Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4A
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.baziuk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nysie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału (II postępowanie)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a3459c4-3345-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051892/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowaniaWykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx,.rtf,.xps,.odt.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Zamawiającymożerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:anna.baziuk@sw.gov.pl
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem„Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składaniadokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres
email:anna.baziuk@sw.gov.pl Dokumenty należy sporządzać w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf,
.pdf,.doc, .docx, .odt
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Dyrektor Zakładu Karnego w Nysie ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa,
inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Nysie jest Pan
ppor. Michał Wagner
ul. Kościuszki 4a
48-300 Nysa
e-mail: iod_nysa@sw.gov.pl
tel.(77) 448 30 58
faks: ( 77) 433 45 33
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału” nr sprawy DKw.2232.7.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych oso-bowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jogurt naturalny
Opakowanie jednostkowe od 100g – 150g w kubkach plastikowych. Jogurt powinien być orzeźwiający o przyjemnym zapachu i charakterystycznym smaku, winien mieć konsystencję jednolitą i być niezbyt kwaśny.
Niedopuszczalna jest widoczna pleśń po otwarciu, zapach nieprzyjemny, smak zbyt kwaśny.
zg. z PN kl./gat.I Nysa 250 kg,
Jogurt owocowy
Opakowanie jednostkowe 100g/1szt. w kubkach plastikowych. Jogurt powinien być orzeźwiający o przyjemnym zapachu i charakterystycznym smaku, winien mieć konsystencję jednolitą, dopuszczalne małe kawałki owoców być niezbyt kwaśny.
Niedopuszczalna jest widoczna pleśń po otwarciu, zapach nieprzyjemny, smak zbyt kwaśny.
zg. z PN kl./gat.I Nysa 560 kg,
Mleko w proszku odtłuszczone - konsumpcyjne
Opakowanie papierowe(grube) w wewnątrz pokryte workiem foliowym do 25 kg, mleko powinno mieć barwę białą, lekko kremową.
Niedopuszczalne wady organoleptyczne mleka w proszku: smak i zapach łojowaty, stęchły, zjełczały, klejowy, przypalony, paszowy, metaliczny, zbrylenie, zbyt żółta barwa z ciemniejszymi cząstkami przypalonego mleka.
zg. z PN kl./gat.I Nysa 60 kg,
Ser twarogowy chudy/ twarogowo-śmietankowy
Ser twarogowy chudy powinien być pakowany w papier i folię, w kształcie kostki od 200g do 1 kg.
Ser twarogowy powinien mieć konsystencję jednolitą, bez większych grudek, zwartą lekko mazistą, zapach czysty, kwaśny, bez goryczki.
Niedopuszczalny jest smak ostro kwaśny, gorzki, podstój serwatki, widoczne zmiany niepożądane na powierzchni.
zg. z PN kl./gat.I Nysa 2200 kg,
Ser topiony /różne smaki/
Kawałki – kostki po 100g/1 szt. pakowane w folię aluminiową.
Ser topiony powinien mieć smak i zapach charakterystyczny dla danego gatunku sera, powierzchnia gładka, bez pęknięć, mazista, barwa kremowa do żółtej.
Niepożądany jest smak kwaśny, gorzki, drapiący.
zg. z PN kl./gat.I Nysa 500 kg,
Serek do smarowania pieczywa
Opakowanie jednostkowe: 125g/ 1szt. Ser twarogowo kanapkowy o lekkiej puszystej konsystencji do smarowania pieczywa nie dopuszczalny jest smak ostro kwaśny, gorzki, podstój serwatki, widoczne zmiany niepożądane na powierzchni.
zg. z PN kl./gat Nysa 660 kg,
Serek homogenizowany /różne smaki/
Opakowanie plastikowe od 100g do 150g/1szt.
Serek homogenizowany o gładkiej konsystencji, smaku i barwie charakterystycznej dla serka owocowego,
Niedopuszczalny jest smak ostro kwaśny, gorzki, podstój serwatki, widoczne zmiany niepożądane na powierzchni.
zg. z PN kl./gat.I Nysa 600 kg,
Śmietana 12%
Opakowanie jednostkowe od 330g – 1 kg w kubkach plastikowych, kartonach, zawartość tłuszczu 12 %.
Śmietana powinna mieć barwę białą lub kremową, powierzchnię gładką i błyszczącą, jednolitą bez grudek. Zapach powinien być przyjemny, czysty, smak lekko kwaśny.
Niedopuszczalny jest smak ostro kwaśny, łojowaty, gorzki, stęchły, konsystencja kłaczkowata, podstój serwatki.
zg. z PN kl./gat.I Nysa 800 kg,
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15511700-0 - Mleko w proszku
15542100-0 - Ser twarogowy
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542200-1 - Ser miękki
15512100-1 - Śmietana chuda
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jogurt naturalny
Opakowanie jednostkowe od 100g – 150g w kubkach plastikowych. Jogurt powinien być orzeźwiający o przyjemnym zapachu i charakterystycznym smaku, winien mieć konsystencję jednolitą i być niezbyt kwaśny.
Niedopuszczalna jest widoczna pleśń po otwarciu, zapach nieprzyjemny, smak zbyt kwaśny.
zg. z PN kl./gat.I Prudnik 25 kg
Jogurt owocowy
Opakowanie jednostkowe 100g /1szt. w kubkach plastikowych. Jogurt powinien być orzeźwiający o przyjemnym zapachu i charakterystycznym smaku, winien mieć konsystencję jednolitą, dopuszczalne małe kawałki owoców być niezbyt kwaśny.
Niedopuszczalna jest widoczna pleśń po otwarciu, zapach nieprzyjemny, smak zbyt kwaśny.
zg. z PN kl./gat.I Prudnik 17 kg
Ser twarogowy chudy/ twarogowo-śmietankowy
Ser twarogowy chudy powinien być pakowany w papier i folię, w kształcie kostki od 200g do 1 kg.
Ser twarogowy powinien mieć konsystencję jednolitą, bez większych grudek, zwartą lekko mazistą, zapach czysty, kwaśny, bez goryczki.
Niedopuszczalny jest smak ostro kwaśny, gorzki, podstój serwatki, widoczne zmiany niepożądane na powierzchni.
zg. z PN kl./gat.I Prudnik 200 kg
Ser fromage /różne smaki/
Opakowanie jednostkowe: 80 g/1 szt.
Ser twarogowo-kanapkowy o lekkiej puszystej konsystencji do smarowania pieczywa
Niedopuszczalny jest smak ostro kwaśny, gorzki, podstój serwatki, widoczne zmiany niepożądane na powierzchni.
zg. z PN kl./gat.I Prudnik 25 kg
Ser topiony /różne smaki/
Kawałki – kostki po 100g/1 szt. pakowane w folię aluminiową.
Ser topiony powinien mieć smak i zapach charakterystyczny dla danego gatunku sera, powierzchnia gładka, bez pęknięć, mazista, barwa kremowa do żółtej.
Niepożądany jest smak kwaśny, gorzki, drapiący.
zg. z PN kl./gat.I Prudnik 25 kg
Serek do smarowania pieczywa
Opakowanie jednostkowe: 125 g/ 1 szt. Ser twarogowo kanapkowy o lekkiej puszystej konsystencji do smarowania pieczywa nie dopuszczalny jest smak ostro kwaśny, gorzki, podstój serwatki, widoczne zmiany niepożądane na powierzchni.
zg. z PN kl./gat Prudnik 21 kg
Serek homogenizowany /różne smaki/
Opakowanie plastikowe od 100g do 150g/1szt.
Serek homogenizowany o gładkiej konsystencji, smaku i barwie charakterystycznej dla serka owocowego,
Niedopuszczalny jest smak ostro kwaśny, gorzki, podstój serwatki, widoczne zmiany niepożądane na powierzchni.
zg. z PN kl./gat.I Prudnik 25 kg
Serek ziarnisty /wiejski/
Opakowanie jednostkowe od 100g do150g
Niedopuszczalny jest smak ostro kwaśny, gorzki, podstój serwatki, widoczne zmiany niepożądane na powierzchni.
zg. z PN kl./gat.I Prudnik 25 kg
Śmietana 12%
Opakowanie jednostkowe od 330g – 1 kg w kubkach plastikowych, kartonach, zawartość tłuszczu 12 %.
Śmietana powinna mieć barwę białą lub kremową, powierzchnię gładką i błyszczącą, jednolitą bez grudek. Zapach powinien być przyjemny, czysty, smak lekko kwaśny.
Niedopuszczalny jest smak ostro kwaśny, łojowaty, gorzki, stęchły, konsystencja kłaczkowata, podstój serwatki.
zg. z PN kl./gat.I Prudnik 150 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15511700-0 - Mleko w proszku
15542100-0 - Ser twarogowy
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542200-1 - Ser miękki
15512100-1 - Śmietana chuda
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie stawia wymagań na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy załącznik nr 3
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ,
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie, o których mowa powyżej,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia,
c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik – jeżeli dotyczy
d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubie-gających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać
następujące wymagania:
a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – załączają do oferty pełnomocnictwo,
b) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie,
c) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
d) każdy z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenia o braku podstaw
do wykluczenia,
e) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy
Pzp,
f) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum),
g) zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
wykonawców występujących wspólnie,
h) wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny artykułów w przypadku:
a) zmian wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) dokonanych ustawą o podatku od towarów i usług,
b) obniżenia cen określonych w umowie do uśrednionych cen na tym rynku w przypadku spadku cen towarów na wolnym rynku, c) obniżenia ceny określonej w umowie objętych nią artykułów w sytuacjach wprowadzenia przez Dostawcę cen promocyjnych z uwzględnieniem wymogów
określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmniejszenia całkowitej ilości dostaw poszczególnego przedmiotu zamówienia do 30%, ze względu na wystąpienie okoliczności których nie można przewidzieć, zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami.
b) zmiany ilości danego asortymentu z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona.
W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy o zamówieniach publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-25