Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 82 im....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 82 im. Budowniczych Wrocławia z podziałem na części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa nr 82 im.Budowniczych Wrocławia
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00029830
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 82 im. Budowniczych Wrocławia z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 82 im.Budowniczych Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000693240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Blacharska 13

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-206

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp082@wroclawskaedukacja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp82wroclaw.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 82 im. Budowniczych Wrocławia z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e873ed67-984c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl, www.sp82wroclaw.edupage.org/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 17. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się̨ przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej18. Wykonawca zamierzający wziąć́ udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać́ konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 19. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń́ oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 20. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 21. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień́, dokumentów elektronicznych, oświadczeń́ lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń́ oraz innych informacji przyjmuje się̨ datę̨ ich przekazania na ePUAP. 22. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać́ również̇ na Liście

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, o tym że (a na podstawie art. 13 i/lub 14 RODO - Wykonawcy odpowiednio, względem osób wskazanych w wykazie osób oraz Podwykonawcy/Podmiot trzeci odpowiednio, względem osób wskazanych w wykazie osób:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 82 we Wrocławiu z inspektorem ochrony danych można się skontaktować inspektor@coreconsulting.pl lub CORE Consulting sp. z o.o. ul. Z. Krasińskiego 16, 60-830 Poznań. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy pieczywa do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.1 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Pieczywo", stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy do Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy mięsa do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.2 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Mięso", stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy do Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.3 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Artykuły spożywcze", stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy do Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy wyrobów gotowych garmażeryjnych do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.4 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Wyroby gotowe", stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy do Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy produktów zbożowych i mącznych do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.5 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Produkty zbożowe i mączne", stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 15613300-1 - Produkty zbożowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy do Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy produktów mrożonych do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.6 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Mrożonki", stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SWZ) Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy do Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zamawiającego, na podstawie zamówień cząstkowych (dziennych) Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 3.7 do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: "Opis przedmiotu zamówienia. Warzywa i owoce świeże", stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 5 do SWZ) Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.Warzywa i owoce mają być I klasy jakości świeże, jędrne bez plam i oznak zepsucia czy uszkodzeń mechanicznych. Przydatność warzyw i owoców do spożycia powinna być nie krótsza niż 3 dni. Produkty całe, zdrowe; nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, które czynią je niezdatnymi do spożycia; czyste, wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych; wolne od szkodników; wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki; bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego; bez obcych zapachów i/lub smaków; dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe. Opakowanie musi zawierać: nazwa i adres pakującego i wysyłającego; nazwa produktu (jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz); nazwa odmiany i typu handlowego w zależności od produktu; kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna; klasa jakości; wielkość (jeśli sortowano według wielkości). Ponadto stopień rozwoju i jakość produktów powinny być takie, aby mogły wytrzymać transport i manipulacje, oraz dotrzeć do miejsca przeznaczenia zachowując zadowalającą jakość.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy do Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) „Cena” – C;2) „Godzina dostawy do Zamawiającego” – G.4. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: gdzie:P – łączna liczba punktówP = C + G5. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w „Formularzu Wyceny Oferty” .6. Ocena punktowa w kryterium „Godzina dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej godzinie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7. Ocena punktowa w kryterium „Czas dostawy do Zamawiającego” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym czasie dostawy na przedmiot zamówienia, zawartego w treści Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

c) zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegające dostawie artykułów:Część 2: będących dostawą mięsa oraz wyrobów o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 złotych brutto każdaCzęść 3będących dostawą artykułów spożywczych oraz wyrobów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto każdaCzęść 4będących dostawą wyrobów gotowych/ garmażeryjnych oraz wyrobów o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 złotych brutto każdaCzęść 5będących dostawą produktów zbożowych oraz wyrobów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto każdaCzęść 6: będących dostawą produktów mrożonych oraz wyrobów o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto każdaCzęść 7: będących dostawą surowych warzyw i owoców o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto każda

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów,z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Partnerów/Wykonawców oddzielnie.Wyciąg z SIWZ7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych smrodków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń́ jakich może zadać́ zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415)8. W zakresie nieuregulowanym w SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych smrodków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń́ jakich może zadać́ zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415)9. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV. 1. niniejszej SWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Formularz cenowy stanowiący Załącznik 3.1 d 3.9 oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 2 i 4, należy przedstawić w oryginale. Dla każdej części należy złożyć odrębny formularz ofertowy, w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Numeracja wynika z SIWZ13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 14. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.15. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty. 16. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą. 17. W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale IV SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). 18. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dodatkowo członkowie Konsorcjum na podstawie art. 117 ust. 4 wskazują podziały zadań między podmiotami tworzącymi Konsorcjum, wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 9 do SWZ19. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia został zawarty w Załączniku nr 9 do SWZ20. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z treścią Załacznika nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15

2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę brygadzie spawaczy prace przy budowie kotłowni - Lubin
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy spawaczy do prac przy budowie kotłowni (rurociągi stalowe). Proszę dzwonić. Obiekt przemysłowy w m. Lubin. Planowany termin rozpoczęcia prac - styczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI