Sukcesywne dostawy mrożonek i pieczywa mrożonego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy mrożonek i pieczywa mrożonego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWładysławowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
  • Termin składania wniosków2022-06-22
  • ZamawiającyCentralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00208714
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy mrożonek i pieczywa mrożonego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy mrożonek i pieczywa mrożonego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd74952b-ebd1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019693/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawy artykułów mrożonych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Zamawiającego /COS-IGB/SkrytkaESP - podmiot: Centralny Ośrodek Sportu Warszawa ) oraz poczty elektronicznej (poczta elektroniczna nie służy do przesyłania oferty)
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy¬stania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać po¬stanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.
 Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ”Sukcesywne dostawy mrożonek i pieczywa mrożonego do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Dostawa warzyw i owoców mrożonych
BOROWIKI ( całe) - produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg , kg 5
BOROWIKI Kostka - produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg kg 10
PODGRZYBEK (kostka) - produkt mrożony opakowanie torba foliowa min 2 kg max 3 kg kg 100
Kurka Blanszowana Cała - produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg kg 5
FRYTKA Julliene 7mm x 7mm - produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg kg 75
Ziemniaki ze skórką - ćwiartki ziemniaka ze skórką, produkt mrożony, opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg kg 50
Mieszanka warzywna/skład-bakłażan kostka,ćwiartki pomidora,czerwona papryka kostka,cebula kostka,cukinia plastry/ typu mieszanka Ratatouille,produkt mrożony,opak min 2 kg-max 2,50 kg kg 80
Mieszanka Warzywna/sklad-papryka czerwona paski,kiełki fasoli mung,grzyby chiński mun,marchew słupki.kiełki bambusa,por w paskach/ typu mieszanka chińska-produkt mrożony,opak min 2 kg max 3 kg kg 75
FRYTKA KULKA ziemniaczana- produkt mrożony ,opakowanie torba foliowa ,o wadze min 2 kg max 3 kg / kg 80
PLACKI ZIEMNIACZANE - produkt mrożony – opakowanie a 1,50 kg (folia)/ kg 600
RÓŻYCZKI BROKUŁÓW o wielkości 40-60mm - produkt mrożony opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 750
BRUKSELKA o wielkości 26-32mm -produkt mrożony opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 300
DUET z żółtej i zielonej cukini- produkt mrożony, żołta i zielona cukinia w plastrach ,opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 250
FASOLKA SZPARAGOWA ZIELONA cała - produkt mrożony , opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg ,/ kg 200
FASOLKA SZPARAGOWA ŻÓŁTA cała - produkt mrożony , opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 900
GROSZEK ZIELONY - produkt mrożony opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 450
KALAFIOR o wielkości różyczki 20-40mm - produkt mrożony, opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 1200
MARCHEWKA MŁODA CAŁA - produkt mrożony ,opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg, / kg 500
MARCHEW w kulkach o wiekości 18-22mm - produkt mrożony, opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 200
GROSZEK Z MARCHEWKĄ W KOSTKACH - produkt mrożony, opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg, / kg 250
MIESZANKA WARZYWNA (skład: kalafior, brokuły, marchewka plastry-w miarę w równych proporcjach) typu mieszanka królewska - produkt mrożony, opakowanie o masie netto min 2 kg max 3 kg, ……………………………………………*/ kg 700
MIESZANKA WARZYWNA /skład kalafior,fasolka szparagowa zielona cięta,marchewka plastry,cukinia żółta w plastrach- w miarę w równych proporcjach/ typu mieszanka szkolna -produkt mrożony,opakowanie netto min 2,50 kg max 3,00 kg kg 300
PIECZARKA KROJONA - /plastry/ produkt mrożony opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg,, / kg 650
Pierogi z jagodami-zawartość farszu nie mniej niż 40% w 1 szt.produktu-produkt mrożony opakowanie min 2 kg max 3 kg ………………………………………………………. kg 240
SZPINAK W LIŚCIACH - produkt mrożony ,opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg/ kg 550
WŁOSZCZYZNA W PASKI (skład: por plastry 10 %,marchew słupki 45 %,seler korzeń słupki 25%,pietruszka korzeń 20 %/ - produkt mrożony, opakowanie o masie netto min 2 kg max 3 kg, / kg 800
PAPRYKA W TRZECH KOLORACH (skład: trzy rodzaje papryki pokrojonej w paski: żółta, czerwona, zielona)- produkt mrożony, opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg/ kg 400
Cukinia z marchewką - produkt mrożony, opakowanie o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 50
SZPARAGI ZIELONE -,produkt mrożony ,opakowanie o masie netto min 1 kg max 2 kg / kg 5
Mieszanka Kompotowa - produkt mrożony skład: (truskawki bez szypułek, śliwki, wiśnie bez pestek, czarna porzeczka-w miarę równych proporcjach). Opakowanie masa netto min 2 kg max 3 kg ,/ kg 30
TRUSKAWKA (bez szypułek)- produkt mrożony ,opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg / kg 200
JAGODA - produkt mrożony ,opakowanie torba foliowa o masie netto min 1 kg max 2 kg / kg 160
WIŚNIE (bez pestek) - produkt mrożony, opakowanie torba foliowa o masie netto min 2 kg max 3 kg, / kg 160
Maliny - produkt mrożony, opakowanie o masie netto min 1 kg max 2 kg, / kg 200
Pierogi z kapustą i grzybami – zawartość farszu nie mniej niż 40%-w 1 szt produktu- produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 1 kg max 3 kg , / kg 30
Pierogi z mięsem - zawartość farszu nie mniej niż 40%-1 szt produktu-, produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg / kg 30
Pierogi Ruskie - zawartość farszu nie mniej niż 40%,-1 szt produktu- produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg ,/ kg 200
Pierogi domowe z wiśniami - zawartość farszu nie mniej niż 40%,-1 szt produktu- produkt mrożony, opakowanie min 2 kg max 3 kg ,/ kg 350
Pierogi domowe z serem - zawartość farszu nie mniej niż 40% -1 szt produktu/ produkt mrożony, opakowanie min 2 kg max 3 kg / kg 500
Knedle ze śliwkami - zawartość farszu nie mniej niż 20% -1 szt produktu- produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze 2,5 kg,, typu JAVO / kg 350
Kluski śląskie - drobne, produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg / kg 100
Kopytka – drobne - produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg , / kg 250
USZKA Z GRZYBAMI - zawartość farszu nie mniej niż 25%-1 szt produktu- produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg , / kg 20
KNEDLE Z TRUSKAWKAMI - zawartość farszu nie mniej niż 25% -1 szt produktu-produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze 2 kg max 3 kg / kg 550
Kartacze z mięsem -zawartość farszu nie mniejsza niż 25%- w 1 szt produkru-produkt glęboko mrożony,opakowanie min 2 kg max 3 kg Javo lub produkt równoważny kg 120
PYZY Z MIĘSEM - zawartość farszu nie mniej niż 20%, w 1 szt produkru-produkt mrożony opakowanie torba foliowa o wadze min 2 kg max 3 kg ,/ kg 120
USZKA Z MIĘSEM - zawartość farszu nie mniej niż 25%, w 1 szt.produktu- produkt mrożony o wadze min 2 kg max 3 kg / kg 20
Tłuszcz palmowy – 100% olej palmowy, wysoka wytrzymałość cieplna do smażenia – opakowanie beczka metalowa max 20l litr 300

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Dostawy pieczywa mrożonego i ciast mrożonych
Bagietka tradycyjna - kształt podłużny, dobrze wyrośnięta, z trzema głębokimi nacięciami, nacięcia regularne, szeroko otwarte, miękisz w miejscu nacięcia gładki Barwa, grubość skórki: Złocista, grubość skórki odpowiednia dla bardzo dobrze wypieczonego pieczywa nie mniejsza niż 1,5 mm Struktura miękiszu: Porowatość drobna, równomierna, cienkościenna, miękisz o równomiernym zabarwieniu, dobrej krajalności, o wyczuwalnej wilgotności, elastyczny – przy lekkim naciśnięciu powraca do stanu poprzedniego - produkt mrożony o wadze min 250 g/ szt 30
Mini bułeczka domowa produkt mrożony o wadze min.35g, / szt 7500
Tost pszenny bez skórki - produkt mrożony o wadze 1000g/ kg 2
Tost Pszenno-żytni bez skórki - produkt mrożony o wadze min 800 g – max 1200g,, / kg 2
Blat ciasta francuskiego - ciasto mrożone o wadze 800 - 840g / kg 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811400-0 - Bułeczki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenie według kol. 7 tabeli w zakresie cech oferowanych produktów równoważnych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

oświadczenie według kol. 7 tabeli w zakresie cech oferowanych produktów równoważnych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.2. dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach przenoszących normy europejskie oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia, a wykonawca powinien posiadać atesty i/lub pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają wskazanym normom. wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia o treści wskazanej w pkt. 8 oferty, a zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających powyższe okoliczności i jakość produktów przy danej dostawie
2. Inne środki dowodowe (nie wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych) – Zamawiający przed podpisaniem umowy wzywa wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Umowa wygaśnie, bez konieczności składania odrębnych oświadczeń Stron w przypadku wykonania w trakcie trwania Umowy dostaw na kwotę wynagrodzenia brutto równą wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy (cena oferty), o którym mowa w § 5 ust. 1.
3. Ilości towaru określone w tabeli asortymentowej w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, przewidywanymi przez Zamawiającego i mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych jego potrzeb. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia - w poszczególnych pozycjach asortymentowych - ilości towaru składającego się na przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem, że w rezultacie wszystkich zmian w zakresie ilości towaru wynagrodzenia brutto określone w § 5 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczone. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczony towar. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
4. Zamawiający oświadcza, a Wykonawca nie wnosi żadnych zastrzeżeń, iż w konsekwencji okoliczności, o których mowa w § 1 ust. 3 umowy wynagrodzenie określone w ust. 1 może być odpowiednio niższe, z zastrzeżeniem, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1
ZMIANA UMOWY
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w trakcie jej wykonywania w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, od dnia dokonania zmian przepisów w tym zakresie, proporcjonalnie do wprowadzonych zmian przepisów,
2. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
3. Zmiany Umowy, za wyjątkiem zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), o której mowa w ust. 1, nie mogą skutkować wzrostem cen jednostkowych brutto w ramach przedmiotu umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Zamawiającego /COS-IGB/SkrytkaESP - podmiot: Centralny Ośrodek Sportu Warszawa)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę pieca do pizzy elektrycznego 6x 330 mm Moretti Forni Neapolis - Karwia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę pieca do pizzy elektrycznego 6x 330 mm Moretti Forni Neapolis -2 sztuki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI