Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz dostawa laptopów, komputerów i tabletów w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOWOROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 21
1.5.2.) Miejscowość: Goworowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297614066
1.5.8.) Numer faksu: 297614043
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa laptopów, komputerów i tabletów w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c224a8e-0759-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.goworowo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w rozdziale IX. Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania komunikacji elektronicznej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXXIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2022.JC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, tabletów i laptopów w ramach realizacji projektu: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup:
- 6 szt. komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym oraz ubezpieczeniem indywidualnym każdego komputera,
- 44 szt. laptopów wraz z systemem operacyjnym oraz ubezpieczeniem indywidualnym każdego laptopa,
- 3 szt. tabletów wraz z systemem operacyjnym oraz ubezpieczeniem indywidualnym każdego tabletu
o parametrach technicznych i warunkach minimalnych określonych poniżej:
1) każda sztuka sprzętu powinna posiadać oznaczenie, które umożliwi jednoznaczną identyfikację za pomocą np. numeru seryjnego producenta s/n lub innego znacznika,
2) wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe – nieeksploatowane, nieużywane, niemodyfikowane, sprawne technicznie, oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji, wolne od wad i prawnych i fizycznych, kompletne,
3) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Do momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia jest po stronie Wykonawcy,
4) ww. materiały i urządzenia zostaną dostarczone do siedziby Urzędu Gminy Goworowo, ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo,
oraz zgodnie z załącznikami nr 8, 9, 10 i 11.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria, którym zostały przypisane odpowiednio wagi punktowe:
1) Cena – (jako cenę oferty uznaje się wartość brutto), maksymalnie 60 pkt,
2) Okres gwarancji – maksymalnie 40 pkt.
2. Sposób wyliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
1) Cena = (najniższa zaoferowana wartość zamówienia / wartość zamówienia oferty badanej) x 60 pkt.
2) Kryterium „okres gwarancji” będzie rozpatrywane na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w formularzu ofertowym na następujących zasadach:
– wykonawca, który zaoferuje minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 24 msc., otrzyma 10 pkt,
– wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji od 25 do 29 msc., otrzyma 20 pkt,
– wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji od 30 do 35 msc., otrzyma 30 pkt,
– jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji równy 36 msc. lub dłuższy, otrzyma 40 pkt,
– oferta zostanie odrzucona jeżeli Wykonawca nie określi w ofercie żadnej wartości.
– kryterium „okres gwarancji” nie dotyczy baterii (akumulatora) laptopa. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez producenta dla baterii (akumulatora) laptopa wynosi 12 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) komputer stacjonarny:
a) dokument w postaci zrzutu ekranu / wydruku ze strony internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskał w teście Passmark Performance Test, co najmniej 12500 punktów w kategorii Average CPU Mark (w formie pliku .pdf),. Wymaga się aby dokument ten był sporządzony nie wcześniej jak w dniu ogłoszenia oraz nie później jak w momencie składania oferty,
b) wynik raportu z oprogramowania testującego dla całego oferowanego komputera Overall Rating minimum 1100 punktów w teście SYSmark®25 (w formie pliku .pdf),
c) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu,
d) certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu,
e) deklaracja zgodności CE,
f) dokument potwierdzający głośność jednostki mierzoną z pozycji operatora w trybie IDLE,
g) dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.
2) laptop (komputer przenośny):
a) dokument w postaci zrzutu ekranu / wydruku ze strony internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskał w teście Passmark Performance Test, co najmniej 12000 punktów w kategorii Average CPU Mark (w formie pliku .pdf),. Wymaga się, aby dokument ten był sporządzony nie wcześniej jak w dniu ogłoszenia oraz nie później jak w momencie składania oferty,
b) wynik raportu z oprogramowania testującego dla całego oferowanego laptopa Overall Rating minimum 1000 punktów w teście SYSmark®25 (w formie pliku .pdf),
c) wynik z przeprowadzonych testów dla akumulatora na konfiguracji identycznej z zaoferowaną,
d) oświadczenie producenta lub inny dokument pochodzący od producenta potwierdzający, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810G lub MIL-STD-810H i pozytywnie przeszedł testy w zakresie metod wymienionych w sekcji nr X (dotyczy obudowy komputera przenośnego) lub równoważny certyfikat wraz z opisem i dokumentacją fotograficzną z przeprowadzonych testów oraz informacją o pozytywnym ich zakończeniu wydany przez akredytowaną jednostkę wydającą certyfikat,
e) oświadczenie producenta, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym.
f) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu,
g) certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) komputer stacjonarny:
a) dokument w postaci zrzutu ekranu / wydruku ze strony internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskał w teście Passmark Performance Test, co najmniej 12500 punktów w kategorii Average CPU Mark (w formie pliku .pdf),. Wymaga się aby dokument ten był sporządzony nie wcześniej jak w dniu ogłoszenia oraz nie później jak w momencie składania oferty,
b) wynik raportu z oprogramowania testującego dla całego oferowanego komputera Overall Rating minimum 1100 punktów w teście SYSmark®25 (w formie pliku .pdf),
c) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu,
d) certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu,
e) deklaracja zgodności CE,
f) dokument potwierdzający głośność jednostki mierzoną z pozycji operatora w trybie IDLE,
g) dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki.
2) laptop (komputer przenośny):
a) dokument w postaci zrzutu ekranu / wydruku ze strony internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskał w teście Passmark Performance Test, co najmniej 12000 punktów w kategorii Average CPU Mark (w formie pliku .pdf),. Wymaga się, aby dokument ten był sporządzony nie wcześniej jak w dniu ogłoszenia oraz nie później jak w momencie składania oferty,
b) wynik raportu z oprogramowania testującego dla całego oferowanego laptopa Overall Rating minimum 1000 punktów w teście SYSmark®25 (w formie pliku .pdf),
c) wynik z przeprowadzonych testów dla akumulatora na konfiguracji identycznej z zaoferowaną,
d) oświadczenie producenta lub inny dokument pochodzący od producenta potwierdzający, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810G lub MIL-STD-810H i pozytywnie przeszedł testy w zakresie metod wymienionych w sekcji nr X (dotyczy obudowy komputera przenośnego) lub równoważny certyfikat wraz z opisem i dokumentacją fotograficzną z przeprowadzonych testów oraz informacją o pozytywnym ich zakończeniu wydany przez akredytowaną jednostkę wydającą certyfikat,
e) oświadczenie producenta, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym.
f) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu,
g) certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SWZ),
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; zastosowanie ma art. 58 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy),
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci (zgodnie z rozdziałem V pkt 1), jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
5) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2 dla każdego z podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,
6) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określono w rozdziale VII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia) określają wszelkie możliwości
zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-27 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni