Zakup i dostawa artykułów spozywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa artykułów spozywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jeziorkach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStęszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkolno - Przedszkolny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-19
  • Numer ogłoszenia599390-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599390-N-2020 z dnia 2020-10-19 r.

Zespół Szkolno - Przedszkolny: Zakup i dostawa artykułów spozywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jeziorkach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno - Przedszkolny, krajowy numer identyfikacyjny 63453737300000, ul. Pocztowa  12 , 62-060  Stęszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8196 087, , e-mail szkolajeziorki@o2.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.steszew.pl/index.php?id=40

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jeziorkach ul. Pocztowa 12, 62-060 Stęszew

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spozywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jeziorkach
Numer referencyjny: ZSPJ/341/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów spożywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jeziorkach z podziałem na części:Część I: Artykuły spożywcze i przetworyCzęść II: Owoce i warzywaCzęść III: Mięso drobiowe. JajkaCzęść IV: Ziemniaki i cebulaCzęść V: PieczywoCzęść VI: MrożonkiCzęść VII: Mięso i wędlinyWymagania szczegółowe 1. Dostarczone wyroby powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego oraz muszą być zgodne z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz.U. z dn. 2019 r., poz.1252 z zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie.2. Towary powinny być dostarczane własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, a Wykonawca powinien w sposób elastyczny reagować na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.3. Poszczególne zamówienia cząstkowe będą składane przez Zamawiającego (osoby wskazane w umowie) telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę.4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem w dni robocze w godz. 6:30 – 8:00 z wyłączeniem dni świątecznych i ferii szkolnych z możliwością zmiany wielkości zamówienia z 2-godzinnym wyprzedzeniem oraz z możliwością kilkukrotnych dostaw w ciągu dnia w uzgodnionych przez Zamawiającego godzinach.5. Wykonawca dostarczy towary w zadeklarowanym czasie dostawy, jednak nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu zamówienia.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość swobodnego zmniejszenia zadeklarowanych szacunkowych ilości każdej pozycji asortymentu bez konsekwencji prawnych i finansowych.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie ulegnie zmianie.8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie, a Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany na towar wolny od wad w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego9. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne, w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe.11. Zamawiający dopuszcza towary o parametrach równoważnych nie gorszych niż zawarte w SIWZ i formularzach cenowych.12. W cenie należy uwzględnić koszty związane z transportem i wniesieniem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.13. Dostarczane artykuły winny być pierwszego gatunku, posiadać właściwe atesty i certyfikaty oraz ważne terminy przydatności do spożycia i cechy podane w SIWZ.14. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.15. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]).Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03212100-1
03220000-9
15110000-2
15131000-5
15320000-7
15331170-9
15332200-6
15551000-5
15612000-1
15800000-6
15810000-9
15200000-0
15500000-3
15610000-7
15400000-2
15330000-0
15332100-5
15112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-02   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 4 do SIWZ3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne – załącznik nr 5 do SIWZ4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy; 2) formularz cenowy;Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 8.3.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.8.4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 8.4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1. 3) niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia to ma wstępnie potwierdzać brak podstaw wykluczenia.8.4.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w notarialnie potwierdzonej kopii.8.4.3. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówień podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1; b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy wzglądem jego podwykonawców;5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.18.3. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy.18.4. Zmiana umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności może mieć miejsce w następujących przypadkach / okolicznościach:1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostaw wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenie umownego2) zmiana Wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy Wykonawca z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym Wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy Wykonawca. Nowy Wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy Wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym Wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowany;3) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy;4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;5) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;6) w przypadku niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w wykonaniu dostawy Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych.7) W skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy.8) Jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły i wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji lub wystąpieniem zdarzenia związanego z siłą wyższą.9) w przypadku wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, w związku ze wzrostem ilości wydawanych posiłków spowodowanych zwiększeniem ilości dzieci, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie wzrostu wartości przedmiotu zamówienia o wartość zwiększonego zapotrzebowania10) Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.11) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Artykuły spożywcze i przetwory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cukier biały 1kg 15831000-2 kg 402 Cukier trzcinowy 1kg 15830000-5 kg 3503 Cukier puder tuba 250g 15831000-2 szt 504 Cukier waniliowy 30g 15830000-5 szt 505 Mąka pszenna 1kg 15612100-2 kg 2006 Maka ziemniaczana 1kg 15612300-4 kg 107 Sól himalajska różowa 350g 15872400-5 szt 2008 Sól 1kg jodowana 15872400-5 kg 409 Pieprz czarny mielony 15g 15872100-2 szt 15010 Pieprz czarny ziarnisty 15g 15872100-2 szt 2011 Papryka słodka mielona 16g 15870000-7 szt 10012 papryka ostra mielona 16g 15870000-7 szt 10013 Majeranek 6g 15872300-4 szt 8014 Ziele angielskie 12g 15872300-4 szt 3015 Liść Laurowy 5g 15872300-4 szt 3016 Zioła(np..oregano, bazylia, zioła prowansalskie, -różne) 15872300-4 szt 5017 Przyprawa do ziemniaków 25g 15871270-7 szt 8018 Przyprawa do ryb 20g 15871270-7 szt 5019 Przyprawa do wieprzowiny 20g 15871270-7 szt 4020 Przyprawa kebab - gyros 30g 15871270-7 szt 4021 Przyprawa do kurczaka 25g 15871270-7 szt 6022 Fix do spaghetti 44g 15871270-7 szt 4023 Vegeta 200g 03212000-0 szt 20024 Maggi 200g 15871000-4 szt 5025 Kwasek cytrynowy 20g 15871200-6 szt 8026 Soda oczyszczona 80g 15800000-6 szt 4027 Proszek do pieczenia 30g 15899000-6 szt 4028 Cynamon 15g 15870000-7 szt 1029 Przyprawa do piernika 20g 15870000-7 szt 1030 Aromat do ciast 6ml 15800000-6 szt 2031 Koncentrat pomidorowy 30% 1kg 15331425-2 szt 10032 Koncentrat pomidorowy 30% 200g 15331425-2 szt 4033 Ketchup 450g 15871230-5 szt 10034 Majonez 400ml 15871273-8 szt 3035 Barszcz czerwony koncentrat 300ml 15331000-7 szt 2036 Żurek królewski koncentrat 0,5l 15800000-6 szt 4037 Masło min 82 % tłuszczu 200g 15530000-2 szt 60038 Masło klarowane kostka 200g 15400000-2 szt 30039 Olej Rzepakowy rafinowany 100% 1L 15411100-3 szt 12040 Syrop owocowy różne smaki 400ml 15831500-7 szt 10041 Syrop owocowy różne smaki 420ml 15831500-7 szt 12042 Makaron 400/500 g np. spaghetti, świderki, kokardki, muszelki 15851100-9 szt 40043 Makaron jajeczny 400g 15851110-2 szt 24044 Makaron literki 250g 15851100-9 szt 2045 Makaron ryżowy 250g 15851100-9 szt 3046 Dżem truskawkowy 300g 15332290-3 szt 10047 Dżem 100% z owoców ekstra gładki różne smaki 235g 15332290-3 szt 3048 Powidła śliwkowe 290g 15332200-6 szt 6049 Nutella 350g 15842000-2 szt 6050 Śmietana UHT 36% 500ml karton 15510000-6 szt 2051 Śmietana UHT 18% 500ml karton 15510000-6 szt 20052 Śmietana UHT 12% 500ml karton 15510000-6 szt 10053 Mleko 2% 1L karton 15511210-8 szt 100054 Maślanka 1L 15551500-0 szt 2055 Kefir 1kg 15551000-5 szt 2056 Serek kanapkowy różne rodzaje 130g 15500000-3 szt 2057 Puszysty serek twarogowy rózne rodzaje 150g typu Almette 15500000-3 szt 8058 Twaróg sernikowy wiaderko 1kg 15542100-0 szt 6059 Ser twarogowy śmietankowy mielony kosta 250g, tł. 15,5% 15542100-0 szt 5060 Twaróg półtłusty kosta 200g 15542100-0 szt 5061 Jogurt naturalny typ grecki 400g 15551300-8 szt 8062 Jogurt naturalny 370 g 15551300-8 szt 30063 Serek waniliowy wiaderko 1kg 15500000-3 szt 2064 Serek homogenizowany różne smaki 140g typu Danio 15800000-6 szt 30065 Serek owocowy 125g, różne smaki 15800000-6 szt 20066 Deser o smaku truskawkowym 115g typu gratka 15551320-4 szt 60067 Jogurt owocowy bez konserwantów zaw owoców min 9% 15551320-4 szt 30070 Mus owocowy 120g 15332100-5 szt 30071 Ser żółty typu Gouda 15543000-6 kg 3072 Ryż 1kg 15614100-6 kg 10073 Ryż w kartoniku 4x100g 15614100-6 szt 3074 Ryż brązowy 1kg kg 2075 Kasza jęczmienna pęczak 1kg 15613000-8 kg 2076 Kasza gryczana biała niepalona 350g 15613000-8 szt 2077 Kasza jęczmeinna perłowa 1kg 15613000-8 kg 8078 Kasza jaglana 350g 15613000-8 szt 2079 Kasza kus kus 250g 15613000-8 szt 2080 Kasza manna 1kg 15613300-1 kg 1081 Sok Kubuś 900ml 15321000-4 szt 10082 Sok owocowy różne smaki karton 2L 15321000-4 szt 72083 Sok 100% 200ml 15321000-4 szt 10084 Woda niegazowana 6l 41110000-3 szt 20085 Woda gazowana 1,5l 41110000-3 szt 1086 Napój herbaciany instatnt z wit.C różne smaki 300g 15860000-4 szt 12087 Herbata czarna granulowana 90g 15863000-5 szt 12088 Kakao 80 g 15841000-5 szt 8089 Kawa zbożowa rozpuszczalna 150g typu inka 15860000-4 szt 1090 Kisiel różne smaki 38g 15600000-4 szt 30091 Budyń różne smaki 60-63g 15600000-4 szt 30092 Galaretka różne smaki 75g 15600000-4 szt 8093 Płatki kukurydziane 250g 15613311-1 szt 10094 Płatki czekoladowe 250g 15613310-4 szt 10095 Biszkopty petitki 120g 15812100-4 szt 12096 Wafelki smakowe 15812100-4 kg 4097 Ciastka z cukrem 15812100-4 kg 3099 Czekolada gorzka 100g 15842100-3 szt 20100 Herbatniki be be 16g 15820000-2 szt 1000101 Chrupki kukurydziane 60g 15800000-6 szt 50102 Chrupki kukurydziane smakowe - różne smaki 70g 15800000-6 szt 100103 Podpłomyki 72g 15800000-6 szt 100106 Denarki z żurawina 100g 15800000-6 szt 100109 Krakersy 180g 15800000-6 szt 100110 Żurawina suszona 200g 03222315-4 szt 10111 Rodzynki 100g 03222115-2 szt 10112 Orzechy włoskie 100g 03200000-3 szt 10113 Płatki migdałów 150g 15870000-7 szt 10114 Ananas plastry puszka 580ml 03222112-1 szt 10115 Brzoskwinie połówki puszka 850ml 03222332-9 szt 10116 Drożdże piekarskie kostka 100g 15898000-9 szt 40117 Kukurydza konserwowa puszka 400g 15331460-9 szt 10118 Fasola czerwona konserwowa 400g 15331000-7 szt 15119 Groszek konserwowy puszka 400g 15331000-7 szt 15120 Papryka konserwowa 650g 15331136-9 szt 10121 Ogórki konserwowe 900g 15331500-2 szt 15122 Pomidory krojone w puszce 400g 15331000-7 szt 15123 Musztarda sarepska 185g 15871250-1 szt 10124 Chrzan tarty 160g 15331000-7 szt 10125 Ocet 500ml 15871100-5 szt 10126 Miód naturalny 400g 15831600-8 szt 10127 Serek waniliowy 500g wiaderko 15500000-3 szt 60129 Fasola biała konserwowa 400g 15331000-7 szt 10130 Fasola piękny Jaś 400g 03221210-1 opak 40131 Groch łuskany połówki 03221220-4 kg 40132 Czosnek granulowany 20g 15870000-7 szt 20133 Napój kakaowy z witaminami 300g 15841400-9 szt 50135 monte max 100g 15551320-4 szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15320000-7, 15332200-6, 15551000-5, 15612000-1, 15400000-2, 15800000-6, 15500000-3, 15610000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Owoce i warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Marchew 03221112-4 kg 2502 Por 03221110-0 szt 2203 Seler 03221110-0 kg 804 Pietruszka 03221110-0 kg 805 Kapusta młoda 03100000-2 szt 306 Kapusta biała 03221410-3 kg 607 Kapusta kwaszona 15331142-4 kg 1008 Kapusta modra 03221410-3 kg 259 Winogrono 03222340-8 kg 1010 Pieczarki 15331135-2 kg 5011 Śliwki 03222330-5 kg 2012 Nektarynki 03222330-5 kg 5013 Gruszki 03222322-6 kg 13014 Natka Pietruszki 15300000-0 szt 12015 Rzodkiewka 15300000-1 pęcz 7016 Czosnek 03221120-3 szt 10017 Banany 03222111-4 kg 40018 Jabłka 03222321-9 kg 40019 Ogórki kiszone 15331000-7 kg 7020 Ogórki kiszone słoik 15331000-7 szt 10021 Pomidor 03221240-0 kg 7022 Buraki 03221100-7 kg 20023 Papryka kolorowa 03221230-7 kg 6024 Ogórek zielony 03221270-9 kg 10025 Koperek 03221300-9 pęczek 10026 Sałata 03221310-2 szt 5027 Mandarynki 03222240-7 kg 4028 Szczypiorek 03221300-9 pęcz 4029 Mango 03222113-8 szt 2030 Arbuz 15332180-9 kg 12031 Kiwi 03222118-3 szt 10032 Dynia 03221200-8 kg 5033 Kapusta pekińska 03221410-3 szt 3034 Kalafior 03221420-6 szt 5035 Cytryny 03222210-8 kg 7036 Borówki 250g 03222310-9 opak 1037 Fasolka szparagowa 03221210-1 kg 2038 Brokuł 03221400-0 szt 3039 Maliny 250g 03222310-9 opak 4040 Brzoskwinia 03222330-5 kg 5041 Morele 03222330-5 kg 2042 Truskawki 03222313-0 kg 3043 Surówka z kapusty czerwonej 5kg wiaderko 15331000-7 szt 1044 Pomarańcze 03222220-1 kg 2045 Makrela wędzona 15234000-7 kg 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Mięso drobiowe. Jajka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet z kurczaka 15112000-6 kg 3602 Udo drobiowe 15112000-6 kg 3503 Udo trybowane 15112000-6 kg 2004 Skrzydełka z kurczaka 15112000-6 kg 605 Jajka 03142500-3 szt 30006 Pałki z kurczaka 15112000-6 kg 1207 Wątróbka drobiowa 15112000-6 kg 608 Kurczak 15112000-6 kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Ziemniaki i cebula
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Ziemniaki 03212100-1 kg 18002 Ziemniaki młode 03212100-1 kg 4003 Cebula 03221113-1 kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1, 03221113-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb zwykły 15811100-7 szt 5002 Chleb wieloziarnisty 15811100-7 szt 803 Bułka pszenna 15821000-9 szt 30004 Bułka z ziarnem 15821000-9 szt 2005 Bułka mleczna 15821000-9 szt 9006 Kawiorek 15821000-9 szt 4607 Bułka tarta 0,5kg 15821000-9 szt 1508 Pączki 15810000-9 szt 3509 drożdżówka różne rodzaje 15810000-9 szt 350
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Fasolka żółta 15331100-8 kg 502 Kalafior róża 15331100-8 kg 503 Brokuł 15331100-8 kg 304 Marchewka z groszkiem 15331100-8 kg 605 Marchewka mini 15331100-8 kg 306 Brukselka 15331100-8 kg 207 Szpinak liście 15331100-8 kg 208 Maliny 15896000-5 kg 309 Truskawki 15896000-5 kg 3010 Jagody 15896000-5 kg 1511 Wiśnie bez pestek 15896000-5 kg 512 Pierogi z serem i owocami 15894300-4 kg 4013 Pierogi z serem 15894300-4 kg 4014 Pierogi z owocami 15894300-4 kg 4015 Sola filet do 5% glazury 15220000-6 kg 3016 Mintaj filet do 5%glazury 15220000-6 kg 8017 Dorsz filet b/s do 5% glazury 15220000-6 kg 4018 Paluszki rybne 15220000-6 kg 12019 Mintaj kostka 15220000-6 kg 6020 Mieszanka warzyw 7 składnikowa 15331100-8 kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0, 15331170-9, 15332100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Mięso i wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Schab b/k 15113000-3 kg 1302 Mięso mielone wieprzowe 15119000-5 kg 2603 Żeberka długie 15113000-3 kg 2004 Karkówk b/k 15113000-3 kg 1805 Łopatka b/k 15113000-3 kg 506 Żeberka wędzone 15113000-3 kg 207 Kości świeże 15113000-3 kg 308 Parówka cienka 15131130-5 kg 809 Parówki dziecięce 15131130-5 kg 4010 Kiełbaski szwajcarskie 15131130-5 kg 2011 Kiełbasa śląska 15131130-5 kg 13012 Kiełbasa zwyczajna 15131130-5 kg 8013 Kiełbasa biała 15131130-5 kg 3014 Szynka gotowana 15131130-5 kg 2015 Kiełbasa krakowska parzona 15131130-5 kg 1016 Salami firmowe 15131230-6 kg 517 Kiełbasa szynkowa 15131130-5 kg 1018 Szynka smyka 15131130-5 kg 1019 Schab smyka 15131130-5 kg 1020 Polędwica z kurczaka 15131135-0 kg 1521 Szynka drobiowa 15131135-0 kg 1522 Indyk maślany 15131135-0 kg 1523 Mielonka 15131130-5 kg 1024 Pasztet wędzony 15131300-8 kg 1025 Pasztet zapiekany 15131300-8 kg 1026 Boczek wędzony kg 1027 Smalec ze skwarkami 15131700-2 kg 1528 Smalec czysty 15131700-2 kg 1029 Kości wędzone 15113000-3 kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15110000-2, 15131000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil 20x20x1,5mm - Gołuchów, Kalisz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil 20x20x1,5mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI