Zakup nawozu mocznika 46%N z dodatkiem inhibitora ureazy dla Rolniczego Gospodarstwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup nawozu mocznika 46%N z dodatkiem inhibitora ureazy dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSwadzim
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-09-23
  • ZamawiającyUNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-15
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup nawozu mocznika 46%N z dodatkiem inhibitora ureazy dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU

1.3.) Oddział zamawiającego: Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000184400034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa, 4

1.5.2.) Miejscowość: Swadzim

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ar_swadzim@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uprgdswadzim.wixsite.com/rgdswadzim

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nawozu mocznika 46%N z dodatkiem inhibitora ureazy dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d83435-15e2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003939/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup nawozu azotowego - mocznik nawozowy 46% + INU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://up-poznan.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://up-poznan.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej
znajdującej się pod adresem https://up-poznan.logintrade.net/ (dalej: Platforma Przetargowa).
3. Zamawiający dopuszcza komunikację, za wyjątkiem złożenia oferty, przy użyciu poczty
elektronicznej, pod adresem email: ar_swadzim@wp.pl Zaleca się jednak, aby komunikacja
odbywała się za pośrednictwem Platformy Przetargowej, a nie przy użyciu poczty elektronicznej.
4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy
pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez
Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia,
zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ
oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
oświadcza, że akceptuje warunki korzystania z Platformy Przetargowej, określone w Regulaminie na
stronie https://up-poznan.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz zobowiązuje się korzystając z
Platformy Przetargowej przestrzegać postanowień tego regulaminu.
6. Korzystanie z Platformy Przetargowej jest bezpłatne.
7. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z
Platformy Przetargowej opisane są na stronie https://uppoznan.
logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB
9. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYY-MM-DD
HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty,
dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania,
potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanejautomatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie Przetargowej.
Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W
przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to
czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO - Ochrona danych osobowych: Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne Wykonawcy
wynikające z RODO zostały określone w rozdziale 25 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO - Ochrona danych osobowych: Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne Wykonawcy
wynikające z RODO zostały określone w rozdziale 25 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-262-86/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozu: mocznika 46% N z dodatkiem inhibitora ureazy np. Pulrea® + INU lub Super N 46 w workach „big-bag” po 500 kg w ilości: 120 ton, z czego:

- 72 tony należy dostarczyć do Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim ul. Parkowa 4 - Gospodarstwo Złotniki ul. Słoneczna 1 62-002 Suchy Las
- 48 ton należy dostarczyć do Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - RGD Swadzim, Gospodarstwo Swadzim, ul. Parkowa 4 62-080 Tarnowo Podgórne

3.2. Wykonawca zamówienia własnym transportem i na własny koszt z załadunkiem i rozładunkiem zobowiązany jest dostarczyć nawozy do Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim ul. Parkowa 4 Gospodarstwo Złotniki ul. Słoneczna 1.
Wykonawca zamówienia zobowiązuje się odebrać opakowania po zużytym nawozie w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji od nabywcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24410000-1 - Nawozy azotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:



Nr Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 60
2 Skrócenie terminu dostawy 40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

1. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:

a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem:

C min
C = x 60 pkt
C oferty
gdzie:
C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofert
C oferty – cena oferty rozpatrywanej

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w Formularzu Ofertowym.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wykonawcy w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.


b) W odniesieniu do kryterium „Skrócenie termin dostawy” Zamawiający będzie oceniał oferty następująco:

- za skrócenie terminu dostawy do 30 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 40 pkt;
- za skrócenie terminu dostawy do 35 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 30 pkt;
- za skrócenie terminu dostawy do 40 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 20 pkt;
- za skrócenie terminu dostawy do 45 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 10 pkt;

Zamawiający dopuszcza maksymalny termin realizacji dostawy – do 50 dni kalendarzowych (wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Zaoferowanie terminu dostawy powyżej 50 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenie
oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.


Łączną liczbę punktów przyznanych danej ofercie na podstawie kryteriów oblicza się poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:

LP= C + T
gdzie:
C – cena
T – termin dostawy

2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tą która uzyska największą liczbę punktów.
3. Sposób obliczenia liczby punktów:
Punkty wg podanego wzoru zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w
formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy
formularz cenowy
Jeżeli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
6. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
b) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - składa Pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-23 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://up-poznan.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-23 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil 20x20x1,5mm - Gołuchów, Kalisz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil 20x20x1,5mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI