„Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie” (trzecie postępowanie)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-07
  • ZamawiającyZespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie”
(trzecie postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Karolewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280260652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karolewo 12

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (0-89) 752-47-53

1.5.8.) Numer faksu: (0-89) 752-40-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr@karolewo.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karolewo.com/bip

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna podległa i nadzorowana przez Ministra Rolnictwa i Rwozoju Wsi

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie”
(trzecie postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b35bc31-0707-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013324/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.karolewo.com/bip

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: VI.1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza- Identyfikator w ePUAP –
ZSCKRwKarolewie), https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:
renataolechnowicz.zsckr@karolewo.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: VI.1) W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza-
Identyfikator w ePUAP – ZSCKRwKarolewie), https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej e-mail: renataolechnowicz.zsckr@karolewo.com
VI.2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
VI.3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
VI.4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150.
MB.
VI.5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
VI.6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ.
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
VI.7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
VI.8) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email renataolechnowicz.zsckr@karolewo.com poza złożeniem oferty, która musi być złożona przez
mini portal.
VI.9) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do
komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt VI.8) adres email. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od Wykonawcy.
VI.10) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
VI.11) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ zaleca się przesyłać w formie umożliwiającej kopiowanie treści
pisma i wklejenie jej do innego dokumentu.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w
Karolewie, Karolewo12, 11-400 Kętrzyn, zsckr@karolewo.com
• Inspektor Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan się skontaktować w przypadku jakichkolwiek
pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących
Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe:
adres e-mail: zsckr@karolewo.com
Tel (0-89) 752- 47-53
Fax. (0-89) 752-40-42
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie”,
prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 Ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ZGODNIE Z PUNKTEM 3.15

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR/7/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w
formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania
określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega
sobie, że określił ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez
Wykonawcę(zamówienie podstawowe). Jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie
realizacji Umowy -Zamawiający dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub
zmniejszenia przez siebiewartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja
120%) / albo -30%(zamówienie minimalne opcja 70%) - poprzez zwiększenie lub zmniejszenie
ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych. Okoliczności związane z
uruchomieniem opcji plus albo minus – mogą być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub
wzrostem liczby uczniów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3
do SWZ -projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIV.1) Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w
pkt. XIV.2) kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
XIV.1.1) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
XIV.1.2) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego
warunków udziału w Postępowaniu określone w SWZ,
XIV.1.3) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej
formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
XIV.1.4) oferta nie podlega odrzuceniu.
XIV.2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt,
iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
XIV.3) Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych części. XIV.4) Za najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
XIV.5) Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone
oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
XIV.6) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę
podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
XIV.7) W ofercie, o której mowa w pkt. XIV.6), Wykonawca ma obowiązek:
XIV.7.1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego;XIV.7.2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będą
prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
XIV.7.3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego,
bez kwoty podatku;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145416/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
XIV.7.4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie
miała zastosowanie.
XIV.8) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
XIV.9) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający
wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższy ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
XIV.10) W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. XIV.9), oferta podlega odrzuceniu, a
Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w
formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania
określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega
sobie, że określił ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez
Wykonawcę(zamówienie podstawowe). Jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie
realizacji Umowy -Zamawiający dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub
zmniejszenia przez siebiewartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja
120%) / albo -30%(zamówienie minimalne opcja 70%) - poprzez zwiększenie lub zmniejszenie
ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych. Okoliczności związane z
uruchomieniem opcji plus albo minus – mogą być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub
wzrostem liczby uczniów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3
do SWZ -projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIV.1) Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w
pkt. XIV.2) kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
XIV.1.1) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
XIV.1.2) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego
warunków udziału w Postępowaniu określone w SWZ,
XIV.1.3) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej
formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
XIV.1.4) oferta nie podlega odrzuceniu.
XIV.2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt,
iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
XIV.3) Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych części. XIV.4) Za najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
XIV.5) Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone
oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
XIV.6) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę
podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
XIV.7) W ofercie, o której mowa w pkt. XIV.6), Wykonawca ma obowiązek:
XIV.7.1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego;XIV.7.2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będą
prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
XIV.7.3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego,
bez kwoty podatku;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145416/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
XIV.7.4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie
miała zastosowanie.
XIV.8) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
XIV.9) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający
wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższy ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
XIV.10) W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. XIV.9), oferta podlega odrzuceniu, a
Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w
formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania
określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega
sobie, że określił ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez
Wykonawcę(zamówienie podstawowe). Jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie
realizacji Umowy -Zamawiający dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub
zmniejszenia przez siebiewartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja
120%) / albo -30%(zamówienie minimalne opcja 70%) - poprzez zwiększenie lub zmniejszenie
ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych. Okoliczności związane z
uruchomieniem opcji plus albo minus – mogą być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub
wzrostem liczby uczniów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3
do SWZ -projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIV.1) Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w
pkt. XIV.2) kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
XIV.1.1) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
XIV.1.2) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego
warunków udziału w Postępowaniu określone w SWZ,
XIV.1.3) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej
formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
XIV.1.4) oferta nie podlega odrzuceniu.
XIV.2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt,
iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
XIV.3) Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych części. XIV.4) Za najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
XIV.5) Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone
oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
XIV.6) Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla
celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę
podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
XIV.7) W ofercie, o której mowa w pkt. XIV.6), Wykonawca ma obowiązek:
XIV.7.1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego;XIV.7.2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będą
prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
XIV.7.3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego,
bez kwoty podatku;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145416/01 z dnia 2021-08-11
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
XIV.7.4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie
miała zastosowanie.
XIV.8) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
XIV.9) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający
wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższy ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
XIV.10) W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. XIV.9), oferta podlega odrzuceniu, a
Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do
tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od
innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia
stanowi załącznik nr 2B do SWZ 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć: formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa sporządzony
odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający
prosi o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej, postaci
elektronicznej (w wersji edytowalnej) Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany
wprowadzone w czasie trwania postępowania), pełnomocnictwo upoważniające do złożenia
oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w
postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji X.9.6) pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji Zamówienia - dotyczy Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów
trzecich

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia.2) Od wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania
określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.3) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie
ubiegają się o udzielenie Zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy.4) Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, są zobowiązani do złożenia wofercie
dokumentu pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w ppkt. SWZ.
Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania ich w Postępowaniu,albo
do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w
formie opisanej w pkt. X.13) SWZ.5) Korespondencja oraz komunikacja w Postępowaniu, po
otwarciu ofert, dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt.
V.9.3)6)
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego
wykonaniaumowy7) Niedopuszczalne są zmiany w składzie grupy Wykonawców wspólnie
ubiegających się o Zamówienie po terminie składania ofert.8) W przypadku wspólnego
ubiegania
się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o którym mowa w pkt. V.1.1) SWZ, składa
każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.9) W przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielnie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. V.2.1) – V.2.2) SWZ składa
również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia pkt. V.8)
SWZ stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się
istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów niniejszego paragrafu.3. Wykonawca
zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres
trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku
wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT,
uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy
prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 4. W przypadku wycofania z produkcji
lub braku dostępności na rynku określonego artykułu spożywczego spowodowanego czynnikami
niezależnymi od Wykonawcy, dopuszcza się możliwość, w uzgodnieniu z Zamawiającym,zmiany i zastąpienia go innym artykułem o cechach fizycznych i walorach smakowych nie
gorszych od artykułu wycofanego lub niedostępnego, z zachowaniem jego ceny i przy
zachowaniu pisemnej formy informacji o zaistniałej zamianie. W przypadku zmiany wielkości
opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze
opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w
stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową.5. Za zgodą
Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena
produktu objętego Umową. 6. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych
Towarów objętych Umową po cenach niższych niż określone w Umowie.Wystawienie faktury z
ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem
przez Wykonawcę niższej ceny oraz nie wymaga sporządzenia aneksu.7. Strony dopuszczają
możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości Umowy na
poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, przewiduje się możliwość jej przedłużenia o
czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości na zasadach Przedłużenie terminu
obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody
jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec
Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie przedłużenia okresu realizacji
Zamówienia. 8. W przypadku zmiany terminu realizacji, o którym mowa w ust. 7., po upływie
12miesięcy od dnia zawarcia Umowy, Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmiany
Umowy, poprzez sporządzenie aneksu, w zakresie zmiany wysokości należnego Wykonawcy
wynagrodzenia w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku
akcyzowego, b.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej
stawki godzinowej,ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę,c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie
zdrowotne, d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o
których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego Postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wyposażenia gastronomicznego - Dąbrowy
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wyposażenia gastronomicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI