ZP//PN/2021/16-tlen medyczny II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP//PN/2021/16-tlen medyczny II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolanica-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-04
  • ZamawiającySPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00067181
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP//PN/2021/16-tlen medyczny II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.scm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP//PN/2021/16-tlen medyczny II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc55b6a6-bf22-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.scm.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.scm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na
adres zp@scm.pl.Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres zp@scm.pl z wyraźnym
podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2021/10-sprzętZamawiający wyznacza następujące
osoby do kontaktu z Wykonawcami: Dominika Tust-Kopeć, Maciej Cycuła,
email:zp@scm.plWykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO)
informujemy, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne
im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2021/16-tlen medyczny II. W związku z przetwarzaniem Państwa
danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone
prawem.Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy
RODO.Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie
określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy.Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie
podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem
profilowania.Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na
podstawie obowiązującego prawa.Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na
adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-
Zdrój, ul. Jana Pawła II 2, Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na
adres e-mail: daneosobowe@scm.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP//PN/2021/16-tlen medyczny II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla
potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112ustawy
Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i
oświadczeń:7.1.1.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie
Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub
zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych
lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.7.1.2.Uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia,
licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku
konieczności ich posiadania, Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności
posiadania w/wdokumentów.7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda z łożenia
oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,7.1.4.Wykonawca
musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia„
Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz załączenie
2dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich
3lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane .Dowodami tymi są w
szczególności: 7.1.4.1. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego dostawy lub usługi zostały wykonane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych
dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż
na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;7.1.4.2. w przypadku zamówień na
dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów , o których mowa w punkcie powyżej. W razie
konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą
wątpliwości Zamawiającego lub gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie
nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się
bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub usługi były lub miały
zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów
bezpośrednioZamawiającemu.7.1.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nim stosunków prawnych. 7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy ma
gwarantować rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać wszczególności:7.1.6.1 zakres
dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającegozasoby;7.1.6.2 sposób i okres
udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te
zasoby przy wykonywaniu zamówienia;7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający
zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w
postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7.1.7.Zamawiający ocenia, czy udostępniane
Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa
lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec
tego podmiotu podstawy wykluczenia, zgodnie z art.108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający żąda od
Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że
jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.7.1.2. Uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia,
licencji, koncesji, lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich
posiadania, Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w
dokumentów.7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z
art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru-ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć
astępującedokumenty:7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru -ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ, 7.2.2 Aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dla asortymentu
wymienionego w załączniku nr 2 SWZ:10.1. Aktualne świadectwo dopuszczenia produktu do
obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z
2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm),10.2 Zezwolenie na wytwarzanie produktu
leczniczego,10.3 Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta
umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek
dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca
poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez
Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca
musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu
do siedziby Zamawiającego. Powyższe dokumenty należy składać w formie elektronicznej w
postaci plików identyfikujących numer pakietu i pozycję przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

10.1. Aktualne świadectwo dopuszczenia produktu do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z
dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm),10.2 Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego,10.3 Wszystkie dokumenty muszą
być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu
ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w
terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności
dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci
ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu
oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą11.1 Uzupełniony i podpisany
dokument pod nazwą formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ11.2 Uzupełniony i podpisany
dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SWZ, w formacie pdf
oraz arkusza kalkulacyjnego (*.xls, *.xlsx *.ods) o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa
firmy_numer postępowania.11.3 Dokumenty potwierdzające wykaz 2 dostaw - załącznik nr 5 do
SWZ11.4 Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług - załącznik nr 6 do
SWZ11.5 Uzupełniony wzór umowy o dane Wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ 11.6 Załącznik
nr II do projektu umowy - załącznik nr 8 do SWZ,11.7 Oświadczenie dot. RODO - załącznik nr 9
do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest
przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast
dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich
określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie. 8.2. Oferta wspólna
musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 8.2.1. podmioty wspólnie składające
ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY
NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,8.2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by
prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę ;8.2.3. każdy z
podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ.8.3.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 8.4. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani
dostarczyć Zamawiającemu stosowną kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy z uwzględnieniem zapisów
art.455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz.U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.),w stosunku do treści
oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian
poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
a) Wykonawca zobowiązany jest doinformowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy o wszystkich zmianach wprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z produkcji. Wykonawca
zobowiązany jest, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim,
do zaproponowania zamiennika, pod warunkiem, że cena zamiennika nie przekracza
ceny przedmiotu umowy oraz spełnia parametry określone przez Zamawiającego.
b) Zamawiający przewiduje zmianę umowy gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego
Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie
przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia, lub
nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a
także niema na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. Zmiana umowy wymaga
zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Wprowadzanie do umowy innych zmian
jest niedopuszczalne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego poprzez odszyfrowanie ofert na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, składa:9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1.
9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.9.1.2. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pospawanie kontenera - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pospawanie kontenera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI