IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:1. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto2. nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);3. zmniejszenia ilości dostaw do 30% poszczególnych produktów ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby skazanych, bądź innych nadzwyczajnych sytuacji lub zdarzeń;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawy produktów rybnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – Dostawy produktów rybnychFilety rybne, mrożone z mintaja, SHP (filety ułożone warstwowo z zastosowaniem przekładek z folii, glazura technologiczna do 5%, produkcja morska). Płat mięsa z mintaja o nieregularnej wielkości i kształcie, oddzielony od pozostałych części anatomicznych ryby cięciem, wykonanym równolegle od kręgosłupa, bez skóry i wyrostków ościstych kręgosłupa, błona otrzewna i żebra usunięte, zamrożony, pokryty glazurą Wymagania: Brak oznak rozmrożenia, nie uszkodzona glazura ochronna, filety całe, bez obcych zanieczyszczeń, tkanka mięsna jasna (bez przekrwień i przebarwień), o naturalnej barwie charakterystycznej dla mintaja; niedopuszczalna obecność pasożytów. Powierzchnia cięć równa, gładka, bez poszarpań krawędzi; nie dopuszcza się pozostałości wnętrzności, kości, ości, skóry, skrzepów krwi. Tkanka mięsna sprężysta po rozmrożeniu, nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu, niedopuszczalna zbyt miękka i mazista. Zapach właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach świeżej ryby danego gatunku, niedopuszczalny zapach gnilny. Tekstura po ugotowaniu: zwarta, krucha, soczysta, charakterystyczna dla mintaja,; dopuszcza się lekko miękką. Filety utrwalone przez zamrożenie w specjalistycznych urządzeniach do uzyskania temperatury -180 C lub niższej w każdym punkcie produktu, gotowe do spożycia po podgrzaniu. Odgrzewanie produktu powinno być możliwe z wykorzystaniem zarówno metody tradycyjnej np. ( patelnia), jak i z wykorzystaniem pieca konwekcyjno- parowego. Pakowanie: filety ułożone warstwowo z zastosowaniem przekładek z folii umożliwiających łatwe oddzielenie każdego fileta, tzw. shatter pack, zapakowane w pudła kartonowe. Dopuszcza się pojedyncze przypadki filetów przymarzniętych krawędziami, ale dające się łatwo rozdzielić. Opakowania powinny zabezpieczać filety przed zniszczeniem, zanieczyszczeniem, wysuszką. Powinny być całe, bez uszkodzeń mechanicznych, czyste, bez obcych zapachów oraz wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie zbiorcze powinno posiadać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwa gatunku ryby, termin przydatności do spożycia lub data produkcji, zawartość glazury, warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami Filety pakowane luzem w karton. Na opakowaniu informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10kg. Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego. Kod CPV 15220000-6 w ilości 400 kg2. Filet śledziowy a'la matias płaty mięsa śledzia o równej wielkości, wyrównanym kształcie, oddzielone od pozostałych części anatomicznych ryby cięciem, wykonanym równolegle od kręgosłupa z pozostawieniem skóry lub bez skóry, bez wyrostków ościstych kręgosłupa, błona otrzewna i żebra usunięte, utrwalone solą kuchenną w opakowaniach do 10 kg Wymagania dla śledzi solonych a la matias: - filety błyszczące o naturalnym, jasnym zabarwieniu właściwym dla śledzi, całe, nie uszkodzone, oprawienie staranne, płaty równej wielkości, wyrównane w kształcie, - smak i zapach: właściwy dla ryb dojrzałych, bez naleciałości znamionujących początek rozkładu, - tkanka mięsna: mięso właściwie związane, sprężyste, bez rozwarstwień i uszkodzeń - solanka: nie powinna wykazywać obcych zapachów oraz smaku jełkiego lub gorzkiego. Dopuszcza się solankę zalewową lekko zmętniałą - właściwości fizykochemiczne i biologiczne: Brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Cechy dyskwalifikujące: filety rozpadające się, filety o luźnej konsystencji (rozpadające się), przebarwienia świadczące o nieświeżości filetów; zapach mięsa: jełki, kwaśny, gnilny, inny obcy; smak mięsa: jełki, kwaśny, gorzki, metaliczny, chemiczny, inny obcy, słodki z równoczesnym występowaniem różowej barwy mięsa; mazista tekstura tkanki mięsnej, występowanie pasożytów szkodliwych dla zdrowia ludzkiego termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni Ryby muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta. Kod CPV15232000-3 w ilości 100 kg3. Kotlet rybny panierowany (burger) zamrożony Produkt otrzymany z mielonego mięsa ryb bez ości, łusek i skóry (zawartość ryby co najmniej 55%), przyprawiony, panierowany (panier z dodatkiem ziół np. tymianku i oregano), wstępnie podsmażonych, utrwalony przez zamrożenie w specjalistycznych urządzeniach do uzyskania temperatury -180 C lub niższej w każdym punkcie produktu , gotowy do spożycia po podgrzaniu. Odgrzewanie produktu powinno być możliwe z wykorzystaniem zarówno metody tradycyjnej np. ( patelnia), jak i z wykorzystaniem pieca konwekcyjno- parowego. Wymagania organoleptyczne: 1. Wygląd: Powierzchnia całkowicie pokryta panierem, wielkość i kształt wyrobów wyrównane w opakow. jednostkowym (masa 1szt ok. 90g-100g); niedopuszczalne zabrudzenia, zapleśnienia, zdeformowania oraz rozmrożenie produktu. Barwa powierzchni złocista, wyrównana w opakowaniu jednostkowym; niedopuszczalna barwa świadcząca o przypaleniu 3. Wygląd ( po podgrzaniu): Zachowany kształt produktu; powierzchnia całkowicie pokryta panierem 4. Barwa ( po podgrzaniu) Barwa powierzchni złocisto-brązowa do brązowej; niedopuszczalna nietypowa barwa mięsa ryby na przekroju 5. Konsystencja i struktura ( po podgrzaniu) delikatna, soczysta, niedopuszczalna twarda, gąbczasta, niedopuszczalne ości Panierka -chrupiąca 6. Smak i zapach( po podgrzaniu) Typowy dla użytych surowców, wyczuwalny smak i zapach ziół, bez obcych smaków i zapachów Okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 4 miesiące od daty dostawy do magazynu ZK Brzeg. Opakowania jednostkowe: torby foliowe termozgrzewalne,wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Na opakowaniu informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego Kod CPV15229000-9 w ilości 700 kg4. Farsz rybny (mintaj, dorsz, miruna) granulacja farszu (1-3cm), bez ości, łusek i skóry. Bloki głęboko mrożone pakowane w karton, warstwy przełożone folią.Wymagania organoleptyczne: farsz mrożony: barwa bloku jednorodna, typowa dla gatunku ryby; dla farszu płukanego barwa od biało-szarej bloku do kremowo-beżowej, jednakowa na wszystkich powierzchniach bloku;. dla farszu z przyprawami dopuszcza się ciemne punkty pochodzące z dodanych przypraw.Farsz po rozmrożeniu: barwa farszu typowa dla mięsa danego gatunku ryb; dopuszcza się lekkie porozowienie farszu; dopuszcza się widoczne punkty barwy kontrastującej z barwą farszu pochodzące z zastosowanych przypraw, Zapach: właściwy dla świeżej ryby danego gatunku; dla farszu przyprawionego oraz płukanego i przyprawionego wyraźny zapach przypraw; Zanieczyszczenia obce: wszystkie asortymenty farszów wolne od jakichkolwiek ciał obcych Farsz po ugotowaniu: Zapach i smak: smak i zapach właściwy dla danego gatunku ryby; dla farszu płukanego, lekko słodkawy; dla farszu przyprawionego oraz płukanego i przyprawionego typowy dla stosowanych przypraw.Tekstura: zwarta, krucha, soczysta, charakterystyczna dla dane go gatunku ryby; dopuszcza się, lekko miękką, a dla farszu płukanego oraz płukanego i przyprawionego lekko twardawą; Opakowania powinny zabezpieczać farsz przed zniszczeniem, zanieczyszczeniem, wysuszką. Powinny być całe, bez uszkodzeń mechanicznych, czyste, bez obcych zapachów oraz wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie zbiorcze powinno posiadać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwa gatunku ryby, termin przydatności do spożycia lub data produkcji, zawartość glazury, warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Zawartość glazury max 10%.Kod CPV 15229000-9 w ilości 700 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawy konserw rybnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: Dostawy konserw rybnych1. Szprot w sosie pomidorowym w opakowaniu o gramaturze do 400 g, konserwa rybna sterylizowana – opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa, zawartość ryby minimum 55%. Termin trwałości minimum 6 m-cy Kod CPV 15240000-2 w ilości 700 kg2. Sałatka rybna w opakowaniu o gramaturze do 400g, konserwa rybna sterylizowana – opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa, zawartość ryby minimum 33%.Termin trwałości minimum 6 m-cy Kod CPV 15240000-2 w ilości 1500 kg3. Paprykarz typu szczeciński w opakowaniu o gramaturze do 400g.,konserwa rybna sterylizowana – opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa, zawartość ryby minimum 30%. Termin trwałości minimum 6 m-cy Kod CPV 15240000-2 w ilości 1500 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15240000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa konserw mięsnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3: Dostawy konserw mięsnych1. Konserwa tyrolska w opakowaniu o gramaturze do 300g., konserwa sterylizowana – opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa od 40% do 60% wsadu mięsnego, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 6 m-cy Kod CPV 15131000-5 w ilości 1410 kg2. Pasztet mazowiecki w opakowaniu o gramaturze do 300g., konserwa sterylizowana – opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa od 20% do 30%% wsadu mięsnego, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 6 m-cy, Kod CPV 15131300-8 w ilości 1410 kg3. Przysmak śniadaniowy w opakowaniu o gramaturze do 300g., konserwa sterylizowana – opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub od 40% do 60% wsadu mięsnego, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 6 m-cy Kod CPV 15131000-5 w ilości 1410 kg4. Pasztet drobiowy w opakowaniu o gramaturze do 300 g., konserwa sterylizowana – opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa minimum 13 % wsadu z mięsa drobiowego, wątroby drobiowej minimum 10%, smak mix. Min z dodatkiem pomidorów, pieczarek, papryki, majeranku, koperku, czosnku, pieprzu i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 6 m-cy. Kod CPV 15131300-8 w ilości 1410 kg5. Pasztet sojowy, bez dodatków mięsnych, w opakowaniu alum. o gramaturze do 130g/szt. opakowanie puszka stalowa łatwootwieralna (EO) lub aluminiowa zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw, Termin trwałości minimum 6 m-cy. Kod CPV 15131000-5 w ilości 507 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawy mrożonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mieszanka warzywna mrożona, min. 5 różnych warzyw,warzywa cięte w kostkę, paski, bez zlepieńców trwałych, nieoblodzone, wolne od jakichkolwiek ciał obcych, opakowanie jednostkowe do 5kg. Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego, Kod CPV 15331100-8 w ilości 2000 kg2. Pierogi ruskie z ziemniaków gotowanych i sera twarogowego mrożone opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40%. Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego Kod CPV 15896000-5 w ilości 300 kg3. Pierogi mrożone z kapustą i grzybami w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego, Kod CPV 15896000-5 w ilości 300 kg4. Pierogi mrożone z truskawkami w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego Kod CPV 15896000-5 w ilości 300 kg5. Pierogi mrożone z serem (na słodko) w opakowaniach foliowych do 5 kg, farszu nie mniej niż 40% Termin przydatności do spożycia min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego Kod CPV 15896000-5 w ilości 300 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15896000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa przypraw |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Liść laurowy w opakowaniach zbiorczych do 1kgKod CPV 15870000-7 w ilości 10 kg2. Sól spożywcza drobnoziarnista w opakow. 1KgKod CPV 15872400-5 w ilości 1100 kg3. Herbata granulowana w opakowaniach zbiorcz.1kgKod CPV 15870000-7 w ilości 230 kg4. Pieprz czarny mielony w opakowaniach zbiorczych do 1kgKod CPV 15872100-2 w ilości 80 kg5. Przyprawa w płynie typu maggi o pojemn. 0,9-1 litrKod CPV 15871000-4w ilości 1400 l6. Przyprawa jarzynowa mielona w opakowaniach do 1kgKod CPV 15871000-4w ilości 850 kg7. Bulion warzywny w opakowaniu do 1kgKod CPV 15891500-5 w ilości 300 kg8. Majeranek suszony w opakowaniach 8g-10gKod CPV 15870000-7 w ilości 35 kg9. Koper suszony w opakowaniach zbiorczych 1-5kgKod CPV 15870000-7 w ilości 30 kg10. Susz warzywny mieszanka warzyw trzyskładnikowa( marchew seler, por) w opakowaniach 5-10 kgKod CPV 03212000-0 w ilości 600 kg11.Czosnek suszony granulowany w opak. Zbiorczym do 1 kgKod CPV 15872200-3 w ilości 30 kg12.Papryka słodka mielona w opak. zbiorczym do 1 kgKod CPV 158720000-7 w ilości 30 kg13.Ziele angielskie w opak. Zbiorczym do 1 kgKod CPV 15870000-7 w ilości 20 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15870000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawy cukru koncentratu owocowego i wody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Cukier biały kryształ konfekcjonowany w opakowaniach 1kgKod CPV 15831000-2 w ilości 6500 kg2.Syrop malinowy w opakowaniach 5 lKod CPV 15831500-7 w ilości 3700L3.Woda mineralna niegazowana 1,5LKod CPV 15981000-8 w ilości 800 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15831000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
dostawa mąki i soi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Kasza jęczmienna w opakowaniach 1kgKod CPV 15613100-9 w ilości 1500 kg2.Kasza manna w opakowaniach 1kgKod CPV 15613100-9 w ilości 450 kg3.Kasza gryczana w opakowaniach 1kgKod CPV 15613100-9 w ilości 400 kg4.Ryż biały w opakowaniach 1kgKod CPV 15613100-9 w ilości 2500 kg5.Mąka ziemniaczana w opakowaniach 1kgKod CPV 15312000-8 w ilości 200 kg6.Mąka pszenna typu 500-550 w opakowaniach 1kgKod CPV 15612100-2 w ilości 1600 kg7.Makaron czterojajeczny (świderek) w opakowaniach zbiorczych od 5-10kgKod CPV 15851110-2 w ilości 1200 kg8.Makaron czterojajeczny (łazanki) w opakowaniach zbiorczych od 5-10kgKod CPV 15851110-2 w ilości 2000 kg9.Groch łuszczony w opakowaniach do 20kgKod CPV 03212200-2 w ilości 1200 kg10.Fasola średniej wielkości „jasiek” w opakowaniach od 20 kg do 25kgKod CPV 01121210-6 w ilości 1000 kg11. Soja krajanka w opakowaniach zbiorczych do 15kgKod CPV 15800000-6 w ilości 300 kg12. Soja kotlet w opakowaniach zbiorczych do 15kgKod CPV 15800000-6 w ilości 250 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15610000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
dostawa pozostałych arytkułów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Koncentrat pomidorowy 30% w słoikach do 2lKod CPV 15331134-5 w ilości 1400 kg2.Groszek zielony konserwowy puszka z samootwieraczem 400gKod CPV 15331462-3 w ilości 400 kg3.Kawa zbożowa w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowana 500gKod CPV 15861000-1 w ilości 500 kg4.Dżem truskawkowy nisko słodzony w wiaderkach do 15kgKod CPV 15332296-5 w ilości 500 kg5.Marmolada, w wiaderkach 10-15 kgKod CPV 15332230-5 w ilości 400 kg6.Żurek w proszku w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowany 1kgKod CPV 15891400-4 w ilości 300 kg7.Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowany 1kgKod CPV 15871260-4 w ilości 300 kg8. Ocet 10% w butelkach 0,5lKod CPV 15871120-1 w ilości 250 l9. Sałatka wielowarzywna w słoikach 0,9lKod CPV 15331000-7 w ilości 900 kg10. Sałatka szwedzka w słoikach 0,9lKod CPV 15331000-7 w ilości 800 kg11. Leczo warzywne w słoikach 0,9kgKod CPV 15331000-7 w ilości 1200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332200-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: