Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890522321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzywa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748151225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasnal8@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jedyneczkazabkowice.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f32f868-2290-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00192527/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłów dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jedyneczkazabkowice.szkolnastrona.pl/bip/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: krasnal8@o2.pl Wymienione narzędzia zapewniają możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.W zakresie składania ofert przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych Formularzy lub za pomocą poczty elektronicznej. Korespondencja przesłana za pomocą Formularzy nie może być szyfrowana.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;
Odbiorca ePUAP: /PP1ZZabkowiceSl/SkrytkaESP
Odbiorca miniPortalu: Przedszkole Publiczne nr 1 ul. Krzywa2 w Ząbkowicach Śląskich
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się ID postępowania.
6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 35 MB.
8. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał jest administratorem danych. Dotyczy to w szczególności:
- Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Publiczne nr 1 z siedzibą przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śląskich.
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@koptyra.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz 74 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy polegającej na sukcesywnej dostawie różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl. Z podziałem na zadania/części:
Zadanie 1: Dostawa pieczywa.
Zadanie 2: Dostawa produktów mleczarskich.
Zadanie 3: Dostawa różnych drobnych art. spożywczych.
Zadanie 4: Dostawa przypraw.
Zadanie 5: Dostawa ryb mrożonych i mrożonek warzywnych i owocowych
Zadanie 6: Dostawa mięsa i wędlin.
Zadanie 7: Dostawa warzyw i owoców.
Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.
Szczegółowy opis dostawy dla każdej z części zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 2. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA W ART.
304 USTAWY PZP.
Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą wartości szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w podstawowym, pierwotnym zamówieniu. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każde zadanie będzie oddzielnie oceniane. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania to:
1) cena,
1) termin płatności.
2. Waga kryterium:
cena – 60%,
termin płatności – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy polegającej na sukcesywnej dostawie różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl. Z podziałem na zadania/części:
Zadanie 1: Dostawa pieczywa.
Zadanie 2: Dostawa produktów mleczarskich.
Zadanie 3: Dostawa różnych drobnych art. spożywczych.
Zadanie 4: Dostawa przypraw.
Zadanie 5: Dostawa ryb mrożonych i mrożonek warzywnych i owocowych
Zadanie 6: Dostawa mięsa i wędlin.
Zadanie 7: Dostawa warzyw i owoców.
Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie. Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.
Szczegółowy opis dla każdej części zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 2. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA W ART.
304 USTAWY PZP.
Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą wartości szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w podstawowym, pierwotnym zamówieniu. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każde zadanie będzie oddzielnie oceniane. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania to:
1) cena,
1) termin płatności.
2. Waga kryterium:
cena – 60%,
termin płatności – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy polegającej na sukcesywnej dostawie różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl. Z podziałem na zadania/części:
Zadanie 1: Dostawa pieczywa.
Zadanie 2: Dostawa produktów mleczarskich.
Zadanie 3: Dostawa różnych drobnych art. spożywczych.
Zadanie 4: Dostawa przypraw.
Zadanie 5: Dostawa ryb mrożonych i mrożonek warzywnych i owocowych
Zadanie 6: Dostawa mięsa i wędlin.
Zadanie 7: Dostawa warzyw i owoców.
Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie. Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.
Szczegółowy opis dla każdej części zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 2. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA W ART.
304 USTAWY PZP.
Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą wartości szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w podstawowym, pierwotnym zamówieniu. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każde zadanie będzie oddzielnie oceniane. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania to:
1) cena,
1) termin płatności.
2. Waga kryterium:
cena – 60%,
termin płatności – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sukcesywne dostawy różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl.”
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny Kod CPV: 15800000-6
ZAMAWIAJĄCY OPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH- 7 CZĘŚCI, Z KTÓRYCH KAŻDA STANOWI ODDZIELNY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
KAŻDA CZĘŚĆ/ZADANIE STANOWI ODRĘBNE ZAMÓWIENIE.
OFERTY MOŻNA SKŁADAĆ W ODNIESIENIU DO WSZYSTKICH CZĘŚCI/ZADAŃ.
JEDNEMU WYKONAWCY MOGĄ ZOSTAĆ UDZIELONE ZAMÓWIENIA NA WSZYSTKIE CZĘŚCI/ZADANIA.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy polegającej na sukcesywnej dostawie różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl. Z podziałem na zadania/części:
Zadanie 1: Dostawa pieczywa.
Zadanie 2: Dostawa produktów mleczarskich.
Zadanie 3: Dostawa różnych drobnych art. spożywczych.
Zadanie 4: Dostawa przypraw.
Zadanie 5: Dostawa ryb mrożonych i mrożonek warzywnych i owocowych
Zadanie 6: Dostawa mięsa i wędlin.
Zadanie 7: Dostawa warzyw i owoców.
Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.
Szczegółowy opis dla każdej części zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 2. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA W ART.
304 USTAWY PZP.
Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą wartości szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w podstawowym, pierwotnym zamówieniu. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każde zadanie będzie oddzielnie oceniane. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania to:
1) cena,
1) termin płatności.
2. Waga kryterium:
cena – 60%,
termin płatności – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu:
„Sukcesywne dostawy różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl.”
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny Kod CPV: 15800000-6
ZAMAWIAJĄCY OPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH- 7 CZĘŚCI, Z KTÓRYCH KAŻDA STANOWI ODDZIELNY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
KAŻDA CZĘŚĆ/ZADANIE STANOWI ODRĘBNE ZAMÓWIENIE.
OFERTY MOŻNA SKŁADAĆ W ODNIESIENIU DO WSZYSTKICH CZĘŚCI/ZADAŃ.
JEDNEMU WYKONAWCY MOGĄ ZOSTAĆ UDZIELONE ZAMÓWIENIA NA WSZYSTKIE CZĘŚCI/ZADANIA.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy polegającej na sukcesywnej dostawie różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl. Z podziałem na zadania/części:
Zadanie 1: Dostawa pieczywa.
Zadanie 2: Dostawa produktów mleczarskich.
Zadanie 3: Dostawa różnych drobnych art. spożywczych.
Zadanie 4: Dostawa przypraw.
Zadanie 5: Dostawa ryb mrożonych i mrożonek warzywnych i owocowych
Zadanie 6: Dostawa mięsa i wędlin.
Zadanie 7: Dostawa warzyw i owoców.
Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.
Szczegółowy opis dla każdej części zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 2. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA W ART.
304 USTAWY PZP.
Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą wartości szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w podstawowym, pierwotnym zamówieniu. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każde zadanie będzie oddzielnie oceniane. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania to:
1) cena,
1) termin płatności.
2. Waga kryterium:
cena – 60%,
termin płatności – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu:
„Sukcesywne dostawy różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl.”
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny Kod CPV: 15800000-6
ZAMAWIAJĄCY OPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH- 7 CZĘŚCI, Z KTÓRYCH KAŻDA STANOWI ODDZIELNY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
KAŻDA CZĘŚĆ/ZADANIE STANOWI ODRĘBNE ZAMÓWIENIE.
OFERTY MOŻNA SKŁADAĆ W ODNIESIENIU DO WSZYSTKICH CZĘŚCI/ZADAŃ.
JEDNEMU WYKONAWCY MOGĄ ZOSTAĆ UDZIELONE ZAMÓWIENIA NA WSZYSTKIE CZĘŚCI/ZADANIA.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy polegającej na sukcesywnej dostawie różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl. Z podziałem na zadania/części:
Zadanie 1: Dostawa pieczywa.
Zadanie 2: Dostawa produktów mleczarskich.
Zadanie 3: Dostawa różnych drobnych art. spożywczych.
Zadanie 4: Dostawa przypraw.
Zadanie 5: Dostawa ryb mrożonych i mrożonek warzywnych i owocowych
Zadanie 6: Dostawa mięsa i wędlin.
Zadanie 7: Dostawa warzyw i owoców.
Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.
Szczegółowy opis dla każdej cześć zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 2. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA W ART.
304 USTAWY PZP.
Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą wartości szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w podstawowym, pierwotnym zamówieniu. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każde zadanie będzie oddzielnie oceniane. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania to:
1) cena,
1) termin płatności.
2. Waga kryterium:
cena – 60%,
termin płatności – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu:
„Sukcesywne dostawy różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl.”
