„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz owoców wraz z wniesieniem na rzecz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz owoców wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (6 Części)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyNAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00422757
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz owoców wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (6 Części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz owoców wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (6 Części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0e01832-2169-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nask.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki w formacie np. pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.
6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczych plików do 50 MB.
Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF” zaleca
się podpisywać formatem XAdES.
Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://nask.eb2b.com.pl/
Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
1) Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i
podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia
„Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą
umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca
zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera dane osobowe”,
2) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o
treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.
3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania
oferty polega na usunięciu plików składających się na ofertę. W tym celu w zakładce „Załączniki” Wykonawca korzysta z polecenia
„Usuń” po wybraniu odpowiedniego załącznika.
Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty (załączników).
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe lub nieterminowe złożenie oferty. Zaleca się, aby założyć profil
Wykonawcy i rozpocząć składanie oferty z odpowiednim wyprzedzeniem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), że:
1) Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający;
2) NASK - PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail iod@nask.pl;
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom
świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne
oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78);
5) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak
również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:
a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą wzory umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków
ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie;7) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale
konieczne dla celów związanych
z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
9) Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie
profiluje danych osobowych;
10) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.5.2024.157.PKO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” dla lokalizacji Warszawa wraz z wniesieniem do budynków wskazanych przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 7 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.

2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (6) sześć odrębnych Części.
3. Niniejsza 1 Część dotyczy sukcesywnej dostawy Artykułów wraz z wniesieniem w lokalizacjach w Warszawie:
a. ul. Kolska 12, 01-045, Warszawa;
b. ul. Stawki 40, 01-040, Warszawa;
c. Al. Armii Ludowej 26, 00-609, Warszawa;
4. Maksymalne ilości zamawianych Artykułów w ramach Części 1 zostały określone poniżej:
1) Mleko 2% tł. np. Łaciate 1L lub równoważne* w liczbie 6 700 (karton);
2) Herbata Lipton Yellow Label czarna lub równoważna* w liczbie 790 (Opakowanie 100 saszetek);
3) Herbata BiFix kompozycja owocowa lub równoważna* w liczbie 520 (Opakowanie 60 saszetek);
4) Herbata BiFix kompozycja herbat zielonych lub równoważna* w liczbie 410 (Opakowanie 60 saszetek);
5) Kawa ziarnista Lavazza Crema e Aroma lub równoważna* w liczbie 800 (Opakowanie foliowe);
6) Kawa rozpuszczalna Jacobs Velvet CREMA lub równoważna*w liczbie 120 (Opakowanie szklany słoik);
7) Kawa ziarnista Movenpick Cafe Crema lub równoważna* w liczbie 800 (Opakowanie foliowe);
8) Kawa rozpuszczalna w saszetkach Nescafe lub równoważna*w liczbie 85 (Opakowanie 50 saszetek);
9) Woda w szklanej butelce Ostromecko niegazowana lub równoważna* w liczbie 6 950 (Opakowanie 12 butelek);
10) Woda w szklanej butelce Ostromecko gazowana lub równoważna* w liczbie 6 700 (Opakowanie 12 butelek);
11) Woda Nałęczowianka niegazowana w plastikowej butelce lub równoważna*w liczbie 7 000 (Opakowanie 12 butelek);
12) Woda Nałęczowianka gazowana w plastikowej butelce lub równoważna* w liczbie 412 (Opakowanie 12 butelek);
13) Mleko bez Laktozy 2% Polmlek lub równoważne* w liczbie 3 100 (Karton);
14) Herbata Tetley Earl Grey Classic lub równoważna* w liczbie 16 (Opakowanie 100 saszetek);
15) Herbata Tetley Earl Grey intense Lemon lub równoważna* w liczbie 20 (Opakowanie 100 saszetek);
16) Herbata Ahmad English Breakfast lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie 20 saszetek);
17) Herbata Dilmah Pure Green Tea lisciasta równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie papierowe lub foliowe);
18) Herbata Dilmah Exceptional z kwiatami jaśminu lub równoważna*w liczbie 15 (Opakowanie 20 saszetek);
19) Herbata Rooibos Czas na Herbatę sypana z dodatkami lub równoważna* w liczbie 15 (Opakowanie papierowe lub foliowe);
20) Herbata Rooibos Czas na Herbatę sypana lub równoważna* w liczbie 10 (Opakowanie papierowe lub foliowe);
21) Cukier biały Diamant lub równoważny* w liczbie 100 (Opakowanie 200 saszetek);
22) Cukier trzcinowy Diamant lub równoważny* w liczbie 25 (Opakowanie 200 saszetek);
23) Ciastka Tago kardynałki zabajone lub równoważne* w liczbie 120 (Opakowanie foliowe);
24) Paluszki Lajkonik słone lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
25) Ciastka Wiktorki francuskie Tago lub równoważne* w liczbie 120 (Opakowanie foliowe);
26) Paluszki Lajkonik extra cienkie solone lub równoważne* w liczbie 40 (Opakowanie foliowe);
27) Herbata Herbapol Melisa lub równoważna* w liczbie 15 (Opakowanie 20 saszetek);
28) Herbata Herbapol Mięta lub równoważna * w liczbie 15 (Opakowanie 20 saszetek);
29) Ciastka Wedel Delicje Pomarańczowe lub równoważne* w liczbie 100 (Opakowanie foliowe)

30) Ciastka Wedel Delicje Pomarańczowe lub równoważne* w liczbie 100 (Opakowanie foliowe );
31) Ciastka Wedel Delicje Wiśniowe lub równoważne*w liczbie 100 (Opakowanie foliowe);
32) Ciastka Wafle Kakaowe Tago lub równoważne* w liczbie 24 (Opakowanie foliowe);
33) Miód wielokwiatowy APIS lub równoważny* w liczbie 10 (Opakowanie szklane);
34) Ciastka Jeżyki Classic lub równoważne*w liczbie 320 (Opakowanie foliowe);
35) Ciastka Dr Gerard Maffijne Black lub równoważne*w liczbie 100 (Opakowanie folioweg);
36) Ciastka Dr Gerard Pasja z nadzieniem kokosowym lub równoważne*w liczbie 100 (Opakowanie foliowe);
37) Sok Tymbark jabłkowy lub równoważny*w liczbie 45 (Karton);
38) Sok Tymbark multiwitamina lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
39) Sok Tymbark pomarańczowy lub równoważny*w liczbie 60 (Karton );
40) Sok Tymbark pomidorowy lub równoważny*w liczbie 45 (Karton );
41) Ciastka Pieguski Milka czekoladowo orzechowe lub równoważne*w liczbie 90 (Opakowanie folioweg);
42) Ciastka Tago Słoneczniki lub równoważne*w liczbie 80 (Opakowanie kartonowe);
43) Cukierki Wedel Mieszanka Wedlowska lub równoważne* w liczbie 35 (Opakowanie kartonowe lub foliowe);
44) Czekoladki Merci bombonierka lub równoważne*w liczbie 12 (Opakowanie kartonowe);
45) Napój gazowany Coca-Cola w plastikowej butelce lub równoważny*w liczbie 30 (Butelka plastikowa);
46) Herbata Lipton Yellow Label czarna lub równoważna*w liczbie 10 (Opakowanie 100 saszetek);
47) Kamis Goździki lub równoważne*w liczbie 18 (Opakowanie foliowe);
48) Kamis Cynamon mielony lub równoważny*w liczbie 25 (Opakowanie foliowe);
49) Herbata Lipton lipa z maliną lub równoważna*w liczbie 12 (Opakowanie 20 saszetek);
50) Sok pomidorowy Tarczyn lub równoważny*w liczbie 40 (Butelka szklana);
51) Mieszanka Studencka Felix lub równoważna*w liczbie 30 (Opakowanie foliowe);
52) Orzechy Nerkowca Bakalland lub równoważne*w liczbie 25 (Opakowanie foliowe);
53) Słonecznik łuskany Bakalland lub równoważny*w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
54) Chipsy Lay’s solone lub równoważne*w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
55) Kukurydza ziarno w liczbie 1 (Opakowanie foliowe lub worek;
56) Tłuszcz kokosowy w liczbie 1 (Opakowanie plastikowe);
57) Sól Kłodawska miałka różowa lub równoważna* w liczbie 7 (Opakowanie foliowe);
58) Melon Galia w liczbie 15 sztuk;
59) Ananas w liczbie 14 sztuk;
60) Cytryna w liczbie 85 kg;
61) Morela w liczbie 10kg;
62) Arbuz w liczbie 12kg;
63) Winogrona czerwone bezpestkowe w liczbie 15kg;
64) Truskawki Polskie w liczbie 8kg;
65) Śliwki Polskie w liczbie 7kg;
66) Imbir w liczbie 8kg;
67) Jabłka czerwone Polskie w liczbie 19 kg;
68) Winogrona jasne bezpestkowe w liczbie 25 kg;
69) Pomarańcze słodkie Citrus sinensis w liczbie 30 kg;
70) Melon żółty w liczbie 10 sztuk;
71) Mandarynki kl. I w liczbie 18 kg;
72) Brzoskwinia kl. I w liczbie 10 kg;
73) Gruszki Klapsa kl. I w liczbie 6 kg.
*Artykuł równoważny posiada te same walory smakowe i jakościowe oraz właściwości, co Artykuł podany przykładowo, zgodnie z Kryteriami równoważności, o których mowa w 1.5 SOPZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawarty jest w SOPZ.
6.Termin wykonania zamówienia dla Części 1:
1) Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanej w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2).Artykuły będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
7.W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
9.Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Artykuł, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” oraz jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców dla lokalizacji Warszawa, zwanych dalej „Produktami” wraz z wniesieniem do budynków wskazanych przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 7 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
.
2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (6) sześć odrębnych Części.
3. Niniejsza 2 Część dotyczy sukcesywnej dostawy Produktów wraz z wniesieniem w lokalizacjach w Warszawie:
a. ul. Kolska 12, 01-045, Warszawa;
b. ul. Stawki 40, 01-040, Warszawa;
c. Al. Armii Ludowej 26, 00-609, Warszawa;
d. ul. Spokojna 13A, 01-044, Warszawa;
4. Maksymalne ilości zamawianych Produktów w ramach Części 2 zostały określone poniżej:
1) Jabłka czerwone Polskie w liczbie 2 067 kg;
2) Banany w liczbie 2 067 kg;
3) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ– styczeń w liczbie 173 kg;
4) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – luty w liczbie 173 kg;
5) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – marzec – luty w liczbie 173 kg;
6) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – kwiecień w liczbie 173 kg;
7) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – maj w liczbie 173 kg;
8) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – czerwiec w liczbie 173 kg;
9) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – lipiec w liczbie 173 kg;
10) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – sierpień w liczbie 173 kg;
11) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – wrzesień w liczbie 173 kg;
12) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – październik w liczbie 173 kg;
13) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – listopad w liczbie 173 kg;
14) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – grudzień w liczbie 173 kg.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawarty jest w SOPZ.
6.Termin wykonania zamówienia dla Części 2:
1) 1.Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanej w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2) 2.Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” oraz jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” dla lokalizacji Białystok wraz z wniesieniem do budynków wskazanych przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 7 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (6) sześć odrębnych Części.
3. Niniejsza 3 Część dotyczy sukcesywnej dostawy Artykułów wraz z wniesieniem w lokalizacji Białystok:
a. ul. Łukowska 2, 15-373, Białystok;
4. Maksymalne ilości zamawianych Artykułów w ramach Części 3 zostały określone poniżej:
1) Mleko 2% tł. np. Łaciate lub równoważne* w liczbie 600 sztuk (Karton);
2) Herbata Lipton Yellow Label czarna lub równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 100 saszetek);
3) Herbata BiFix kompozycja owocowa lub równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 60 saszetek);
4) Herbata BiFix kompozycja herbat zielonych lub równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 60 saszetek);
5) Kawa ziarnista Movenpick Cafe Crema lub równoważna* w liczbie 30 (Opakowanie );
6) Kawa rozpuszczalna w saszetkach Nescafe lub równoważna* w liczbie 35 (Opakowanie 50 saszetek);
7) Kawa Jacobs Kronung. lub równoważna* w liczbie 5 (Opakowanie foliowe);
8) Woda Nałęczowianka niegazowana w plastikowej butelce lub równoważna* w liczbie 36 (Opakowanie plastikowa butelka);
9) Woda Nałęczowianka gazowana w plastikowej butelce lub równoważna* w liczbie 36 (Butelka Opakowanie plastikowa butelka);
10) Mleko bez Laktozy 2% Polmlek lub równoważne* w liczbie 30 (Karton);
11) Herbata Ahmad English Breakfast lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie 20 saszetek);
12) Herbata Dilmah Pure Green Tea lisciasta równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie papierowe lub foliowe);
13) Herbata Dilmah Exceptional z kwiatami jaśminu lub równoważna* w liczbie 10 (Opakowanie 20 saszetek);
14) Cukier biały Diamant lub równoważny* w liczbie 25 (Opakowanie 200 saszetek);
15) Ciastka Dr Gerard Pasja z nadzieniem kokosowym lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
16) Paluszki Lajkonik słone lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
17) Precelki chrupkie Lajkonik lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
18) Talarki krakowskie Lajkonik lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
19) Ciastka Wiktorki francuskie Tago lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
20) Paluszki Lajkonik extra cienkie solone lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
21) Herbata Herbapol Mięta lub równoważna * w liczbie 5 (Opakowanie 20 saszetek);
22) Ciastka Wedel Delicje Malinowe lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
23) Ciastka Wedel Delicje Wiśniowe lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
24) Ciastka Jeżyki Classic lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
25) Sok Tymbark jabłkowy lub równoważny* w liczbie 15 (Karton );
26) Sok Tymbark multiwitamina lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
27) Sok Tymbark pomarańczowy lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
28) Ciastka Pieguski Milka czekoladowo orzechowe lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
29) Cukierki Wedel Mieszanka Wedlowska lub równoważne* w liczbie 8 (Opakowanie kartonowe lub foliowe);
30) Napój gazowany Coca-Cola w plastikowej butelce lub równoważny* w liczbie 15 (Butelka plastikowa);
31) Herbata Lipton lipa z maliną lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie 20 saszetek);
32) Mieszanka Studencka Felix lub równoważna* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
33) Orzechy Nerkowca Bakalland lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
34) Ciastka Tago Słoneczniki lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie kartonowe);
35) Ciastka Wafle Kakaowe Tago lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
36) Cytryna w liczbie 3 kg;
37) Winogrona czerwone bezpestkowe w liczbie 5 kg;
38) Winogrona jasne bezpestkowe w liczbie 5 kg.
*Artykuł równoważny posiada te same walory smakowe i jakościowe oraz właściwości, co Artykuł podany przykładowo, zgodnie z Kryteriami równoważności, o których mowa w 1.5 SOPZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 zawarty jest w SOPZ.
6.Termin wykonania zamówienia dla Części 3:
1) Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanej w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2) Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
7.W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
9.Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Artykuł, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” oraz jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców dla lokalizacji Białystok, zwanych dalej „Produktami” wraz z wniesieniem do budynków wskazanych przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 7 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (6) sześć odrębnych Części.
3. Niniejsza 4 Część dotyczy sukcesywnej dostawy Produktów wraz z wniesieniem w lokalizacji Białystok:
a. ul. Łukowska 2, 15-373, Białystok;
4. Maksymalne ilości zamawianych Produktów w ramach Części 4 zostały określone w poniżej:
1) Jabłka czerwone Polskie w liczbie 159 kg;
2) Banany w liczbie 159 kg;
3) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ– styczeń w liczbie 14 kg;
4) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – luty w liczbie 14 kg;
5) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – marzec – luty w liczbie 14 kg;
6) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – kwiecień w liczbie 14 kg;
7) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – maj w liczbie 14 kg;
8) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – czerwiec w liczbie 14 kg;
9) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – lipiec w liczbie 14 kg;
10) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – sierpień w liczbie 14 kg;
11) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – wrzesień w liczbie 14 kg;
12) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – październik w liczbie 14 kg;
13) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – listopad w liczbie 14 kg;
14) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 5.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – grudzień w liczbie 14 kg.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 zawarty jest w SOPZ.
6.Termin wykonania zamówienia dla Części 4:
1) Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanej w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2) Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” oraz jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” dla lokalizacji Wrocław oraz owoców dla lokalizacji Warszawa i Białystok, zwanych dalej „Produktami” wraz z wniesieniem do budynków wskazanych przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 7 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
.
2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (6) sześć odrębnych Części.
3. Niniejsza 5 Część dotyczy sukcesywnej dostawy Artykułów wraz z wniesieniem w lokalizacji Wrocław:
a. ul. Strzegomska 2-4, 53-611, Wrocław.
4. Maksymalne ilości zamawianych Artykułów w ramach Części 5 zostały określone poniżej:
1) Mleko 2% tł. np. Łaciate lub równoważne* w liczbie sztuk 20 (Karton);
2) Herbata Lipton Yellow Label czarna lub równoważna*w liczbie sztuk 10 (Opakowanie 100 saszetek);
3) Kawa Jacobs Velvet CREMA lub równoważna* w liczbie 10 sztuk (Opakowanie – szklany słoik );
4) Woda Nałęczowianka niegazowana w plastikowej butelce lub równoważna*w liczbie 1 500 (Opakowanie butelka );
5) Cukier biały Diamant lub równoważny*w liczbie 4 (Opakowanie 200 saszetek);
6) Precelki chrupkie Lajkonik lub równoważne*w liczbie 5 (Opakowanie foliowe);
7) Ciastka Wafle Kakaowe Tago lub równoważne*w liczbie 3 (Opakowanie foliowe);
8) Ciastka Tago kardynałki zabajone lub równoważne* w liczbie 5 (Opakowanie foliowe );
9) Ciastka Wiktorki francuskie Tago lub równoważne*w liczbie 4 (Opakowanie foliowe).
*Artykuł równoważny posiada te same walory smakowe i jakościowe oraz właściwości, co Artykuł podany przykładowo, zgodnie z Kryteriami równoważności, o których mowa w 1.5 SOPZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 5 zawarty jest w SOPZ.
6.Termin wykonania zamówienia dla Części 5 :
1) Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanej w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2) Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
7.W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
9.Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Artykuł, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” oraz jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” dla lokalizacji Kraków wraz z wniesieniem do budynków wskazanych przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 7 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
.
2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (6) sześć odrębnych Części.
3. Niniejsza 6 Część dotyczy sukcesywnej dostawy Artykułów wraz z wniesieniem w lokalizacji Kraków:
a. ul. Kalwaryjska 33, 30-504, Kraków.
4. Maksymalne ilości zamawianych Artykułów w ramach Części 6 zostały określone poniżej:
1) Mleko 2% tł. np. Łaciate lub równoważne*w liczbie 300( Karton );
2) Herbata Lipton Yellow Label czarna lub równoważna*w liczbie 50(Opakowanie 100 saszetek);
3) Kawa ziarnista Lavazza Crema e Aroma lub równoważna*w liczbie 30 (Opakowanie foliowe);
4) Woda Nałęczowianka niegazowana w plastikowej butelce lub równoważna*w liczbie 3 000 (Butelka plastikowa);
5) Cukier biały Diamant lub równoważny*w liczbie 40 (Opakowanie 200 saszetek);
6) Precelki chrupkie Lajkonik lub równoważne*w liczbie 40 (Opakowanie foliowe);
7) Ciastka Wafle Kakaowe Tago lub równoważne*w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
8) Ciastka Tago kardynałki zabajone lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
9) Ciastka Wiktorki francuskie Tago lub równoważne*w liczbie 12 (Opakowanie foliowe);
*Artykuł równoważny posiada te same walory smakowe i jakościowe oraz właściwości, co Artykuł podany przykładowo, zgodnie z Kryteriami równoważności, o których mowa w 1.5 SOPZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 6 zawarty jest w SOPZ.
6.Termin wykonania zamówienia dla Części 6:
1) Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanej w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2) Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
7.W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
9.Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Artykuł, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium pt.: „Cena oferty brutto” oraz jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wiedza i doświadczenie Wykonawcy:
Dotyczy Części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej: 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych, gdzie każda z dostaw miała wartość wynoszącą co najmniej: 120 000,00 złotych brutto.

