Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ŻYTKOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001038200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żytkowice 1
1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 666 10 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 61 46 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zytkowice@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61149da5-0974-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016425/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy nabiału i jaj kurzych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_zytkowce
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_zytkowce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawarte są w rozdziale XVI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informację odnośnie RODO zawarte są w rozdziale XXXVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informację odnośnie RODO zawarte są w rozdziale XXXVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.2.1.2021.DB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 36914,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Dostawy nabiału
Lp.1 Produkt.Twaróg chudy, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 612,50; Ilość opcjonalna: 262,50; Kod CPV 15542100-0; Opis: Twaróg chudy o zawartości tłuszczu do 2% tłuszczu. Dostarczany w kostkach o wadze 200-250 g każda. Okres przydatności do spożycia minimum 7 dni od daty dostawy.
Lp.2 Produkt. Mleko w proszku, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 161,00; Ilość opcjonalna: 69,00; Kod CPV 15511700-0; Opis: Mleko o zawartości maks. 2 % tłuszczu. Wygląd: proszek sypki, jednolity bez grudek. Smak i zapach: charakterystyczny mleczny, bez obcych posmaków i zapachów. Opakowanie maksymalnie 25 kg. Termin przydatności do spożycia minimum 60 dni od daty dostawy.
Lp.3 Produkt. Ser żółty, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 70,00; Ilość opcjonalna: 30,00; Kod CPV 15544000-3; Opis: Ser twardy żółty typu gouda, edamski. Pojedynczy blok o wadze do 3 kg. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Lp.4 Produkt. Ser topiony, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 140,00; Ilość opcjonalna: 60,00; Kod CPV 15540000-5; Opis: Ser topiony, opakowanie jednostkowe kostka o wadze 100 g. Smak serka: naturalny bez dodatków smakowych; lub z dodatkami smakowymi. Okres przydatności do spożycia minimum 60 dni od daty dostawy.
Lp.5 Produkt. Jogurt owocowy, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 122,50; Ilość opcjonalna: 52,50; Kod CPV 15551320-4; Opis: Jogurt owocowy z wkładem owocowym minimum 2%. Preferowane smaki: wiśniowy, truskawkowy, malinowy, brzoskwiniowy, jagodowy, owoce leśne. Opakowanie jednostkowe o wielkości 150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy
Lp.6 Produkt. Jogurt naturalny, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 122,50; Ilość opcjonalna: 52,50
15551310-1; Opis: Jogurt naturalny bez dodatków smakowych, cukru, substancji słodzących. Opakowanie jednostkowe o wielkości 150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Lp.7 Produkt. Śmietana, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 154,00; Ilość opcjonalna: 66,00; Kod CPV 15512000-0; Opis: Śmietana o zawartości 12% tłuszczu. Pakowana w opakowania jednostkowe maksymalnie 1 kg. Okres przydatności do spożycia minimum 7 dni od daty dostawy.
Lp.8 Produkt. Margaryna, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 1820,00; Ilość opcjonalna: 780,00; Kod CPV 15431100-9; Opis: Margaryna z tłuszczów roślinnych z domieszką masła (minimum 2,5% zawartości ogólnej tłuszczów). Zawartość tłuszczów minimum 50%. Pakowana w kostki o wadze 200 – 250 g każda. Okres przydatności do spożycia minimum 30 dni od daty dostawy.
Lp.9 Produkt. Serek fromage z ziołami, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 133,00; Ilość opcjonalna: 57,00; Kod CPV 15540000-5; Opis: Serek fromage z wsadem ziołowym. Pakowany w opakowania jednostkowe o wadze 100 -150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Lp.10 Produkt. Serek wiejski, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 122,50; Ilość opcjonalna: 52,50; Kod CPV 15542100-0; Opis: Serek wiejski (cottage cheese) naturalny bez dodatków smakowych. Pakowany w opakowania jednostkowe o wadze 150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Lp.11 Produkt. Serek homogenizowany, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 133,00; Ilość opcjonalna: 57,00; Kod CPV 15551000-5; Opis: Serek homogenizowany naturalny bądź smakowy. Pakowany w opakowania jednostkowe o wadze 150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 30714,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Po wyczerpaniu zamówienia gwarantowanego Zamawiający rozpocznie realizację zamówienia opcjonalnego przedmiotu zamówienia w ilościach podanych w rozdziale IV SWZ
Lp.1 Produkt.Twaróg chudy, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 612,50; Ilość opcjonalna: 262,50; Kod CPV 15542100-0; Opis: Twaróg chudy o zawartości tłuszczu do 2% tłuszczu. Dostarczany w kostkach o wadze 200-250 g każda. Okres przydatności do spożycia minimum 7 dni od daty dostawy.
Lp.2 Produkt. Mleko w proszku, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 161,00; Ilość opcjonalna: 69,00; Kod CPV 15511700-0; Opis: Mleko o zawartości maks. 2 % tłuszczu. Wygląd: proszek sypki, jednolity bez grudek. Smak i zapach: charakterystyczny mleczny, bez obcych posmaków i zapachów. Opakowanie maksymalnie 25 kg. Termin przydatności do spożycia minimum 60 dni od daty dostawy.
Lp.3 Produkt. Ser żółty, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 70,00; Ilość opcjonalna: 30,00; Kod CPV 15544000-3; Opis: Ser twardy żółty typu gouda, edamski. Pojedynczy blok o wadze do 3 kg. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Lp.4 Produkt. Ser topiony, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 140,00; Ilość opcjonalna: 60,00; Kod CPV 15540000-5; Opis: Ser topiony, opakowanie jednostkowe kostka o wadze 100 g. Smak serka: naturalny bez dodatków smakowych; lub z dodatkami smakowymi. Okres przydatności do spożycia minimum 60 dni od daty dostawy.
Lp.5 Produkt. Jogurt owocowy, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 122,50; Ilość opcjonalna: 52,50; Kod CPV 15551320-4; Opis: Jogurt owocowy z wkładem owocowym minimum 2%. Preferowane smaki: wiśniowy, truskawkowy, malinowy, brzoskwiniowy, jagodowy, owoce leśne. Opakowanie jednostkowe o wielkości 150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy
Lp.6 Produkt. Jogurt naturalny, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 122,50; Ilość opcjonalna: 52,50
15551310-1; Opis: Jogurt naturalny bez dodatków smakowych, cukru, substancji słodzących. Opakowanie jednostkowe o wielkości 150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Lp.7 Produkt. Śmietana, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 154,00; Ilość opcjonalna: 66,00
15512000-0; Opis: Śmietana o zawartości 12% tłuszczu. Pakowana w opakowania jednostkowe maksymalnie 1 kg. Okres przydatności do spożycia minimum 7 dni od daty dostawy.
Lp.8 Produkt. Margaryna, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 1820,00; Ilość opcjonalna: 780,00
15431100-9; Opis: Margaryna z tłuszczów roślinnych z domieszką masła (minimum 2,5% zawartości ogólnej tłuszczów). Zawartość tłuszczów minimum 50%. Pakowana w kostki o wadze 200 – 250 g każda. Okres przydatności do spożycia minimum 30 dni od daty dostawy.
Lp.9 Produkt. Serek fromage z ziołami, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 133,00; Ilość opcjonalna: 57,00; Kod CPV 15540000-5; Opis: Serek fromage z wsadem ziołowym. Pakowany w opakowania jednostkowe o wadze 100 -150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Lp.10 Produkt. Serek wiejski, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 122,50; Ilość opcjonalna: 52,50; Kod CPV 15542100-0; Opis: Serek wiejski (cottage cheese) naturalny bez dodatków smakowych. Pakowany w opakowania jednostkowe o wadze 150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Lp.11 Produkt. Serek homogenizowany, j.m. kg, Ilość gwarantowana: 133,00; Ilość opcjonalna: 57,00; Kod CPV 15551000-5; Opis: Serek homogenizowany naturalny bądź smakowy. Pakowany w opakowania jednostkowe o wadze 150 g. Okres przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez zamawiającego. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta Wykonawcy, który oprócz spełnienia warunków formalnych przedłoży najkorzystniejszą ofertę uzyskującą w klasyfikacji punktowej najwyższy bilans punktowy kryteriów wyboru ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp.1 Produkt. Jaja kurze; j.m. szt.; Ilość gwarantowana: 14000; Ilość opcjonalna: 6000; Kod CPV 03142500-3; Opis: Jajko kurze konsumpcyjne, klasa A, wielkość L, waga 63 g do 73 g. Skorupa jaja powinna być gładka z lekkim połyskiem, czysta i nieuszkodzona. Okres przydatności do spożycia co najmniej 14 dni od daty dostawy. Zdezynfekowane promieniami UV.
4.2.5.) Wartość części: 6200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Po wyczerpaniu zamówienia gwarantowanego Zamawiający rozpocznie realizację zamówienia opcjonalnego przedmiotu zamówienia w ilościach podanych w rozdziale IV SWZ
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez zamawiającego. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta Wykonawcy, który oprócz spełnienia warunków formalnych przedłoży najkorzystniejszą ofertę uzyskującą w klasyfikacji punktowej najwyższy bilans punktowy kryteriów wyboru ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca spełni warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli:
Wykonawca spełni warunek jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym;
2) Wykonawca spełni warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
1) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty;
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty dostawy wykonają poszczególni wykonawcy;
4) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Podwykonawstwo.
1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom);
2) zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Cena na poszczególny asortyment wymieniony w § 1 ust. 1 niniejszej umowy może ulec zmianie
w przypadku zmiany obowiązującej w dniu podpisania umowy stawki podatku VAT. Zmiana ceny wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez Wykonawcę i Zamawiającego, dokonana zostanie na wniosek Wykonawcy. Zmiana dotyczy różnicy w stawce podatku VAT.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamówionych towarów oraz asortymentu
w poszczególnych grupach do kwoty wysokości umowy – podstawą zmiany będzie podpisany aneks przez Zamawiającego i Wykonawcę, zmiana zostanie dokonana na wniosek Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_zytkowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30