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny Kod CPV: 15800000-6
ZAMAWIAJĄCY OPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH- 7 CZĘŚCI, Z KTÓRYCH KAŻDA STANOWI ODDZIELNY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
KAŻDA CZĘŚĆ/ZADANIE STANOWI ODRĘBNE ZAMÓWIENIE.
OFERTY MOŻNA SKŁADAĆ W ODNIESIENIU DO WSZYSTKICH CZĘŚCI/ZADAŃ.
JEDNEMU WYKONAWCY MOGĄ ZOSTAĆ UDZIELONE ZAMÓWIENIA NA WSZYSTKIE CZĘŚCI/ZADANIA.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy polegającej na sukcesywnej dostawie różnych art. spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków dla Przedszkola Publicznego nr 1 oraz Żłobka Publicznego znajdujących się przy ul. Krzywej 2 w Ząbkowicach Śl. Z podziałem na zadania/części:
Zadanie 1: Dostawa pieczywa.
Zadanie 2: Dostawa produktów mleczarskich.
Zadanie 3: Dostawa różnych drobnych art. spożywczych.
Zadanie 4: Dostawa przypraw.
Zadanie 5: Dostawa ryb mrożonych i mrożonek warzywnych i owocowych
Zadanie 6: Dostawa mięsa i wędlin.
Zadanie 7: Dostawa warzyw i owoców.
Adres dostawy : ul. Krzywa 2 , 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.
Szczegółowy opis dla każdej części zawarto w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 2. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA W ART.
304 USTAWY PZP.
Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą wartości szacunkowe ustalone dla zamówień z wolnej ręki określone w podstawowym, pierwotnym zamówieniu. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania to:
1) cena – 60%,
1) termin płatności – 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (aktualne na dzień składania ofert) oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w w/w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, przedstawia, wraz z w/w oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa
każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający działając zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp. , jeśli uzna to za niezbędne do
zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, MOŻE wezwać Wykonawców do złożenia:1) oświadczenia (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania do
działania w imieniu Wykonawcy.
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest (na wezwanie Zmawiającego)
do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) oświadczenia Wykonawcy (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.) sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie precyzuje warunku.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oferta - na ofertę składa się:
a) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ.
Do przygotowania oferty Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 1 do SWZ. W treści
oferty należy zamieścić informacje zawarte w formularzu ofertowym (załączniku nr 1 do SWZ).
Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia oferty zawarto w części X SWZ.
2) Pełnomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej, bądź cyfrowe jego odwzorowanie,
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym (e-dowód) MOCODAWCY, o ile ofertę składa pełnomocnik. Zamawiający dopuszcza
również złożenie kopii pełnomocnictwa sporządzonego przez notariusza w trybie art. 97 § 2
ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1192 tj. ze zm.) tj. w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia
pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust.1
ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty pełnomocnictwo
(przygotowanie zgodnie z zapisami ust. 9 pkt 2 części VI SWZ) do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy sposób spełniania warunków
udziału w postępowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
został określony w części V SWZ „warunki udziału w postępowaniu”. Korespondencja będzie
prowadzona z pełnomocnikiem (liderem).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 117 ust.
4 ustawy Pzp., dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają
poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać
przedłożenia umowy współpracy (np. umowa konsorcjum), zawierającą, co najmniej:
- oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wszystkich partnerów wobec Zamawiającego za
wykonanie umowy, a także w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków
określonych umową zawartą z Zamawiającym.
- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kierującego (lidera), który będzie
upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu
każdego, jak też dla wszystkich partnerów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści danej umowy stanowią załączniki do SWZ.
2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami
określonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.
3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez
przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co
najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych
zawartych w załączniku do SWZ.
5. Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. nie
stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą
drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Terminy wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępnione będą również zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty związane z niniejszym postępowaniem:
https://jedyneczkazabkowice.szkolnastrona.pl/bip/
Odbiorca ePUAP:
/PP1ZZabkowiceSl/SkrytkaESP
Odbiorca miniPortalu: Przedszkole Publiczne nr 1 ul. Krzywa2 w Ząbkowicach Śląskich