Pielęgnacja i bieżące utrzymanie terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pielęgnacja i bieżące utrzymanie terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzeg
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Brzeski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-05
  • Numer ogłoszenia548056-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548056-N-2020 z dnia 2020-06-05 r.

Powiat Brzeski: Pielęgnacja i bieżące utrzymanie terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeski, krajowy numer identyfikacyjny 53141244400000, ul. ul. Robotnicza  20 , 49-300  Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 444 79 00, e-mail przetargi@brzeg-powiat.pl, faks 077 444 79 03.
Adres strony internetowej (URL): https://brzeg-powiat.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter - kancelaria ogólna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i bieżące utrzymanie terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego
Numer referencyjny: ZAM.272.1.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pielęgnacji i bieżącym utrzymaniu terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego. Usługi te obejmują wykonywanie prac związanych z utrzymaniem, konserwacją, porządkowaniem i pielęgnacją terenów zielonych, w tym m.in. koszenie traw i chwastów, cięcie krzewówi żywopłotów, uprzątnięcie terenu oraz wywiezienie i utylizacja powstałych, zebranych odpadów/zanieczyszczeń, wycinka drzew, cięcia pielęgnacyjne drzew, wycinka zakrzaczeń, nasadzenia nowych drzew, podlewanie drzew, sprzątanie terenów zielonych oraz parkingów.Postępowanie zostało podzielone na następujące części: część nr 1 – Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów z wygrabieniem, uprzątnięciem terenuoraz wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy, żywopłotu i innych nieczystości - Brzeg, Lewin Brzeski, Grodków - zamówienie obejmuje koszenie terenów zielonych kosami żyłkowymi, kosiarkami pchanymioraz cięcie żywopłotów w Brzegu, Lewinie Brzeskim oraz w Grodkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wygrabienie i uprzątnięcie terenu oraz wywiezienie i utylizację skoszonej trawy, żywopłotu i innych nieczystości. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi łącznie (z uwzględnieniem krotności usługi) 106 500,00 m² terenów zielonych oraz 39 000,00 m żywopłotów. Zamawiający zastrzega, że jest uprawniony do zlecenia Wykonawcy jednoczesnego realizowania całego zakresu usług objętych umową zawartą z Wykonawcą, tj. jednoczesnego realizowania usług na terenie Brzegu, Lewina Brzeskiego i Grodkowa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisanym w załączniku nr 10 do SIWZ. część nr 2 – Pielęgnacja terenów zielonych oraz wycinka i nasadzenia drzew i krzewów na terenie powiatu brzeskiego - zamówienie obejmuje pielęgnację terenów zielonych oraz wycinkę i nasadzenia drzewi krzewów, a także cięcia pielęgnacyjne drzew, podlewanie drzew, sprzątanie terenów zielonychwraz z parkingami na terenie miejskim z wywozem i utylizacją nieczystości oraz sprzątanie terenów zielonych wzdłuż dróg poza terenem zabudowanym z wywozem i utylizacją zebranych nieczystości. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 do SIWZ.2. Zakres prac do wykonania stanowi szacunkowe założenie Zamawiającego i może ulec modyfikacjom (zwiększeniu bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego).3. Koszenie należy wykonywać ręcznie przy użyciu kos żyłkowych, kosiarek pchanych lub innego sprzętu adekwatnego do miejsca realizacji usługi (niepowodującego szkód w obrębie terenu, na którym realizowana jest usługa).4. Zamawiający każdorazowo będzie ustalał zakres prac w formie zleceń (wezwanie do realizacji usług) z ustaleniem terminu ich wykonania. Maksymalny czas na wykonanie usługi w ramach części nr 1 wynosi do 7 dni roboczych. W ramach części nr 2 czas wykonania usługi (oprócz prac awaryjnych) będzie każdorazowo określany w zleceniu.5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Odbiory będą odbywały się na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach Umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. Sprzęt wykonujący na drodze prace związane z realizacją usługi powinien być odpowiednio wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy, odpowiadający warunkom określonym przez obowiązujące przepisy. Podczas realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie terenu objętego zleconą usługą.7. Wykonawca oświadcza, że dysponuje wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane prawem uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego postępowania.8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem niniejszego postępowania zgodniez obowiązującą sztuką ogrodniczą i pielęgnacją terenów zieleni oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznejoraz obowiązującymi przepisami prawa.9. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 10 (część nr 1) oraz załącznik nr 11 (częśćnr 2) do SIWZ.10. Wykonawca usług odpowiedzialny jest za jakość ich wykonania.11. Wykonawca w trakcie realizacji usług jest zobowiązany do: a) utrzymania ruchu publicznego na drodze oraz b) odpowiedniego oznakowania prac.12. Roślinność istniejąca w pasie prac, nieprzeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem.13. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów BHP w rejonie wykonywanych prac.14. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami.15. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty za straty materialne powstałe z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody 16. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych w przedmiocie zamówienianie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenach jednostkowych jakie zaproponuje Wykonawca, w tym min.:- wartość prac określonych w przedmiocie zamówienia,- koszty wszelkich napraw, konserwacji, niezbędnych materiałów i narzędzi,- koszty paliwa/energii,- koszty zakupu wody,- koszty wywozu, składowania, utylizacji nieczystości,- koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,- koszty dojazdów do miejsc realizacji przedmiotu umowy. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77314100-5
77342000-9
77211400-6
77211500-7
77211600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na zapewnieniu wykonywania usług polegających na pielęgnacji i bieżącym utrzymaniu terenów zielonych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –  w odniesieniu do części nr 1: minimum jedną usługę polegającą na utrzymaniu terenów zieleni o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz przedłoży dowody, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. w odniesieniu do części nr 2: minimum jedną usługę polegającą na cięciach pielęgnacyjnych i wycince drzew na terenie pasów drogowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz przedłoży dowody, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp), 2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. (wzór – zał. nr 7 do SIWZ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o treści przedstawionej przez Zamawiającego, której Ogólne Warunki Umowy określa załącznik nr 8 do SIWZ (dla części nr 1) oraz załącznik nr 9 do SIWZ (dla części nr 2). Postanowienia z ww. załącznika zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie Ogólnych Warunków Umowy o postanowienia zawarte w treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian określono w Ogólnych Warunkach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ (dla części nr 1) oraz załącznik nr 9 do SIWZ (dla części nr 2).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów z wygrabieniem, uprzątnięciem terenu oraz wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy, żywopłotu i innych nieczystości - Brzeg, Lewin Brzeski, Grodków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów z wygrabieniem, uprzątnięciem terenuoraz wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy, żywopłotu i innych nieczystości - Brzeg, Lewin Brzeski, Grodków - zamówienie obejmuje koszenie terenów zielonych kosami żyłkowymi, kosiarkami pchanymioraz cięcie żywopłotów w Brzegu, Lewinie Brzeskim oraz w Grodkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wygrabienie i uprzątnięcie terenu oraz wywiezienie i utylizację skoszonej trawy, żywopłotu i innych nieczystości. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi łącznie (z uwzględnieniem krotności usługi) 106 500,00 m² terenów zielonych oraz 39 000,00 m żywopłotów. Zamawiający zastrzega, że jest uprawniony do zlecenia Wykonawcy jednoczesnego realizowania całego zakresu usług objętych umową zawartą z Wykonawcą, tj. jednoczesnego realizowania usług na terenie Brzegu, Lewina Brzeskiego i Grodkowa. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisanym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314100-5, 77342000-9, 77310000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji jednokrotnego wykonania usługi w stosunku do maksymalnego terminu przewidzianego przez Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pielęgnacja terenów zielonych oraz wycinka i nasadzenia drzew i krzewów na terenie powiatu brzeskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pielęgnacja terenów zielonych oraz wycinka i nasadzenia drzew i krzewów na terenie powiatu brzeskiego - zamówienie obejmuje pielęgnację terenów zielonych oraz wycinkę i nasadzenia drzewi krzewów, a także cięcia pielęgnacyjne drzew, podlewanie drzew, sprzątanie terenów zielonychwraz z parkingami na terenie miejskim z wywozem i utylizacją nieczystości oraz sprzątanie terenów zielonych wzdłuż dróg poza terenem zabudowanym z wywozem i utylizacją zebranych nieczystości. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6, 77342000-9, 77211400-6, 77211500-7, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas przystąpienia do prac awaryjnych (pkt 3 i 4 zał. nr 11 do SIWZ) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe - Pawłowiczki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzeg: USŁUGA UBEZPIECZENIA BRZESKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzeg: Dostawa artykułów żywnościowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Konserwacja boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI