
3) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu uzyska łącznie największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola i Żłobka Samorządowego w Goworowie w okresie od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria, którym zostały przypisane odpowiednio wagi punktowe:
1) Cena – (jako cenę oferty uznaje się wartość brutto), maksymalnie 60 pkt,
2) Termin płatności – maksymalnie 40 pkt.
2. Sposób wyliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
1) Cena = (najniższa zaoferowana szacunkowa wartość zamówienia / szacunkowa wartość zamówienia oferty badanej) x 60 pkt.
2) Termin płatności = (termin płatności oferty badanej / najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert) x 40 pkt. Długość terminu płatności nie może być krótsza niż 7 dni i dłuższa niż 30 dni.
3) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu uzyska łącznie największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP w Kuninie w okresie od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria, którym zostały przypisane odpowiednio wagi punktowe:
1) Cena – (jako cenę oferty uznaje się wartość brutto), maksymalnie 60 pkt,
2) Termin płatności – maksymalnie 40 pkt.
2. Sposób wyliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
1) Cena = (najniższa zaoferowana szacunkowa wartość zamówienia / szacunkowa wartość zamówienia oferty badanej) x 60 pkt.
2) Termin płatności = (termin płatności oferty badanej / najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert) x 40 pkt. Długość terminu płatności nie może być krótsza niż 7 dni i dłuższa niż 30 dni.
3) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu uzyska łącznie największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SWZ),
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym; zastosowanie ma art. 58 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy),
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia
wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci (zgodnie z rozdziałem V pkt 1), jeżeli wykonawca
wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, jako własne oświadczenie Wykonawcy pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym,
5) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2 dla każdego z podmiotów, na zasobach
których Wykonawca polega, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile wykonawca polega
na zasobach innych podmiotów,
6) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, dla każdego z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określono w rozdziale VII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia)
określają wszelkie możliwości zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-20