Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Szkolnej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Szkolnej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-02
  • ZamawiającyBursa Szkolna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00270032
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Szkolnej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa Szkolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292672820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Słoneczne 48

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 61 49

1.5.8.) Numer faksu: 41 247 61 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bursaostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursaostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Szkolnej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-522998f7-46b7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00266279/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Szkolnej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl , lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania przez ePUAP na elektroniczną skrzynkę podawczą: /Bursa_Szkolna/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego: BSA.261.01.2021.
8. Wykonawca z Zamawiającym może również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej ( z wyjątkiem składania ofert) na adres e-mail: sekretariat@bursaostrowiec.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
10. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej (z wyjątkiem składania ofert) na adres email: sekretariat@bursaostrowiec.pl
11. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem dedykowanego „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i dostępnego również przez MiniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/);
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty przekazywane przez ePUAP (oferta wraz z załącznikami ) Wykonawca musi złożyć w formie elektronicznej - podpisane podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane profilem zaufanym lub podpisem osobistym a dopiero później należy dokumenty zaszyfrować na miniPortalu i zaszyfrowane z plikami źródłowymi przesłać przez ePUAP na skrzynkę Zamawiającego.(/Bursa_Szkolna/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal).
12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że: Na podstawie art. 13 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję Pana/Panią, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Bursa Szkolna w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 48, Ostrowiec Świętokrzyski, e-mail: sekretariat@bursaostrowiec.pl
Pozostałe informacje na temat ochrony danych osobowych można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce RODO: https://bursaostrowiec.pl/index.php/rodo

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BSA.261.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Artykuły mleczarskie - świeże, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy do wartości niższej niż określona w formularzu asortymentowo-cenowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby wychowanków korzystających z wyżywienia oraz ich absencji, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ tj. wg następującym kryterium:

1) CENA 60% WAGA 60 pkt.

KRYTERIUM CENA:

Cena ofertowa brutto najniższej oferty
Pc = ------------------------------------------------------- X 100 pkt. X 60%
Cena ofertowa brutto oferty badanej

Pc – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena


2) SPOSÓB DOSTAWY 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.

KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

MAGAZYN ŻYWNOŚCIOWY w siedzibie Zamawiającego – 40 pkt

DO DRZWI WEJŚCIOWYCH ZAPLECZA w siedzibie Zamawiającego - 0 pkt

(W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium, Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium „do drzwi wejściowych zaplecza” i Wykonawca otrzyma 0 punktów.)

Pd – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY


Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:

Pc + Pd = łączna suma przyznanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Artykuły mrożone i ryby - świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy do wartości niższej niż określona w formularzu asortymentowo-cenowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby wychowanków korzystających z wyżywienia oraz ich absencji, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ tj. wg następującym kryterium:

1) CENA 60% WAGA 60 pkt.

KRYTERIUM CENA:

Cena ofertowa brutto najniższej oferty
Pc = ------------------------------------------------------- X 100 pkt. X 60%
Cena ofertowa brutto oferty badanej

Pc – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena


2) SPOSÓB DOSTAWY 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.

KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

MAGAZYN ŻYWNOŚCIOWY w siedzibie Zamawiającego – 40 pkt

DO DRZWI WEJŚCIOWYCH ZAPLECZA w siedzibie Zamawiającego - 0 pkt

(W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium, Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium „do drzwi wejściowych zaplecza” i Wykonawca otrzyma 0 punktów.)

Pd – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY


Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:

Pc + Pd = łączna suma przyznanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Artykuły piekarnicze - chrupkie, świeże, niegumiaste.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy do wartości niższej niż określona w formularzu asortymentowo-cenowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby wychowanków korzystających z wyżywienia oraz ich absencji, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ tj. wg następującym kryterium:

1) CENA 60% WAGA 60 pkt.

KRYTERIUM CENA:

Cena ofertowa brutto najniższej oferty
Pc = ------------------------------------------------------- X 100 pkt. X 60%
Cena ofertowa brutto oferty badanej

Pc – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena


2) SPOSÓB DOSTAWY 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.

KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

MAGAZYN ŻYWNOŚCIOWY w siedzibie Zamawiającego – 40 pkt

DO DRZWI WEJŚCIOWYCH ZAPLECZA w siedzibie Zamawiającego - 0 pkt

(W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium, Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium „do drzwi wejściowych zaplecza” i Wykonawca otrzyma 0 punktów.)

Pd – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY


Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:

Pc + Pd = łączna suma przyznanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Artykuły spożywcze - przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty w nieuszkodzonych opakowaniach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy do wartości niższej niż określona w formularzu asortymentowo-cenowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby wychowanków korzystających z wyżywienia oraz ich absencji, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ tj. wg następującym kryterium:

1) CENA 60% WAGA 60 pkt.

KRYTERIUM CENA:

Cena ofertowa brutto najniższej oferty
Pc = ------------------------------------------------------- X 100 pkt. X 60%
Cena ofertowa brutto oferty badanej

Pc – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena


2) SPOSÓB DOSTAWY 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.

KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

MAGAZYN ŻYWNOŚCIOWY w siedzibie Zamawiającego – 40 pkt

DO DRZWI WEJŚCIOWYCH ZAPLECZA w siedzibie Zamawiającego - 0 pkt

(W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium, Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium „do drzwi wejściowych zaplecza” i Wykonawca otrzyma 0 punktów.)

Pd – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY


Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:

Pc + Pd = łączna suma przyznanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Drób, mięso, wędliny - Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy do wartości niższej niż określona w formularzu asortymentowo-cenowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby wychowanków korzystających z wyżywienia oraz ich absencji, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ tj. wg następującym kryterium:

1) CENA 60% WAGA 60 pkt.

KRYTERIUM CENA:

Cena ofertowa brutto najniższej oferty
Pc = ------------------------------------------------------- X 100 pkt. X 60%
Cena ofertowa brutto oferty badanej

Pc – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena


2) SPOSÓB DOSTAWY 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.

KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

MAGAZYN ŻYWNOŚCIOWY w siedzibie Zamawiającego – 40 pkt

DO DRZWI WEJŚCIOWYCH ZAPLECZA w siedzibie Zamawiającego - 0 pkt

(W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium, Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium „do drzwi wejściowych zaplecza” i Wykonawca otrzyma 0 punktów.)

Pd – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY


Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:

Pc + Pd = łączna suma przyznanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Jaja – świeże klasy I A, średniej wielkości (L)

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy do wartości niższej niż określona w formularzu asortymentowo-cenowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby wychowanków korzystających z wyżywienia oraz ich absencji, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ tj. wg następującym kryterium:

1) CENA 60% WAGA 60 pkt.

KRYTERIUM CENA:

Cena ofertowa brutto najniższej oferty
Pc = ------------------------------------------------------- X 100 pkt. X 60%
Cena ofertowa brutto oferty badanej

Pc – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena


2) SPOSÓB DOSTAWY 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.

KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

MAGAZYN ŻYWNOŚCIOWY w siedzibie Zamawiającego – 40 pkt

DO DRZWI WEJŚCIOWYCH ZAPLECZA w siedzibie Zamawiającego - 0 pkt

(W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium, Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium „do drzwi wejściowych zaplecza” i Wykonawca otrzyma 0 punktów.)

Pd – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY


Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:

Pc + Pd = łączna suma przyznanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 7 - Warzywa i owoce - owoce i warzywa, powinny być nie zwiędnięte, , bez uszkodzeń zewnętrznych, warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy do wartości niższej niż określona w formularzu asortymentowo-cenowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby wychowanków korzystających z wyżywienia oraz ich absencji, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 50 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ tj. wg następującym kryterium:

1) CENA 60% WAGA 60 pkt.

KRYTERIUM CENA:

Cena ofertowa brutto najniższej oferty
Pc = ------------------------------------------------------- X 100 pkt. X 60%
Cena ofertowa brutto oferty badanej

Pc – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium cena


2) SPOSÓB DOSTAWY 40% WAGA 40 pkt.
1%= 1pkt.

KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

MAGAZYN ŻYWNOŚCIOWY w siedzibie Zamawiającego – 40 pkt

DO DRZWI WEJŚCIOWYCH ZAPLECZA w siedzibie Zamawiającego - 0 pkt

(W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium, Zamawiający przyjmie, iż jest to kryterium „do drzwi wejściowych zaplecza” i Wykonawca otrzyma 0 punktów.)

Pd – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY


Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną w sposób następujący:

Pc + Pd = łączna suma przyznanych punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie zgodnie
z Załącznikiem nr 3 do SWZ
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem
nr 3 do SWZ
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie. Wykonawca składa Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem
nr 3 do SWZ
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – załącznik nr 3 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiany terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
c) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową , pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości , za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższa niż cena produktu objętego umową.
e) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
f) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów- w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
g) zwiększenia o 10% wartości umowy brutto, o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie.
2. Dopuszcza się zmiany w treści niniejszej umowy gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP . Wykonawca loguje się na swoją skrzynkę, dołącza ofertę oraz załączniki podpisane wcześniej profilem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym i następnie zaszyfrowane pliki przesyła zgodnie z instrukcją na miniPortalu na elektroniczną skrzynkę podawczą : /Bursa_Szkolna/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż pomostu stalowego - Siodła
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż pomostu stalowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrowiec Świętokrzyski: Ochrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ostrowiec Świętokrzyski: Dozorowanie obiektu Referatu Gospodarki Komunalnej w Szewnie ul. Dolna 3 w 2022 r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: ,,Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w 2022 r."