DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-03
  • Numer ogłoszenia605446-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605446-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.

Areszt Śledczy: DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 62649000000000, ul. ul. Kurkowa  12 , 80-803  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 3231000, 3231260, e-mail dkw_gdansk@sw.gov.pl, faks 583 025 125.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Areszt Śledczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
Adres:
Areszt Śledczy w Gdańsku, ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Numer referencyjny: 10/DKw/Ż/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
W zakresie każdej z 3 części zamówienia


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie oraz standardy jakościowe zostały określone w specyfikacji.Część nr 1 – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNEBUDYŃ BEZ CUKRU – 150 kgBULION JARZYNOWY – 1 100 kgBULION ROSÓŁ DROBIOWY – 250 kgCUKIER BIAŁY – 10 000 kgCUKIER WANILINOWY – 120 kgCYNAMON – 50 kgCZOSNEK GRANULOWANY – 30 kgGRANULAT SOJOWY – 800 kgHERBATA CZARNA GRANULOWANA – 600 kgHERBATA MIĘTOWA – 20 kgKAKAO CIEMNE BEZ CUKRU – 300 kgKAWA ZBOŻOWA – 1 200 kgKETCHUP ŁAGODNY – 850 kgKISIEL BEZ CUKRU – 250 kgKOPEREK SUSZONY – 70 kgKOSTKA SOJOWA – 1 200 kgKOTLET SOJOWY – 250 kgKRAJANKA SOJOWA – 200 kgKWASEK CYTRYNOWY – 25 kgLIŚĆ LAUROWY – 50 kgMAJERANEK – 60 kgMAJONEZ – 900 kgMIÓD SZTUCZNY – 2 500 kgMUSZTARDA – 900 kgOCET SPIRYTUSOWY 10% – 500 lOLEJ UNIWERSALNY – 3 800 lPAPRYKA MIELONA SŁODKA – 30 kgPIEPRZ CZARNY MIELONY – 80 kg PIETRUSZKA NAĆ SUSZONA – 20 kgPRZYPRAWA DO ZUP TYPU MAGGI – 400 lPRZYPRAWA TYPU JARZYNKA/ VEGETA – 500 kgSOS BIAŁY – 120 kgSOS BOLOŃSKI – 350 kgSOS GRZYBOWY – 120 kgSOS PIECZENIOWY – 250 kgSÓL WARZONA JODOWANA – 1 800 kgSYROP OWOCOWY – 3 000 lWŁOSZCZYZNA SUSZONA – 50 kgWODA ŹRÓDLANA NIEGAZOWANA – 10 000 lZIELE ANGIELSKIE ZIARNO – 50 kgZUPA BARSZCZ CZERWONY – 120 kgZUPA GULASZOWA – 200 kgZUPA PIECZARKOWA – 350 kgZUPA ŻUREK – 350 kgCzęść nr 2 – PRZETWORY OWOCOWO – WARZYWNECHRZAN TARTY – 400 kgDŻEM PORCJOWANY 25 – 30 G/SZT. – 300 kgDŻEM TRUSKAWKOWY – 3 500 kgFASOLKA SZPARAGOWA KONSERWOWA – 250 kg GROSZEK KONSERWOWY – 800 kgKOMPOT NIESŁODZONY – 1 200 kgKONCENTRAT POMIDOROWY 30% – 2 500 kgKUKURYDZA KONSERWOWA – 800 kgMARMOLADA WIELOOWOCOWA – 2 500 kgMUS JABŁKOWY – 3 000 kgOGÓREK KONSERWOWY – 800 kgPAPRYKA KONSERWOWA – 350 kgPIECZARKI STERYLIZOWANE KROJONE – 350 kgPOWIDŁA ŚLIWKOWE – 2 500 kgPRZECIER OGÓRKOWY – 900 kgSAŁATKA SZWEDZKA – 1 000 kgSAŁATKA WIELOWARZYWNA – 1 000 kgSAŁATKA Z CZERWONEJ KAPUSTY – 1 000 kgSZCZAW KONSERWOWY MIELONY – 900 kgCzęść nr 3 – PRODUKTY ZBOŻOWE I STRĄCZKOWECIECIERZYCA – 300 kgFASOLA BIAŁA „JAŚ” – 2 000 kgGROCH ŁUSKANY – 2 000 kgKASZA GRYCZANA – 2 000 kgKASZA JĘCZMIENNA ŚREDNIA – 6 000 kgKASZA KUKURYDZIANA – 2 400 kgKASZA MANNA – 3 200 kgMAKARON BEZJAJECZNY FORMY GRUBE – 11 000 kgMAKARON ZACIERKA DWUJAJECZNY – 700 kgMĄKA PSZENNA TYPU 500 – 550 – 3 500 kgMĄKA ZIEMNIACZANA – 350 kgPŁATKI JĘCZMIENNE – 1 500 kgPŁATKI KUKURYDZIANE – 700 kgPŁATKI OWSIANE – 1 500 kgRYŻ ŁUSKANY BIAŁY – 9 000 kg2. Podane ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, z tym że wartość zakupionych artykułów nie przekroczyć wartości umowy. Zamawiający oświadcza, że zmiany nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 30% zaoferowanej kwoty.3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami, wolny od wad i zanieczyszczeń, o swoistej barwie, smaku i zapachu. Musi pochodzić ze świeżych dat produkcji. Wszystkie artykuły muszą posiadać określone terminy przydatności do spożycia i muszą być znakowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.4. Warunki szczegółowe dostaw:1) Dostawy artykułów określonych w powyższej tabeli będą realizowane do magazynu żywnościowego Zamawiającego, zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Gdańsku (80–803) przy ulicy Kurkowej 12.2) Wykonawca dostarczać będzie artykuły, określone w tabeli, własnym transportem, na swój koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych.3) Realizacja dostaw odbywać się będzie, w dni robocze od poniedziałku do czwartku, w uzgodnionych terminach, w godzinach od 08:00 do 13:00. Zamówienia składane będą telefonicznie lub pocztą elektroniczną do 7 dni roboczych przed planowaną dostawą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu.4) Zamawiający przewiduje realizację zamówienia partiami, nie częściej niż dwa razy w miesiącu.5) Każda dostawa powinna być jednolita odmianowo oraz charakteryzować się tym samym terminem przydatności do spożycia.6) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.7) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru dokonywany będzie w obecności przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w magazynie Zamawiającego, w oparciu o złożone zamówienie. Dostarczone produkty muszą być oznaczone w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania (ilość, rodzaj, parametry, producent, data przydatności do spożycia).8) Ocena jakościowa odbywać się będzie poprzez ocenę organoleptyczną dostarczanego asortymentu, ocenę warunków transportu i pakowania. Zamawiający ma prawo nie przyjąć całej dostawy, jeżeli istnieje zagrożenie, że kwestionowany parametr dostawy może mieć negatywny wpływ na bezpieczeństwo całej dostarczonej żywności.9) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy zastrzeżeń w zakresie dostarczonego asortymentu, jego jakości lub ilości, Wykonawca wymienia zakwestionowane artykuły. Zamawiający przekazuje Wykonawcy zastrzeżenia telefonicznie lub pocztą elektroniczną.10) W przypadku zakwestionowania opinii Zamawiającego przez Wykonawcę, dotyczącej spełnienia wymogów jakościowych dla dostarczonego asortymentu, Zamawiający przekaże próbki partii do akredytowanego laboratorium celem przeprowadzenia badań jakościowych dla przedmiotowego asortymentu. 11) Wykonawca winien wyrazić zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami służb ochrony Aresztu Śledczego w trakcie dostarczania towaru i pobytu na terenie Zamawiającego.12) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15981000-8
15411100-3
15330000-0
03212200-2
15610000-7
15851100-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-04   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji)2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)3) Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;2) urzędowej stawki podatku VAT;3) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy;4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu.3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.4. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BUDYŃ BEZ CUKRU – 150 kgBULION JARZYNOWY – 1 100 kgBULION ROSÓŁ DROBIOWY – 250 kgCUKIER BIAŁY – 10 000 kgCUKIER WANILINOWY – 120 kgCYNAMON – 50 kgCZOSNEK GRANULOWANY – 30 kgGRANULAT SOJOWY – 800 kgHERBATA CZARNA GRANULOWANA – 600 kgHERBATA MIĘTOWA – 20 kgKAKAO CIEMNE BEZ CUKRU – 300 kgKAWA ZBOŻOWA – 1 200 kgKETCHUP ŁAGODNY – 850 kgKISIEL BEZ CUKRU – 250 kgKOPEREK SUSZONY – 70 kgKOSTKA SOJOWA – 1 200 kgKOTLET SOJOWY – 250 kgKRAJANKA SOJOWA – 200 kgKWASEK CYTRYNOWY – 25 kgLIŚĆ LAUROWY – 50 kgMAJERANEK – 60 kgMAJONEZ – 900 kgMIÓD SZTUCZNY – 2 500 kgMUSZTARDA – 900 kgOCET SPIRYTUSOWY 10% – 500 lOLEJ UNIWERSALNY – 3 800 lPAPRYKA MIELONA SŁODKA – 30 kgPIEPRZ CZARNY MIELONY – 80 kg PIETRUSZKA NAĆ SUSZONA – 20 kgPRZYPRAWA DO ZUP TYPU MAGGI – 400 lPRZYPRAWA TYPU JARZYNKA/ VEGETA – 500 kgSOS BIAŁY – 120 kgSOS BOLOŃSKI – 350 kgSOS GRZYBOWY – 120 kgSOS PIECZENIOWY – 250 kgSÓL WARZONA JODOWANA – 1 800 kgSYROP OWOCOWY – 3 000 lWŁOSZCZYZNA SUSZONA – 50 kgWODA ŹRÓDLANA NIEGAZOWANA – 10 000 lZIELE ANGIELSKIE ZIARNO – 50 kgZUPA BARSZCZ CZERWONY – 120 kgZUPA GULASZOWA – 200 kgZUPA PIECZARKOWA – 350 kgZUPA ŻUREK – 350 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15411100-3, 15981000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PRZETWORY OWOCOWO - WARZYWNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CHRZAN TARTY – 400 kgDŻEM PORCJOWANY 25 – 30 G/SZT. – 300 kgDŻEM TRUSKAWKOWY – 3 500 kgFASOLKA SZPARAGOWA KONSERWOWA – 250 kg GROSZEK KONSERWOWY – 800 kgKOMPOT NIESŁODZONY – 1 200 kgKONCENTRAT POMIDOROWY 30% – 2 500 kgKUKURYDZA KONSERWOWA – 800 kgMARMOLADA WIELOOWOCOWA – 2 500 kgMUS JABŁKOWY – 3 000 kgOGÓREK KONSERWOWY – 800 kgPAPRYKA KONSERWOWA – 350 kgPIECZARKI STERYLIZOWANE KROJONE – 350 kgPOWIDŁA ŚLIWKOWE – 2 500 kgPRZECIER OGÓRKOWY – 900 kgSAŁATKA SZWEDZKA – 1 000 kgSAŁATKA WIELOWARZYWNA – 1 000 kgSAŁATKA Z CZERWONEJ KAPUSTY – 1 000 kgSZCZAW KONSERWOWY MIELONY – 900 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PRODUKTY ZBOŻOWE I STRĄCZKOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CIECIERZYCA – 300 kgFASOLA BIAŁA „JAŚ” – 2 000 kgGROCH ŁUSKANY – 2 000 kgKASZA GRYCZANA – 2 000 kgKASZA JĘCZMIENNA ŚREDNIA – 6 000 kgKASZA KUKURYDZIANA – 2 400 kgKASZA MANNA – 3 200 kgMAKARON BEZJAJECZNY FORMY GRUBE – 11 000 kgMAKARON ZACIERKA DWUJAJECZNY – 700 kgMĄKA PSZENNA TYPU 500 – 550 – 3 500 kgMĄKA ZIEMNIACZANA – 350 kgPŁATKI JĘCZMIENNE – 1 500 kgPŁATKI KUKURYDZIANE – 700 kgPŁATKI OWSIANE – 1 500 kgRYŻ ŁUSKANY BIAŁY – 9 000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212200-2, 15610000-7, 15851100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zakontraktuję duże ilości zendry - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zakontraktuję duże ilości zendry. Wymagania: Fe 70%, objętość 3.5kg/L. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.