Zamawiający pod pojęciem: „artykułów spożywczych” rozumie co najmniej: kawa ziarnista, kawa rozpuszczalna, kawa mielona, herbata, woda gazowana, woda niegazowana, soki, napoje gazowane, mleko, cukier trzcinowy, cukier biały, ciastka, owoce.

Dotyczy Części 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej: 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych, gdzie każda z dostaw miała wartość wynoszącą co najmniej: 20 000,00 złotych brutto.

Zamawiający pod pojęciem: „artykułów spożywczych” rozumie: świeże owoce.

Dotyczy Części 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej: 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych, gdzie każda z dostaw miała wartość wynoszącą co najmniej: 10 000,00 złotych brutto.

Zamawiający pod pojęciem: „artykułów spożywczych” rozumie co najmniej: kawa ziarnista, kawa rozpuszczalna, kawa mielona, herbata, woda gazowana, woda niegazowana, soki, napoje gazowane, mleko, cukier trzcinowy, cukier biały, ciastka, owoce.

Dotyczy Części 4:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej: 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych, gdzie każda z dostaw miała wartość wynoszącą co najmniej: 1 500,00 złotych brutto.

Zamawiający pod pojęciem: „artykułów spożywczych” rozumie: świeże owoce.

Dotyczy Części 5:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej: 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych, gdzie każda z dostaw miała wartość wynoszącą co najmniej: 2 000,00 złotych brutto.

Zamawiający pod pojęciem: „artykułów spożywczych” rozumie co najmniej: kawa, herbata, mleko, cukier, ciastka, woda.

Dotyczy Części 6:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej: 2 (dwie) dostawy, których przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych, gdzie każda z dostaw miała wartość wynoszącą co najmniej: 6 000,00 złotych brutto.

Zamawiający pod pojęciem: „artykułów spożywczych” rozumie co najmniej: kawa ziarnista, herbata, mleko, cukier, ciastka, woda.
UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia, wykazana musi zostać wartość złotych brutto dotycząca tej części dostawy, która obejmowała zakresem dostawy, o których mowa powyżej.
- Dopuszcza się wykazanie przez Wykonawcę, że poszczególne dostawy były realizowane w oparciu o jedną lub kilka Umów.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.

2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania:
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
2) dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
3) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt 2 stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Oferta składa się z:
1) Formularza Ofertowego wraz z tabelą z wyceną (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ)
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ).
2) Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum).
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem).
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy:
1) dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie siły wyższej określonej w §13, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu Umowy;
2) wystąpią okoliczności niezależne od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
3) konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego;
– nie dłużej jednak niż o 7 dni kalendarzowych w ww. przypadkach.
2. Możliwa jest zmiana Umowy:
1) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie, by nie stała ona z nimi w sprzeczności;
2) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy niepozwalających na realizację Umowy zgodnie ze SOPZ oraz postanowieniami Umowy;
– zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin jego wykonania lub sposób jego realizacji w ww. przypadkach;
3) w razie złożenia wniosku o likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta usługi;
4) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta usługi, uzasadniających ryzyko, że jego usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości;
– zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy, termin wykonania przedmiotu zamówienia lub sposób jego realizacji w ww. przypadkach;
5) w przypadku gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
6) w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom;
7) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
8) W przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących przedmiotu Umowy instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
9) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek Artykułu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany Artykuł o właściwościach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy w ramach całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta Artykułu potwierdzającego fakt wycofania Artykułu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy lub innego spełniającego wymagania wskazane w SOPZ celem akceptacji przez Zamawiającego;
10) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Artykułu lub Produktu, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach całkowitego maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1 Umowy danego Artykułu lub Produktu, artykułem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 1 do Umowy dla Artykułu lub Produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta potwierdzającego fakt spełniania przez artykuł zastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 1 do Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Z analizy przedmiotu zamówienia wynika, że art. 100 ustawy Pzp nie znajduje zastosowania.
4. Wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca, wobec którego zachodzą okoliczności określone w:
a. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4) - 10) ustawy Pzp;
b. art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca polegający na udostępnianych zasobach przedstawi wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa:
1) zakres dostępnych wykonawcy podmiotu udostępniającego
2) sposób i okres udostępnienia i wykorzystania zasobów podmiotu udostępniającego
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Zobowiązanie należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby reprezentujące podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli zobowiązanie zostało wystawione jako dokument papierowy – wykonawca składa elektroniczną kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie następuje przez podpisanie podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawcę polegającego na zasobach podmiotu udostępniającego, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca obowiązany jest do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostępniającego. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
10. Na podstawie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507 ze zm.), zwana dalej „ustawa sankcyjna”, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
11. Na podstawie art. 7 ust. 5 ustawy sankcyjnej przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się, złożenie oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę schłodzarko zamrażarki szokowej - Bronisze
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę schłodzarko zamrażarki szokowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI