Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Wieś Ełcka
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043102
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Ełcka

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-321

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 6197770

1.5.8.) Numer faksu: 87 6197490

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpsnwe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnwe.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d935eec-a8bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005978/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dpsnwe.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przyużyciu mini Portaluhttps://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza -nazwa –DPSNWE)https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zp@dpsnwe.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal orazRegulaminie ePUAP

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.dpsnwe.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 5/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L119z04.05.2016, str.1), dalej „RODO” informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowychprzetwarzanych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej jest Dyrektor, Dom Pomocy Społecznej, ul. Lipowa 1, 19-321 Nowa Wieś Ełcka;2. jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu izakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Domu Pomocy Społecznej wNowej Wsi Ełckiej, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować sięz Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej zapomocą adresu e - mail: zp@dpsnwe.pl ;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania;4.odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywanezgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,(ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy), a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnieobowiązującego prawa;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonychdanych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8. posiada Pani/Pan: - napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* - na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/DPSNWE/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Czarna porzeczka 2800 kg2 Fasolka szparagowa żółta 700 kg,3 Filet z makreli w pomidorach w puszce (170g) 400 szt,4 Filet z makreli w oleju w puszce (170g) 400 szt,5 Filet śledziowy w pomidorach w puszce (170g) 400 szt,6 Filet śledziowy w oleju w puszcze (170g) 400 szt,7 Kalafior 650 kg,8 Kartacze z mięsem 210 kg,9 Karp-filet (Boże Narodzenie) 80 kg10 Kopytka 140 kg,11 Kluski śląskie 140 kg,12 Makrela wędzona tuszka 450 kg,13 Marchew mrożona kostka 900 kg,14 Mieszanka kompotowa 7-składnikowa (śliwka, wiśnia, rabarbar, truskawka, porzeczka czerwona, porzeczka czarna) 50 kg,15 Mieszanka warzywna 7- składnikowa 900 kg,16 Miruna-filet ze skórą SHP (kawałki w tafli 230-280g) 550 kg,17 Matias-filet śledziowy solony w oleju 140 kg,18 Matias-filet śledziowy marynowany w oleju 140 kg,19 Paluszki rybne z fileta 75 kg,20 Pierogi z mięsem 75 kg,21 Pyzy z mięsem 150 kg,22 Ryba-filet po grecku 650 kg23 Sałatka jarzynowa z majonezem (3 kg) 450 kg,24 Sałatka rybna w puszcze (300g) 1500 szt,25 Szprot w oleju w puszcze (170g) 800 szt,26 Szprot w pomidorach w puszcze (170g) 800 szt,27 Truskawka mrożona 400 kg,

4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji i powiększenie ilości realizacji dostaw: do 50%wartościokreślonej w umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunkiudziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: -Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawcazobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;b) uprawnień doprowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiającynie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązanyjest wykazać w sposób szczególny;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- dysponowanieprzez Wykonawcę co najmniej 150 tys. zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) rocznym obrotemgospodarczym za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – za ten okres – zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SWZ;d) zdolnościtechnicznej lub zawodowej:- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnychwymagań,których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, któregooferta została najwyżej oceniona obejmują:a) dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 150 tys. zł(sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)rocznym obrotem gospodarczym za okres ostatnich trzech latobrotowych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres – zgodnie zzałącznikiem nr 5 do niniejszej SWZ,b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowegopotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 1 ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadkuzalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożeniadokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawcadokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążąceporozumienie w sprawie spłat tych należności; c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwejterenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziałuregionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne izdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedjego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lubzawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; d) odpisu lub informacji z KrajowegoRejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenia,o których mowa w pkt. VIII.2. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczeniate potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane wewzorze umowy (Załączniku nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej - nazwa - DPSNWE) i udostępnionego również na mini Portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie przewiduje:1. Zawarcia umowy ramowej.2. Składania ofert wariantowych iczęściowych.3. Przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.4. Rozliczania w walutachobcych. Rozliczenia będą się odbywały w walucie polskiej, tj. w złotych polskich.5.Aukcjielektronicznej.6. Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.7. Wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznychdo oferty.8.Zamawiający przewiduje prawo opcji i powiększenie ilości realizacji dostaw: do50%wartości określonej w umowie.9. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestieodnoszące się do umowy są uregulowane we wzorze umowy (Załączniku nr 4 do SWZ).
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię różne elementy metalowe - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię: - ceownik 50 hutniczy - 24t. - płaskownik 200 x10, 110x8 , 120x8 24t. - rury bez szwu 133x 5 i 121 x 8 - 24t. - blachę 6mm 1500x3000 St235 - 10-20t. - profil rurę 100x100 x 4 - 24t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy sukcesywne mięsa, wędlin i drobiu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowa Wieś Ełcka: Dostawa produktów suchych spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowa Wieś Ełcka: Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI