Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich do Żłobka Miejskiego nr 1 w Bytomiu w 2024...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich do Żłobka Miejskiego nr 1 w Bytomiu w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-03
  • ZamawiającyŻŁOBEK MIEJSKI NR 1 W BYTOMIU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00573841
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich do Żłobka Miejskiego nr 1 w Bytomiu w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻŁOBEK MIEJSKI NR 1 W BYTOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277611849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŁUŻYCKA 6A

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322800402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlobek.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlobek.bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

OPIEKA NAD DZIEĆMI DO LAT 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich do Żłobka Miejskiego nr 1 w Bytomiu w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33962ee-a0ce-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e33962ee-a0ce-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawiera Rozdział VII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z informacjami zawartymi w SWZ Rozdział XXXII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŻM1.0141.51.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 18072 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,
3) zmiany stawki VAT określonej w niniejszej umowie, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących stawek podatku VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
4) obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty na podstawie której została zawarta umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej nie powoduje zmiany treści umowy,
5) zmiany w umowie, w związku ze zmianami w zakresie wymogów jakościowych, odnoszących się do GHP, GMP lub systemu HACCP,
6) zmiany treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu jej zawarcia,
7) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań jednostek i organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,
8) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy,
9) wprowadzenie zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy zgodnie z art. 455 ust 2 ustawy Pzp,



10) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy,
2. Postanowienia umowy mogą również ulec zmianie w wyniku zastosowania klauzuli waloryzacyjnej. Wykonawca nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy będzie uprawniony do jednorazowego złożenia pisemnego wniosku o zmianę umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia, w sytuacji gdy zgodnie z miesięcznym komunikatem GUS wskaźnik cen towarów i usług ogółem w danym miesiącu wzrośnie powyżej 10% w porównaniu grudniem poprzedniego roku (moment ogłoszenia postępowania). Wnioskowana zmiana w zakresie wysokości zamówienia nie może przekroczyć 15%. Wykonawca może skorzystać z klauzuli waloryzacyjnej jednorazowo w okresie obowiązywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil zamknięty 250x100 - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję profilu zamkniętego 250x100 ścianka min.3mm ilość 6szt x 3mb lub do tej konfiguracji do docięcia. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI