ZP/PN/2021/14-tlen medyczny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP/PN/2021/14-tlen medyczny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolanica-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającySPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047915
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/PN/2021/14-tlen medyczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.scm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/PN/2021/14-tlen medyczny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ffbe4f-ae73-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.scm.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.scm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2021/10-sprzętZamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Dominika Tust-Kopeć, Maciej Cycuła, email:zp@scm.plWykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, że:Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2021/14-tlen medyczny.W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone prawem.Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2, Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PN/2021/14-tlen medyczny

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla potrzeb Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:7.1.1.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiającyżąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodowądokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lubhandlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7.1.2.Uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji,koncesji, lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ichposiadania, Wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadaniaw/wdokumentów.7.1.3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żądazłożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,7.1.4.Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie Zamawiającyżąda złożenia„ Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SWZ orazzałączenie 2dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub sąwykonywane należycie. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcęw okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane.Dowodami tymi są w szczególności: 7.1.4.1. referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, z tym że w odniesieniu donadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno byćwydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;7.1.4.2. wprzypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca zprzyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów , o których mowa wpunkcie powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowaodpowiednio powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z referencji albo z innegodokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie,Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego,dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lubdokumentów bezpośrednioZamawiającemu.7.1.5. Wykonawca może w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu dokonkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.1.6. Wykonawca, który polegana zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobyWykonawcy ma gwarantować rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać wszczególności:7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającegozasoby;7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobówpodmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;7.1.6.3 czy i w jakimzakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7.1.7.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności technicznelub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przezWykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zgodnie z art.108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarcząlub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowychlub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionegonie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7.1.2. Uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji, koncesji, lub wpisu dorejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich posiadania, Wykonawcaskłada oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w dokumentów.7.1.3. Wykonawcamusi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru-ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, októrych mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następującedokumenty:7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzpwg wzoru -ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ, 7.2.2 Aktualny odpis lub informację z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dla asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 SWZ:10.1. Aktualne świadectwo dopuszczenia produktu do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm),10.2 Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego,10.3 Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.Powyższe dokumenty należy składać w formie elektronicznej w postaci plików identyfikujących numer pakietu i pozycję przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

10.1. Aktualne świadectwo dopuszczenia produktu do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm),10.2 Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego,10.3 Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą11.1 Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ11.2 Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SWZ, w formacie pdf oraz arkusza kalkulacyjnego (*.xls, *.xlsx *.ods) o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa firmy_numer postępowania.11.3 Dokumenty potwierdzające wykaz 2 dostaw - załącznik nr 5 do SWZ11.4 Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług - załącznik nr 6 do SWZ11.5 Uzupełniony wzór umowy o dane Wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ 11.6 Załącznik nr II do projektu umowy - załącznik nr 8 do SWZ,11.7 Oświadczenie dot. RODO - załącznik nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.2, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.3. podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie. 8.2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 8.2.1. podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,8.2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę ;8.2.3. każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ.8.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy z uwzględnieniem zapisów art.455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz.U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.),w stosunku do treści ofertyna podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzezwprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:a) Wykonawca zobowiązany jest doinformowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy o wszystkich zmianachwprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z produkcji. Wykonawca zobowiązanyjest, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim, dozaproponowania zamiennika, pod warunkiem, że cena zamiennika nie przekracza cenyprzedmiotu umowy oraz spełnia parametry określone przez Zamawiającego.b) Zamawiającyprzewiduje zmianę umowy gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę wwyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia,połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia, lub nabyciadotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunkiudziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także niema na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.Zmiana umowy wymaga zachowania formypisemnej, pod rygorem nieważności. Wprowadzanie do umowy innych zmian jestniedopuszczalne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego poprzez odszyfrowanie ofert na miniPortalu .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej PolskiejJeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa:9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1. 9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.9.1.2. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię kable miedziane lub aluminiowe - Oława
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię kable miedziane lub aluminiowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa dróg rowerowych w gminie Karlino
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Polanica-Zdrój: ZP/TP/2021/12- oprogramowanie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Polanica-Zdrój: ZP/TP/2021/13-ortopedia
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: zakup i dostawy gazów medycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa środków do dezynfekcji